Memories Vacations Sp. z o.o. Sp. k.

Memories Vacations Sp. z o.o. Sp. k.

Memories Vacations jest firmą touroperatorską z siedzibą w Krakowie, wyspecjalizowaną w organizacji ekskluzywnych podróży egzotycznych „szytych na miarę”. Działając na rynku od 2014 roku, firma zdobyła grono zadowolonych i wiernych Klientów oraz ogromny know-how w zakresie organizacji podróży dla klientów indywidualnych oraz firm. 

Memories Vacations Sp. z o.o. Sp. k. najczęściej poszukuje kandydatów
w kategoriach zawodowych:
administracja biurowa / praca biurowa

Oferty pracy Memories Vacations Sp. z o.o. Sp. k.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Memories Vacations Sp. z o.o. Sp. k.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Memories Vacations Sp. z o.o. Sp. k.

Siedziba główna

Dane firmowe i kontaktowe - Memories Vacations Sp. z o.o. Sp. k.

Pełna nazwa
MEMORIES VACATIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Adres rejestrowy
Dietla 60/1 31-039 Kraków
NIP
6762473645
REGON
123056790
KRS
0000500598
Forma prawna
spółka komandytowa
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
07.03.2014
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Działalność związana z zakwaterowaniem i usługami gastronomicznymi

  • 55.20.Z Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania

Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości

  • 68.10.Z Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek
  • 68.20.Z Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 79.11.A Działalność agentów turystycznych
  • 79.11.B Działalność pośredników turystycznych
  • 79.12.Z Działalność organizatorów turystyki
  • 79.90.A Działalność pilotów wycieczek i przewodników turystycznych
  • 79.90.B Działalność w zakresie informacji turystycznej
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie Memories Vacations Sp. z o.o. Sp. k.

5

Na podstawie 17 ocen z Google.

Katarzyna Karlak

Katarzyna Karlak

"Bardzo dziękujemy Memories Vacations za w 100% profesjonalne zorganizowanie naszych wymarzonych rodzinnych wakacji na Malediwach. Szczególne podziękowania dla p. Awy, która z niezwykłym zaangażowaniem pomogła nam w wyborze najlepszego dla naszej rodziny hotelu, dopięła cały wyjazd na ostatni guzik, dopilnowała, byśmy o niczym nie zapomnieli, dzięki czemu czuliśmy się totalnie zaopiekowani i bezpieczni. Wraz z p. Martyną zadbały również o wszelkie potrzebne nam dokumenty (m.in. IMUGA, a także bardzo pomocne informacje dla podróżujących oraz te dotyczące wykupionego przez nas pakietu), co sprawiło, że mogliśmy naprawdę spokojnie i radośnie spędzić niezapomniane chwile. Polecamy Memories Vacations każdemu, kto chce mieć pewność, że jego wakacje będą idealnie zorganizowane, że nie będzie musiał się niczym martwić, bo zrobią to za niego najwyższej klasy profesjonaliści. KKKJ"

5 miesięcy temu

Diana Kupczyńska

Diana Kupczyńska

"Serdecznie polecam organizację wymarzonej, egzotycznej podróży z Memories Vacation. Wspaniały, bezproblemowy kontakt, zarówno mailowy, jak i telefoniczny. Oferta dosłownie "skrojona" pod moje potrzeby i wymagania. Obsługa na najwyższym poziomie, szczególnie polecam Panią Angelikę i Panią Agnieszkę. Malediwy to była nasza pierwsza podróż z tym biurem podróży, ale już planujemy kolejne."

2 lata temu

Renata Makuch-Tomaszek

Renata Makuch-Tomaszek

"Gorąco polecam to biuro podróży :) Kompleksowa organizacja wakacji, wszystko na najwyższym poziomie. Pani Awa pomogła nam ze wszystkim, świetnie dobrany termin, nasz miesiąc miodowy dzięki Memories pozostanie niezapomniany! Kontakt z biurem podróży bezproblemowy, nawet po powrocie Pani Awa poświęciła chwilę by się z nami skontaktować i poznać naszą opinię :) Polecam!"

rok temu

Marcin Dębski

Marcin Dębski

"Kolejny raz korzystaliśmy z usług firmy "Memories Vacations" i kolejny raz jesteśmy bardzo zadowoleni z wyjazdu. Jeszcze raz bardzo dziękujemy za przygotowanie trasy podróży po USA, która była wyjątkowo atrakcyjna i niezbyt mecząca. Jestem pewien, że jeszcze wielokrotnie poprosimy Państwa o pomoc przy organizacji naszych wyjazdów. MD"

rok temu

Ewa Tomaszewska-Woźny

Ewa Tomaszewska-Woźny

"Nasz kontakt z Memories Vacations był przypadkowy – szukaliśmy w Internecie biur podróży organizujących prywatne wakacje na Seszelach - miejscu stosunkowo bezpiecznym pod względem covid-19. Działanie Biura było wysoce profesjonalne, a nasze wątpliwości i zapytania były szybko wyjaśniane. Nieoceniona była pomoc w uzyskaniu zgody na wjazd na Seszele w czasie pandemii. Podczas pobytu przez cały czas, także w weekend czuliśmy się „zaopiekowani” zarówno przez pana Łukasza jak również przez miejscowe biuro Creole współpracujące z Memories Vacations, Profesjonalizm to jednak nie wszystko. Oboje mamy odczucie, że opiekujący się nami pan Łukasz Nycz i inne nieznane nam z nazwiska osoby, wykazywały znaczne zaangażowanie osobiste, które w innych biurach podróży nie zdarza się zbyt często. Opiekujący się nami Pan Łukasz zorganizował dla nas pobyt na trzech seszelskich wyspach: Mahe, Praslin oraz La Digue. Zaproponował odpowiadające naszym wymaganiom hotele, transfery i aktywności. Już dziś cieszymy się na następną podróż z Memories Vacations!"

2 lata temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 25.03.2024

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Profil firmy:
Memories Vacations Sp. z o.o. Sp. k.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Kraków
  2. Bielsko-Biała
  3. Skawina
  4. Zakopane

Data aktualizacji: 01.03.2024

Praca Memories Vacations Sp. z o.o. Sp. k. - oferty archiwalne

  • SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI PODRÓŻY

    Memories Vacations Sp. z o.o. Sp. k.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Touroperator Memories Vacations z siedzibą w Krakowie, specjalizujący się w organizacji ekskluzywnych podróży egzotycznych, zatrudni osobę do pracy na stanowisku


      SPECJALISTY DS. ORGANIZACJI PODRÓŻY.


      Specjalista ds. organizacji podróży będzie odpowiedzialny za obsługę zapytań o podróże egzotyczne „szyte na miarę” dla klientów indywidualnych i małych grup. Najważniejszym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku jest tworzenie programów podróży dopasowanych każdorazowo do indywidualnych preferencji Naszych Klientów, a następnie rezerwacja wszystkich elementów podróży i przygotowanie wszelkich dokumentów przydatnych Klientowi w czasie podróży. Kontakt z Klientem powinien przebiegać w sposób profesjonalny, kulturalny, sumienny i sprawny.


      Do obowiązków Specjalisty ds. organizacji podróży należy również rozwój zawartości strony internetowej poprzez tworzenie opisów destynacji i hoteli oraz uzupełnianie galerii zdjęć. Niezbędny jest stały rozwój wiedzy w zakresie obsługiwanych kierunków podróży i monitorowanie sytuacji na międzynarodowym rynku turystycznym.

      Zakres obowiązków

      Przykładowe zadania przypisane do ww. stanowiska pracy:

      • Tworzenie programów podróży dopasowanych do indywidualnych preferencji Klientów.
      • Wycena i rezerwacja wszystkich świadczeń składających się na zaoferowaną podróż.
      • Pomoc Klientom w sytuacjach pilnych / awaryjnych przed wylotem z Polski oraz w trakcie trwania podróży (poprzez dostosowanie zaplanowanych świadczeń do nowych okoliczności, pilne dostosowanie programu podróży, kontakt telefoniczny i pisemny z kontrahentami
        w poszczególnych krajach w celu zapewnienia opieki Klientom w podróży, itp.)
      • Analiza dynamicznie zmieniających się regulacji dotyczących podróży w okresie pandemii.
      • Redagowanie dokumentów podróżnych, informacji przewodnikowych, opisów hoteli, itp.
      • Wzbogacanie zawartości strony internetowej o opisy hoteli i nowych kierunków podróży.

      Wymagania

      Co jest konieczne do pracy w naszym zespole:

      • Pasja i doświadczenie podróżnicze oraz wiedza na temat egzotycznych krajów.
      • Zaangażowanie, sumienność i „oko do szczegółów”.
      • Umiejętność poprawnego redagowania tekstów (komunikacja mailowa, opisywanie ofert podróży, wzbogacanie zawartości strony internetowej)
      • Wysoka kultura osobista
      • Znajomość języka angielskiego w stopniu min. średniozaawansowanym (sprawna komunikacja mailowa i telefoniczna z kontrahentami z całego świata)

      Oferujemy

      Co oferujemy:

      • Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie touroperatorskiej
      • Możliwość rozwoju zawodowego z uwzględnieniem indywidualnych predyspozycji i zainteresowań
      • Doświadczenie w pracy z wymagającym Klientem nabywającym prestiżowy produkt
      • Towarzystwo zgranego, miłego i profesjonalnego zespołu
      • Podróże inspekcyjne do egzotycznych krajów
      • Wynagrodzenie premiowe

      Poszukujemy osób chętnych do pracy pn-pt w godzinach typowo biurowych w lokalu w centrum Krakowa. Po zakończeniu szkolenia, istnieje możliwość przejścia częściowo na system pracy zdalnej.


      Chętnych uprzejmie prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym uwzględniającym informacje na temat odwiedzonych dotychczas krajów.


      Uprzedzamy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

  • KOORDYNATOR PODROŻY

    Memories Vacations Sp. z o.o. Sp. k.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Memories Vacations, touroperator z siedzibą w Krakowie, specjalizujący się w organizacji ekskluzywnych podróży egzotycznych „szytych na miarę”, zatrudni osobę do pracy na stanowisku


      KOORDYNATORA PODROŻY.


      Koordynator podróży jest odpowiedzialny za posprzedażową obsługę klientów indywidualnych i małych grup. Najważniejszym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku jest opracowywanie zestawu dokumentów przydatnych Klientom przed i w czasie ich podróży, kontakt z Klientami w sprawach organizacyjnych związanych z ich podróżą oraz kontakt z kontrahentami w celu koordynacji szczegółów świadczeń zarezerwowanych dla podróżujących klientów. Kontakt z Klientami i kontrahentami powinien przebiegać w sposób profesjonalny, kulturalny, sumienny i sprawny.


      Do obowiązków Koordynatora podróży należy bieżąca pomoc zespołowi sprzedażowemu (np. wyszukiwanie informacji dotyczących destynacji/hoteli). Istotne jest stałe poszerzanie wiedzy w zakresie obsługiwanych kierunków podróży i monitorowanie sytuacji na międzynarodowym rynku turystycznym.

      Zakres obowiązków

      Przykładowe zadania przypisane do ww. stanowiska pracy:

      • Redagowanie szczegółowych programów podróży opisujących przebieg wyprawy egzotycznej „krok po kroku”.
      • Odprawa online na loty międzynarodowe dokonywana w imieniu klientów.
      • Przeprowadzanie zgłoszenia do ubezpieczenia podróżnego.
      • Asystowanie w procesach wizowych.
      • Sprawdzanie poprawności dokumentów i faktur przysyłanych przez kontrahentów.
      • Kontakt mailowy i telefoniczny z kontrahentami w celu uzgodnienia szczegółów dotyczących świadczeń zarezerwowanych dla podróżujących klientów.
      • Redagowanie informacji przewodnikowych dotyczących miejsc objętych programem podróży oraz opisów hoteli, itp.
      • Wzbogacanie zawartości strony internetowej o opisy hoteli i nowych kierunków podróży.

      Wymagania

      Co jest konieczne do pracy w naszym zespole:

      • Zaangażowanie, sumienność i ponadprzeciętne „oko do szczegółów”.
      • Umiejętność poprawnego redagowania tekstów (komunikacja mailowa, opisywanie ofert podróży, wzbogacanie zawartości strony internetowej).
      • Pasja i doświadczenie podróżnicze oraz wiedza na temat egzotycznych krajów.
      • Wysoka kultura osobista.
      • Znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym (sprawna komunikacja mailowa i telefoniczna z kontrahentami z całego świata).
      • Biegła znajomość obsługi komputera (Microsoft Office).

      Oferujemy

      Co oferujemy:

      • Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie touroperatorskiej.
      • Możliwość rozwoju zawodowego z uwzględnieniem indywidualnych predyspozycji i zainteresowań.
      • Doświadczenie w pracy z wymagającym Klientem nabywającym prestiżowy produkt.
      • Towarzystwo zgranego, miłego i profesjonalnego zespołu.
      • Podróże inspekcyjne do egzotycznych krajów.

      Poszukujemy osób chętnych do pracy pn-pt w godzinach typowo biurowych w lokalu w centrum Krakowa. Po zakończeniu okresu szkolenia, istnieje możliwość przejścia częściowo na system pracy zdalnej.


      Chętnie zapoznamy się ze zgłoszeniami zarówno od osób, które posiadają doświadczenie zawodowe pozwalające na samodzielne objęcie szerokiego zakresu obowiązków i dużej odpowiedzialności, jak i osób z mniejszym stażem pracy, które będą asystować kolegom
      z zespołu.


      Zainteresowanych uprzejmie prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym uwzględniającym informacje na temat odwiedzonych dotychczas krajów.


      Uprzedzamy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

  • KOORDYNATOR PODROŻY

    Memories Vacations Sp. z o.o. Sp. k.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Memories Vacations, touroperator z siedzibą w Krakowie, specjalizujący się w organizacji ekskluzywnych podróży egzotycznych „szytych na miarę”, zatrudni osobę do pracy na stanowisku


      KOORDYNATORA PODROŻY.


      Koordynator podróży, po otrzymaniu szkolenia, będzie odpowiedzialny za posprzedażową obsługę klientów indywidualnych i małych grup. Najważniejszym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie opracowywanie zestawu dokumentów przydatnych Klientom przed i w czasie ich podróży, kontakt z Klientami w sprawach organizacyjnych związanych z ich podróżą oraz kontakt z kontrahentami w celu koordynacji szczegółów świadczeń zarezerwowanych dla podróżujących klientów. Kontakt z Klientami i kontrahentami musi przebiegać w sposób profesjonalny, kulturalny, sumienny i sprawny.


      Do obowiązków koordynatora podróży należy również rozwój zawartości strony internetowej poprzez tworzenie opisów destynacji i hoteli oraz uzupełnianie galerii zdjęć. Konieczne jest stałe poszerzanie wiedzy w zakresie obsługiwanych kierunków podróży i monitorowanie sytuacji na międzynarodowym rynku turystycznym.

      Zakres obowiązków

      Przykładowe zadania przypisane do ww. stanowiska pracy:

      • Redagowanie szczegółowych programów podróży opisujących przebieg wyprawy egzotycznej „krok po kroku”.
      • Odprawa online na loty międzynarodowe dokonywana w imieniu klientów.
      • Przeprowadzanie zgłoszenia do ubezpieczenia podróżnego.
      • Asystowanie w procesach wizowych.
      • Sprawdzanie poprawności dokumentów i faktur przysyłanych przez kontrahentów.
      • Kontakt mailowy i telefoniczny z kontrahentami w celu uzgodnienia szczegółów dotyczących świadczeń zarezerwowanych dla podróżujących klientów.
      • Redagowanie informacji przewodnikowych dotyczących miejsc objętych programem podróży oraz opisów hoteli, itp.
      • Wzbogacanie zawartości strony internetowej o opisy hoteli i nowych kierunków podróży.

      Wymagania

      Co jest konieczne do pracy w naszym zespole:

      • Zaangażowanie, sumienność i ponadprzeciętne „oko do szczegółów”.
      • Umiejętność poprawnego redagowania tekstów (komunikacja mailowa, opisywanie ofert podróży, wzbogacanie zawartości strony internetowej).
      • Pasja i doświadczenie podróżnicze oraz wiedza na temat egzotycznych krajów.
      • Wysoka kultura osobista.
      • Znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym (sprawna komunikacja mailowa
        i telefoniczna z kontrahentami z całego świata).
      • Biegła znajomość obsługi komputera (Microsoft Office).

      Oferujemy

      Co oferujemy:

      • Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie touroperatorskiej.
      • Możliwość rozwoju zawodowego z uwzględnieniem indywidualnych predyspozycji
        i zainteresowań.
      • Doświadczenie w pracy z wymagającym Klientem nabywającym prestiżowy produkt.
      • Towarzystwo zgranego, miłego i profesjonalnego zespołu.
      • Podróże inspekcyjne do egzotycznych krajów.

      Poszukujemy osób chętnych do pracy pn-pt w godzinach typowo biurowych w lokalu w centrum Krakowa (w okresie pandemii w miarę rozwoju sytuacji zespół pracuje częściowo zdalnie).


      Po odbyciu pełnego szkolenia, istnieje możliwość przejścia częściowo na system pracy zdalnej.


      Chętnie zapoznamy się ze zgłoszeniami zarówno od osób, które posiadają doświadczenie zawodowe pozwalające na samodzielne objęcie szerokiego zakresu obowiązków i dużej odpowiedzialności, jak i osób z mniejszym stażem pracy, które będą asystować kolegom
      z zespołu.


      Zainteresowanych uprzejmie prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym uwzględniającym informacje na temat odwiedzonych dotychczas krajów.


      Uprzedzamy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

  • SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI PODRÓŻY

    Memories Vacations Sp. z o.o. Sp. k.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Touroperator Memories Vacations z siedzibą w Krakowie, specjalizujący się w organizacji ekskluzywnych podróży egzotycznych, zatrudni osobę do pracy na stanowisku


      SPECJALISTY DS. ORGANIZACJI PODRÓŻY.


      Specjalista ds. organizacji podróży, po otrzymaniu szkolenia, będzie odpowiedzialny za obsługę zapytań o podróże egzotyczne „szyte na miarę” dla klientów indywidualnych i małych grup. Najważniejszym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku jest tworzenie programów podróży dopasowanych każdorazowo do indywidualnych preferencji Naszych Klientów,
      a następnie rezerwacja wszystkich elementów podróży i przygotowanie wszelkich dokumentów przydatnych Klientowi w czasie podróży. Kontakt z Klientem musi przebiegać w sposób profesjonalny, kulturalny, sumienny i sprawny.


      Do obowiązków Specjalisty ds. organizacji podróży należy również rozwój zawartości strony internetowej poprzez tworzenie opisów destynacji i hoteli oraz uzupełnianie galerii zdjęć. Konieczny jest stały rozwój wiedzy w zakresie obsługiwanych kierunków podróży i monitorowanie sytuacji na międzynarodowym rynku turystycznym.

      Zakres obowiązków

      Przykładowe zadania przypisane do ww. Stanowiska pracy:

      • Tworzenie programów podróży dopasowanych do indywidualnych preferencji Klientów.
      • Wycena i rezerwacja wszystkich świadczeń składających się na zaoferowaną podróż.
      • Pomoc Klientom w sytuacjach pilnych / awaryjnych przed wylotem z Polski oraz w trakcie trwania podróży (poprzez dostosowanie zaplanowanych świadczeń do nowych okoliczności, pilne dostosowanie programu podróży, kontakt telefoniczny i pisemny z kontrahentami
        w poszczególnych krajach w celu zapewnienia opieki Klientom w podróży, itp.)
      • Analiza dynamicznie zmieniających się regulacji dotyczących podróży w okresie pandemii.
      • Redagowanie dokumentów podróżnych, informacji przewodnikowych, opisów hoteli, itp.
      • Wzbogacanie zawartości strony internetowej o opisy hoteli i nowych kierunków podróży.

      Wymagania

      Co jest konieczne do pracy w naszym zespole:

      • Pasja i doświadczenie podróżnicze oraz wiedza na temat egzotycznych krajów.
      • Zaangażowanie, sumienność i „oko do szczegółów”.
      • Umiejętność poprawnego redagowania tekstów (komunikacja mailowa, opisywanie ofert podróży, wzbogacanie zawartości strony internetowej)
      • Wysoka kultura osobista
      • Znajomość języka angielskiego w stopniu min. średniozaawansowanym (sprawna komunikacja mailowa i telefoniczna z kontrahentami z całego świata)

      Oferujemy

      Co oferujemy:

      • Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie touroperatorskiej
      • Możliwość rozwoju zawodowego z uwzględnieniem indywidualnych predyspozycji
        i zainteresowań
      • Doświadczenie w pracy z wymagającym Klientem nabywającym prestiżowy produkt
      • Towarzystwo zgranego, miłego i profesjonalnego zespołu
      • Podróże inspekcyjne do egzotycznych krajów
      • Wynagrodzenie premiowe

      Poszukujemy osób chętnych do pracy pn-pt w godzinach typowo biurowych w lokalu w centrum Krakowa (w okresie pandemii w miarę rozwoju sytuacji zespół pracuje częściowo zdalnie).


      Po odbyciu pełnego szkolenia, istnieje możliwość przejścia częściowo na system pracy zdalnej.


      Chętnych uprzejmie prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym uwzględniającym informacje na temat odwiedzonych dotychczas krajów.


      Uprzedzamy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Pracodawcy w Krakowie