Pracodawca

Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.
Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!
Podstawowe informacje o firmie
NIP: 5260212931
REGON: 001379728
KRS: 0000010186
Pozostałe informacje
Oferty pracy Bank Millennium S.A.
-
Opiekun Klienta w Oddziale Banku
Bank Millennium S.A.- Warszawa
- umowa o pracę
- specjalista ds. obsługi klienta
Dodana -
Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
Bank Millennium S.A.- Płock
- umowa o pracę
- specjalista ds. obsługi klienta
- praca zdalna
Dodana
Archiwalne oferty pracodawcy
-
Opiekun Klienta w Oddziale Banku
Bank Millennium S.A.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- bankowiec, bankier
- specjalista (mid/regular)
-
Bankowość detaliczna to największy i kluczowy obszar działalności Banku Millennium. Budując bezpośrednie relacje z Klientami, dbamy o ich satysfakcję oraz jakość dostarczanych im produktów i usług. Nasze placówki to doskonałe miejsce, by rozpocząć karierę w innowacyjnym banku. Dołącz do nas i miej swój wkład w promowanie najbardziej nowoczesnych rozwiązań w bankowości.
Opiekun Klienta w Oddziale Banku
Miejsce Pracy: Warszawa
Nr.ref.: Aplikuj/DK/Warszawa
Zakres obowiązków
-
Prowadzenie obsługi sprzedażowej we wszystkich kanałach (oddział, telefon, Internet)
-
Analiza potrzeb Klienta i proponowanie właściwej oferty produktowej
-
Przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych i gotówkowych
-
Wspieranie Klientów w aktywnym korzystaniu z bankowości elektronicznej i mobilnej
-
Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta
Wymagania
-
Wykształcenie średnie lub wyższe
-
Doświadczenie w bezpośredniej lub telefonicznej obsłudze Klienta
-
Doświadczenie w pracy nastawionej na realizację celów sprzedażowych
-
Zainteresowanie nowoczesnymi rozwiązaniami obsługi Klienta w bankowości internetowej i mobilnej
-
Umiejętność aktywnego słuchania i odpowiadania na potrzeby Klientów
-
Uśmiech, otwartość na ludzi i chęć pomagania innym
Oferujemy
-
Możliwość rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowości
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (na początek na 12 miesięcy)
-
Premię uzależnioną od wyników
-
Pracę w przyjaznych warunkach, z zachowaniem najwyższych norm bezpieczeństwa
-
Dostęp do nowoczesnych systemów bankowych, technologii i narzędzi
-
Szkolenia przygotowujące do pracy z Klientem i produktami bankowymi
-
Atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy
-
Możliwość pracy w organizacji o wysokich standardach korporacyjnych
-
Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”
-
Benefity: dofinansowanie zajęć sportowych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, zniżki na firmowe produkty i usługi, kawa / herbata, dodatkowe świadczenia socjalne, inicjatywy dobroczynne
Jeżeli nasza oferta jest dla Ciebie interesująca prosimy o przesłanie aplikacji klikając na przycisk Aplikuj.
W formularzu wpisz numer referencyjny aplikuj/DK/wybrane przez Ciebie miasto.
Skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
-
-
OPIEKUN KLIENTA W ODDZIALE BANKU
Bank Millennium S.A.- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- bankowiec, bankier
- specjalista (mid/regular)
-
Bankowość detaliczna to największy i kluczowy obszar działalności Banku Millennium. Budując bezpośrednie relacje z Klientami, dbamy o ich satysfakcję oraz jakość dostarczanych im produktów i usług. Nasze placówki to doskonałe miejsce, by rozpocząć karierę w innowacyjnym banku. Dołącz do nas i miej swój wkład w promowanie najbardziej nowoczesnych rozwiązań w bankowości.
Opiekun Klienta w Oddziale Banku
Miejsce Pracy: Kraków
Nr.ref.: Aplikuj/DK/Kraków
Zakres obowiązków
-
Prowadzenie obsługi sprzedażowej we wszystkich kanałach (oddział, telefon, Internet)
-
Analiza potrzeb Klienta i proponowanie właściwej oferty produktowej
-
Przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych i gotówkowych
-
Wspieranie Klientów w aktywnym korzystaniu z bankowości elektronicznej i mobilnej
-
Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta
Wymagania
-
Wykształcenie średnie lub wyższe
-
Doświadczenie w bezpośredniej lub telefonicznej obsłudze Klienta
-
Doświadczenie w pracy nastawionej na realizację celów sprzedażowych
-
Zainteresowanie nowoczesnymi rozwiązaniami obsługi Klienta w bankowości internetowej i mobilnej
-
Umiejętność aktywnego słuchania i odpowiadania na potrzeby Klientów
-
Uśmiech, otwartość na ludzi i chęć pomagania innym
Oferujemy
-
Możliwość rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowości
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (na początek na 12 miesięcy)
-
Premię uzależnioną od wyników
-
Pracę w przyjaznych warunkach, z zachowaniem najwyższych norm bezpieczeństwa
-
Dostęp do nowoczesnych systemów bankowych, technologii i narzędzi
-
Szkolenia przygotowujące do pracy z Klientem i produktami bankowymi
-
Atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy
-
Możliwość pracy w organizacji o wysokich standardach korporacyjnych
-
Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”
-
Benefity: dofinansowanie zajęć sportowych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, zniżki na firmowe produkty i usługi, kawa / herbata, dodatkowe świadczenia socjalne, inicjatywy dobroczynne
Jeżeli nasza oferta jest dla Ciebie interesująca prosimy o przesłanie aplikacji klikając na przycisk Aplikuj.
W formularzu wpisz numer referencyjny aplikuj/DK/wybrane przez Ciebie miasto
Skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
-
-
Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
Bank Millennium S.A.- Warszawa
- umowa o pracę
- specjalista ds. finansów
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Zdalna obsługa Klienta z segmentu Prestige - telefonicznie i z wykorzystaniem nowych technologii - (np. screen sharing, wideorozmowy, czat)
-
Identyfikacja potrzeb Klientów i dopasowywanie odpowiednich produktów - kredytowych, oszczędnościowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych
-
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami , którzy nie widzą potrzeby bezpośredniego odwiedzania naszych oddziałów
Wymagania
-
Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w obszarze obsługi klienta, poparte sukcesami
-
Doświadczenie w obsłudze i sprzedaży różnorodnych produktów bankowych (kredytowych, oszczędnościowych, daily banking) oraz minimum roczne doświadczenie w sprzedaży produktów inwestycyjnych i lokat strukturyzowanych
-
Znajomość nowoczesnych technologii i różnych kanałów dostępu do usług bankowych
-
Doświadczenie w zdalnej obsłudze Klienta i znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
-
Udział w różnorodnych zadaniach i możliwość dzielenia się doświadczeniami, wymiany wiedzy i wspólnego wypracowywania nowych rozwiązań
-
Szkolenia umożliwiające rozwój nowych kompetencji, dopasowane do doświadczenia i wiedzy każdej z osób, która do nas dołączy
-
Zgrany zespół, w którym każda osoba będzie traktowana z sympatią i szacunkiem
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Dostęp do nowoczesnych technologii i narzędzi
-
Pracodawcy z miasta Kraków
-
InterKadra Sp. z o.o.
-
PZU S.A.
-
BNP Paribas Bank Polska S.A.
-
Alior Bank S. A.
-
HR Assistant Beata Kozieł
-
SalesHR
-
MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.
-
Atalian Poland Sp. z o.o.
-
Manpower Group Sp. z o.o
-
ATERIMA Sp. z o.o.
-
Comarch S.A.
-
PRU MEGA-REM Sp. z o.o.
-
BP Polska Services sp .z o.o.
-
BP Polska Services Sp. z o.o.
-
KFS Sp. z o.o.
-
GRUPA PZU
-
Spec Bau Polska Sp. z o.o.
-
Emitel S.A.
-
Private Corporate Consulting Sp. z o. o.
-
Chochołowy Dwór
-
Wanicki Sp.z o.o
-
KRAKBAU Spółka Akcyjna
-
Haer Recruitment
-
B&B Komplex Sp. Z o.o.
-
Eurocash S.A.