Ogłoszenie straciło swoją ważność dnia: 2020-12-30
M3.NET to marka obecna na rynku usług IT od ponad 13 lat, dostarczamy specjalizowane produkty i usługi do klientów z sektora publicznego oraz szeroko rozumianego przemysłu. W swoim portfolio posiadamy produkty i technologie renomowanych producemtów takich jak DELL, CISCO, HP, Huawei, Microsoft i wielu innych. Od siedmiu lat realizujemy projekty związane z transmisją danych oraz budową sieci szerokopasmowych.
Poszukujemy osób otwartych na współpracę w środowisku mniejszych i większych firm, zarówno w siedzibie klienta jak i w naszym biurze, służąc pomocą osobistą, telefoniczną lub zdalną. Zapewniamy wsparcie wykwalifikowanej kadry pracowniczej.
Zakres obowiązków:
Profesjonalna pomoc w pierwszej linii wsparcia IT / helpdesk (odbieranie połączeń przychodzących dotyczących problemów i zgłoszeń serwisowych oraz ich rozwiązywanie) zdalnie lub w lokalizacji klienta.
Konfigurowanie nowych środowisk LAN/WAN (konfiguracja przełączników sieciowych, routerów, sieci WiFi ) w lokalizacjach klienta.
Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem.
Weryfikacja kopii zapasowych
Procedowanie zgłoszeń serwisowych do podmiotów zewnętrznych lub wyższego pionu wsparcia.
Wsparcie użytkowników systemów informatycznych.
Wymagania:
Wiedza w zakresie technologii /poziom minimum podstawowy/
- Routing
- Switching
- VPN, MPLS
- VoIP
Znajomość rozwiązań sieciowych przynajmniej jednego z producentów, na poziomie podstawowym
- Cisco
- DELL
- HP
- Mikrotik
Znajomość zagadnień sieciowych na poziomie pozwalającym diagnostykę i identyfikację problemu.
Bardzo dobra znajomość budowy i działania komputera PC.
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (korespondencja mailowa, rozmowy telefoniczne).
Prawo jazdy kategorii B.
Duże poczucie humoru oraz dobre umiejętności interpersonalne.
Rzetelność i odpowiedzialność w wykonywaniu zadań.
Odpowiedzialność
Mile widziane
Znajomość zagadnień dotyczących wirtualizacji (VMware, Hyper-V).