Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
EM-MED sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
```html
Od ponad trzech dekad, EM-MED z siedzibą w historycznym Krakowie, stanowi część dynamicznie rozwijającego się sektora medycznego. Firma składa się z zespołu pasjonatów, którzy każdego dnia angażują się w tworzenie oraz dostarczanie sprzętu medycznego, mającego na celu polepszenie jakości opieki zdrowotnej.
Historia EM-MED rozpoczęła się w 1990 roku, kiedy podjęto decyzję o wprowadzeniu na polski rynek nowoczesnych technologii oraz innowacyjnych rozwiązań. W 2010 roku, firma osiągnęła istotny kamień milowy, rozpoczynając produkcję medycznych cieplarek płynów infuzyjnych EmTherm®, które zyskały uznanie wśród specjalistów w dziedzinie medycyny.
Jako wyłączny dystrybutor wysokiej jakości aparatury medycznej, EM-MED odgrywa znaczącą rolę w swojej branży. Produkty takie jak urządzenie do terapeutycznej hipotermii TrueCool® oraz zaawansowane systemy zarządzania temperaturą pacjenta, ustanawiają standardy w obszarze opieki zdrowotnej. Dzięki wdrożeniu Systemu Zarządzania Jakością ISO 13485:2016, firma zapewnia, że każdy produkt opuszczający linie produkcyjne jest zgodny z wymaganiami bezpieczeństwa i jakości.
Firma kieruje się misją dostarczania światowej klasy systemów zarządzania temperaturą pacjenta oraz zapewniania użytkownikom profesjonalnego wsparcia posprzedażowego i serwisowego. Dbałość o dobro pacjenta jest wartością nadrzędną, która nieustannie motywuje firmę do dalszego rozwoju oraz doskonalenia swoich rozwiązań.
Produkty EM-MED cieszą się uznaniem nie tylko w Polsce, ale także w ponad 30 krajach na całym świecie, co świadczy o ich niezawodności i innowacyjności. Firma jest zaangażowana w poprawę standardów opieki zdrowotnej na globalną skalę.
W EM-MED zaufanie, które buduje się z klientami, stanowi fundament sukcesu. Dlatego firma oferuje kompleksową obsługę serwisową oraz pomoc w zakresie eksploatacji sprzętu medycznego, co zapewnia partnerom możliwość polegania na wsparciu ze strony firmy.
Zespół EM-MED składa się z profesjonalistów, którzy nie unikają wyzwań i są gotowi na wprowadzanie ciągłych innowacji, umożliwiających klientom świadczenie jak najlepszej opieki swoim pacjentom. Oferują zaproszenie do zapoznania się z ofertą firmy – wspólnie można dążyć do lepszej przyszłości dla medycyny.
```
EM-MED Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
Oferty pracy EM-MED Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Elastyczny czas pracy
-
Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
-
Owoce w pracy
-
Parking dla pracowników
-
Przyjazna atmosfera
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
Świeża kawa z ekspresu
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Mapa EM-MED Sp. z o.o.
Siedziba główna
Godziny otwarcia EM-MED Sp. z o.o.
| poniedziałek | 09:00 - 17:00 |
| wtorek | 09:00 - 17:00 |
| środa | 09:00 - 17:00 |
| czwartek | 09:00 - 17:00 |
| piątek | 09:00 - 17:00 |
| sobota | Zamknięte |
| niedziela | Zamknięte |
Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
EM-MED Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Kraków
- Warszawa
- Bydgoszcz
- Bielsko-Biała
- Katowice
- Toruń
- Bilcza
- Wadowice
- Krzeszowice
- Wrocław
Praca EM-MED Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Pracownik biurowo-magazynowy
EM-MED Sp. z o.o.- Modlnica
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
przyjmowanie dostaw towaru/komponentów (przyjęcie paczek/palet -> rozpakowanie -> kontrola jakości/ilości -> umieszczenie w magazynie)
-
samodzielna kompletacja zamówień przeznaczonych do wysyłki, wraz z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji (nienaganne zabezpieczenie i zapakowanie -> wydanie firmie kurierskiej)
-
nienaganne prowadzenie dokumentacji towarów/komponentów (głównie Excel)
-
utrzymanie porządku w magazynie
-
wykonywanie reklamacji (zakupów i usług)
-
kontakt i korespondencja z kontrahentami
-
dbanie o zaopatrzenie wewnętrzne (m.in. kontrola stanu bieżącego i zakup materiałów biurowych, higienicznych)
-
wspieranie koordynatora zakupów (wyszukiwanie komponentów/rozwiązań, wykonywanie wycen zakupu towarów), wyceny transportów
-
sporadycznie realizacja zadań na terenie Krakowa
-
sporadycznie pomoc w obsłudze konferencji i szkoleń organizowanych przez firmę (kompletacja sprzętu demonstracyjnego) oraz obsługa gości (podanie kawy, czy zamówienie cateringu)
Wymagania
Nasze wymagania
-
dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację, głównie mailową
-
obsługa komputera i MS Office (Word i Excel)
-
sprawność fizyczna
-
dobra organizacja pracy, analityczne i kreatywne myślenie
Mile widziane
-
doświadczenie we współpracy z firmami kurierskimi i spedycyjnymi oraz w obsłudze systemów składania i śledzenia zamówień transportowych
-
znajomość zagadnień dotyczących funkcjonowania transportu międzynarodowego i doświadczenie w obsłudze odpraw celnych
-
prawo jazdy kat. B
Oferujemy
To oferujemy
-
samodzielne stanowisko obsługi zamówień wchodzących do firmy
-
umowę o pracę i stabilność zatrudnienia
-
jednozmianowy system pracy (poniedziałek – piątek 9.00 – 17.00)
-
swobodę w zarządzaniu swoją pracą
-
swobodną atmosferę pracy w niedużym i zżytym zespole
-
wynagrodzenie 4000 zł netto
Firma znajduje się pod adresem:
Przygraniczna 40
32-085 Modlnica -