Navifleet

Navifleet

W NAVIFLEET rozwijamy system telematyczny w modelu SaaS. Lokalizujemy pojazdy ciężarowe, osobowe i specjalistyczne. Nasze oprogramowanie analizuje ich parametry i pomaga lepiej zaplanować korzystanie z zasobów.

Pracujemy w zwinnym środowisku, a naszą misją jest dostarczanie Klientom korzyści w postaci oszczędności i usprawniania procesów.

Szukasz ciekawych wyzwań, chcesz sprawdzić się w środowisku startupowym, a jednocześnie mieć poczucie stabilności?

Navifleet najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Elektronik Limanowa, Specjalista ds. obsługi klienta Limanowa.
Kategorie zawodowe: inżynieria / technologia / technika, obsługa klienta / call center.

Oferty pracy Navifleet

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Navifleet

Włącz obserwowanie, a my powiadomimy Cię mailowo o nowych ofertach tej firmy

Mapy

Siedziba główna

Navifleet poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe

Pełna nazwa
INTELLECT SPÓŁKA CYWILNA DUSZA KRZYSZTOF, SMOLEŃ WOJCIECH
Adres rejestrowy
Mogilska 43 31-545 Kraków
NIP
7372169791
REGON
121257780
KRS
0000954712
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
01.03.2022
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Przetwórstwo przemysłowe

  • 26.51.Z Produkcja instrumentów i przyrządów pomiarowych, kontrolnych i nawigacyjnych

Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle

  • 46.51.Z Sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania
  • 46.52.Z Sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego
  • 47.41.Z Sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
  • 47.42.Z Sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
  • 47.91.Z Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet

Informacja i komunikacja

  • 62.01.Z Działalność związana z oprogramowaniem
  • 62.02.Z Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki
  • 62.09.Z Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 80.20.Z Działalność ochroniarska w zakresie obsługi systemów bezpieczeństwa
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie Navifleet

4.2

Na podstawie 27 ocen z Google.

Kamil Oleś

Kamil Oleś

"Już od jakiegoś czasu korzystam z ich systemu antykradzieżowego NAVIFLEET i jestem bardzo zadowolony. Czuję, że mój samochód jest bezpieczny i nie muszę się w końcu o niego martwić. Polecam wszystkim!"

rok temu

Mariusz Nike

Mariusz Nike

"Pan Marek G. z firmy Navifleet to ekspert z dziedziny monitoringu GPS, świetny handlowiec i doradca. Polecam współpracę z tą firmą 👍"

rok temu

Bogusia Stramek

Bogusia Stramek

"Polecam !"

6 miesięcy temu

Janusz Zakrzewski

Janusz Zakrzewski

"Ciekawa aplikacja , rozsądne ceny"

2 lata temu

Adam Górka

Adam Górka

3 miesiące temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.

Archiwalne oferty pracy Navifleet

  • Technical Support Specialist / Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

    Navifleet
    • Limanowa
    • umowa o pracę
    • pełny etat


    • Aktualnie poszukujemy:


      Technical Support Specialist / Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

      Praca stacjonarna w biurze w Pisarzowej k. Nowego Sącza




      Czym zajmuje się Specjalista ds. Wsparcia Technicznego w NAVIFLEET:


      Chcielibyśmy abyś pomagał naszym użytkownikom rozwiązywać problemy i zapewniał wyższy poziom wsparcia technicznego w okolicznościach wykraczających poza kompetencje działu obsługi klienta. Twoim najważniejszym celem będzie zapewnienie Klientom Navifleet niezakłóconego korzystania z oferowanego przez nas oprogramowania i urządzeń. Wierzymy, że dzięki Twojej wiedzy wspólnie wypracujemy usprawnienia w jakości naszych rozwiązań i poziomie obsługi. Od Ciebie potrzebujemy wsparcia głównie w obszarze hardware.





      Zakres obowiązków

      Przykładowe zadania realizowane na stanowisku Specjalisty ds. Wsparcia Technicznego to:

      • współtworzenie wraz z działem IT koncepcji nowych rozwiązań sprzętowych np. zdalne sterowanie funkcjami samochodu, opomiarowanie parametrów pojazdów specjalistycznych (np: śmieciarek, piaskarek, maszyn budowlanych).
      • opracowywanie dokumentacji montażowych i procesowych.
      • konfiguracja urządzeń i parametrów aplikacji pod wymagania klientów.
      • serwisowanie i walidacja lokalizatorów GPS oraz akcesoriów (np.: sondy paliwa, czytniki RFID)
      • wsparcie działu obsługi klienta w zgłoszeniach awarii lokalizatorów GPS (Jira Service Desk), współpraca z działem IT oraz z dostawcami Albatross System, Teltonika IoT, Aplisens, Orange M2M,
      • zdalny odbiór montażu lokalizatorów

      Wymagania

      Cechy idealnego kandydata:


      • swoboda w kontaktach międzyludzkich - podstawą naszej pracy jest komunikacja międzydziałowa, współpraca zespołowa i nienaganna prezencja w kontaktach z klientami,
      • znajomość zasad działania podstawowych komponentów elektronicznych,
      • umiejętność czytania i rozumienie schematów urządzeń elektronicznych,
      • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej,
      • znajomość topologii sieci 2G, 3G, 4G,
      • znajomość portów komunikacyjnych (analogowe, cyfrowe, BLE, RS, RFID, I2C, Dallas),
      • podstawowa wiedza na temat magistrali OBD i CAN,
      • niezawodność w doprowadzaniu spraw do końca,
      • dbałość o procesy, normy i zasady,
      • gotowość do ciągłego uczenia się i podnoszenia kwalifikacji,
      • zainteresowania w kierunku nowoczesnych technologii, elektroniki, łączności,

      Oferujemy

      Nsza oferta:


      • wynagrodzenie:
        • umowa o pracę od 6000 zł do 7000 zł netto,
        • kontrakt B2B od 10000 zł netto do 12 000 zł netto,
      • staranne wdrożenie w produkt i firmę, bo bardzo zależy nam na Twoim sukcesie w naszej firmie,
      • nie tylko pracę w dynamicznym zespole, który zapewne znasz z większości ogłoszeń:) Zapewnimy Ci prawdziwy rozwój. Będziesz miał możliwość uczestniczyć w ciekawych projektach i okazję na wymianę wiedzy z kompetentnymi ludźmi z naszej firmy, którzy przedstawią Ci produkt z różnych punktów widzenia. Programiści, produktowcy, menedżerowie, handlowcy, właściciele i wiele innych kompetencji - każdy chętnie dzieli się wiedzą,
      • po okresie próbnym chętnie zainwestujemy w Twój rozwój, oferując bezpłatne lekcje języka angielskiego, finansując kursy, szkolenia lub studia podyplomowe,
      • elastyczny czas pracy - możesz rozpocząć pracę między 7.00 a 10.00 i zakończyć po przepracowaniu 8 h.
      • otwarte i bezpośrednie relacje z przełożonymi i właścicielami,
      • pracujemy w środowisku chmurowym - Google Workspace, Jira, Confluence, Freshworks,
      • masz realny wpływ na swoje narzędzia pracy - telefon, komputer możesz wybrać sobie sam,
      • masz również wpływa na kształt procesów w których pracujesz - oczekujemy Twojej pomocy w ciągłym udoskonalaniu naszej organizacji,
      • współtworzenie kameralnej (około 40 osób) i nowoczesnej firmy w technologicznej, bardzo rozwojowej branży,
      • pakiet benefitów - bezpłatne obiady, multisport,.

      JAK WYGLĄDA NASZ PROCES REKRUTACYJNY?


      Etap 1. Analiza Twojego CV. Naprawdę czytamy dokładnie wszystko, co napisałeś/napisałaś. Bez względu na to, czy Twoje CV nas zainteresuje, czy nie, otrzymasz od nas odpowiedź o tym czy przeszedłeś/przeszłaś dalej.

      Etap 2: To maksymalnie 30 minutowa rozmowa telefoniczna. Bez obaw, nie zadzwonimy do Ciebie bez zapowiedzi, damy Ci znać, że zainteresowało nas Twoje CV i zaproponujemy termin. Rozumiemy, że najprawdopodobniej pracujesz, dlatego rozmowy odbywają najczęściej w godzinach popołudniowych.

      Etap 3: To 2 godzinne spotkanie na żywo w biurze w Pisarzowej, podczas którego sprawdzimy Twoje umiejętności, oraz damy przestrzeń na poznanie się wzajemnie. Zależy nam aby obie strony mogły świadomie podjąć decyzje o potencjalnej współpracy. Przejście do kolejnego etapu oznacza, że przekażemy Ci do wykonania “zadanie domowe”. Z naszej strony na tym i kolejnym etapie spotkasz około 4 do 5 osób - ale spokojnie, są pozytywnie nastawieni a w sali będą woda i ciastka - zalecamy uzupełnianie płynów i cukru :)

      Etap 4. To najdłuższe spotkanie, około 3-4 godzinne na żywo w biurze w Pisarzowej. Na tym spotkaniu prosimy o prezentację “zadania domowego”, oraz w dalszym ciągu skupimy się na poznaniu Twojej wiedzy i umiejętności.

      Następnie w ciągu 5 dni damy Ci informację zwrotną wraz z naszą decyzją co do współpracy. Nasz proces rekrutacyjny może wydawać się długi, jednak działamy sprawnie i zazwyczaj nie trwa dłużej niż 2-3 tygodnie od wysłania CV.

  • Technical Support Specialist / Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

    Navifleet
    • Limanowa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Aktualnie poszukujemy:

      Technical Support Specialist / Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

      Praca stacjonarna w biurze w Pisarzowej k. Nowego Sącza


      Czym zajmuje się Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

      w NAVIFLEET:


      Chcielibyśmy abyś pomagał naszym użytkownikom rozwiązywać problemy i zapewniał wyższy poziom wsparcia technicznego w okolicznościach wykraczających poza kompetencje działu obsługi klienta. Twoim najważniejszym celem będzie zapewnienie Klientom Navifleet niezakłóconego korzystania z oferowanego przez nas oprogramowania i urządzeń. Wierzymy, że dzięki Twojej wiedzy wspólnie wypracujemy usprawnienia w jakości naszych rozwiązań i poziomie obsługi. Od Ciebie potrzebujemy wsparcia głównie w obszarze hardware.


      JAK WYGLĄDA NASZ PROCES REKRUTACYJNY?


      Etap 1. Analiza Twojego CV. Naprawdę czytamy dokładnie wszystko, co napisałeś/napisałaś. Bez względu na to, czy Twoje CV nas zainteresuje, czy nie, otrzymasz od nas odpowiedź o tym czy przeszedłeś/przeszłaś dalej.

      Etap 2: To maksymalnie 30 minutowa rozmowa telefoniczna. Bez obaw, nie zadzwonimy do Ciebie bez zapowiedzi, damy Ci znać, że zainteresowało nas Twoje CV i zaproponujemy termin. Rozumiemy, że najprawdopodobniej pracujesz, dlatego rozmowy odbywają najczęściej w godzinach popołudniowych.

      Etap 3: To 2 godzinne spotkanie na żywo w biurze w Pisarzowej, podczas którego sprawdzimy Twoje umiejętności, oraz damy przestrzeń na poznanie się wzajemnie. Zależy nam aby obie strony mogły świadomie podjąć decyzje o potencjalnej współpracy. Przejście do kolejnego etapu oznacza, że przekażemy Ci do wykonania “zadanie domowe”. Z naszej strony na tym i kolejnym etapie spotkasz około 4 do 5 osób - ale spokojnie, są pozytywnie nastawieni a w sali będą woda i ciastka - zalecamy uzupełnianie płynów i cukru :)

      Etap 4. To najdłuższe spotkanie, około 3-4 godzinne na żywo w biurze w Pisarzowej. Na tym spotkaniu prosimy o prezentację “zadania domowego”, oraz w dalszym ciągu skupimy się na poznaniu Twojej wiedzy i umiejętności.

      Następnie w ciągu 5 dni damy Ci informację zwrotną wraz z naszą decyzją co do współpracy. Nasz proces rekrutacyjny może wydawać się długi, jednak działamy sprawnie i zazwyczaj nie trwa dłużej niż 2-3 tygodnie od wysłania CV.

      Zakres obowiązków

      • współtworzenie wraz z działem IT koncepcji nowych rozwiązań sprzętowych np. zdalne sterowanie funkcjami samochodu, opomiarowanie parametrów pojazdów specjalistycznych (np: śmieciarek, piaskarek, maszyn budowlanych).
      • opracowywanie dokumentacji montażowych i procesowych.
      • konfiguracja urządzeń i parametrów aplikacji pod wymagania klientów.
      • serwisowanie i walidacja lokalizatorów GPS oraz akcesoriów (np.: sondy paliwa, czytniki RFID)
      • wsparcie działu obsługi klienta w zgłoszeniach awarii lokalizatorów GPS (Jira Service Desk), współpraca z działem IT oraz z dostawcami Albatross System, Teltonika IoT, Aplisens, Orange M2M,
      • zdalny odbiór montażu lokalizatorów,

      Wymagania

      • swoboda w kontaktach międzyludzkich - podstawą naszej pracy jest komunikacja międzydziałowa, współpraca zespołowa i nienaganna prezencja w kontaktach z klientami,
      • znajomość zasad działania podstawowych komponentów elektronicznych,
      • umiejętność czytania i rozumienie schematów urządzeń elektronicznych,
      • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej,
      • znajomość topologii sieci 2G, 3G, 4G,
      • znajomość portów komunikacyjnych (analogowe, cyfrowe, BLE, RS, RFID, I2C, Dallas),
      • podstawowa wiedza na temat magistrali OBD i CAN,
      • niezawodność w doprowadzaniu spraw do końca,
      • dbałość o procesy, normy i zasady,
      • gotowość do ciągłego uczenia się i podnoszenia kwalifikacji,
      • zainteresowania w kierunku nowoczesnych technologii, elektroniki, łączności,

      Oferujemy

      • wynagrodzenie:
      • umowa o pracę od 6000 zł do 7000 zł netto,
      • kontrakt B2B od 10000 zł netto do 12 000 zł netto,
      • staranne wdrożenie w produkt i firmę, bo bardzo zależy nam na Twoim sukcesie w naszej firmie,
      • nie tylko pracę w dynamicznym zespole, który zapewne znasz z większości ogłoszeń:) Zapewnimy Ci prawdziwy rozwój. Będziesz miał możliwość uczestniczyć w ciekawych projektach i okazję na wymianę wiedzy z kompetentnymi ludźmi z naszej firmy, którzy przedstawią Ci produkt z różnych punktów widzenia. Programiści, produktowcy, menedżerowie, handlowcy, właściciele i wiele innych kompetencji - każdy chętnie dzieli się wiedzą,
      • po okresie próbnym chętnie zainwestujemy w Twój rozwój, oferując bezpłatne lekcje języka angielskiego, finansując kursy, szkolenia lub studia podyplomowe,
      • elastyczny czas pracy - możesz rozpocząć pracę między 7.00 a 10.00 i zakończyć po przepracowaniu 8 h.
      • otwarte i bezpośrednie relacje z przełożonymi i właścicielami,
      • pracujemy w środowisku chmurowym - Google Workspace, Jira, Confluence, Freshworks,
      • masz realny wpływ na swoje narzędzia pracy - telefon, komputer możesz wybrać sobie sam,
      • masz również wpływa na kształt procesów w których pracujesz - oczekujemy Twojej pomocy w ciągłym udoskonalaniu naszej organizacji,
      • współtworzenie kameralnej (około 40 osób) i nowoczesnej firmy w technologicznej, bardzo rozwojowej branży,
      • pakiet benefitów - bezpłatne obiady, multisport,.

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka