Czy to Twoja firma?

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa praca

Wrocław
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) to państwowa agencja wykonawcza z siedzibą w Warszawie, której misją jest wspieranie rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich w Polsce. Od momentu powstania w 1993 roku, ARiMR zyskała pozycję największej Agencji płatniczej w Europie, zarządzając systemem unijnych płatności bezpośrednich oraz oferując wsparcie finansowe dla inwestycji w sektorze rolnym. Dzięki współpracy z Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Ministerstwem Finansów, Agencja pełni kluczową rolę w rozwijaniu infrastruktury wiejskiej, poprawie struktury agrarnej oraz w upowszechnianiu oświaty i doradztwa rolniczego. Jako jedyna akredytowana agencja płatnicza UE w Polsce, ARiMR cieszy się stabilnością finansową i wyróżnia się na tle innych instytucji swoim unikatowym zakresem usług, które są niezbędne dla nowoczesnego i konkurencyjnego rolnictwa.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
administracja biurowa / praca biurowa rolnictwo / hodowla prawo i administracja państwowa

Oferty pracy Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Siedziba główna

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - oferty archiwalne

  • Or01/74/bkm-wkt/21 referent/inspektor/specjalista w dolnośląskim oddziale regionalnym biuro kontroli

    Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    • Wrocław
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      1. powiadamianie beneficjenta o kontroli gospodarstwa,
      2. przeprowadzenie kontroli w terenie,
      3. weryfikacja dokumentacji u beneficjenta,
      4. wypełnienie raportu z kontroli wraz z wymaganymi załącznikami,
      5. przekazanie dokumentacji do osób w Wydziale ds. Przygotowania i Obsługi Dokumentacji.

      Oferta dostępna w sali D, E, A.
      Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
      • Inne wymagania: wykształcenie: min. średnie, staż pracy: brak wymagań, czynne prawo jazdy kat. B, znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej, mile widziane wykształcenie geodezyjne, biegła obsługa komputera (pakiet MS Office), staranność, rzetelność, efektywność, skuteczność i dokładność w realizacji powierzonych zadań, samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, wysoka kultura osobista, posługiwanie się narzędziami pomiarowymi, umiejętność rozpoznawania gatunków roślin, orientacja w terenie, umiejętność analizy dokumentacji wymaganej przy kontrolach czytanie map, zmysł strategiczny

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: do 3 010 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Or01/72/bwi/21 referent/inspektor/specjalista w dolnośląskim oddziale regionalnym biuro wsparcia inw

    Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    • Sławoszowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      1. weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa, w tym wprowadzenie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku,
      2. przygotowywanie projektów umów i aneksów do umów zawieranych z wnioskodawcami do ich parafowania,
      3. prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych,
      4. rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do Biura Kontroli Wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowywania zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania,
      5. udzielanie informacji w zakresie działalności BWI, w tym przeprowadzenie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców,
      6. archiwizacja dokumentów,
      7. wykonywanie czynności kancelaryjno biurowych
      8. prowadzenie szkoleń zewnętrznych dla rolników.

      Oferta dostępna w sali D, E, A.
      Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
      • Inne wymagania: wykształcenie: min. średnie, staż pracy: brak wymagań, znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej, znajomość problematyki Unii Europejskiej w zakresie działań Planu Rozwoju Obszarów Wiejskich, mile widziana wiedza i doświadczenie w zakresie rybactwa śródlądowego lub inżynierii przetwórstwa spożywczego (maszynoznawstwo przetwórstwa spożywczego, linie technologiczne produkcji żywności, projektowanie technologiczne zakładów spożywczych) biegła obsługa komputera (pakiet MS Office), staranność, rzetelność, efektywność i dokładność w realizacji powierzonych zadań, samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na uczenie się, komunikatywność, wysoka kultura osobista

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: do 3 010 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Or01/73/bkm-wkt/21 referent/inspektor/specjalista w dolnośląskim oddziale regionalnym biuro kontroli

    Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      1. powiadamianie beneficjenta o kontroli gospodarstwa,
      2. przeprowadzenie kontroli w terenie,
      3. weryfikacja dokumentacji u beneficjenta,
      4. wypełnienie raportu z kontroli wraz z wymaganymi załącznikami,
      5. przekazanie dokumentacji do osób w Wydziale ds. Przygotowania i Obsługi Dokumentacji.

      Oferta dostępna w sali D, E, A.
      Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
      • Inne wymagania: wykształcenie: min. średnie, staż pracy: brak wymagań, czynne prawo jazdy kat. B, znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej, mile widziane wykształcenie geodezyjne, biegła obsługa komputera (pakiet MS Office), staranność, rzetelność, efektywność, skuteczność i dokładność w realizacji powierzonych zadań, samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, wysoka kultura osobista, posługiwanie się narzędziami pomiarowymi, umiejętność rozpoznawania gatunków roślin, orientacja w terenie, umiejętność analizy dokumentacji wymaganej przy kontrolach czytanie map, zmysł strategiczny

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: do 3 010 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Or01/70/bwi/21 referent/inspektor/specjalista w dolnośląskim oddziale regionalnym biuro wsparcia inw

    Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      1. weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa, w tym wprowadzenie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku,
      2. przygotowywanie projektów umów i aneksów do umów zawieranych z wnioskodawcami do ich parafowania,
      3. prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych,
      4. rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do Biura Kontroli Wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowywania zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania,
      5. udzielanie informacji w zakresie działalności BWI, w tym przeprowadzenie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców,
      6. archiwizacja dokumentów,
      7. wykonywanie czynności kancelaryjno biurowych
      8. prowadzenie szkoleń zewnętrznych dla rolników.

      Oferta dostępna w sali D, E, A.
      Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
      • Inne wymagania: wykształcenie: min. średnie, staż pracy: brak wymagań, czynne prawo jazdy kategorii B, znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej, znajomość problematyki Unii Europejskiej w zakresie działań Planu Rozwoju Obszarów Wiejskich, mile widziana wiedza i doświadczenie w zakresie rybactwa śródlądowego lub inżynierii przetwórstwa spożywczego (maszynoznawstwo przetwórstwa spożywczego, linie technologiczne produkcji żywności, projektowanie technologiczne zakładów spożywczych) biegła obsługa komputera (pakiet MS Office), staranność, rzetelność, efektywność i dokładność w realizacji powierzonych zadań, samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na uczenie się, komunikatywność, wysoka kultura osobista

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: do 3 010 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Or01/75/bp008/21 referent/inspektor w dolnośląskim oddziale regionalnym kłodzkie biuro powiatowe wyd

    Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    • Kłodzko
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      1. obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich, działań obszarowych PROW oraz pomocy krajowej.
      2. sporządzanie zleceń płatności oraz dokumentów płatniczych.
      3. przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział.
      4. udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR.
      5. ustalanie kwoty nadmiernie/niezależnie pobranych płatności oraz przygotowywanie projektów decyzji w tym zakresie.
      6. przygotowywanie zestawień i raportów dla Kierownictwa OR niezbędnych do zarządzania i monitorowania procesu usługi należności.

      Oferta dostępna w sali D, E, A.
      Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
      • Inne wymagania: wykształcenie: min. średnie, staż pracy: brak wymagań, znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej, znajomość problematyki Unii Europejskiej w zakresie działań Planu Rozwoju Obszarów Wiejskich, biegła znajomość obsługi komputera (MS Office), umiejętność biegłego wprowadzania danych, prawo jazdy kategorii B, odporność na stres, umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: do 3 010 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Or01/71/bwi/21 referent/inspektor/specjalista w dolnośląskim oddziale regionalnym biuro wsparcia inw

    Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      1. Wykonywanie oceny wniosków, z uwzględnieniem rozdzielności funkcji i działań,
      2. Autoryzowanie wniosków o płatność, wystawianie dokumentów płatniczych, wprowadzanie danych i obsługa w aplikacji wniosków z poszczególnych programów realizowanych przez Agencję zgodnie z obowiązującym prawem i procedurami,
      3. Ocena spełniania zobowiązań wieloletnich wynikających z wydanych decyzji i zawartych umów,
      4. Monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych,
      5. Informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organu ścigania,
      6. Archiwizacja dokumentów,
      7. Wykonywanie czynności kancelaryjno biurowych
      8. Prowadzenie szkoleń zewnętrznych dla rolników.

      Oferta dostępna w sali D, E, A.
      Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
      • Inne wymagania: wykształcenie: min. średnie, staż pracy: brak wymagań, czynne prawo jazdy kategorii B, znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej, znajomość problematyki Unii Europejskiej w zakresie działań Planu Rozwoju Obszarów Wiejskich, mile widziana wiedza i doświadczenie w zakresie rybactwa śródlądowego lub inżynierii przetwórstwa spożywczego (maszynoznawstwo przetwórstwa spożywczego, linie technologiczne produkcji żywności, projektowanie technologiczne zakładów spożywczych) biegła obsługa komputera (pakiet MS Office), staranność, rzetelność, efektywność i dokładność w realizacji powierzonych zadań, samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na uczenie się, komunikatywność, wysoka kultura osobista

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: do 3 010 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Referent/inspektor/specjalista w dolnośląskim oddziale regionalnym - wrocławskie biuro powiatowe - w

    Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    • Wrocław
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      1. obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich, działań obszarowych PROW oraz pomocy krajowej.
      2. sporządzanie zleceń płatności oraz dokumentów płatniczych.
      3. przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział.
      4. udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR.
      5. ustalanie kwoty nadmiernie/nienależnie pobranych płatności oraz przygotowywanie projektów decyzji w tym zakresie.
      6. przygotowywanie zestawień i raportów dla kierownictwa OR niezbędnych do zarządzania i monitorowania procesu obsługi należności.

      Oferta dostępna w sali D, E, A.
      Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
      • Inne wymagania: wykształcenie: min. średnie, staz pracy: brak wymagań, znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, wiedza z zakresu PROW 2007-2013 oraz PROW 2014-2020, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej, znajomość problematyki Unii Europejskiej w zakresie działań Planu Rozwoju Obszarów Wiejskich, biegła znajomość obsługi komputera (MS Office), umiejętność biegłego wprowadzania danych, odporność na stres, prawo jazdy kategorii B, umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: do 3 010 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Referent/inspektor/specjalista w dolnośląskim oddziale regionalnym - biuro wsparcia inwestycyjnego -

    Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      1. Odbieranie korespondencji skierowanej do BWI z właściwego Urzędu Pocztowego, przyjmowanie oraz rejestracja dokumentacji składanej przez wnioskodawców/beneficjentów, podpisywanie, stemplowanie potwierdzeń odbioru z listów poleconych.
      2. Rejestrowanie korespondencji wpływającej do BWI. Prowadzenie wstępnej selekcji przesyłek dostarczonych do Oddziału Regionalnego, rejestracja oraz prowadzenie obiegu delegacji i faktur.
      3. Przekazywanie zadekretowanej korespondencji i pism wewnętrznych do Wydziałów BWI.
      4. Potwierdzenie nadania poczty wychodzącej, archiwizacja dokumentów.
      5. Prowadzenie i zabezpieczenie dokumentacji wekslowej.

      Oferta dostępna w sali E, A.
      Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
      • Inne wymagania: wykształcenie: min. średnie, staz pracy: brak wymagań, prawo jazdy kategorii B znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej, znajomość problematyki Unii Europejskiej w zakresie działań Planu Rozwoju Obszarów Wiejskich, biegła znajomość obsługi komputera (MS Office), umiejętność biegłego wprowadzania danych, odporność na stres, umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: do 3 010 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Od referenta do głównego specjalisty w dolnośląskim oddziale regionalnym - lwóweckie biuro powiatowe

    Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    • Ubocze
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      1. obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich, działań obszarowych PROW oraz pomocy krajowej.
      2. sporządzanie zleceń płatności oraz dokumentów płatniczych,
      3. przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział.
      4. udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR
      5. Ustalanie kwoty nadmiernie/nienależnie pobranych płatności oraz przygotowywanie projektów decyzji w tym zakresie.
      6. Przygotowywanie zestawień i raportów dla kierownictwa OR niezbędnych do zarządzania i monitorowania procesu obsługi należności.

      Oferta dostępna w sali E, A.
      Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
      • Inne wymagania: wykształcenie: min. średnie, staz pracy: brak wymagań, znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej, znajomość problematyki Unii Europejskiej w zakresie działań Planu Rozwoju Obszarów Wiejskich biegła obsługa komputera (pakiet MS Office), umiejętność biegłego wprowadzania danych, czynne prawo jazdy kategorii B, odporność na stres, umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: do 3 010 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Inspektor/specjalista w dolnośląskim oddziale regionalnym biuro działań społecznych i środowiskowych

    Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    • Dzierżoniów
    • umowa o pracę
    • część etatu
    • Zakres obowiązków

      1. Obsługa postępowań administracyjnych w ramach PROW,
      2. Nadzór nad prawidłowością wdrażania poszczególnych działań w ramach PROW,
      3. Weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy finansowej,
      4. Przygotowywanie projektów decyzji,
      5. Sporządzanie prognoz finansowych,
      6. Prowadzenie spraw w trybie administracyjnym jako organ I instancji,
      7. Przygotowywanie niezbędnej korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej związanej z obsługą wniosków.

      3/4 etatu.

      Oferta dostępna w sali E.
      Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
      • Inne wymagania: 1) wykształcenie: min. wyższe, 2) staż pracy: brak wymagań, 3) umiejętność-specjalność: znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, wiedza z zakresu PROW 2004-2006, PROW 2007-2013 oraz PROW 2014-2020, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej, znajomość zagadnień związanych z działalnością ARiMR, 4) inne: - mile widziany staż pracy w instytucjach zajmujących się administrowaniem środkami unijnymi, - prawo jazdy kategorii B, - biegła obsługa komputera (pakiet MS Office), - staranność, rzetelność, efektywność i dokładność w realizacji powierzonych zadań, - samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na uczenie się, - komunikatywność, wysoka kultura osobista

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: do 2 257,5 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Referent/inspektor/specjalista w dolnośląskim oddziale regionalnym - biuro wsparcia inwestycyjnego -

    Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    • Wrocław
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      1. Wykonywanie oceny wniosków, z uwzględnieniem rozdzielności funkcji i działań,
      2. Autoryzowanie wniosków o płatność, wystawianie dokumentów płatniczych, wprowadzanie danych i obsługa w aplikacji wniosków z poszczególnych programów realizowanych przez Agencję zgodnie z obowiązującym prawem i procedurami,
      3. Ocena spełniania zobowiązań wieloletnich wynikających z wydanych decyzji i zawartych umów,
      4. Monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych,
      5. Rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organu ścigania,
      6. Udzielanie informacji w zakresie działalności BWI, w tym przeprowadzanie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców,
      7. Archiwizacja dokumentów,
      8. Wykonywanie czynności kancelaryjno biurowych,
      9. Prowadzenie szkoleń zewnętrznych dla rolników.

      Oferta dostępna w sali E.
      Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
      • Inne wymagania: 1) wykształcenie: min. średnie, 2) staż pracy: brak wymagań, 3) umiejętność-specjalność: prawo jazdy kategorii B, znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej, znajomość problematyki Unii Europejskiej w zakresie działań Planu Rozwoju Obszarów Wiejskich. 4) inne: - mile widziana wiedza i doświadczenie w zakresie rybactwa śródlądowego lub inżynierii przetwórstwa spożywczego (maszynoznawstwo przetwórstwa spożywczego, linie technologiczne produkcji żywności, projektowanie technologiczne zakładów spożywczych), - biegła obsługa komputera (pakiet MS Office), - staranność, rzetelność, efektywność i dokładność w realizacji powierzonych zadań, - samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na uczenie się, - komunikatywność, wysoka kultura osobista

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: do 3 010 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Naczelnik wydziału w dolnośląskim oddziale regionalnym - biuro oddziału regionalnego - wydział admin

    Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • część etatu
    • Zakres obowiązków

      1. Nadzór nad prawidłowym sporządzaniem dokumentów oraz kontrola ich prawidłowego obiegu.
      2. Organizowanie i koordynowanie działań wydziału.
      3. Przygotowywanie planów działania oraz sprawozdawczości z działania wydziału.
      4. Przygotowywanie propozycji z zakresu szkoleń oraz ułatwianie podległym pracownikom uzupełniania i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
      5. Kontrolowanie terminowości i prawidłowości wykonywania zadań przez nadzorowanych pracowników.

      Oferta dostępna w sali E.
      Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
      • Inne wymagania: 1) wykształcenie: min. wyższe (preferowane kierunku: zarządzanie, ekonomia, prawo, administracja), 2) staż pracy: 5 lat, 3) umiejętność-specjalność: znajomość ustawy Prawo Budowlane, znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r., znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, dobra znajomość przepisów prawa Kodeksu Cywilnego: w zakresie prawa rzeczowego, umów i zobowiązań, czynne prawo jazdy kategorii B, 4) inne: - mile widziany co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej, - biegła znajomość obsługi komputera (MS Office), - dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, - odporność na stres, - komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, - umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, - wysoka kultura osobista

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: do 3 010 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Referent/inspektor w dolnośląskim oddziale regionalnym - biuro oddziału regionalnego - stanowisko pr

    Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    • Wrocław
    • umowa na zastępstwo
    • część etatu
    • Zakres obowiązków

      1. Wprowadzanie do SGW Oracle dokumentów źródłowych.
      2. Przygotowywanie sprawozdań i analiz w oparciu o system ORACLE na potrzeby sporządzania wniosków finansowych.
      3. Monitorowanie poziomu wykorzystania środków finansowych w odniesieniu do zaciągniętych zobowiązań.
      4. Prowadzenie rejestru umów i wniosków.
      5. Zakupy towarów i usług do 30 tyś euro.
      6. Prace naprawcze i montażowe sprzętu biurowego.
      7. Wykonywanie zadań związanych z prawidłowym funkcjonowaniem BOR.
      8. Wykonywanie zadań związanych z prawidłowym funkcjonowaniem użytkowanych systemów informatycznych i archiwum zakładowego.
      9. Obsługa programu RED.
      10. Wykonywanie zadań związanych z zapewnieniem dostępności architektonicznej.
      11. Wykonywanie zadań związanych z zamówieniami publicznymi.
      12. Wykonywanie zadań związanych z zawieranymi umowami przez DOR.
      13. Pomoc przy sporządzaniu pełnomocnictw.
      14. Kierowanie samochodem służbowym.

      3/4 etatu.

      Oferta dostępna w sali E.
      Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
      • Inne wymagania: 1) wykształcenie: min. średnie (preferowane kierunki: finanse i rachunkowość, ekonomia, zarządzenie, marketing, bankowość, prawo), 2) staż pracy: 6-12 miesięcy stażu pracy na stanowisku finansowo księgowym w administracji publicznej, praca w biurze rachunkowym, obsługa programów księgowych i magazynowych, 3) umiejętność-specjalność: znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, czynne prawo jazdy kategorii B, 4) inne: - 6-12 miesięcy stażu pracy na stanowisku finansowo księgowym w administracji publicznej, praca w biurze rachunkowym, obsługa programów księgowych i magazynowych, - biegła znajomość obsługi komputera (MS Office), - dobra organizacja pracy, sumienność, umiejętność współpracy z ludźmi, odpowiedzialność, - umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, - komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, - odporność na stres, - wysoka kultura osobista

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: do 2 257,5 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Referent/inspektor/specjalista w dolnośląskim oddziale regionalnym - biuro wsparcia inwestycyjnego -

    Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    • Sławoszowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      1. weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa, w tym wprowadzenie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku,
      2. przygotowywanie projektów umów i aneksów do umów zawieranych z wnioskodawcami do ich parafowania,
      3. prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych,
      4. rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do Biura Kontroli Wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowywania zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania,
      5. udzielanie informacji w zakresie działalności BWI, w tym przeprowadzenie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców,
      6. archiwizacja dokumentów,
      7. wykonywanie czynności kancelaryjno biurowych
      8. prowadzenie szkoleń zewnętrznych dla rolników.

      Oferta dostępna w sali E.
      Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
      • Inne wymagania: 1) wykształcenie: min. średnie, 2) staż pracy: brak wymagań, 3) umiejętność-specjalność: prawo jazdy kategorii B, znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej, znajomość problematyki Unii Europejskiej w zakresie działań Planu Rozwoju Obszarów Wiejskich. 4) inne: biegła znajomość obsługi komputera (MS Office), umiejętność biegłego wprowadzania danych, odporność na stres, umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: do 3 010 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Referent/inspektor/specjalista w dolnośląskim oddziale regionalnym biuro wsparcia inwestycyjnego sam

    Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      1. Odbieranie korespondencji skierowanej do BWI z właściwego Urzędu Pocztowego, przyjmowanie oraz rejestracja dokumentacji składanej przez wnioskodawców/beneficjentów, podpisywanie, stemplowanie potwierdzeń odbioru z listów poleconych.
      2. Rejestrowanie korespondencji wpływającej do BWI. Prowadzenie wstępnej selekcji przesyłek dostarczonych do Oddziału Regionalnego, rejestracja oraz prowadzenie obiegu delegacji i faktur.
      3. Przekazywanie zadekretowanej korespondencji i pism wewnętrznych do Wydziałów BWI.
      4. Potwierdzenie nadania poczty wychodzącej, archiwizacja dokumentów.
      5. Prowadzenie i zabezpieczenie dokumentacji wekslowej.

      Oferta dostępna w sali E, A.
      Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
      • Inne wymagania: wykształcenie: min. średnie, staz pracy: brak wymagań, znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, wiedza z zakresu PROW 2007-2013 oraz PROW 2014-2020, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej, znajomość zagadnień związanych z działalnością ARiMR, czynne prawo jazdy kategorii B

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: do 3 000 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Referent/inspektor/specjalista/ starszy specjalista/główny specjalista w dolnośląskim oddziale regio

    Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    • Ubocze
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      1. Obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich, działań obszarowych PROW oraz pomocy krajowej.
      2. Sporządzanie zleceń płatności oraz dokumentów płatniczych,
      3. Przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział.
      4. udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR
      5. Ustalanie kwoty nadmiernie/nienależnie pobranych płatności oraz przygotowywanie projektów decyzji w tym zakresie.
      6. Przygotowywanie zestawień i raportów dla kierownictwa OR niezbędnych do zarządzania i monitorowania procesu obsługi należności.

      Oferta dostępna w sali E, A.
      Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
      • Inne wymagania: wykształcenie: min. średnie, staz pracy: brak wymagań, znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej, znajomość problematyki Unii Europejskiej w zakresie działań Planu Rozwoju Obszarów Wiejskich biegła obsługa komputera (pakiet MS Office), umiejętność biegłego wprowadzania danych, czynne prawo jazdy kategorii B, odporność na stres, umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: do 3 000 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Inspektor/specjalista w dolnośląskim oddziale regionalnym samodzielne stanowisko pracy ds. bezpiecze

    Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 3 000 zł / mies.
    • Zakres obowiązków

      1. realizacja zadań w zakresie zapewnienia prawidłowego funkcjonowania systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji w oddziale regionalnym i podległych biurach powiatowych,
      2. nadzór nad przestrzeganiem przepisów w zakresie ochrony informacji prawnie chronionych, w szczególności zasad ochrony danych osobowych i informacji niejawnych przez wszystkich pracowników oddziału regionalnego i podległych biur powiatowych
      3. nadzór i koordynacja wdrożenia, utrzymania i testowania planów zapewnienia ciągłości działania w oddziale regionalnym i w podległych biurach powiatowych oraz wykonywanie zadań z zakresu planowania obronnego i zarządzania kryzysowego
      4. prowadzenie szkoleń dla pracowników OR i podległych BP w zakresie bezpieczeństwa informacyjnego, zasad ochrony informacji prawnie chronionych i zapewnienia ciągłości działania,
      5. obsługa wniosków o udostępnienie danych osobowych oraz prowadzenie ewidencji udostępnień informacji prawnie chronionych, w tym danych osobowych, z oddziału regionalnego i podległych biur powiatowych czynności kancelaryjno biurowych.
      Oferta dostępna w sali E.
      Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
      • Inne wymagania: 1) wykształcenie: wyższe, 2) staż pracy: brak wymagań, 3) umiejętność-specjalność: znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, znajomość programów pomocowych realizowanych w ARiMR, znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, znajomość zagadnień dotyczących bezpieczeństwa informacyjnego, norm ISO/IEC 2700x, prawo jazdy kategorii B (czynny kierowca), 4) inne: Kurs Audytora Wewnętrznego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg ISO/IEC 27001:2013, Kurs Administratora Bezpieczeństwa Informacji, biegła znajomość obsługi komputera (MS Office), umiejętność biegłego wprowadzania danych, odporność na stres, umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: do 3 000 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Inspektor/specjalista w dolnośląskim oddziale regionalnym samodzielne stanowisko pracy ds. informacj

    Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 3 000 zł / mies.
    • Zakres obowiązków

      1. Przeprowadzenie działań informacyjno promocyjnych we współpracy z właściwą komórką organizacyjną Centrali,
      2. Obsługa wniosków o udostepnienie informacji publicznej w Oddziale Regionalnym,
      3. Koordynacja prac informacyjnych prowadzonych przez biura powiatowe wśród beneficjentów, producentów, posiadaczy zwierząt, rolników, przedsiębiorców w zakresie realizowanych zadań,
      4. Promocja działalności Agencji przez zapewnienie materiałów promujących.,
      5. Współpraca z przedstawicielami mediów.,
      6. Dbanie o wizerunek zewnętrzny oddziału regionalnego i biur powiatowych,
      7. Uczestnictwo w targach, wystawach i innych imprezach branżowych Wykonywanie czynności kancelaryjno biurowych.
      Oferta dostępna w sali E.
      Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
      • Inne wymagania: wykształcenie: min. wyższe (mile widziane: administracja, dziennikarstwo, zarządzanie, pedagogika, socjologia, psychologia), staż pracy: 6-12 m-cy stażu pracy w komórce zajmującej się promocją, reklamą i marketingiem, praca w redakcji gazety, czynne prawo jazdy kategorii B, znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, znajomość ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, biegła obsługa komputera (pakiet MS Office), wiedza z zakresu public relations, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, odporność na stres, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, wysoka kultura osobista

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: do 3 000 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Inspektor/specjalista w dolnośląskim oddziale regionalnym górowskie biuro wsparcia inwestycyjnego st

    Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    • Góra
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • 3 000 zł / mies.
    • Zakres obowiązków

      1. Wykonywanie oceny wniosków, z uwzględnieniem rozdzielności funkcji i działań,
      2. Autoryzowanie wniosków o płatność, wystawianie dokumentów płatniczych, wprowadzanie danych i obsługa w aplikacji wniosków z poszczególnych programów realizowanych przez Agencję zgodnie z obowiązującym prawem i procedurami,
      3. Ocena spełniania zobowiązań wieloletnich wynikających z wydanych decyzji i zawartych umów,
      4. Monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych,
      5. Rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organu ścigania,
      6. Udzielanie informacji w zakresie działalności BWI, w tym przeprowadzanie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców,
      7. Archiwizacja dokumentów,
      8. Wykonywanie czynności kancelaryjno-biurowych.
      Umowa o pracę na czas określony - 1 miejsce,
      umowa o pracę nw zastępstwie - 1 miejsce.
      Oferta dostępna w sali E.
      Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
      • Inne wymagania: wykształcenie: min. średnie, staż pracy: mile widziana wiedza i doświadczenie w zakresie rybactwa śródlądowego lub inżynierii przetwórstwa spożywczego (maszynoznawstwo przetwórstwa spożywczego, linie technologiczne produkcji żywności, projektowanie technologiczne zakładów spożywczych), czynne prawo jazdy kategorii B, znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, wiedza z zakresu PROW 2007-2013 oraz PROW 2014-2020, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej, znajomość zagadnień związanych z działalnością ARiMR, biegła obsługa komputera (pakiet MS Office), staranność, rzetelność, efektywność i dokładność w realizacji powierzonych zadań, samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na uczenie się, komunikatywność, wysoka kultura osobista

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: do 3 000 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Inspektor/specjalista w dolnośląskim oddziale regionalnym biuro wsparcia inwestycyjnego stanowisko p

    Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    • Wrocław
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • 3 000 zł / mies.
    • Zakres obowiązków

      1. Wykonywanie oceny wniosków, z uwzględnieniem rozdzielności funkcji i działań,
      2. Autoryzowanie wniosków o płatność, wystawianie dokumentów płatniczych, wprowadzanie danych i obsługa w aplikacji wniosków z poszczególnych programów realizowanych przez Agencję zgodnie z obowiązującym prawem i procedurami,
      3. Ocena spełniania zobowiązań wieloletnich wynikających z wydanych decyzji i zawartych umów,
      4. Monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych,
      5. Rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organu ścigania,
      6. Udzielanie informacji w zakresie działalności BWI, w tym przeprowadzanie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców,
      7. Archiwizacja dokumentów,
      8. Wykonywanie czynności kancelaryjno-biurowych.
      Oferta dostępna w sali E.
      Kontakt z pracodawcą - poprzez stronę:

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
      • Inne wymagania: wykształcenie: min. średnie, staż pracy: mile widziana wiedza i doświadczenie w zakresie rybactwa śródlądowego lub inżynierii przetwórstwa spożywczego (maszynoznawstwo przetwórstwa spożywczego, linie technologiczne produkcji żywności, projektowanie technologiczne zakładów spożywczych), czynne prawo jazdy kategorii B, znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, wiedza z zakresu PROW 2007-2013 oraz PROW 2014-2020, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej, znajomość zagadnień związanych z działalnością ARiMR, biegła obsługa komputera (pakiet MS Office), staranność, rzetelność, efektywność i dokładność w realizacji powierzonych zadań, samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na uczenie się, komunikatywność, wysoka kultura osobista

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: do 3 000 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Pracodawcy w Wrocławiu