
Śląskie Centrum Przedsiębiorczości
Śląskie Centrum Przedsiębiorczości
Zawody: Urzędnik Chorzów.
Kategorie zawodowe: prawo i administracja państwowa.
Oferty pracy Śląskie Centrum Przedsiębiorczości
Praca alert - powiadomienia
Śląskie Centrum Przedsiębiorczości
Mapy
Siedziba główna
Linki
Dane firmowe
- Pełna nazwa
- WOJEWÓDZTWO ŚLĄSKIE
- Adres rejestrowy
- ul. Juliusza Ligonia 46 40-037 Katowice
- NIP
- 9542770064
- REGON
- 27625465000000
- Forma prawna
- jednostka prawna
Opinie o firmie Śląskie Centrum Przedsiębiorczości
2.6
Na podstawie 9 ocen z Google.
![]()
Katarzyna Chomitowska
"Wysoki poziom kompetencji. Chętnie służą pomocą, nawet gdy są przeciążeni ilością pracy."
2 lata temu
![]()
Asteniusz Myśliwiec
3 lata temu
Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych
negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Archiwalne oferty pracy Śląskie Centrum Przedsiębiorczości
-
Stanowisko Urzędnicze w Wydziale Rozliczeń
Śląskie Centrum Przedsiębiorczości- Chorzów
- umowa o pracę
- pełny etat
-
OGŁOSZENIE O NABORZE
z dnia 22 kwietnia 2021 r.
Śląskie Centrum Przedsiębiorczości, 41-500 Chorzów, ul. Katowicka 47
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Wydziale Rozliczeńliczba etatów: 3 etaty
Termin składania ofert upływa w dniu 7 maja 2021 r.
WAŻNE:
Dokumenty aplikacyjne przesyłane drogą elektroniczną muszą być opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu, zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej. Dokumenty można przesłać na adres: scp@scp-slask.pl
W treści ogłoszenia zostały wymienione dokumenty potrzebne do złożenia kompletnej oferty.
Zakres obowiązków
-
Zakres wykonywanych zadań:
A) udział w opracowywaniu nowych procedur w zakresie zadań Wydziału, a także usprawnianie i aktualizacja istniejących;
B) opracowywanie treści merytorycznych w zakresie zadań Wydziału (materiały informacyjne, informacje zamieszczane na stronach internetowych, itp.);
C) przygotowywanie aneksów do umów o dofinansowanie z beneficjentami;
D) przyjmowanie, weryfikowanie zabezpieczeń prawidłowej realizacji umów
o dofinansowanie w związku ze zmianami wprowadzanymi po podpisaniu umów o dofinansowanie;E) wydawanie i niszczenie zabezpieczeń prawidłowej realizacji umów
o dofinansowanie;F) nadzór nad realizacją zapisów umów o dofinansowanie projektów lub decyzji
o dofinansowaniu;G) przeprowadzanie weryfikacji, poświadczanie i zatwierdzanie wniosków beneficjentów o płatność, w szczególności pod kątem ich prawidłowości formalno - merytorycznej i formalno - rachunkowej, w tym kwalifikowalności poniesionych wydatków oraz informowanie beneficjentów o brakach lub błędach i konieczności dokonania korekt;
H) zbieranie i weryfikacja sprawozdań z realizacji projektów otrzymanych od beneficjentów zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej;
I) monitorowanie zaistniałych nieprawidłowości i przekazywanie informacji do Wydziału Kontroli;
J) sporządzanie i przekazywanie Instytucji Zarządzającej poświadczeń
i deklaracji wydatków dotyczących poszczególnych Działań/Poddziałań wdrażanych przez Centrum;K) przygotowywanie korespondencji wychodzącej w zakresie merytorycznym Wydziału;
L) wprowadzanie danych do systemów informatycznych;
M) prowadzenie skutecznych i proporcjonalnych środków zwalczania nadużyć finansowych, z uwzględnieniem stwierdzonego rodzaju ryzyka zgodnie
z wytycznymi IZ w tym zakresie;N) wykonywanie innych zadań powierzonych przez Dyrektora/Zastępcę Dyrektora/Kierownika Wydziału.
-
Warunki pracy
Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Nie istnieją bariery utrudniające wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości.
-
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum, w rozumieniu przepisów rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymagania
-
-
Niezbędne
A) obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
B) wykształcenie średnie;
C) znajomość regulacji dotyczących Funduszy Strukturalnych na lata 2014-2020;
D) znajomość regulacji dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020;
E) znajomość zagadnień związanych z udzielaniem dotacji dla przedsiębiorstw;
F) znajomość programów komputerowych w zakresie pakietu MS Office;
G) brak prawomocnych wyroków skazujących za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
H) pełna zdolność do czynności prawnych oraz posiadania pełni praw publicznych;
-
Dodatkowe
A) znajomość ustaw i rozporządzeń wykonawczych, w tym:
- ustawy o samorządzie województwa;
- ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju;
- ustawy - Kodeks cywilny;
B) doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z rozliczaniem projektów współfinansowanych z funduszy UE;
C) sprawna obsługa komputera, w tym pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem elementów EXCEL i WORD;
D) szybkie nabywanie umiejętności w zakresie obsługi systemów informatycznych;
E) umiejętność redagowania tekstów, w tym korespondencji skierowanej do przedsiębiorców i innych instytucji;
F) dobra organizacja pracy;
G) rzetelność;
H) umiejętność analizy dokumentacji oraz szybkiego wyciągania i formułowania wniosków na jej podstawie;
I) umiejętność pracy w zespole;
J) komunikatywność.
-
Wymagane dokumenty:
A) list motywacyjny;
B) życiorys – CV;
C) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
D) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy stwierdzony świadectwem pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu;
E) zgoda na przetwarzanie danych osobowych innych niż zawartych
w kwestionariuszu osoby ubiegającej się o zatrudnienie wraz z klauzulą informacyjną;F) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
G) oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
H) w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna - kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem:
„Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Rozliczeń
w Śląskim Centrum Przedsiębiorczości”.na adres:
Śląskie Centrum Przedsiębiorczości, ul. Katowicka 47, 41-500 Chorzów
Dokumenty aplikacyjne przesyłane drogą elektroniczną, które muszą być opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu, zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej.
Termin składania ofert upływa w dniu 7 maja 2021 r.
Kandydaci spełniający wymogi formalne będą informowani indywidualnie o terminie testu merytorycznego lub o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
-
Aplikacje, które wpłyną do Śląskiego Centrum Przedsiębiorczości po terminie, nie będą rozpatrywane. Ofertę przekazaną za pośrednictwem poczty uważa się za złożoną w terminie, jeżeli została nadana w urzędzie pocztowym najpóźniej w ostatnim dniu wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data stempla pocztowego).
-
Do oferty mogą być dołączone inne dokumenty, w tym opinie lub referencje
z poprzednich miejsc pracy. -
Inne informacje
Dokumenty do pobrania:
Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Śląskim Centrum Przedsiębiorczości,
Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
Wzór oświadczenia dla kandydatów ubiegających się o stanowisko urzędnicze (dotyczące skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, pełnej zdolności do czynności prawnych).
Wzór zgody na przetwarzanie danych osobowych innych niż zawartych w kwestionariuszu osoby ubiegającej się o zatrudnienie wraz z klauzulą informacyjną;
Złożonych ofert nie odsyłamy, a nieodebrane podlegają zniszczeniu po upływie 6-ciu miesięcy od dnia ogłoszenia naboru.
Oferujemy
-
Umowę o pracę
-
Pełny etat
-
Pracodawcy z miasta Chorzów
-
PROBET GROUP S.A.
-
Energomontaż Świętochłowice Sp. z o.o.
-
3F ENERGY KLABISZ SPÓŁKA JAWNA
-
KUBIAK HENRYK ZAKŁAD ROBÓT ELEKTRYCZNYCH i AUTOMATYKI
-
ELEKTROR AIRSYSTEMS Sp. z o. o.
-
Legendia Śląskie Wesołe Miasteczko
-
ALCHEMIA SPÓŁKA AKCYJNA
-
LIMATHERM COMPONENTS Sp. z o. o.
-
ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY Tomasz Banasik
-
BUD-LEP-SERWIS Tomasz Lepiarczyk
-
Przedsiębiorstwo Usługowe Energetyki i Ochrony Środowiska TERMELEX Jerzy Zwoliński
-
GLOBETEK sp. z o.o
-
Stokson
-
Firma Ochrony Szkolenia Asekuracji FOSA Sp. z o.o.
-
Centrum Doradztwa Ubezpieczeniowego RADIX S.C.
-
Onesano S.A.
-
SZOPA DAWID PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT SPECJALNYCH "TORFBUD"
-
BIOCOURSE.PL Sp.z o.o.
-
EPP RECYKLING
-
SUNDOOR TECH Sp. z o.o.
-
Elgór + Hansen S.A.
-
3KGm sp. z o.o.
-
Amber Glass
-
SOFE-GROUP POLAND SP. Z O.O.
-
MTS PROJECT