Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 20.08.2025

Główny specjalista ds. realizacji obowiązków parlamentarnych Rządu

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Podobne oferty pracy

  • Aplikant

    Straż Miejska m. st. Warszawy
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • wideo
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę.

Praca wiąże się z nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżurami).

Praca wiąże się z dostępem do inofrmacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem

  • Prowadzi dokumentację bazy danych (przy pomocy specjalistycznego programu e-lnterpelacje) dotyczącą wystąpień parlamentarnych oraz przygotowuje i wysyła monity w sprawach zaległych do przedstawicieli administracji rządowej
  • Przygotowuje pisma dla członków Rady Ministrów lub kierowników urzędów centralnych lub do komórek organizacyjnych w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów przekazujące, zgodnie z właściwością, wystąpienia parlamentarne
  • Przygotowuje odpowiedzi na wystąpienia parlamentarne skierowane do Prezesa Rady Ministrów oraz do Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów i nadzorującego prace Departamentu członka kierownictwa KPRM w randze członka Rady Ministrów
  • Przygotowuje analizy, opinie i informacje dotyczące realizacji obowiązków wynikających z parlamentarnej kontroli Sejmu i Senatu nad Rządem, w tym również analizy tematyczne i statystyczne interwencji, interpelacji i zapytań poselskich
  • Pełni dyżury w czasie plenarnych posiedzeń Sejmu i Senatu oraz opracowuje dla Prezesa Rady Ministrów i członków Kierownictwa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów pisemne informacje dotyczące przebiegu i realizacji porządku posiedzenia Sejmu i Senatu, a także wspiera Wydział Analiz i Legislacji w zakresie monitorowania wybranych posiedzeń komisji sejmowych i senackich
  • Zapewnia wsparcie organizacyjne i merytoryczne Wydziału Prac Parlamentarnych w zakresie współdziałania przedstawicieli Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, ministerstw i urzędów centralnych z klubami parlamentarnymi w sprawach dotyczących ustnych odpowiedzi na „pytania w sprawach bieżących” i „informacje bieżące” podczas posiedzeń plenarnych Sejmu
  • Przewiduje tryb i sposób rozpatrywania wystąpień parlamentarnych, w tym w szczególności interwencji poselskich i senatorskich oraz monitoruje terminy ich rozpatrzenia, w celu zapewnienia realizacji obowiązków parlamentarnych rządu, a także zapewnia stały monitoring i analizę procesu udzielania odpowiedzi na wystąpienia parlamentarne
  • Koordynuje prace związane z rozwojem specjalistycznego systemu e-lnterpelacje

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi administracyjno-biurowej lub w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Posiadanie wiedzy z zakresu: Konstytucji RP, Regulaminu Pracy Rady Ministrów, ustawy o Radzie Ministrów, Regulaminów Sejmu i Senatu, ustawy o działach administracji rządowej, ustawy o wykonywaniu mandatu posła i senatora, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, kreatywność, negocjowanie, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, rzetelność, myślenie analityczne, współpraca
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe magisterskie
  • doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w tworzeniu komunikatów informacyjnych
  • Znajomość języka urzędowego UE na poziomie odpowiadającym A2
  • Przeszkolenie z zakresu systemu e-lnterpelacje
  • Umiejętność obsługi systemów: e-Interpelacje i EZD

Oferujemy

  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do przedszkola
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Stołówka pracownicza
  • Strefa aktywności
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Dobra lokalizacja
  • Miła atmosfera pracy

Podobne oferty pracy

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 20.08.2025

Polecani pracodawcy