Referendarz/referendarka ds. księgowości dysponenta środków budżetu państwa trzeciego stopnia

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
wygasa za 25 dni (do )
  • Warszawa, mazowieckie

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

  • Praca administracyjno-biurowa.
  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
  • Recepcja główna, punkt podawczy korespondencji, punkt obsługi interesantów, sale do spotkań z interesantami znajdują się w głównej siedzibie MRPiPS przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 w Warszawie. Kancelaria Główna MRPiPS znajduje się w budynku przy ul. Brackiej 4 w Warszawie. Miejsca parkingowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się w okolicy każdej nieruchomości użytkowanej przez MRPiPS. Prawo wstępu z psem asystującym możliwe jest na teren każdej z nieruchomości użytkowanej przez MRPiPS. Woda z miską do dyspozycji na recepcji budynków przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 oraz ul. Żurawiej 4a. Obiekt zlokalizowany przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z trzech budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Budynki A i C są w pełni dostępne i dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami i posiadają w szczególności: wejście do budynku na poziomie chodnika, automatyczne drzwi wejściowe, oznakowanie ułatwiające użytkowanie przez osoby słabowidzące, odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych, windy i platformy schodowe, łazienki dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Nad wejściem do budynku znajduje się znacznik informacyjno-nawigacyjny TOTUPOINT ®. Znaczniki można znaleźć również przy salach konferencyjnych, przy wejściu na pierwsze piętro oraz na parkingu wewnętrznym. Budynek B jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Z uwagi na konstrukcję budynku utrudnione jest poruszanie się w nim osób z niepełnosprawnościami. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy budynkiem B a budynkami A i C, wynika to z różnicy poziomów (cztery schody). Budynek B nie został wyposażony w znaczniki informacyjno- nawigacyjne TOTUPOINT®. Skorzystanie z tłumacza języka migowego możliwe jest online poprzez stronę internetową MRPiPS i stronę internetową Pełnomocnika Rządu ds. Osób Niepełnosprawnych . Na wniosek zapewniana jest obecność tłumacza PJM stacjonarnie. Pętle indukcyjne znajdują się w recepcjach wszystkich budynków MRPiPS. W recepcji obiektu przy ulicy Nowogrodzkiej 1/3/5 znajduje się tablet z aktywną aplikacją umożliwiającą połączenie z tłumaczem migowym.
    W lokalizacjach należących do MRPiPS większość pokoi pracowników zostało oznaczone tabliczkami informacyjnymi z kodem QR. Wszystkie lokalizacje należące do MRPiPS, poza budynkiem B przy ulicy Nowogrodzkiej 1/3/5, zostały wyposażone w znaczniki informacyjno-nawigacyjne TOTUPOINT ®. W budynku przy ulicy Nowogrodzkiej 1/3/5 na poszczególnych piętrach znajdują się tablice tyflograficzne.

  • Prowadzi ewidencję księgową według klasyfikacji budżetowej oraz w układzie zadaniowym.
  • Ewidencjonuje i kontroluje rozliczenia krajowe i zagraniczne podróży służbowych pracowników oraz osób niebędących pracownikami Ministerstwa. Angażuje środki wynikające z tytułu tych rozliczeń.
  • Kontroluje dokumenty finansowe pod względem formalno-rachunkowym w zakresie ich kompletności i zgodności z planem finansowym Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.
  • Realizuje operacje kasowe w kasie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w celu zapewnienia poprawnego obrotu gotówkowego.
  • Prowadzi wartościową ewidencję księgową składników majątkowych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, dokonuje okresowych uzgodnień składników majątkowych, współpracując w tym zakresie z pracownikami komórki organizacyjnej właściwej do spraw administracyjnych w celu zapewnienia zgodności ewidencji księgowej z ewidencją majątkową.
  • Nalicza i ewidencjonuje skutki okresowej wyceny aktywów i pasywów wyrażonych w walutach obcych.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe kierunkowe: finanse/rachunkowość/ekonomia
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Znajomość ustawy o rachunkowości
  • ­Znajomość ustawy o finansach publicznych ( Działy I, III oraz IV)
  • ­Znajomość rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Komunikatywność
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • Dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka).
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
  • Możliwość rozpoczynania i kończenia pracy w przedziale czasowym zamiast stałych godzin pracy, rozpoczęcie pracy między 7.00 a 9.30.
  • Możliwość wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna).
  • Po uzgodnieniu z przełożonym możliwość skrócenia czasu pracy połączona z obowiązkiem „odpracowania” czasu wolnego.
  • Bardzo dobra lokalizacja – centrum Warszawy.
  • Bufet pracowniczy.
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu.
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników (z ZFŚS).
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników (z ZFŚS).
  • Dofinansowanie karty sportowej lub dofinasowanie związane z aktywnością sportowo-rekreacyjną/kulturalno-oświatową.
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej.
  • Możliwość skorzystania z dodatkowego ubezpieczenia grupowego i medycznego.

Podobne oferty pracy

  • Aplikant

    Straż Miejska m. st. Warszawy
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • wideo
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Wygasa
Dodana
Wygasa (za 24 dni)

Polecani pracodawcy