WeNet sp. z o.o.

Czy to Twoja firma?

WeNet sp. z o.o. praca

Warszawa

WeNet jest największą w Polsce firmą działającą w branży marketingu internetowego. Jako właściciel wyszukiwarek firm pkt.pl i panoramafirm.pl oraz Partner Premium Google Ads, wspieramy polski biznes dostarczając skuteczne rozwiązania online. Pomagamy wdrażać produkty i usługi, które zapewniają firmom lepszą widoczność w Internecie, pomagają zwiększyć sprzedaż oraz ułatwiają komunikację z klientami. Zaufało nam już 48 000 polskich przedsiębiorców. Zatrudniamy ponad 1400 specjalistów w całej Polsce.

WeNet sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
obsługa klienta / call center internet / e-commerce / nowe media it (informatyka) sprzedaż / zakupy księgowość / ekonomia

Oferty pracy WeNet sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca WeNet sp. z o.o.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Prywatna opieka lekarska
  • Spotkania integracyjne

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa WeNet sp. z o.o.

Siedziba główna

WeNet sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
WeNet sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Wrocław
  3. Bydgoszcz
  4. Poznań
  5. Gdańsk
  6. Kraków
  7. Lublin
  8. Białystok
  9. Łódź
  10. Bielsko-Biała

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca WeNet sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. SEO

    WeNet sp. z o.o.
    • Mazowieckie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Audyt SEO stron i sklepów internetowych
      • Opracowywanie zaleceń optymalizacyjnych dla stron i sklepów internetowych
      • Tworzenie strategii SEO dla stron i sklepów internetowych
      • Analiza słów kluczowych i treści
      • Analiza widoczności
      • Monitorowanie efektów pozycjonowania w swoim koszyku Klientów
      • Współpraca z innymi działami wdrażającymi zalecenia SEO: programistami, copywriterami, webdesignerami, opiekunami Klienta, itd.

      Wymagania

      • Praktyczna wiedza z zakresu optymalizacji stron (on-site i off-site)
      • Podstawowa wiedza z zakresu content marketingu, UX/UI
      • Umiejętności analityczne, myślenie przyczynowo – skutkowe.
      • Znajomość HTML / CSS • Znajomość aktualnych trendów SEO
      • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • Praktyczna znajomość narzędzi takich jak: Google Analytics, Google Search Console, Senuto, Semrush / Ahrefs, Screaming Frog lub inny crawler
      • Znajomość systemów popularnych CMS, takich jak: Wordpress, Joomla, PrestaShop, Shoper, IdoSell Shop itp.
      • Samodzielność, dokładność i rzetelność w realizacji powierzonych zadań
      • Inicjatywa w poszukiwaniu najbardziej efektywnych rozwiązań - jesteśmy otwarci na nowe pomysły

      Oferujemy

      • Poszerzanie wiedzy z zakresu SEO i szeroko pojętego marketingu internetowego
      • Pakiet dedykowanych szkoleń onboardingowych i cykliczne szkolenia wewnętrzne
      • Wszechstronny rozwój dzięki pracy nad projektami dla Klientów z różnych branż
      • Możliwość całkowitej pracy zdalnej
      • Atrakcyjny system wynagrodzeń adekwatny do umiejętności i doświadczenia
      • Dodatkowy system premiowy uzależniony od wyników
      • Opiekę team leaderów i wsparcie na każdym etapie Twojej pracy
      • Pracę w przyjaznej, swobodnej atmosferze
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    WeNet sp. z o.o.
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zostań jednym z nich i zdobądź nowy zawód Doradcy Internetowego!

      Zakres obowiązków

      • Obsługa telefoniczna i mailowa zgłoszeń Klientów;
      • Rozpoznanie i badanie potrzeb Klienta;
      • Negocjacje z Klientem;
      • Obsługa Klienta VIP;
      • Budowanie długofalowych relacji z Klientem reklamacyjnym / z Klientem VIP;
      • Nawiązywanie relacji biznesowych z Klientami oraz pozyskiwanie leadów od Klientów zainteresowanych współpracą;
      • Aktywna współpraca z pracownikami pozostałych działów;
      • Pozyskiwanie informacji dotyczących oceny satysfakcji Klienta oraz skłonności do polecenia firmy;
      • Realizacja wyznaczonych celów oraz raportowanie wyników.

      Wymagania

      • Wykształcenie min. średnie;
      • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office;
      • Łatwość nawiązywania kontaktów, prowadzenia negocjacji i rozmów telefonicznych;
      • Swoboda wypowiedzi w mowie i w piśmie;
      • Wysoki poziomu kultury osobistej;
      • Komunikatywność i zaangażowanie w powierzone obowiązki;
      • Umiejętność słuchania i wyciągania wniosków;
      • Samodzielność w działaniu i nastawienie na cel;
      • Gotowość i chę zdobywania nowych umiejętności i kompetencji;
      • Mile widziane (niewymagane) doświadczenie na podobnym lub pokrewnym stanowisku.

      Oferujemy

      • 3 miesięczny okres przygotowania i wdrożenia do zadań – nauczymy Cię jak prowadzić negocjacje pozwalające na rozwiązanie zgłoszenia Klienta;
      • Nauczymy Cię jak stać się doradcą Klienta z zakresu marketingu internetowego;
      • W okresie wdrożenia możesz wybrać rodzaj umowy – zlecenie lub umowa o pracę, - po wdrożeniu wynagrodzenie podzielone na część podstawową i prowizyjną, której wysokość zależy od indywidualnego zaangażowania;
      • Współpracę w młodym i dynamicznym zespole;
      • Cykliczne szkolenia rozwijające kompetencje oraz udział w wewnętrznym Uniwersytecie Customer Care;
      • Kartę multisport;
      • Prywatną opiekę medyczną;
      • Dodatkowe świadczenia socjalne;

Pracodawcy w Warszawie