!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Pracodawca

Bakalland S.A.

Bakalland S.A.

Setki tysięcy zadowolonych klientów, miliony sprzedanych produktów, najwyższej jakości rozwiązania wdrażane przez firmę każdego roku, najlepsi eksperci i wyspecjalizowani pracownicy – to właśnie Bakalland S.A.!

Podstawowe informacje o firmie

NIP: 5211501724

REGON: 012272090

KRS: 0000253890

ul. Fabryczna 5 00-446 Warszawa województwo mazowieckie powiat warszawa gmina śródmieście

Pozostałe informacje

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców: 27-03-2006
Źródło: GUS, CEIDG

Oferty pracy Bakalland S.A.

Archiwalne oferty pracodawcy

  • Technik Mechanik

    Bakalland S.A.
    • Janów Podlaski
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Opis stanowiska:

      • Usuwanie bieżących awarii maszyn i urządzeń produkcyjnych
      • Przeprowadzanie przeglądów technicznych oraz prac konserwacyjnych
      • Uruchamianie nowych maszyn. Modernizacja aktualnych systemów
      • Przezbrojenia, regulacje i diagnostyka maszyn i urządzeń
      • Utrzymanie ładu i porządku w magazynie zgodnie z obowiązującymi procedurami
        i przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy

      Wymagania

      Nasze oczekiwania:

      • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale UR o charakterze produkcji spożywczej lub zakładzie produkcji Maszyn i urządzeń (min. 2 lata )
      • Wykształcenie kierunkowe ( technik, mechanik, elektromechanik itp.)
      • Gotowość do pracy w systemie III zmianowym
      • Uprawnienia SEP G1,2,3
      • Wiedza z zakresu mechaniki i budowy maszyn oraz elektryki przemysłowej
      • Umiejętność pracy pod presją czasu
      • Uczciwość, sumienność, punktualność
      • Umiejętność pracy w zespole

      Oferujemy


      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Darmowy dojazd do zakładu na trasie Biała Podlaska - Janów Podlaski - Biała Podlaska
      • Ciekawą dynamiczną pracę w prężnie rozwijającej się organizacji
      • Możliwość rozwoju w ramach struktur wewnętrznych
  • Specjalista ds. kontroli jakości

    Bakalland S.A.
    • Janów Podlaski
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twój zakres obowiązków

      • Zapewnienie jakości (zgodności z wymaganiami) i bezpieczeństwa produktów spółki;
      • Ocena dostaw surowców i opakowań
      • Uczestnictwo w procesie reklamacji surowców i opakowań
      • Analiza surowców, wyrobów i opakowań
      • Kontrola półproduktów i wyrobów gotowych
      • Uczestniczenie w procesie postępowania z wyrobem niezgodnym
      • Nadzór nad przestrzeganiem zasad GMP/GHP w zakładzie
      • Uczestniczenie w audytach wewnętrznych oraz w audytach przeprowadzanych w firmie przez zewnętrzne podmioty audytujące.

      Wymagania

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie min. średnie (m.in. technik żywienia); preferowane wyższe: Technologia żywności, produkcja żywności, pokrewne,
      • Min. rok doświadczenia (preferowane) lub staże, praktyki na podobnym stanowisku,
      • GOTOWOŚĆ DO PRACY 3-ZMIANOWEJ,
      • Pożądana znajomość języka angielskiego przynajmniej na poziomie B1
      • Znajomość Ms Office
      • Pożądane uprawnienia audytora wewnętrznego SZJ (ISO9001 lub BRC/IFS/ISO22000)
      • Mile widziana znajomość systemu SAP

      Oferujemy

      To oferujemy

      • Pracę z wymagającym produktem o najwyższych standardach jakościowych,
      • Pakiet Medyczny,
      • Możliwość uczestniczenia w ubezpieczeniu grupowym i pakiecie sportowym,
      • Zatrudnienie w lokalizacji JANÓW PODLASKI (umowa o pracę), bezpłatny dojazd z Białej Podlaskiej,
      • Pracę w dynamicznej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku,
      • Możliwości rozwoju,
      • Przyjazną atmosferę w zespole,
  • Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej i Employer Brandingu

    Bakalland S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twój zakres obowiązków

      • Aktywny udział w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji wewnętrznej oraz budowania wizerunku Pracodawcy na rynku pracy, zebranie potrzeb biznesu w obu obszarach
      • Rozwijanie kanałów i narzędzi komunikacji, dopasowując je do różnych grup odbiorców oraz planowanie i przygotowywanie materiałów graficznych i multimedialnych (infografiki, materiały video)
      • Przygotowywanie planów komunikacji dla kluczowych partnerów wewnętrznych i projektów strategicznych
      • Przygotowanie komunikatów wewnętrznych angażujących pracowników w życie firmy
      • Aktualizacja struktury organizacyjnej i przygotowanie komunikatów o zmianach personalnych
      • Organizacja i uczestnictwo w Targach Pracy
      • Aktywizacja profili Pracodawcy w SocMed
      • Analiza efektywność rozwiązań z obszaru komunikacji wewnętrznej i budowania wizerunku

      Wymagania

      Nasze wymagania

      • Szukamy osoby:
      • Z 2-3 letnim doświadczeniem na podobnym stanowisku w firmie rozpoznawalnej na rynku, najlepiej międzynarodowej z fmcg (produkcja i sprzedaż)
      • Nowoczesnej, lubiącej nowinki wszelkie
      • Rozumiejącej działanie i aktywnej w social mediach
      • Odważnej i bezpośredniej w kontaktach z ludźmi
      • Mającej wysoką kulturę osobistą
      • Potrafiącej pisać ciekawe teksty bezbłędnym językiem polskim
      • Mającej wrażliwość wizualną
      • Mówiącej w języku angielskim na poziomie przynajmniej B1, poziom komunikatywny
      • Z aktywnym hobby
      • Mającej aktywne prawo jazdy kat. B

      Oferujemy

      To oferujemy

      • Atrakcyjne wynagrodzenie
      • Umowę o pracę
      • Opiekę medyczną

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.