!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Pracodawca

Navifleet

Navifleet

W NAVIFLEET rozwijamy system telematyczny w modelu SaaS. Lokalizujemy pojazdy ciężarowe, osobowe i specjalistyczne. Nasze oprogramowanie analizuje ich parametry i pomaga lepiej zaplanować korzystanie z zasobów.

Pracujemy w zwinnym środowisku, a naszą misją jest dostarczanie Klientom korzyści w postaci oszczędności i usprawniania procesów.

Szukasz ciekawych wyzwań, chcesz sprawdzić się w środowisku startupowym, a jednocześnie mieć poczucie stabilności?

Podstawowe informacje o firmie

NIP: 7372169791

REGON: 121257780

KRS: -

ul. ks. płk. Józefa Jońca 22 34-600 Limanowa województwo małopolskie powiat limanowski gmina limanowa

Pozostałe informacje

Źródło: GUS, CEIDG

Archiwalne oferty pracodawcy

  • Technical Support Specialist / Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

    Navifleet
    • Limanowa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista ds. obsługi klienta
    • specjalista (mid/regular)


    • Aktualnie poszukujemy:


      Technical Support Specialist / Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

      Praca stacjonarna w biurze w Pisarzowej k. Nowego Sącza




      Czym zajmuje się Specjalista ds. Wsparcia Technicznego w NAVIFLEET:


      Chcielibyśmy abyś pomagał naszym użytkownikom rozwiązywać problemy i zapewniał wyższy poziom wsparcia technicznego w okolicznościach wykraczających poza kompetencje działu obsługi klienta. Twoim najważniejszym celem będzie zapewnienie Klientom Navifleet niezakłóconego korzystania z oferowanego przez nas oprogramowania i urządzeń. Wierzymy, że dzięki Twojej wiedzy wspólnie wypracujemy usprawnienia w jakości naszych rozwiązań i poziomie obsługi. Od Ciebie potrzebujemy wsparcia głównie w obszarze hardware.





      Zakres obowiązków

      Przykładowe zadania realizowane na stanowisku Specjalisty ds. Wsparcia Technicznego to:

      • współtworzenie wraz z działem IT koncepcji nowych rozwiązań sprzętowych np. zdalne sterowanie funkcjami samochodu, opomiarowanie parametrów pojazdów specjalistycznych (np: śmieciarek, piaskarek, maszyn budowlanych).
      • opracowywanie dokumentacji montażowych i procesowych.
      • konfiguracja urządzeń i parametrów aplikacji pod wymagania klientów.
      • serwisowanie i walidacja lokalizatorów GPS oraz akcesoriów (np.: sondy paliwa, czytniki RFID)
      • wsparcie działu obsługi klienta w zgłoszeniach awarii lokalizatorów GPS (Jira Service Desk), współpraca z działem IT oraz z dostawcami Albatross System, Teltonika IoT, Aplisens, Orange M2M,
      • zdalny odbiór montażu lokalizatorów

      Wymagania

      Cechy idealnego kandydata:


      • swoboda w kontaktach międzyludzkich - podstawą naszej pracy jest komunikacja międzydziałowa, współpraca zespołowa i nienaganna prezencja w kontaktach z klientami,
      • znajomość zasad działania podstawowych komponentów elektronicznych,
      • umiejętność czytania i rozumienie schematów urządzeń elektronicznych,
      • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej,
      • znajomość topologii sieci 2G, 3G, 4G,
      • znajomość portów komunikacyjnych (analogowe, cyfrowe, BLE, RS, RFID, I2C, Dallas),
      • podstawowa wiedza na temat magistrali OBD i CAN,
      • niezawodność w doprowadzaniu spraw do końca,
      • dbałość o procesy, normy i zasady,
      • gotowość do ciągłego uczenia się i podnoszenia kwalifikacji,
      • zainteresowania w kierunku nowoczesnych technologii, elektroniki, łączności,

      Oferujemy

      Nsza oferta:


      • wynagrodzenie:
        • umowa o pracę od 6000 zł do 7000 zł netto,
        • kontrakt B2B od 10000 zł netto do 12 000 zł netto,
      • staranne wdrożenie w produkt i firmę, bo bardzo zależy nam na Twoim sukcesie w naszej firmie,
      • nie tylko pracę w dynamicznym zespole, który zapewne znasz z większości ogłoszeń:) Zapewnimy Ci prawdziwy rozwój. Będziesz miał możliwość uczestniczyć w ciekawych projektach i okazję na wymianę wiedzy z kompetentnymi ludźmi z naszej firmy, którzy przedstawią Ci produkt z różnych punktów widzenia. Programiści, produktowcy, menedżerowie, handlowcy, właściciele i wiele innych kompetencji - każdy chętnie dzieli się wiedzą,
      • po okresie próbnym chętnie zainwestujemy w Twój rozwój, oferując bezpłatne lekcje języka angielskiego, finansując kursy, szkolenia lub studia podyplomowe,
      • elastyczny czas pracy - możesz rozpocząć pracę między 7.00 a 10.00 i zakończyć po przepracowaniu 8 h.
      • otwarte i bezpośrednie relacje z przełożonymi i właścicielami,
      • pracujemy w środowisku chmurowym - Google Workspace, Jira, Confluence, Freshworks,
      • masz realny wpływ na swoje narzędzia pracy - telefon, komputer możesz wybrać sobie sam,
      • masz również wpływa na kształt procesów w których pracujesz - oczekujemy Twojej pomocy w ciągłym udoskonalaniu naszej organizacji,
      • współtworzenie kameralnej (około 40 osób) i nowoczesnej firmy w technologicznej, bardzo rozwojowej branży,
      • pakiet benefitów - bezpłatne obiady, multisport,.

      JAK WYGLĄDA NASZ PROCES REKRUTACYJNY?


      Etap 1. Analiza Twojego CV. Naprawdę czytamy dokładnie wszystko, co napisałeś/napisałaś. Bez względu na to, czy Twoje CV nas zainteresuje, czy nie, otrzymasz od nas odpowiedź o tym czy przeszedłeś/przeszłaś dalej.

      Etap 2: To maksymalnie 30 minutowa rozmowa telefoniczna. Bez obaw, nie zadzwonimy do Ciebie bez zapowiedzi, damy Ci znać, że zainteresowało nas Twoje CV i zaproponujemy termin. Rozumiemy, że najprawdopodobniej pracujesz, dlatego rozmowy odbywają najczęściej w godzinach popołudniowych.

      Etap 3: To 2 godzinne spotkanie na żywo w biurze w Pisarzowej, podczas którego sprawdzimy Twoje umiejętności, oraz damy przestrzeń na poznanie się wzajemnie. Zależy nam aby obie strony mogły świadomie podjąć decyzje o potencjalnej współpracy. Przejście do kolejnego etapu oznacza, że przekażemy Ci do wykonania “zadanie domowe”. Z naszej strony na tym i kolejnym etapie spotkasz około 4 do 5 osób - ale spokojnie, są pozytywnie nastawieni a w sali będą woda i ciastka - zalecamy uzupełnianie płynów i cukru :)

      Etap 4. To najdłuższe spotkanie, około 3-4 godzinne na żywo w biurze w Pisarzowej. Na tym spotkaniu prosimy o prezentację “zadania domowego”, oraz w dalszym ciągu skupimy się na poznaniu Twojej wiedzy i umiejętności.

      Następnie w ciągu 5 dni damy Ci informację zwrotną wraz z naszą decyzją co do współpracy. Nasz proces rekrutacyjny może wydawać się długi, jednak działamy sprawnie i zazwyczaj nie trwa dłużej niż 2-3 tygodnie od wysłania CV.

  • Technical Support Specialist / Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

    Navifleet
    • Limanowa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • elektronik
    • specjalista (mid/regular)
    • Aktualnie poszukujemy:

      Technical Support Specialist / Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

      Praca stacjonarna w biurze w Pisarzowej k. Nowego Sącza


      Czym zajmuje się Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

      w NAVIFLEET:


      Chcielibyśmy abyś pomagał naszym użytkownikom rozwiązywać problemy i zapewniał wyższy poziom wsparcia technicznego w okolicznościach wykraczających poza kompetencje działu obsługi klienta. Twoim najważniejszym celem będzie zapewnienie Klientom Navifleet niezakłóconego korzystania z oferowanego przez nas oprogramowania i urządzeń. Wierzymy, że dzięki Twojej wiedzy wspólnie wypracujemy usprawnienia w jakości naszych rozwiązań i poziomie obsługi. Od Ciebie potrzebujemy wsparcia głównie w obszarze hardware.


      JAK WYGLĄDA NASZ PROCES REKRUTACYJNY?


      Etap 1. Analiza Twojego CV. Naprawdę czytamy dokładnie wszystko, co napisałeś/napisałaś. Bez względu na to, czy Twoje CV nas zainteresuje, czy nie, otrzymasz od nas odpowiedź o tym czy przeszedłeś/przeszłaś dalej.

      Etap 2: To maksymalnie 30 minutowa rozmowa telefoniczna. Bez obaw, nie zadzwonimy do Ciebie bez zapowiedzi, damy Ci znać, że zainteresowało nas Twoje CV i zaproponujemy termin. Rozumiemy, że najprawdopodobniej pracujesz, dlatego rozmowy odbywają najczęściej w godzinach popołudniowych.

      Etap 3: To 2 godzinne spotkanie na żywo w biurze w Pisarzowej, podczas którego sprawdzimy Twoje umiejętności, oraz damy przestrzeń na poznanie się wzajemnie. Zależy nam aby obie strony mogły świadomie podjąć decyzje o potencjalnej współpracy. Przejście do kolejnego etapu oznacza, że przekażemy Ci do wykonania “zadanie domowe”. Z naszej strony na tym i kolejnym etapie spotkasz około 4 do 5 osób - ale spokojnie, są pozytywnie nastawieni a w sali będą woda i ciastka - zalecamy uzupełnianie płynów i cukru :)

      Etap 4. To najdłuższe spotkanie, około 3-4 godzinne na żywo w biurze w Pisarzowej. Na tym spotkaniu prosimy o prezentację “zadania domowego”, oraz w dalszym ciągu skupimy się na poznaniu Twojej wiedzy i umiejętności.

      Następnie w ciągu 5 dni damy Ci informację zwrotną wraz z naszą decyzją co do współpracy. Nasz proces rekrutacyjny może wydawać się długi, jednak działamy sprawnie i zazwyczaj nie trwa dłużej niż 2-3 tygodnie od wysłania CV.

      Zakres obowiązków

      • współtworzenie wraz z działem IT koncepcji nowych rozwiązań sprzętowych np. zdalne sterowanie funkcjami samochodu, opomiarowanie parametrów pojazdów specjalistycznych (np: śmieciarek, piaskarek, maszyn budowlanych).
      • opracowywanie dokumentacji montażowych i procesowych.
      • konfiguracja urządzeń i parametrów aplikacji pod wymagania klientów.
      • serwisowanie i walidacja lokalizatorów GPS oraz akcesoriów (np.: sondy paliwa, czytniki RFID)
      • wsparcie działu obsługi klienta w zgłoszeniach awarii lokalizatorów GPS (Jira Service Desk), współpraca z działem IT oraz z dostawcami Albatross System, Teltonika IoT, Aplisens, Orange M2M,
      • zdalny odbiór montażu lokalizatorów,

      Wymagania

      • swoboda w kontaktach międzyludzkich - podstawą naszej pracy jest komunikacja międzydziałowa, współpraca zespołowa i nienaganna prezencja w kontaktach z klientami,
      • znajomość zasad działania podstawowych komponentów elektronicznych,
      • umiejętność czytania i rozumienie schematów urządzeń elektronicznych,
      • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej,
      • znajomość topologii sieci 2G, 3G, 4G,
      • znajomość portów komunikacyjnych (analogowe, cyfrowe, BLE, RS, RFID, I2C, Dallas),
      • podstawowa wiedza na temat magistrali OBD i CAN,
      • niezawodność w doprowadzaniu spraw do końca,
      • dbałość o procesy, normy i zasady,
      • gotowość do ciągłego uczenia się i podnoszenia kwalifikacji,
      • zainteresowania w kierunku nowoczesnych technologii, elektroniki, łączności,

      Oferujemy

      • wynagrodzenie:
      • umowa o pracę od 6000 zł do 7000 zł netto,
      • kontrakt B2B od 10000 zł netto do 12 000 zł netto,
      • staranne wdrożenie w produkt i firmę, bo bardzo zależy nam na Twoim sukcesie w naszej firmie,
      • nie tylko pracę w dynamicznym zespole, który zapewne znasz z większości ogłoszeń:) Zapewnimy Ci prawdziwy rozwój. Będziesz miał możliwość uczestniczyć w ciekawych projektach i okazję na wymianę wiedzy z kompetentnymi ludźmi z naszej firmy, którzy przedstawią Ci produkt z różnych punktów widzenia. Programiści, produktowcy, menedżerowie, handlowcy, właściciele i wiele innych kompetencji - każdy chętnie dzieli się wiedzą,
      • po okresie próbnym chętnie zainwestujemy w Twój rozwój, oferując bezpłatne lekcje języka angielskiego, finansując kursy, szkolenia lub studia podyplomowe,
      • elastyczny czas pracy - możesz rozpocząć pracę między 7.00 a 10.00 i zakończyć po przepracowaniu 8 h.
      • otwarte i bezpośrednie relacje z przełożonymi i właścicielami,
      • pracujemy w środowisku chmurowym - Google Workspace, Jira, Confluence, Freshworks,
      • masz realny wpływ na swoje narzędzia pracy - telefon, komputer możesz wybrać sobie sam,
      • masz również wpływa na kształt procesów w których pracujesz - oczekujemy Twojej pomocy w ciągłym udoskonalaniu naszej organizacji,
      • współtworzenie kameralnej (około 40 osób) i nowoczesnej firmy w technologicznej, bardzo rozwojowej branży,
      • pakiet benefitów - bezpłatne obiady, multisport,.

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.