Bank Millennium S.A.

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

Bank Millennium S.A. najczęściej poszukuje kandydatów
w kategoriach zawodowych:
bankowość / finanse it (informatyka) obsługa klienta / call center księgowość / ekonomia media / pr / reklama / marketing

Oferty pracy Bank Millennium S.A.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Bank Millennium S.A.

Firma najczęściej oferuje

  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Parking
  • Prywatna opieka lekarska

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa Bank Millennium S.A.

Siedziba główna

Bank Millennium S.A. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe i kontaktowe - Bank Millennium S.A.

Pełna nazwa
BANK MILLENNIUM SPÓŁKA AKCYJNA
Adres rejestrowy
Stanisława Żaryna 2A 02-593 Warszawa
NIP
5260212931
REGON
001379728
KRS
0000010186
Forma prawna
spółka akcyjna
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
07.05.2001
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Działalność finansowa i ubezpieczeniowa

  • 64.19.Z Pozostałe pośrednictwo pieniężne
  • 64.20.Z Działalność holdingów finansowych
  • 64.99.Z Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych
  • 66.12.Z Działalność maklerska związana z rynkiem papierów wartościowych i towarów giełdowych
  • 66.19.Z Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych

Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości

  • 68.10.Z Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 69.20.Z Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Profil firmy:
Bank Millennium S.A.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Łódź
  3. Bielsko-Biała
  4. Bydgoszcz
  5. Gdańsk
  6. Gostynin
  7. Kraków
  8. Zakopane
  9. Wrocław
  10. Białogard

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca Bank Millennium S.A. - oferty archiwalne

  • Opiekun Klienta w Oddziale Banku

    Bank Millennium S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Bankowość detaliczna to największy i kluczowy obszar działalności Banku Millennium. Budując bezpośrednie relacje z Klientami, dbamy o ich satysfakcję oraz jakość dostarczanych im produktów i usług. Nasze placówki to doskonałe miejsce, by rozpocząć karierę w innowacyjnym banku. Dołącz do nas i miej swój wkład w promowanie najbardziej nowoczesnych rozwiązań w bankowości.

      Opiekun Klienta w Oddziale Banku

      Miejsce Pracy: Warszawa

      Nr.ref.: Aplikuj/DK/Warszawa

      Zakres obowiązków


      • Prowadzenie obsługi sprzedażowej we wszystkich kanałach (oddział, telefon, Internet)

      • Analiza potrzeb Klienta i proponowanie właściwej oferty produktowej

      • Przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych i gotówkowych

      • Wspieranie Klientów w aktywnym korzystaniu z bankowości elektronicznej i mobilnej

      • Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta

      Wymagania

      • Wykształcenie średnie lub wyższe

      • Doświadczenie w bezpośredniej lub telefonicznej obsłudze Klienta

      • Doświadczenie w pracy nastawionej na realizację celów sprzedażowych

      • Zainteresowanie nowoczesnymi rozwiązaniami obsługi Klienta w bankowości internetowej i mobilnej

      • Umiejętność aktywnego słuchania i odpowiadania na potrzeby Klientów

      • Uśmiech, otwartość na ludzi i chęć pomagania innym

      Oferujemy


      • Możliwość rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowości

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (na początek na 12 miesięcy)

      • Premię uzależnioną od wyników

      • Pracę w przyjaznych warunkach, z zachowaniem najwyższych norm bezpieczeństwa

      • Dostęp do nowoczesnych systemów bankowych, technologii i narzędzi

      • Szkolenia przygotowujące do pracy z Klientem i produktami bankowymi

      • Atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy

      • Możliwość pracy w organizacji o wysokich standardach korporacyjnych

      • Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”

      • Benefity: dofinansowanie zajęć sportowych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, zniżki na firmowe produkty i usługi, kawa / herbata, dodatkowe świadczenia socjalne, inicjatywy dobroczynne


      Jeżeli nasza oferta jest dla Ciebie interesująca prosimy o przesłanie aplikacji klikając na przycisk Aplikuj.


      W formularzu wpisz numer referencyjny aplikuj/DK/wybrane przez Ciebie miasto.


      Skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

  • OPIEKUN KLIENTA W ODDZIALE BANKU

    Bank Millennium S.A.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Bankowość detaliczna to największy i kluczowy obszar działalności Banku Millennium. Budując bezpośrednie relacje z Klientami, dbamy o ich satysfakcję oraz jakość dostarczanych im produktów i usług. Nasze placówki to doskonałe miejsce, by rozpocząć karierę w innowacyjnym banku. Dołącz do nas i miej swój wkład w promowanie najbardziej nowoczesnych rozwiązań w bankowości.

      Opiekun Klienta w Oddziale Banku

      Miejsce Pracy: Kraków

      Nr.ref.: Aplikuj/DK/Kraków

      Zakres obowiązków

      • Prowadzenie obsługi sprzedażowej we wszystkich kanałach (oddział, telefon, Internet)

      • Analiza potrzeb Klienta i proponowanie właściwej oferty produktowej

      • Przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych i gotówkowych

      • Wspieranie Klientów w aktywnym korzystaniu z bankowości elektronicznej i mobilnej

      • Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta

      Wymagania

      • Wykształcenie średnie lub wyższe

      • Doświadczenie w bezpośredniej lub telefonicznej obsłudze Klienta

      • Doświadczenie w pracy nastawionej na realizację celów sprzedażowych

      • Zainteresowanie nowoczesnymi rozwiązaniami obsługi Klienta w bankowości internetowej i mobilnej

      • Umiejętność aktywnego słuchania i odpowiadania na potrzeby Klientów

      • Uśmiech, otwartość na ludzi i chęć pomagania innym

      Oferujemy

      • Możliwość rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowości

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (na początek na 12 miesięcy)

      • Premię uzależnioną od wyników

      • Pracę w przyjaznych warunkach, z zachowaniem najwyższych norm bezpieczeństwa

      • Dostęp do nowoczesnych systemów bankowych, technologii i narzędzi

      • Szkolenia przygotowujące do pracy z Klientem i produktami bankowymi

      • Atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy

      • Możliwość pracy w organizacji o wysokich standardach korporacyjnych

      • Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”

      • Benefity: dofinansowanie zajęć sportowych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, zniżki na firmowe produkty i usługi, kawa / herbata, dodatkowe świadczenia socjalne, inicjatywy dobroczynne


      Jeżeli nasza oferta jest dla Ciebie interesująca prosimy o przesłanie aplikacji klikając na przycisk Aplikuj.


      W formularzu wpisz numer referencyjny aplikuj/DK/wybrane przez Ciebie miasto


      Skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.


  • Ekspert Klienta Zamożnego w Łodzi

    Bank Millennium S.A.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Współpraca z obecnymi Klientami Banku
      • Pozyskiwanie Klientów z segmentu Personal Banking
      • Budowanie długotrwałej relacji z Klientami poprzez zarządzanie portfelem Klienta
      • Aktywne rozpoznawanie oczekiwań finansowych Klientów i oferowanie odpowiednich rozwiązań
      • Zapewnianie aktualnym i potencjalnym Klientom doskonałej, zindywidualizowanej obsługi bankowej zgodnie z wysokimi standardami Millennium Prestige
      • Rozwój działalności biznesowej Banku w sektorze Klientów Zamożnych na rynku lokalnym

      Wymagania

      • Obowiązkowe minimum 12 miesięczne doświadczenie w sprzedaży produktów inwestycyjnych oraz lokat strukturyzowanych
      • Potwierdzone sukcesami minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży wymagającej identyfikacji indywidualnych potrzeb Klientów
      • Umiejętność budowania trwałych relacji z Klientami
      • Zainteresowanie rynkiem kapitałowym oraz wiedza na temat produktów inwestycyjnych
      • Samodyscyplina, odpowiedzialność, asertywność, dobre umiejętności organizacyjne
      • Ukierunkowanie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych
      • Wysoki poziom kultury osobistej
      • Znajomość języka angielskiego będzie atutem

      Oferujemy

      • Umowę o pracę (na początek na 12 miesięcy)
      • Wysokie premie uzależnione od indywidualnych wyników
      • Wszechstronne szkolenia przygotowujące do pracy z Klientem Zamożnym
      • Prywatną opiekę medyczną
      • Atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy
      • Program wspierający rodziców „Rodzice na Tak”
      • Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”
      • Możliwość awansu w strukturach Banku Millennium
      • Ekwiwalent za używanie samochodu prywatnego do celów służbowych
      • Telefon komórkowy
  • Kierujący Placówką Detaliczną - Wrocław

    Bank Millennium S.A.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Organizowanie pracy w oddziale zgodnie z założonymi celami biznesowymi
      • Organizowanie pracy zespołu
      • Zapewnienie wysokiej jakości usług
      • Kompleksowa obsługa Klientów
      • Rozwijanie kompetencji podległych pracowników

      Wymagania

      • Min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży produktów inwestycyjnych i instrumentów finansowych
      • Bardzo dobra znajomość produktów bankowych dla Klientów indywidualnych oraz procedur obowiązujących w oddziałach
      • Ambicja i nastawienie na realizację celów biznesowych
      • Gotowość do kierowania pracą zespołu

      Oferujemy

      • Szkolenia rozwijające kompetencje i pogłębiające wiedzę
      • Możliwość rozwoju/ awansu
  • Konsultant ds. Obsługi Kredytów Hipotecznych

    Bank Millennium S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Nasza codzienność to wspieranie Klientów w zakresie obsługi kredytów hipotecznych. Przeprowadzane przez nas rozmowy wymagają wiedzy, doświadczenia i empatii. Stale poszukujemy najlepszych rozwiązań dla klientów posiadających kredyt hipoteczny. Opiekujemy się i koordynujemy procesem od A do Z, na poziomie centrali i placówek.

      Wymagania

      Aplikuj jeśli:
      • Posiadasz umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe
      • Lubisz kontakt z Klientami i jesteś nastwiony na współpracę
      • Interesuje Cię obszar produktów hipotecznych, lubisz wyzwania i ambitne zadania
      • Na co dzień jesteś odpowiedzialny i zaangażowany w swoje zadania
      • Nie przeraża Cię praca pod presją czasu i obsługa kilku kampanii jednocześnie

      Oferujemy

      • Rozwijanie doświadczeń w kredytach hipotecznych i negocjacjach
      • Codzienne korzystanie z Twoich najlepszych praktyk
      • Udział w budowaniu nowych rozwiązań obsługi hipotecznej
      • Atrakcyjny system motywacyjny oparty na faktycznych efektach pracy
      • Możliwość pracy w systemie hybrydowym
      • Opiekę medyczną w LUX MED
      • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
      • Platformę kafeteryjną
      • Kartę sportową na preferencyjnych warunkach
      • Kawę i herbatę w naszej kawiarni Green Caffe Nero
      • Wygodną lokalizację biura - praca nieopodal Metra Pole Mokotowskie
  • Opiekun Klienta w Oddziale Banku

    Bank Millennium S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Prowadzenie obsługi sprzedażowej we wszystkich kanałach (oddział, telefon, Internet)
      • Analiza potrzeb Klienta i proponowanie właściwej oferty produktowej
      • Przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych i gotówkowych
      • Wspieranie Klientów w aktywnym korzystaniu z bankowości elektronicznej i mobilnej
      • Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta

      Wymagania

      • Wykształcenie średnie lub wyższe
      • Doświadczenie w bezpośredniej lub telefonicznej obsłudze Klienta
      • Doświadczenie w pracy nastawionej na realizację celów sprzedażowych
      • Zainteresowanie nowoczesnymi rozwiązaniami obsługi Klienta w bankowości internetowej i mobilnej
      • Umiejętność aktywnego słuchania i odpowiadania na potrzeby Klientów
      • Uśmiech, otwartość na ludzi i chęć pomagania innym

      Oferujemy

      • Możliwość rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowości
      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (na początek na 12 miesięcy)
      • Premię uzależnioną od wyników
      • Pracę w przyjaznych warunkach, z zachowaniem najwyższych norm bezpieczeństwa
      • Dostęp do nowoczesnych systemów bankowych, technologii i narzędzi
      • Szkolenia przygotowujące do pracy z Klientem i produktami bankowymi
      • Atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy
      • Możliwość pracy w organizacji o wysokich standardach korporacyjnych
      • Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”
  • Specjalista w Zespole Wspomagania Procesów Detalicznych

    Bank Millennium S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • analiza danych dot. procesów
      • określanie źródeł nieprawidłowości w procesach realizowanych w sieci sprzedaży
      • rekomendowanie zmian w procesach sprzedażowych i operacyjnych mających na celu wyeliminowanie błędów / usprawnianie procesów
      • prowadzenie projektów usprawniających procesy sprzedażowe i operacyjne
      • przygotowywanie założeń i specyfikacji dla rozwiązań informatycznych usprawniających procesy
      • przygotowywanie i opiniowanie regulacji, materiałów szkoleniowych / instruktażowych dla sieci sprzedaży

      Wymagania

      • minimum roczne doświadczanie związane z projektowaniem lub optymalizowaniem procesów sprzedażowych lub operacyjnych
      • umiejętność prowadzenia projektów
      • dobra znajomość języka angielskiego
      Dodatkowym atutem będzie:
      • dobra znajomość procesów dot. bankowości detalicznej
      • praktyka w przygotowywaniu założeń i specyfikacji dla rozwiązań informatycznych
      • znajomość metodyk change managment

      Oferujemy

      • interesujący i zróżnicowany zakres obowiązków, współpraca z wieloma jednostkami w Banku
      • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
      • przyjazną atmosferę pracy w zespole nastawionym na współpracę
  • Kierujący Placówką Detaliczną w Elblągu

    Bank Millennium S.A.
    • Elbląg
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Organizowanie pracy w oddziale zgodnie z założonymi celami biznesowymi
      • Motywowanie i wspieranie zespołu w realizacji celów sprzedażowych
      • Rozwijanie kompetencji podległych pracowników
      • Nadzór nad funkcjonowaniem placówki – zapewnianie zgodności działania z obowiązującymi procedurami
      • Analiza potrzeb Klienta i proponowanie właściwej oferty produktowej
      • Aktywne pozyskiwanie Klientów oraz budowanie długotrwałych relacji
      • Zapewnienie najwyższej jakości obsługi

      Wymagania

      • Min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży produktów inwestycyjnych i instrumentów finansowych
      • Bardzo dobra znajomość produktów bankowych dla Klientów indywidualnych oraz procedur obowiązujących w oddziałach (dla Kandydatów wewnętrznych)
      • Ambicja i nastawienie na realizację celów biznesowych
      • Gotowość do kierowania pracą zespołu
      • Wykształcenie wyższe
      • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym (dla Kandydatów zewnętrznych)
      • Umiejętność aktywnego słuchania i odpowiadania na potrzeby innych
      • Umiejętności zarządcze – planowanie i monitorowanie pracy oraz motywowanie zespołu

      Oferujemy

      • Możliwość budowania i rozwijania zespołów sprzedażowych
      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Codzienne zadania dające szansę rozwoju kompetencji managerskich
      • Dostęp do nowoczesnych systemów bankowych, technologii i narzędzi
      • Wszechstronne szkolenia przygotowujące do pracy z zespołem, Klientem i produktami bankowymi
      • Możliwość pracy w organizacji o wysokich standardach korporacyjnych
      • Atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy
      • Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie
      • Zniżki na firmowe produkty i usługi
      • Inicjatywy dobroczynne
  • Opiekun Klienta w Oddziale Banku

    Bank Millennium S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Prowadzenie obsługi sprzedażowej we wszystkich kanałach (oddział, telefon, Internet)
      • Analiza potrzeb Klienta i proponowanie właściwej oferty produktowej
      • Przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych i gotówkowych
      • Wspieranie Klientów w aktywnym korzystaniu z bankowości elektronicznej i mobilnej
      • Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta

      Wymagania

      • Wykształcenie średnie lub wyższe
      • Doświadczenie w bezpośredniej lub telefonicznej obsłudze Klienta
      • Doświadczenie w pracy nastawionej na realizację celów sprzedażowych
      • Zainteresowanie nowoczesnymi rozwiązaniami obsługi Klienta w bankowości internetowej i mobilnej
      • Umiejętność aktywnego słuchania i odpowiadania na potrzeby Klientów
      • Uśmiech, otwartość na ludzi i chęć pomagania innym

      Oferujemy

      • Możliwość rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowości
      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (na początek na 12 miesięcy)
      • Premię uzależnioną od wyników
      • Pracę w przyjaznych warunkach, z zachowaniem najwyższych norm bezpieczeństwa
      • Dostęp do nowoczesnych systemów bankowych, technologii i narzędzi
      • Szkolenia przygotowujące do pracy z Klientem i produktami bankowymi
      • Atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy
      • Możliwość pracy w organizacji o wysokich standardach korporacyjnych
      • Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”
  • Kierujący Placówką Detaliczną - Ostrowiec Świętokrzyski

    Bank Millennium S.A.
    • Ostrowiec Świętokrzyski
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Organizowanie pracy w oddziale zgodnie z założonymi celami biznesowymi
      • Organizowanie pracy zespołu
      • Zapewnienie wysokiej jakości usług
      • Kompleksowa obsługa Klientów
      • Rozwijanie kompetencji podległych pracowników

      Wymagania

      • Min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży produktów inwestycyjnych i instrumentów finansowych
      • Bardzo dobra znajomość produktów bankowych dla Klientów indywidualnych oraz procedur obowiązujących w oddziałach
      • Ambicja i nastawienie na realizację celów biznesowych
      • Gotowość do kierowania pracą zespołu

      Oferujemy

      • Szkolenia rozwijające kompetencje i pogłębiające wiedzę
      • Możliwość rozwoju/ awansu
  • Ekspert ds. Audytu Procesu Kredytowego

    Bank Millennium S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Realizacja zadań audytowych (działalność zapewniająca) oraz zadań o charakterze doradczym w obszarach, dotyczących oceny przebiegu procesu kredytowego, zarządzania ryzykiem modeli, zarządzania kapitałowego
      • Przeprowadzanie analiz ilościowych z wykorzystaniem relacyjnych baz danych

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, matematyka finansowa, statystyka, ekonometria, metody ilościowe itp.)
      • Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w instytucji finansowej na stanowisku związanym z funkcją kontroli ryzyka lub funkcją audytu
      • Bardzo dobra znajomość regulacji nadzorczych w obszarach związanych z zakresem obowiązków
      • Bardzo dobra znajomość narzędzi pakietu MS Office
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
      • Wysokie umiejętności analityczne
      • Inicjatywa i odpowiedzialność w działaniu, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w grupie
      Dodatkowymi atutami będą:
      • Doświadczenie w zakresie oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej podmiotów gospodarczych
      • Znajomość zasad budowy, rozwoju i oceny jakości modeli statystycznych wykorzystywanych w procesach zarządzania ryzykiem
      • Znajomość SQL

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie dla Pracownika i bliskich w ramach pakietu socjalnego
      • Ciągły rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji
      • Życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
      • Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”

  • Kierujący Placówką Detaliczną - Kłodzko

    Bank Millennium S.A.
    • Kłodzko
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Organizowanie pracy w oddziale zgodnie z założonymi celami biznesowymi
      • Organizowanie pracy zespołu
      • Zapewnienie wysokiej jakości usług
      • Kompleksowa obsługa Klientów
      • Rozwijanie kompetencji podległych pracowników

      Wymagania

      • Min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży produktów inwestycyjnych i instrumentów finansowych
      • Bardzo dobra znajomość produktów bankowych dla Klientów indywidualnych oraz procedur obowiązujących w oddziałach
      • Ambicja i nastawienie na realizację celów biznesowych
      • Gotowość do kierowania pracą zespołu

      Oferujemy

      • Szkolenia rozwijające kompetencje i pogłębiające wiedzę
      • Możliwość rozwoju/ awansu
  • Ekspert ds. Audytu Procesu Kredytowego

    Bank Millennium S.A.
    • Opole
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Realizacja zadań audytowych (działalność zapewniająca) oraz zadań o charakterze doradczym w obszarach, dotyczących oceny przebiegu procesu kredytowego, zarządzania ryzykiem modeli, zarządzania kapitałowego
      • Przeprowadzanie analiz ilościowych z wykorzystaniem relacyjnych baz danych

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, matematyka finansowa, statystyka, ekonometria, metody ilościowe itp.)
      • Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w instytucji finansowej na stanowisku związanym z funkcją kontroli ryzyka lub funkcją audytu
      • Bardzo dobra znajomość regulacji nadzorczych w obszarach związanych z zakresem obowiązków
      • Bardzo dobra znajomość narzędzi pakietu MS Office
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
      • Wysokie umiejętności analityczne
      • Inicjatywa i odpowiedzialność w działaniu, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w grupie
      Dodatkowymi atutami będą:
      • Doświadczenie w zakresie oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej podmiotów gospodarczych
      • Znajomość zasad budowy, rozwoju i oceny jakości modeli statystycznych wykorzystywanych w procesach zarządzania ryzykiem
      • Znajomość SQL

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie dla Pracownika i bliskich w ramach pakietu socjalnego
      • Ciągły rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji
      • Życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
      • Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”

  • Kierujący Placówką Detaliczną - Oława

    Bank Millennium S.A.
    • Oława
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Organizowanie pracy w oddziale zgodnie z założonymi celami biznesowymi
      • Organizowanie pracy zespołu
      • Zapewnienie wysokiej jakości usług
      • Kompleksowa obsługa Klientów
      • Rozwijanie kompetencji podległych pracowników

      Wymagania

      • Min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży produktów inwestycyjnych i instrumentów finansowych
      • Bardzo dobra znajomość produktów bankowych dla Klientów indywidualnych oraz procedur obowiązujących w oddziałach
      • Ambicja i nastawienie na realizację celów biznesowych
      • Gotowość do kierowania pracą zespołu

      Oferujemy

      • Szkolenia rozwijające kompetencje i pogłębiające wiedzę
      • Możliwość rozwoju/ awansu
  • Ekspert ds. Audytu Procesu Kredytowego

    Bank Millennium S.A.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Realizacja zadań audytowych (działalność zapewniająca) oraz zadań o charakterze doradczym w obszarach, dotyczących oceny przebiegu procesu kredytowego, zarządzania ryzykiem modeli, zarządzania kapitałowego
      • Przeprowadzanie analiz ilościowych z wykorzystaniem relacyjnych baz danych

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, matematyka finansowa, statystyka, ekonometria, metody ilościowe itp.)
      • Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w instytucji finansowej na stanowisku związanym z funkcją kontroli ryzyka lub funkcją audytu
      • Bardzo dobra znajomość regulacji nadzorczych w obszarach związanych z zakresem obowiązków
      • Bardzo dobra znajomość narzędzi pakietu MS Office
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
      • Wysokie umiejętności analityczne
      • Inicjatywa i odpowiedzialność w działaniu, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w grupie
      Dodatkowymi atutami będą:
      • Doświadczenie w zakresie oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej podmiotów gospodarczych
      • Znajomość zasad budowy, rozwoju i oceny jakości modeli statystycznych wykorzystywanych w procesach zarządzania ryzykiem
      • Znajomość SQL

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie dla Pracownika i bliskich w ramach pakietu socjalnego
      • Ciągły rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji
      • Życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
      • Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”

  • Konsultant ds. Monitorowania Produktywności

    Bank Millennium S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Analiza procesów, projektowanie rozwiązań które mają na celu dostarczenie nowych funkcjonalności dla Klientów Wewnętrznych
      • Analiza danych oraz tworzenie raportów (MS Excel)
      • Projektowanie aplikacji

      Wymagania

      • Praktyczna znajomość relacyjnych baz danych (MS-SQL), w tym umiejętność budowania kwerend SQL
      • Praktyczna znajomość VBA
      • Biegła umiejętność posługiwania się pakietem MS Office
      • Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole
      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
      Dodatkowym atutem będzie:
      • Znajomość narzędzi raportowych: SQL Reporting Services, SQL Integration Services

      Oferujemy

      • Umowę o pracę oraz prywatną opiekę medyczną w ramach pakietu socjalnego
      • Dużo miejsca na samodzielność i własną inicjatywę
      • Interesującą i odpowiedzialną pracę w dynamicznym otoczeniu biznesowym w międzynarodowej instytucji finansowej
      • Możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia oraz podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
      • Hybrydowy system pracy
      • Pracowniczą kawiarnię ze zniżkami na oferowane napoje oraz posiłki
  • Ekspert ds. Audytu Procesu Kredytowego

    Bank Millennium S.A.
    • Rzeszów
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Realizacja zadań audytowych (działalność zapewniająca) oraz zadań o charakterze doradczym w obszarach, dotyczących oceny przebiegu procesu kredytowego, zarządzania ryzykiem modeli, zarządzania kapitałowego
      • Przeprowadzanie analiz ilościowych z wykorzystaniem relacyjnych baz danych

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, matematyka finansowa, statystyka, ekonometria, metody ilościowe itp.)
      • Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w instytucji finansowej na stanowisku związanym z funkcją kontroli ryzyka lub funkcją audytu
      • Bardzo dobra znajomość regulacji nadzorczych w obszarach związanych z zakresem obowiązków
      • Bardzo dobra znajomość narzędzi pakietu MS Office
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
      • Wysokie umiejętności analityczne
      • Inicjatywa i odpowiedzialność w działaniu, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w grupie
      Dodatkowymi atutami będą:
      • Doświadczenie w zakresie oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej podmiotów gospodarczych
      • Znajomość zasad budowy, rozwoju i oceny jakości modeli statystycznych wykorzystywanych w procesach zarządzania ryzykiem
      • Znajomość SQL

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie dla Pracownika i bliskich w ramach pakietu socjalnego
      • Ciągły rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji
      • Życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
      • Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”

  • Ekspert Klienta Zamożnego - Elbląg

    Bank Millennium S.A.
    • Elbląg
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Współpraca z obecnymi Klientami Banku
      • Pozyskiwanie Klientów z segmentu Personal Banking
      • Budowanie długotrwałej relacji z Klientami poprzez zarządzanie portfelem Klienta
      • Aktywne rozpoznawanie oczekiwań finansowych Klientów i oferowanie odpowiednich rozwiązań
      • Zapewnianie aktualnym i potencjalnym Klientom doskonałej, zindywidualizowanej obsługi bankowej zgodnie z wysokimi standardami Millennium Prestige
      • Rozwój działalności biznesowej Banku w sektorze Klientów Zamożnych na rynku lokalnym

      Wymagania

      • Obowiązkowe minimum 12 miesięczne doświadczenie w sprzedaży produktów inwestycyjnych oraz lokat strukturyzowanych
      • Potwierdzone sukcesami minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży wymagającej identyfikacji indywidualnych potrzeb Klientów
      • Umiejętność budowania trwałych relacji z Klientami
      • Zainteresowanie rynkiem kapitałowym oraz wiedza na temat produktów inwestycyjnych
      • Samodyscyplina, odpowiedzialność, asertywność, dobre umiejętności organizacyjne
      • Ukierunkowanie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych
      • Wysoki poziom kultury osobistej
      • Znajomość języka angielskiego będzie atutem

      Oferujemy

      • Umowę o pracę (na początek na 12 miesięcy)
      • Wysokie premie uzależnione od indywidualnych wyników
      • Wszechstronne szkolenia przygotowujące do pracy z Klientem Zamożnym
      • Prywatną opiekę medyczną
      • Atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy
      • Program wspierający rodziców „Rodzice na Tak”
      • Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”
      • Możliwość awansu w strukturach Banku Millennium
      • Ekwiwalent za używanie samochodu prywatnego do celów służbowych
      • Telefon komórkowy
  • Ekspert ds. Audytu Procesu Kredytowego

    Bank Millennium S.A.
    • Białystok
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Realizacja zadań audytowych (działalność zapewniająca) oraz zadań o charakterze doradczym w obszarach, dotyczących oceny przebiegu procesu kredytowego, zarządzania ryzykiem modeli, zarządzania kapitałowego
      • Przeprowadzanie analiz ilościowych z wykorzystaniem relacyjnych baz danych

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, matematyka finansowa, statystyka, ekonometria, metody ilościowe itp.)
      • Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w instytucji finansowej na stanowisku związanym z funkcją kontroli ryzyka lub funkcją audytu
      • Bardzo dobra znajomość regulacji nadzorczych w obszarach związanych z zakresem obowiązków
      • Bardzo dobra znajomość narzędzi pakietu MS Office
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
      • Wysokie umiejętności analityczne
      • Inicjatywa i odpowiedzialność w działaniu, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w grupie
      Dodatkowymi atutami będą:
      • Doświadczenie w zakresie oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej podmiotów gospodarczych
      • Znajomość zasad budowy, rozwoju i oceny jakości modeli statystycznych wykorzystywanych w procesach zarządzania ryzykiem
      • Znajomość SQL

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie dla Pracownika i bliskich w ramach pakietu socjalnego
      • Ciągły rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji
      • Życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
      • Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”

  • Ekspert ds. Audytu Procesu Kredytowego

    Bank Millennium S.A.
    • Kielce
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Realizacja zadań audytowych (działalność zapewniająca) oraz zadań o charakterze doradczym w obszarach, dotyczących oceny przebiegu procesu kredytowego, zarządzania ryzykiem modeli, zarządzania kapitałowego
      • Przeprowadzanie analiz ilościowych z wykorzystaniem relacyjnych baz danych

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, matematyka finansowa, statystyka, ekonometria, metody ilościowe itp.)
      • Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w instytucji finansowej na stanowisku związanym z funkcją kontroli ryzyka lub funkcją audytu
      • Bardzo dobra znajomość regulacji nadzorczych w obszarach związanych z zakresem obowiązków
      • Bardzo dobra znajomość narzędzi pakietu MS Office
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
      • Wysokie umiejętności analityczne
      • Inicjatywa i odpowiedzialność w działaniu, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w grupie
      Dodatkowymi atutami będą:
      • Doświadczenie w zakresie oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej podmiotów gospodarczych
      • Znajomość zasad budowy, rozwoju i oceny jakości modeli statystycznych wykorzystywanych w procesach zarządzania ryzykiem
      • Znajomość SQL

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie dla Pracownika i bliskich w ramach pakietu socjalnego
      • Ciągły rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji
      • Życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
      • Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”

Pracodawcy w Warszawie