Inspektor ds. obsługi kancelaryjnej

Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
wygasa za 10 dni (do )
  • Warszawa, mazowieckie

Umowa o pracę

Podobne oferty pracy

  • Aplikant

    Straż Miejska m. st. Warszawy
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • wideo
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana

Zakres obowiązków

  • Praca administracyjno-biurowa,
  • Monotonia pracy,
  • Praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
  • Wymuszona pozycja ciała,
  • Praca przy oświetleniu mieszanym,
  • Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Komendy Stołecznej Policji:http:
  • Przyjmuje, rejestruje, przechowuje, wydaje i wysyła dokumenty jawne oraz prowadzi urządzenia ewidencyjne dla tych dokumentów,
  • Przyjmuje, weryfikuje nadaną dokumentacji klasyfikację oraz odnotowuje ją w ewidencjach kancelaryjnych,
  • Wprowadza dane do modułu Kadra w Systemie Wspomagania Obsługi Policji, prowadzi ewidencje pieczęci i stempli, urlopów i zwolnień lekarskich, biletów i delegacji służbowych,
  • Prowadzi instruktaże z zakresu oznaczania, przechowywania i obiegu dokumentów jawnych przez policjantów i pracowników wydziału,
  • Rozlicza policjantów i pracowników wydziału z posiadanych przez nich dokumentów jawnych, pieczęci i stempli w przypadku ustania stosunku służbowego/pracy, przeniesienia lub delegowania do służby/pracy,
  • Prowadzi i aktualizuje ewidencję aktów prawnych i przepisów wewnętrznych oraz udostępnia je i zapoznaje z nimi policjantów i pracowników wydziału,
  • Uczestniczy w pracach komisji ds. brakowania dokumentacji jawnej kategorii „BC oraz sporządza protokoły brakowania,
  • Przekazuje dokumentację archiwalną oraz materiały niearchiwalne do archiwum.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego : co najmniej 1 rok w pracy biurowej,
  • Posiadanie wiedzy z zakresu znajomości ustaw:
  • 1) Aktów wykonawczych do ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w sprawie: -instrukcji kancelaryjnej, -jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, -jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji
  • 2) Ustawy o Policji w zakresie przepisów ogólnych, organizacji Policji, zakresu uprawnień Policji oraz aktów wykonawczych w sprawie: -metod i form brakowania dokumentacji niearchiwalnej w Policji, -metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji.
  • Posiadanie kompetencji miękkich: dobrej organizacji pracy własnej, komunikatywność,
  • Posiadanie umiejętności: obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
  • Przeszkolenie w zakresie obsługi kancelaryjnej,

Oferujemy

  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie,
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, dodatek za
    wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
  • Finansowanie działalności kulturalno-oświatowej w postaci biletów na imprezy artystyczne, kulturalne i oświatowe.
  • Możliwość przystąpienia do PPK,
  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy godz. 7.00 a godz. 9.00.

Podobne oferty pracy

Dodana
Wygasa (za 9 dni)

Polecani pracodawcy