Starszy specjalista w Wydziale Planowania w Departamencie Budżetu
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
wygasa za 7 dni
(do )
-
Warszawa, mazowieckie
Urzędnik
Umowa o pracę
Praca zdalna
Podobne oferty pracy
-
Obsługa kasy i dokładanie towaru w drogerii Warszawa Ursynów
Work&Profit sp. z o.o.- Warszawa
- umowa zlecenie
Dodana
Zakres obowiązków
-
Praca administracyjno-biurowa.
-
Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
-
Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
-
Recepcja główna, punkt podawczy korespondencji, punkt obsługi interesantów, sale do spotkań z interesantami znajdują się w głównej siedzibie MRPiPS przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 w Warszawie. Kancelaria Główna MRPiPS znajduje się w budynku przy ul. Brackiej 4 w Warszawie. Miejsca parkingowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się w okolicy każdej nieruchomości użytkowanej przez MRPiPS. Prawo wstępu z psem asystującym możliwe jest na teren każdej z nieruchomości użytkowanej przez MRPiPS. Woda z miską do dyspozycji na recepcji budynków przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 oraz ul. Żurawiej 4a. Obiekt zlokalizowany przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z trzech budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Budynki A i C są w pełni dostępne i dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami i posiadają w szczególności: wejście do budynku na poziomie chodnika, automatyczne drzwi wejściowe, oznakowanie ułatwiające użytkowanie przez osoby słabowidzące, odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych, windy i platformy schodowe, łazienki dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Nad wejściem do budynku znajduje się znacznik informacyjno-nawigacyjny TOTUPOINT ®. Znaczniki można znaleźć również przy salach konferencyjnych, przy wejściu na pierwsze piętro oraz na parkingu wewnętrznym. Budynek B jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Z uwagi na konstrukcję budynku utrudnione jest poruszanie się w nim osób
z niepełnosprawnościami. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy budynkiem B a budynkami A i C, wynika to z różnicy poziomów (cztery schody). Budynek B nie został wyposażony w znaczniki informacyjno- nawigacyjne TOTUPOINT®.
-
Prowadzi ewidencję księgową Ministerstwa według podziałek klasyfikacji budżetowej oraz w układzie zadaniowym na odpowiednich kontach syntetycznych i analitycznych w zakresie planu i zaangażowania w celu zapewnienia wypełnienia obowiązków z zakresu rachunkowości oraz monitorowania realizacji umów.
-
Sporządza analizy z wykonania budżetu Ministerstwa oraz przygotowuje wnioski o zmianę w planie finansowym Ministerstwa w układzie zadaniowym i w układzie klasyfikacji budżetowej w celu prawidłowej realizacji budżetu Ministerstwa.
-
Przygotowuje projekt planu finansowego oraz jego aktualizację w zakresie dysponenta środków budżetu państwa trzeciego stopnia w układzie klasyfikacji budżetowej i w układzie zadaniowym w celu utworzenia planu dochodów i wydatków Ministerstwa na kolejne lata.
-
Sporządza sprawozdania budżetowe oraz pozostałe sprawozdania określone przepisami prawa, jak również zestawienia z realizacji budżetu Ministerstwa w zakresie budżetu państwa, budżetu środków europejskich oraz projektów i programów realizowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w celu przedstawienia danych jednostkom zewnętrznym.
-
Prowadzi ewidencję wniosków, formularzy i innych zleceń dotyczących zamówień publicznych oraz sprawdza zgodność tych dokumentów z planem finansowym Ministerstwa w celu umożliwienia potwierdzenia środków finansowych przez Głównego Księgowego Ministerstwa.
-
Obsługuje Informatyczny System Obsługi Budżetu Państwa TREZOR na poziomie dysponenta środków budżetu państwa trzeciego stopnia w zakresie planowania i sprawozdawczości w celu zapewnienia przekazania sprawozdań w ustalonej przepisami prawa formie.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowości
-
znajomość konstrukcji ustawy budżetowej
-
znajomość ustawy o finansach publicznych (działy I, III, IV) oraz przepisów wykonawczych: rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej, rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej w układzie zadaniowym, rozporządzenia w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych w części dotyczącej państwowych jednostek budżetowych, rozporządzenia w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej w zakresie zasad funkcjonowania kont dotyczących planu i zaangażowania państwowych jednostek budżetowych, rozporządzenia w sprawie sposobu prowadzenia gospodarki finansowej jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych (Rozdział 2 i 3)
-
umiejętność analizy i syntezy informacji
-
rzetelność
-
umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
-
umiejętność współpracy
-
komunikatywność
-
umiejętność obsługi komputera: MS Office
-
w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
-
doświadczenia zawodowego
Oferujemy
-
Dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka).
-
Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
-
Możliwość rozpoczynania i kończenia pracy w przedziale czasowym zamiast stałych godzin pracy, rozpoczęcie pracy między 7.00 a 9.30.
-
Możliwość wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna).
-
Po uzgodnieniu z przełożonym możliwość skrócenia czasu pracy połączona z obowiązkiem „odpracowania” czasu wolnego.
-
Bardzo dobra lokalizacja – centrum Warszawy.
-
Bufet pracowniczy.
-
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu.
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników (z ZFŚS).
-
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników (z ZFŚS).
-
Dofinansowanie karty sportowej lub dofinasowanie związane z aktywnością sportowo-rekreacyjną/kulturalno-oświatową.
-
Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej.
-
Możliwość skorzystania z dodatkowego ubezpieczenia grupowego i medycznego.
Podobne oferty pracy
-
Aplikant
Straż Miejska m. st. Warszawy- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- wideo
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana
Dodana
Wygasa
(za 6 dni)
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Warszawa
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Blizne Łaszczyńskiego
-
Praca Blizne Jasińskiego
-
Praca Lubiczów
-
Praca Opacz-Kolonia
-
Praca Ząbki
-
Praca Mory
-
Praca Raszyn
-
Praca Macierzysz
-
Praca Jaworowa
-
Praca Latchorzew
-
Praca Michałowice-Wieś
-
Praca Babice Nowe
-
Praca Jawczyce
-
Praca Klaudyn
-
Praca Kwirynów
-
Praca Mościska
-
Praca Falenty Nowe
-
Praca Bronisze
-
Praca Reguły
-
Praca Falenty