Competence Call Center to firma, w której każde połączenie telefoniczne stanowi punkt wyjścia do budowy wartościowych relacji. Od momentu powstania w Wiedniu w 1998 roku, organizacja systematycznie podnosi standardy w zakresie usług call center w Europie. Zespół, składający się z ponad 5000 specjalistów, stanowi kluczowy atut, który wspiera realizację misji związanej z zapewnieniem satysfakcji klientów.

Firma koncentruje się na uproszczeniu procesów komunikacyjnych, zarówno dla swoich klientów, jak i ich odbiorców. Competence Call Center specjalizuje się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań w obszarze digital CX. Innowacyjne podejście do usług kompleksowych stanowi istotny element strategii firmy, a infolinie, kampanie wychodzące, obsługa korespondencji oraz czat na żywo to przykłady kanałów, poprzez które organizacja tworzy wyjątkowe doświadczenia dla użytkowników.

Firma jest uznawana za lidera innowacji w dziedzinie digital CX, co znajduje odzwierciedlenie w jej obecności w ponad 32 krajach. Dzięki stałemu dążeniu do innowacyjności oraz wysokiej jakości świadczonych usług, Competence Call Center jest w stanie wyznaczać standardy na rynku. Wiedza i doświadczenie zespołu są wykorzystywane zarówno w procesie tworzenia, jak i efektywnej realizacji komunikacji z klientem we wszystkich dostępnych kanałach.

Jako firma dynamicznie rozwijająca się, Competence Call Center zwraca szczególną uwagę na inwestycje, co przyczynia się do stabilności finansowej i wiarygodności organizacji. W obszarze połączeń przychodzących, kampanii połączeń wychodzących oraz komunikacji mailowej i pisemnej, firma wielokrotnie udowodniła swoją efektywność, osiągając ponad 100 milionów zrealizowanych interakcji.

Competence Call Center zaprasza do współpracy, w której każdy kontakt z klientem staje się okazją do budowania trwałych relacji. W organizacji panuje przekonanie, że za każdym rozmówcą stoi człowiek, a oferowane usługi stanowią pomost łączący potrzeby z dostępnymi rozwiązaniami. Razem tworzą sukces, który rozpoczyna się od prostego pytania: "Jak możemy pomóc?"

Oferty pracy Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Mapa Competence Call Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

TELUS International Europe

It's different here. Join the #FeelGoodCompany.

TELUS International designs, builds and delivers next-generation digital solutions to enhance the customer experience (CX) for global and disruptive brands. The company’s services support the full lifecycle of its clients’ digital transformation journeys and enable them to more quickly embrace next-generation digital technologies to deliver better business outcomes. TELUS International’s integrated solutions and capabilities span digital strategy, innovation, consulting and design, digital transformation and IT lifecycle solutions, data annotation and intelligent automation, and omnichannel CX solutions that include content moderation, trust and safety solutions, and other managed solutions. Fueling all stages of company growth, TELUS International partners with brands across high growth industry verticals, including tech and games, communications and media, eCommerce and fintech, healthcare, and travel and hospitality.

Miasto
Berlin
Siedziba główna
Berlin, Berlin
Branża
Konsulting w zakresie outsourcingu i offshoringu
Specjalizacje
Digital Transformation, Digital Customer Experience, Digital CX, Digital IT, Customer Experience, Customer Support, Content Moderation, Data Annotation, Contact Center, Omnichannel CX, Managed Services, Work from Home, ITO, BPO, Business Services, Intelligent Automation i Chatbots and Analytics

Rok założenia

2005

Liczba pracowników

10 001+

Liczba obserwujących

642