Starszy specjalista/starsza specjalistka ds. kontroli wewnętrznej Krajowej Administracji Skarbowej
Ministerstwo Finansów w Warszawie
wygasa za 21 dni
(do )
-
Warszawa, mazowieckie
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
-
praca administracyjno-biurowa
-
obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
-
krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
-
zagrożenie naciskami grup przestępczych
-
zagrożenie korupcją
-
permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
-
Prowadzi czynności kontrolne w urzędach celno-skarbowych oraz izbach administracji skarbowej w zakresie zadań realizowanych przez funkcjonariuszy
-
Sporządza projekty wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych/ sprawozdań oraz formułuje zalecenia pokontrolne w celu wyeliminowania stwierdzonych uchybień/ nieprawidłowości
-
Monitoruje i dokonuje analizy prawidłowości i terminowości wykonania zaleceń pokontrolnych przez jednostki kontrolowane w celu ich wdrożenia
-
Opracowuje projekty programów kontroli
-
Koordynuje prace zespołu kontrolnego
-
Sporządza projekty pism do właściwych organów w trakcie czynności kontrolnych, w związku z ujawnieniem nieprawidłowości w trakcie czynności kontrolnych
-
Analizuje informacje o funkcjonowaniu jednostek Krajowej Administracji Skarbowej w celu opracowania wkładu do okresowego planu kontroli Ministra Finansów i Gospodarki
-
Zapewnienia obsługę Szefa Krajowej Administracji Skarbowej w zakresie postępowań dyscyplinarnych
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze kontroli lub audytu
-
Znajomość ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej
-
Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
-
Znajomość przepisów z zakresu kontroli w administracji rządowej
-
Znajomość przepisów prawa podatkowego
-
Znajomość przepisów w zakresie finansów publicznych
-
Znajomość Ordynacji podatkowej
-
Znajomość prawa celnego
-
Umiejętność analizowania i interpretacji przepisów prawa
-
Umiejętność wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
-
Umiejętność argumentowania
-
Umiejętność współpracy w zespole
-
Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1632, z późn. zm.), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub prawo lub administracja
-
co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze administracji skarbowej
-
Znajomość przepisów w zakresie rachunkowości budżetowej
-
Znajomość prawa zamówień publicznych
-
Znajomość przepisów w zakresie spraw karnych-skarbowych
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
-
Elastyczny czas pracy
-
Możliwość świadczenia pracy w modelu hybrydowym (połączenie pracy zdalnej z pracą stacjonarną w budynku Ministerstwa Finansów)
-
Możliwość świadczenia pracy w Wydziale Terenowym we Wrocławiu
-
Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
-
Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
-
Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów
z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach -
Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
-
Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
-
Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
-
Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness
-
Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
-
Doskonałą lokalizację urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
-
Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności
Podobne oferty pracy
-
Aplikant
Straż Miejska m. st. Warszawy- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- wideo
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaWygasa
Dodana
Wygasa
(za 20 dni)
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Warszawa
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Blizne Łaszczyńskiego
-
Praca Blizne Jasińskiego
-
Praca Lubiczów
-
Praca Opacz-Kolonia
-
Praca Ząbki
-
Praca Mory
-
Praca Raszyn
-
Praca Macierzysz
-
Praca Jaworowa
-
Praca Latchorzew
-
Praca Michałowice-Wieś
-
Praca Babice Nowe
-
Praca Jawczyce
-
Praca Klaudyn
-
Praca Kwirynów
-
Praca Mościska
-
Praca Falenty Nowe
-
Praca Bronisze
-
Praca Reguły
-
Praca Falenty