!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Pracodawca

Bank Millennium S.A.

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

Podstawowe informacje o firmie

NIP: 5260212931

REGON: 001379728

KRS: 0000010186

ul. Stanisława Żaryna 2 A 02-593 Warszawa województwo mazowieckie powiat warszawa gmina mokotów

Pozostałe informacje

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców: 07-05-2001
Źródło: GUS, CEIDG

Oferty pracy Bank Millennium S.A.

Archiwalne oferty pracodawcy

  • Opiekun Klienta w Oddziale Banku

    Bank Millennium S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • bankowiec, bankier
    • specjalista (mid/regular)
    • Bankowość detaliczna to największy i kluczowy obszar działalności Banku Millennium. Budując bezpośrednie relacje z Klientami, dbamy o ich satysfakcję oraz jakość dostarczanych im produktów i usług. Nasze placówki to doskonałe miejsce, by rozpocząć karierę w innowacyjnym banku. Dołącz do nas i miej swój wkład w promowanie najbardziej nowoczesnych rozwiązań w bankowości.

      Opiekun Klienta w Oddziale Banku

      Miejsce Pracy: Warszawa

      Nr.ref.: Aplikuj/DK/Warszawa

      Zakres obowiązków


      • Prowadzenie obsługi sprzedażowej we wszystkich kanałach (oddział, telefon, Internet)

      • Analiza potrzeb Klienta i proponowanie właściwej oferty produktowej

      • Przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych i gotówkowych

      • Wspieranie Klientów w aktywnym korzystaniu z bankowości elektronicznej i mobilnej

      • Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta

      Wymagania

      • Wykształcenie średnie lub wyższe

      • Doświadczenie w bezpośredniej lub telefonicznej obsłudze Klienta

      • Doświadczenie w pracy nastawionej na realizację celów sprzedażowych

      • Zainteresowanie nowoczesnymi rozwiązaniami obsługi Klienta w bankowości internetowej i mobilnej

      • Umiejętność aktywnego słuchania i odpowiadania na potrzeby Klientów

      • Uśmiech, otwartość na ludzi i chęć pomagania innym

      Oferujemy


      • Możliwość rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowości

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (na początek na 12 miesięcy)

      • Premię uzależnioną od wyników

      • Pracę w przyjaznych warunkach, z zachowaniem najwyższych norm bezpieczeństwa

      • Dostęp do nowoczesnych systemów bankowych, technologii i narzędzi

      • Szkolenia przygotowujące do pracy z Klientem i produktami bankowymi

      • Atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy

      • Możliwość pracy w organizacji o wysokich standardach korporacyjnych

      • Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”

      • Benefity: dofinansowanie zajęć sportowych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, zniżki na firmowe produkty i usługi, kawa / herbata, dodatkowe świadczenia socjalne, inicjatywy dobroczynne


      Jeżeli nasza oferta jest dla Ciebie interesująca prosimy o przesłanie aplikacji klikając na przycisk Aplikuj.


      W formularzu wpisz numer referencyjny aplikuj/DK/wybrane przez Ciebie miasto.


      Skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

  • OPIEKUN KLIENTA W ODDZIALE BANKU

    Bank Millennium S.A.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • bankowiec, bankier
    • specjalista (mid/regular)
    • Bankowość detaliczna to największy i kluczowy obszar działalności Banku Millennium. Budując bezpośrednie relacje z Klientami, dbamy o ich satysfakcję oraz jakość dostarczanych im produktów i usług. Nasze placówki to doskonałe miejsce, by rozpocząć karierę w innowacyjnym banku. Dołącz do nas i miej swój wkład w promowanie najbardziej nowoczesnych rozwiązań w bankowości.

      Opiekun Klienta w Oddziale Banku

      Miejsce Pracy: Kraków

      Nr.ref.: Aplikuj/DK/Kraków

      Zakres obowiązków

      • Prowadzenie obsługi sprzedażowej we wszystkich kanałach (oddział, telefon, Internet)

      • Analiza potrzeb Klienta i proponowanie właściwej oferty produktowej

      • Przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych i gotówkowych

      • Wspieranie Klientów w aktywnym korzystaniu z bankowości elektronicznej i mobilnej

      • Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta

      Wymagania

      • Wykształcenie średnie lub wyższe

      • Doświadczenie w bezpośredniej lub telefonicznej obsłudze Klienta

      • Doświadczenie w pracy nastawionej na realizację celów sprzedażowych

      • Zainteresowanie nowoczesnymi rozwiązaniami obsługi Klienta w bankowości internetowej i mobilnej

      • Umiejętność aktywnego słuchania i odpowiadania na potrzeby Klientów

      • Uśmiech, otwartość na ludzi i chęć pomagania innym

      Oferujemy

      • Możliwość rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowości

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (na początek na 12 miesięcy)

      • Premię uzależnioną od wyników

      • Pracę w przyjaznych warunkach, z zachowaniem najwyższych norm bezpieczeństwa

      • Dostęp do nowoczesnych systemów bankowych, technologii i narzędzi

      • Szkolenia przygotowujące do pracy z Klientem i produktami bankowymi

      • Atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy

      • Możliwość pracy w organizacji o wysokich standardach korporacyjnych

      • Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”

      • Benefity: dofinansowanie zajęć sportowych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, zniżki na firmowe produkty i usługi, kawa / herbata, dodatkowe świadczenia socjalne, inicjatywy dobroczynne


      Jeżeli nasza oferta jest dla Ciebie interesująca prosimy o przesłanie aplikacji klikając na przycisk Aplikuj.


      W formularzu wpisz numer referencyjny aplikuj/DK/wybrane przez Ciebie miasto


      Skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.


  • Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego

    Bank Millennium S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • specjalista ds. finansów
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Zdalna obsługa Klienta z segmentu Prestige - telefonicznie i z wykorzystaniem nowych technologii - (np. screen sharing, wideorozmowy, czat)
      • Identyfikacja potrzeb Klientów i dopasowywanie odpowiednich produktów - kredytowych, oszczędnościowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych
      • Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami , którzy nie widzą potrzeby bezpośredniego odwiedzania naszych oddziałów

      Wymagania

      • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w obszarze obsługi klienta, poparte sukcesami
      • Doświadczenie w obsłudze i sprzedaży różnorodnych produktów bankowych (kredytowych, oszczędnościowych, daily banking) oraz minimum roczne doświadczenie w sprzedaży produktów inwestycyjnych i lokat strukturyzowanych
      • Znajomość nowoczesnych technologii i różnych kanałów dostępu do usług bankowych
      • Doświadczenie w zdalnej obsłudze Klienta i znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

      Oferujemy

      • Udział w różnorodnych zadaniach i możliwość dzielenia się doświadczeniami, wymiany wiedzy i wspólnego wypracowywania nowych rozwiązań
      • Szkolenia umożliwiające rozwój nowych kompetencji, dopasowane do doświadczenia i wiedzy każdej z osób, która do nas dołączy
      • Zgrany zespół, w którym każda osoba będzie traktowana z sympatią i szacunkiem
      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Dostęp do nowoczesnych technologii i narzędzi

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.