Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 30.05.2025

Radca w Wydziale Łącznościw Departamencie Nadzoru II

Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • Praca przy komputerze.
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
  • Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
  • Praca pod presją czasu.
  • Precedensowy charakter spraw.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
  • miejsce pracy: II piętro
  • budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
  • Realizuje zadania związane z udziałem Polski w pracach UE w zakresie rynku usług pocztowych, w tym analizuje proponowane i stosowane w UE rozwiązania prawne i przygotowuje stanowisko Polski wobec aktów prawnych i dokumentów będących przedmiotem prac Rady UE oraz Parlamentu Europejskiego, analizuje rozwiązania regulacyjne dotyczące usług pocztowych stosowane w państwach członkowskich UE, monitoruje i analizuje sprawy dotyczące rynku pocztowego rozpatrywane przez Trybunał Sprawiedliwości UE i w razie konieczności przygotowuje stanowisko Polski w tych sprawach.
  • Realizuje zadania związane z członkostwem Polski w Światowym Związku Pocztowym (UPU), w tym analizuje projekty zmian aktów UPU oraz koordynuje przygotowanie stanowiska Polski na Kongresie UPU oraz w Radzie Administracyjnej, opracowuje wnioski o ratyfikację aktów UPU.
  • Przygotowuje i uzgadnia programy pomocowe notyfikowane Komisji Europejskiej oraz śledzi zmiany w zakresie pomocy publicznej.
  • Uczestniczy w opracowywaniu i uzgadnianiu przepisów określających kierunki rozwoju rynku usług pocztowych w zakresie dostępu usług pocztowych, w tym do usług powszechnych.
  • Uczestniczy w przygotowaniu projektów aktów prawnych, umów i porozumień.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie współpracy międzynarodowej i/lub współpracy zorganami Unii Europejskiej jednostek sektora finansów publicznych lub podmiotów gospodarczych.
  • Poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Znajomość przepisów regulujących rynek pocztowy.
  • Znajomość problematyki rynku pocztowego.
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych.
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
  • Znajomość zagadnień związanych z pomocą publiczną.
  • Znajomość krajowej i europejskiej procedury legislacyjnej.
  • Znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie Światowego Związku Pocztowego.
  • Umiejętności: organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, skutecznej komunikacji, redagowania aktów prawnych, redagowania pism urzędowych, analizy i syntezy informacji, argumentowania.
  • [Nie dotyczy osób urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później] W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe w dziedzinie funkcjonowania Unii Europejskiej, stosunków międzynarodowych lubprawnicze.
  • co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w zakresie obsługi prawnej.

Oferujemy

Czas i organizacja pracy

  • Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 7.30 a 9.00).
  • Indywidualny rozkład czasu pracy.
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy.
  • Możliwość obniżenia wymiaru czasu pracy w trudnym okresie dla pracownika.
  • Praca zdalna – po uzgodnieniu zakresu i wymiaru.

Wypoczynek

  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników.
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników, którzy są rodzicami/opiekunami dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych.

Sport, rekreacja i czas wolny

  • Karty sportowe – FitProfit lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych.
  • Miejsce do ćwiczeń.
  • Miejsce do odświeżenia się.
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne.

Benefity finansowe

  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
  • Nagroda jubileuszowa.
  • „Trzynaste” wynagrodzenie.
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.
  • Możliwość przystąpienia do PPK.
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki na cele mieszkaniowe.
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej.

Dojazd do pracy

  • Pomieszczenie na rowery na terenie urzędu.
  • Możliwość wykupienia legitymacji uprawniających do przejazdów koleją z 50% zniżką.
  • Dogodna lokalizacja w centrum Warszawy z rozbudowaną siecią połączeń komunikacyjnych.

Inne

  • Bufet.
  • Kiosk.
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka.
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową.
  • Możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
  • Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności.
  • Dofinansowanie do zakupu okularów lub szkieł kontaktowych korygujących wzrok do pracy z monitorem ekranowym.

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 30.05.2025

Polecani pracodawcy