Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 27.05.2025

Specjalista w Wydziale Inwestycji i Remontóww Biurze Obsługi Ministerstwa

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

  • Praca administracyjno-biurowa.
  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
  • Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.

  • Prowadzi postępowania o udzielenie zamówień do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawa zamówień publicznych. Sporządza projekty umów oraz niezbędną dokumentację do wszczęcia postępowań na usługi zewnętrzne, współpracuje przy opracowaniu projektów planów inwestycyjnych i remontowych.
  • Zleca kontrole techniczne i dokonuje przeglądów nieruchomości będących w trwałym zarządzie Ministerstwa oraz nieruchomości Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i urządzeń stanowiących ich wyposażenie.
  • Pełni nadzór nad właściwą realizacją zawartych umów eksploatacyjnych pozostających w zakresie właściwości Wydziału.
  • Prowadzi książki obiektów budowalnych oraz dokumentację techniczną obiektów.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • znajomość ustawy Prawo budowlane oraz aktów wykonawczych do ustawy
  • znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
  • umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • umiejętność współpracy
  • rzetelność
  • komunikatywność
  • umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • ­w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • Dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka).
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
  • Możliwość rozpoczynania i kończenia pracy w przedziale czasowym zamiast stałych godzin pracy, rozpoczęcie pracy między 7.00 a 9.30.
  • Możliwość wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna).
  • Po uzgodnieniu z przełożonym możliwość skrócenia czasu pracy połączona z obowiązkiem „odpracowania” czasu wolnego.
  • Bardzo dobra lokalizacja – centrum Warszawy.
  • Bufet pracowniczy.
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu.
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników (z ZFŚS).
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników (z ZFŚS).
  • Dofinansowanie karty sportowej lub dofinasowanie związane z aktywnością sportowo-rekreacyjną/kulturalno-oświatową.
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej.
  • Możliwość skorzystania z dodatkowego ubezpieczenia grupowego i medycznego.

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 27.05.2025

Polecani pracodawcy