Starszy specjalista/starsza specjalistka ds. kontroli wewnętrznej Krajowej Administracji Skarbowej

Ministerstwo Finansów w Warszawie
wygasa za 21 dni (do )
  • Warszawa, mazowieckie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca administracyjno-biurowa
  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
  • zagrożenie naciskami grup przestępczych
  • zagrożenie korupcją
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
  • Prowadzi czynności kontrolne w urzędach celno-skarbowych oraz izbach administracji skarbowej w zakresie zadań realizowanych przez funkcjonariuszy
  • Sporządza projekty wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych/ sprawozdań oraz formułuje zalecenia pokontrolne w celu wyeliminowania stwierdzonych uchybień/ nieprawidłowości
  • Monitoruje i dokonuje analizy prawidłowości i terminowości wykonania zaleceń pokontrolnych przez jednostki kontrolowane w celu ich wdrożenia
  • Opracowuje projekty programów kontroli
  • Koordynuje prace zespołu kontrolnego
  • Sporządza projekty pism do właściwych organów w trakcie czynności kontrolnych, w związku z ujawnieniem nieprawidłowości w trakcie czynności kontrolnych
  • Analizuje informacje o funkcjonowaniu jednostek Krajowej Administracji Skarbowej w celu opracowania wkładu do okresowego planu kontroli Ministra Finansów i Gospodarki
  • Zapewnienia obsługę Szefa Krajowej Administracji Skarbowej w zakresie postępowań dyscyplinarnych

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze kontroli lub audytu
  • Znajomość ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • Znajomość przepisów z zakresu kontroli w administracji rządowej
  • Znajomość przepisów prawa podatkowego
  • Znajomość przepisów w zakresie finansów publicznych
  • Znajomość Ordynacji podatkowej
  • Znajomość prawa celnego
  • Umiejętność analizowania i interpretacji przepisów prawa
  • Umiejętność wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
  • Umiejętność argumentowania
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1632, z późn. zm.), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub prawo lub administracja
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze administracji skarbowej
  • Znajomość przepisów w zakresie rachunkowości budżetowej
  • Znajomość prawa zamówień publicznych
  • Znajomość przepisów w zakresie spraw karnych-skarbowych

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość świadczenia pracy w modelu hybrydowym (połączenie pracy zdalnej z pracą stacjonarną w budynku Ministerstwa Finansów)
  • Możliwość świadczenia pracy w Wydziale Terenowym we Wrocławiu
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów
    z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
  • Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
  • Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness
  • Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
  • Doskonałą lokalizację urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
  • Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności

Podobne oferty pracy

  • Aplikant

    Straż Miejska m. st. Warszawy
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • wideo
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Wygasa
Dodana
Wygasa (za 20 dni)

Polecani pracodawcy