Firma HRO Personnel jest zaufanym partnerem w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. Od momentu powstania w 2010 roku, z siedzibą w Warszawie, nieustannie dąży do rozwoju, oferując usługi rekrutacyjne o wysokiej jakości. Misją przedsiębiorstwa jest łączenie talentów z możliwościami, które proponują zarówno największe korporacje, jak i liderzy rynku globalnego.

Wysoka jakość usług oraz profesjonalizm HRO Personnel zostały potwierdzone przez liczbę ponad 250 wykwalifikowanych pracowników, którzy przyczyniają się do sukcesu klientów. Firma specjalizuje się w rekrutacji oraz pracy tymczasowej, a oferta obejmuje także kompleksowy outsourcing kadrowo-płacowy oraz personelu.

W HRO Personnel zrozumiano, że kluczowym elementem sukcesu jest innowacja oraz jakość oferowanych usług. W związku z tym nawiązywane są współprace z czołowymi firmami, a także wykorzystywane nowoczesne narzędzia i technologie, co umożliwia świadczenie usług na poziomie odpowiadającym wymaganiom rynku. Kooperacja z Verita HR Polska Sp. z o.o. dodatkowo umacnia pozycję firmy na rynku oraz sprzyja jej większemu rozwojowi.

Jako specjaliści od rekrutacji i pracy tymczasowej, HRO Personnel dostrzega wyzwania, przed którymi stają dzisiejsze organizacje. Dzięki doświadczeniu i zaangażowaniu, firma jest w stanie dostarczać rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów, kładąc nacisk na długoterminowe korzyści.

Zaprasza do współpracy przedsiębiorstwa, które pragną dołączyć do grona zadowolonych partnerów, korzystających z usług firmy. Wspólnie mogą budować przyszłość, korzystną zarówno dla firm, jak i dla ich pracowników, którzy są najważniejszym kapitałem organizacji.

Oferty pracy HRO Personnel Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Mapy HRO Personnel Sp. z o.o.

Siedziba główna

Oddział Kraków

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

HRO Personnel

One.Step.Ahead

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi. Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Naszym Klientom oferujemy rzetelną, profesjonalną rekrutację pracowników idealnie dopasowanych do potrzeb kadrowych firmy.

Siedziba główna
Warsaw
Branża
HR
Specjalizacje
Recruitment i Temporary Staffing

Rok założenia

2010

Liczba pracowników

51-200

Liczba obserwujących

-

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
HRO Personnel Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Krosno
  3. Bydgoszcz
  4. Lublin

Praca HRO Personnel Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. kadr i płac

    HRO Personnel Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      - Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, ---zaświadczenia, aneksy, porozumienia, grafiki czasu pracy itp.);
      - Ewidencja czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich;
      - Naliczanie listy płac zgodnie z przepisami prawa i kontrola wyników ich naliczania;
      - Współpraca z instytucjami zewnętrznymi i sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON;
      przygotowywanie raportów kadrowo płacowych (rotacja, stan wykorzystania urlopów itd.);
      - administracja i wsparcie procesów płacowych (outsourcing) dla Klientów;
      kontakt z Klientami firmy;
      - Bieżące wspieranie zespołu konsultantów w zadaniach związanych z obsługą pracowników;
      prowadzenie dokumentacji pracowniczej;
      - Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy;
      pomoc w przygotowaniu rozliczeń podatkowych PIT.

      Wymagania

      - Min. 2 lata na stanowisku związanym z obsługą kadrowo- płacową;
      - Znajomość prawa pracy, przepisów podatkowych, ubezpieczeń społecznych;
      - Umiejętność naliczania wynagrodzeń, prowadzenia dokumentacji kadrowej;
      - Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym zarówno w mowie, jak i w piśmie;
      - Skrupulatność i dokładność w prowadzeniu dokumentacji;
      - Umiejętność analitycznego myślenia;
      - Orientacja na klienta;
      - Doświadczenie w agencji pracy lub w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      - Umowę o pracę
      - Prywatną opiekę medyczną
      - Jasną ścieżkę rozwoju
      - Bonusy kwartalne
      - Benefity pozapłacowe – pakiet kafeteryjny
      - Systematyczne szkolenia z zakresu kadr i płac
      - Szkolenia z języka angielskiego
      - Dogodną lokalizację, blisko stacji Metra Wilanowska
      - Fantastyczną atmosferę pracy w zgranym zespole