Spis treści
W Polsce codziennie powstaje ok. 1 200 firm. Te, które przetrwają na rynku, najczęściej rozwijają się tak bardzo, że ich właściciele poszukują pracowników. Twoje przedsiębiorstwo jest właśnie w takim momencie i dlatego musisz umieścić ogłoszenie na portalu z ogłoszeniami? Zanim to zrobisz, sprawdź, co musisz wiedzieć.
Oferty pracy w Rybniku: jak przyciągnąć najlepszych kandydatów?
Współczesny rynek pracy jest niezwykle konkurencyjny. Aby znaleźć pracownika w Rybniku, warto zastanowić się nad odpowiednim sformułowaniem ogłoszenia. Treść ogłoszenia musi przyciągnąć uwagę najlepszych kandydatów, ale również być wystarczająco jasna, aby odstraszyć tych, którzy nie spełniają wymagań. Atrakcyjny tytuł, dokładny opis obowiązków oraz korzyści płynących z pracy to klucz do sukcesu.
Gdzie opublikować ogłoszenie o pracę?
Jako osoba poszukująca pracownika, musisz dotrzeć z tą informacją do osób potencjalnie zainteresowanych, czyli bezrobotnych i osób zainteresowanych zmianą pracy. Możliwości masz całkiem spore, bo możesz:
- opublikować ogłoszenie na jednym z portali ogłoszeniowych działających w sieci (pamiętaj, że w internecie działają zarówno bezpłatne, jak i płatne portale),
- zamieścić ogłoszenie w branżowej prasie (to dobre rozwiązanie, jeżeli jesteś zainteresowany zatrudnieniem specjalisty),
- skontaktować się z najbliższym urzędem pracy lub agencją zatrudnienia.
Najwięcej pracodawców decyduje się na pierwsze rozwiązanie, a to dlatego, że w ten sposób możliwe jest dotarcie do szerokiej grupy osób zainteresowanych.
Jeżeli zdecydujesz się na jeden z portali ogłoszeniowych działających w sieci, to musisz wiedzieć, że do wyboru masz serwisy bezpłatne i płatne. Z punktu widzenia osób poszukujących zatrudnienia te drugie są bardziej wiarygodne.
Szukasz pracownika z Rybnika lub okolic? W takim razie zdecyduj się na nasz portal. Dodatkowo twoje ogłoszenie może zostać opublikowane na 38 innych lokalnych serwisach z ogłoszeniami.
Profil pracodawcy – czy wiesz, jakie korzyści płyną z jego stworzenia?
Czy wiesz, że osoby poszukujące pracy są ostrożne, gdy mowa o rozsyłaniu aplikacji? Większość doskonale wie, że konieczne jest sprawdzenie potencjalnego pracodawcy, bo to pozwala uchronić się przed kradzieżą danych osobowych.
Czy ty, jako pracodawca, możesz sprawić, aby kandydaci nie obawiali się odpowiedzieć na twoje ogłoszenie? Okazuje się, że tak. My możemy ci w tym pomóc – stworzymy dla ciebie profil firmy. Co to takiego?
Zawartość profilu to: opis firmy z galerią, indywidualnie stworzone zakładki, zdjęcie promujące i dane kontaktowe wraz z mapą. Posiadając taki profil, zaprezentujesz się wszystkim osobom, które będą zastanawiać się, czy warto złożyć dokumenty aplikacyjne w odpowiedzi na twoje ogłoszenie. Co ważne, informacja o tym, że posiadasz taki profil, wyświetla się tuż koło ogłoszenia – trudno ją przeoczyć.
Pojedyńcze ogłoszenie czy abonament?
Zdecydowałeś się zamieścić ogłoszenie właśnie na naszym portalu? Musisz wiedzieć, że oferujemy:
• opublikowanie pojedynczego ogłoszenia
• wykupienie abonamentu, w ramach którego będziesz mógł miesięcznie publikować pewną pulę ogłoszeń.
Twoja firma na tyle prężnie się rozwija, że już dziś wiesz, że w najbliższym czasie będziesz poszukiwał kolejnych pracowników? W takim razie wybór jednego z kilku oferowanych przez nas abonamentów to najlepsze rozwiązaniem. Tutaj sprawdzisz, jakie abonamenty oferujemy: http://www.praca-rybnik.info/cennik.
Proponujemy również promocję oferty pracy
Opublikowanie ogłoszenia to nie wszystko. Jeżeli zależy ci na dotarciu do jak największej grupy osób poszukujących pracy, to możesz skorzystać z naszej pomocy – możemy promować twoje ogłoszenie w mediach społecznościowych. Jak wygląda takie promowanie?
Gdy zdecydujesz się na promowanie ogłoszenia w mediach społecznościowych, to twoje ogłoszenie pojawi się w co najmniej 10 różnych miejscach w internecie (np. na profilach na Facebooku). Dodatkowo promujemy post z ogłoszeniem na Facebooku (post sponsorowany).
Platforma | Korzyści | Koszty | |
---|---|---|---|
Ogłoszenia lokalne | 39 lokalnych portali | Zasięg lokalny, targetowanie mieszkańców konkretnej miejscowości | Zmienne, w zależności od portalu |
Profil pracodawcy | Indywidualnie stworzony profil | Prezentacja firmy, budowanie wiarygodności | W zależności od materiałów i zakładek |
Promocja w social media | Facebook, fora, grupy | Szeroki zasięg, docieranie do aktywnych użytkowników | Opłata za post sponsorowany, koszty promocji |
To może Cię również zainteresować