!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Pracodawca

Memories Vacations Sp. z o.o. Sp. k.

Memories Vacations Sp. z o.o. Sp. k.

Memories Vacations jest firmą touroperatorską z siedzibą w Krakowie, wyspecjalizowaną w organizacji ekskluzywnych podróży egzotycznych „szytych na miarę”. Działając na rynku od 2014 roku, firma zdobyła grono zadowolonych i wiernych Klientów oraz ogromny know-how w zakresie organizacji podróży dla klientów indywidualnych oraz firm. 

Podstawowe informacje o firmie

NIP: 6762473645

REGON: 123056790

KRS: 0000500598

ul. Józefa Dietla 60 31-039 Kraków województwo małopolskie powiat kraków gmina kraków-śródmieście

Pozostałe informacje

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców: 07-03-2014
Źródło: GUS, CEIDG

Oferty pracy Memories Vacations Sp. z o.o. Sp. k.

Archiwalne oferty pracodawcy

  • KOORDYNATOR PODROŻY

    Memories Vacations Sp. z o.o. Sp. k.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Memories Vacations, touroperator z siedzibą w Krakowie, specjalizujący się w organizacji ekskluzywnych podróży egzotycznych „szytych na miarę”, zatrudni osobę do pracy na stanowisku


      KOORDYNATORA PODROŻY.


      Koordynator podróży, po otrzymaniu szkolenia, będzie odpowiedzialny za posprzedażową obsługę klientów indywidualnych i małych grup. Najważniejszym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie opracowywanie zestawu dokumentów przydatnych Klientom przed i w czasie ich podróży, kontakt z Klientami w sprawach organizacyjnych związanych z ich podróżą oraz kontakt z kontrahentami w celu koordynacji szczegółów świadczeń zarezerwowanych dla podróżujących klientów. Kontakt z Klientami i kontrahentami musi przebiegać w sposób profesjonalny, kulturalny, sumienny i sprawny.


      Do obowiązków koordynatora podróży należy również rozwój zawartości strony internetowej poprzez tworzenie opisów destynacji i hoteli oraz uzupełnianie galerii zdjęć. Konieczne jest stałe poszerzanie wiedzy w zakresie obsługiwanych kierunków podróży i monitorowanie sytuacji na międzynarodowym rynku turystycznym.

      Zakres obowiązków

      Przykładowe zadania przypisane do ww. stanowiska pracy:

      • Redagowanie szczegółowych programów podróży opisujących przebieg wyprawy egzotycznej „krok po kroku”.
      • Odprawa online na loty międzynarodowe dokonywana w imieniu klientów.
      • Przeprowadzanie zgłoszenia do ubezpieczenia podróżnego.
      • Asystowanie w procesach wizowych.
      • Sprawdzanie poprawności dokumentów i faktur przysyłanych przez kontrahentów.
      • Kontakt mailowy i telefoniczny z kontrahentami w celu uzgodnienia szczegółów dotyczących świadczeń zarezerwowanych dla podróżujących klientów.
      • Redagowanie informacji przewodnikowych dotyczących miejsc objętych programem podróży oraz opisów hoteli, itp.
      • Wzbogacanie zawartości strony internetowej o opisy hoteli i nowych kierunków podróży.

      Wymagania

      Co jest konieczne do pracy w naszym zespole:

      • Zaangażowanie, sumienność i ponadprzeciętne „oko do szczegółów”.
      • Umiejętność poprawnego redagowania tekstów (komunikacja mailowa, opisywanie ofert podróży, wzbogacanie zawartości strony internetowej).
      • Pasja i doświadczenie podróżnicze oraz wiedza na temat egzotycznych krajów.
      • Wysoka kultura osobista.
      • Znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym (sprawna komunikacja mailowa
        i telefoniczna z kontrahentami z całego świata).
      • Biegła znajomość obsługi komputera (Microsoft Office).

      Oferujemy

      Co oferujemy:

      • Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie touroperatorskiej.
      • Możliwość rozwoju zawodowego z uwzględnieniem indywidualnych predyspozycji
        i zainteresowań.
      • Doświadczenie w pracy z wymagającym Klientem nabywającym prestiżowy produkt.
      • Towarzystwo zgranego, miłego i profesjonalnego zespołu.
      • Podróże inspekcyjne do egzotycznych krajów.

      Poszukujemy osób chętnych do pracy pn-pt w godzinach typowo biurowych w lokalu w centrum Krakowa (w okresie pandemii w miarę rozwoju sytuacji zespół pracuje częściowo zdalnie).


      Po odbyciu pełnego szkolenia, istnieje możliwość przejścia częściowo na system pracy zdalnej.


      Chętnie zapoznamy się ze zgłoszeniami zarówno od osób, które posiadają doświadczenie zawodowe pozwalające na samodzielne objęcie szerokiego zakresu obowiązków i dużej odpowiedzialności, jak i osób z mniejszym stażem pracy, które będą asystować kolegom
      z zespołu.


      Zainteresowanych uprzejmie prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym uwzględniającym informacje na temat odwiedzonych dotychczas krajów.


      Uprzedzamy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

  • SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI PODRÓŻY

    Memories Vacations Sp. z o.o. Sp. k.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Touroperator Memories Vacations z siedzibą w Krakowie, specjalizujący się w organizacji ekskluzywnych podróży egzotycznych, zatrudni osobę do pracy na stanowisku


      SPECJALISTY DS. ORGANIZACJI PODRÓŻY.


      Specjalista ds. organizacji podróży, po otrzymaniu szkolenia, będzie odpowiedzialny za obsługę zapytań o podróże egzotyczne „szyte na miarę” dla klientów indywidualnych i małych grup. Najważniejszym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku jest tworzenie programów podróży dopasowanych każdorazowo do indywidualnych preferencji Naszych Klientów,
      a następnie rezerwacja wszystkich elementów podróży i przygotowanie wszelkich dokumentów przydatnych Klientowi w czasie podróży. Kontakt z Klientem musi przebiegać w sposób profesjonalny, kulturalny, sumienny i sprawny.


      Do obowiązków Specjalisty ds. organizacji podróży należy również rozwój zawartości strony internetowej poprzez tworzenie opisów destynacji i hoteli oraz uzupełnianie galerii zdjęć. Konieczny jest stały rozwój wiedzy w zakresie obsługiwanych kierunków podróży i monitorowanie sytuacji na międzynarodowym rynku turystycznym.

      Zakres obowiązków

      Przykładowe zadania przypisane do ww. Stanowiska pracy:

      • Tworzenie programów podróży dopasowanych do indywidualnych preferencji Klientów.
      • Wycena i rezerwacja wszystkich świadczeń składających się na zaoferowaną podróż.
      • Pomoc Klientom w sytuacjach pilnych / awaryjnych przed wylotem z Polski oraz w trakcie trwania podróży (poprzez dostosowanie zaplanowanych świadczeń do nowych okoliczności, pilne dostosowanie programu podróży, kontakt telefoniczny i pisemny z kontrahentami
        w poszczególnych krajach w celu zapewnienia opieki Klientom w podróży, itp.)
      • Analiza dynamicznie zmieniających się regulacji dotyczących podróży w okresie pandemii.
      • Redagowanie dokumentów podróżnych, informacji przewodnikowych, opisów hoteli, itp.
      • Wzbogacanie zawartości strony internetowej o opisy hoteli i nowych kierunków podróży.

      Wymagania

      Co jest konieczne do pracy w naszym zespole:

      • Pasja i doświadczenie podróżnicze oraz wiedza na temat egzotycznych krajów.
      • Zaangażowanie, sumienność i „oko do szczegółów”.
      • Umiejętność poprawnego redagowania tekstów (komunikacja mailowa, opisywanie ofert podróży, wzbogacanie zawartości strony internetowej)
      • Wysoka kultura osobista
      • Znajomość języka angielskiego w stopniu min. średniozaawansowanym (sprawna komunikacja mailowa i telefoniczna z kontrahentami z całego świata)

      Oferujemy

      Co oferujemy:

      • Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie touroperatorskiej
      • Możliwość rozwoju zawodowego z uwzględnieniem indywidualnych predyspozycji
        i zainteresowań
      • Doświadczenie w pracy z wymagającym Klientem nabywającym prestiżowy produkt
      • Towarzystwo zgranego, miłego i profesjonalnego zespołu
      • Podróże inspekcyjne do egzotycznych krajów
      • Wynagrodzenie premiowe

      Poszukujemy osób chętnych do pracy pn-pt w godzinach typowo biurowych w lokalu w centrum Krakowa (w okresie pandemii w miarę rozwoju sytuacji zespół pracuje częściowo zdalnie).


      Po odbyciu pełnego szkolenia, istnieje możliwość przejścia częściowo na system pracy zdalnej.


      Chętnych uprzejmie prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym uwzględniającym informacje na temat odwiedzonych dotychczas krajów.


      Uprzedzamy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.