Stanowisko urzędnicze: ds. gospodarki zasobami lokalowymi i terenowymi gminy

wygasa za 6 dni (do )
  • Siedlce, mazowieckie

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na czas określony

Wymagania

  • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Inne wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie i 3 lata stażu pracy, co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej, kursy, szkolenia z zakresu mieszkaniowego zasobu gminy, gospodarki nieruchomościami, komunikatywność, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole, zdolności negocjacyjne, obiektywność, rzetelność, cierpliwość, obsługa komputera oraz urządzeń biurowych. Pozostałe informacje dotyczące oferty zawarte pod linkiem -
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 4 900 PLN
  • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy (od 5% do 20% w zależności od posiadanego stażu pracy)
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
CBOP
Dodana
Wygasa (za 5 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Polecani pracodawcy