Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
HRO Personnel sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Firma HRO Personnel jest zaufanym partnerem w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. Od momentu powstania w 2010 roku, z siedzibą w Warszawie, nieustannie dąży do rozwoju, oferując usługi rekrutacyjne o wysokiej jakości. Misją przedsiębiorstwa jest łączenie talentów z możliwościami, które proponują zarówno największe korporacje, jak i liderzy rynku globalnego.
Wysoka jakość usług oraz profesjonalizm HRO Personnel zostały potwierdzone przez liczbę ponad 250 wykwalifikowanych pracowników, którzy przyczyniają się do sukcesu klientów. Firma specjalizuje się w rekrutacji oraz pracy tymczasowej, a oferta obejmuje także kompleksowy outsourcing kadrowo-płacowy oraz personelu.
W HRO Personnel zrozumiano, że kluczowym elementem sukcesu jest innowacja oraz jakość oferowanych usług. W związku z tym nawiązywane są współprace z czołowymi firmami, a także wykorzystywane nowoczesne narzędzia i technologie, co umożliwia świadczenie usług na poziomie odpowiadającym wymaganiom rynku. Kooperacja z Verita HR Polska Sp. z o.o. dodatkowo umacnia pozycję firmy na rynku oraz sprzyja jej większemu rozwojowi.
Jako specjaliści od rekrutacji i pracy tymczasowej, HRO Personnel dostrzega wyzwania, przed którymi stają dzisiejsze organizacje. Dzięki doświadczeniu i zaangażowaniu, firma jest w stanie dostarczać rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów, kładąc nacisk na długoterminowe korzyści.
Zaprasza do współpracy przedsiębiorstwa, które pragną dołączyć do grona zadowolonych partnerów, korzystających z usług firmy. Wspólnie mogą budować przyszłość, korzystną zarówno dla firm, jak i dla ich pracowników, którzy są najważniejszym kapitałem organizacji.
Oferty pracy HRO Personnel Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Mapy HRO Personnel Sp. z o.o.
Siedziba główna
Oddział Kraków
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
One.Step.Ahead
HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi. Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Naszym Klientom oferujemy rzetelną, profesjonalną rekrutację pracowników idealnie dopasowanych do potrzeb kadrowych firmy.
- Siedziba główna
- Warsaw
- Branża
- HR
- Specjalizacje
- Recruitment i Temporary Staffing
Rok założenia
2010
Liczba pracowników
51-200
Liczba obserwujących
-
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
HRO Personnel Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Krosno
- Bydgoszcz
- Lublin
Praca HRO Personnel Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Specjalista ds. kadr i płac
HRO Personnel Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
- Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, ---zaświadczenia, aneksy, porozumienia, grafiki czasu pracy itp.);
- Ewidencja czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich;
- Naliczanie listy płac zgodnie z przepisami prawa i kontrola wyników ich naliczania;
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi i sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON;
przygotowywanie raportów kadrowo płacowych (rotacja, stan wykorzystania urlopów itd.);
- administracja i wsparcie procesów płacowych (outsourcing) dla Klientów;
kontakt z Klientami firmy;
- Bieżące wspieranie zespołu konsultantów w zadaniach związanych z obsługą pracowników;
prowadzenie dokumentacji pracowniczej;
- Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy;
pomoc w przygotowaniu rozliczeń podatkowych PIT.Wymagania
- Min. 2 lata na stanowisku związanym z obsługą kadrowo- płacową;
- Znajomość prawa pracy, przepisów podatkowych, ubezpieczeń społecznych;
- Umiejętność naliczania wynagrodzeń, prowadzenia dokumentacji kadrowej;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym zarówno w mowie, jak i w piśmie;
- Skrupulatność i dokładność w prowadzeniu dokumentacji;
- Umiejętność analitycznego myślenia;
- Orientacja na klienta;
- Doświadczenie w agencji pracy lub w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem.Oferujemy
- Umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną
- Jasną ścieżkę rozwoju
- Bonusy kwartalne
- Benefity pozapłacowe – pakiet kafeteryjny
- Systematyczne szkolenia z zakresu kadr i płac
- Szkolenia z języka angielskiego
- Dogodną lokalizację, blisko stacji Metra Wilanowska
- Fantastyczną atmosferę pracy w zgranym zespole