Radca/radczyni w Zespole do Spraw Obsługi w Biurze Szefa Kancelarii Prezesa RadyMinistrów
-
Warszawa, mazowieckie
Umowa o pracę
Praca zdalna
Zakres obowiązków
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Osoba zajmująca stanowisko wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z: nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżury), permanentną obsługą klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatelki/obywatele, przedsiębiorstwa), częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem
-
Zapewnia obsługę organizacyjną, logistyczną i merytoryczną wizyt, spotkań i posiedzeń z udziałem Szefa KPRM.
-
Koordynuje obsługę organizacyjną, w tym informacyjną Szefa KPRM.
-
Prowadzi bieżącą korespondencję oraz przygotowuje informacje i komunikaty dotyczące działań Szefa KPRM, w tym na potrzeby kontaktów z mediami oraz w mediach społecznościowych.
-
Prowadzi terminarz spotkań i wizyt Szefa KPRM, rejestr delegacji oraz realizuje połączenia telefoniczne Szefa KPRM.
-
Przyjmuje, rejestruje, przechowuje i przekazuje według właściwości korespondencję Szefa KPRM zgodnie z wymogami Instrukcji Kancelaryjnej KPRM i Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt KPRM oraz przekazuje Szefowi KPRM pisma i materiały przedkładane przez komórki organizacyjne Kancelarii oraz przekazuje je zwrotnie po otrzymaniu od Szefa KPRM.
-
Informuje właściwych Dyrektorów innych komórek organizacyjnych Kancelarii o dyspozycjach ustnych i dekretacjach Szefa KPRM oraz udziela pracownikom Kancelarii, ministerstw i urzędów centralnych oraz innym interesantom informacji w sprawach obiegu dokumentów, w ramach udzielonego upoważnienia.
-
Gromadzi niezbędne informacje o osobach, urzędach, instytucjach i organizacjach, z którymi Szef KPRM pozostaje w kontakcie.
-
Wykonuje inne zadania zlecone przez przełożonych, w celu zapewnienia sprawnej obsługi Biura.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
-
Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych w zakresie obsługi organizacyjnej, w tym: komunikacyjnej/informacyjnej lub organizacji wydarzeń
-
Znajomość: zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej; zasad redagowania komunikatów informacyjnych, w tym w mediach społecznościowych; zasad organizacji wizyt, spotkań, wydarzeń, w tym medialnych
-
Posiadanie kompetencji miękkich: myślenie analityczne, komunikacja, kreatywność, współpraca, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe magisterskie lub studia podyplomowe w zakresie administracji lub komunikacji społecznej lub PR
-
doświadczenia zawodowego
-
Znajomość j. angielskiego na poziomie odpowiadającym B1 lub innego języka urzędowego UE na poziomie odpowiadającym B1
Oferujemy
-
Proponowane wynagrodzenie w przedziale 3,5-3,8 mnożnika kwoty bazowej
-
Indywidualny rozkład czasu pracy
-
Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
-
Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
-
„Trzynaste” wynagrodzenie
-
Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
-
Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
-
Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
-
Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
-
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
-
Dofinansowanie do przedszkola
-
Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
-
Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
-
Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
-
Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
-
Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
-
Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
-
Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
-
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
-
Stołówka pracownicza
-
Strefa aktywności
-
Dobra lokalizacja
-
Dobra/przyjazna atmosfera pracy
Podobne oferty pracy
-
Aplikant
Straż Miejska m. st. Warszawy- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- wideo
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaWygasa
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Warszawa
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Blizne Łaszczyńskiego
-
Praca Blizne Jasińskiego
-
Praca Lubiczów
-
Praca Opacz-Kolonia
-
Praca Ząbki
-
Praca Mory
-
Praca Raszyn
-
Praca Macierzysz
-
Praca Jaworowa
-
Praca Latchorzew
-
Praca Michałowice-Wieś
-
Praca Babice Nowe
-
Praca Jawczyce
-
Praca Klaudyn
-
Praca Kwirynów
-
Praca Mościska
-
Praca Falenty Nowe
-
Praca Bronisze
-
Praca Reguły
-
Praca Falenty