Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 29.05.2025

Starszy specjalista w Wydziale Integracji Społecznej w Departamencie Polityki Senioralnej

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.

Praca na stanowisku wiąże się z pracą pod presją czasu.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem

  • Współpracuje z przedstawicielami resortów, instytucjami, ekspertami i organizacjami pozarządowymi w zakresie realizacji programów na rzecz osób starszych.
  • Opracowuje, koordynuje oraz monitoruje realizację konkursów ogłaszanych w ramach programów na rzecz osób starszych, wynikających z właściwości Wydziału.
  • Przygotowuje sprawozdania z realizacji budżetu Wydziału, w tym przygotowuje projekt planu zamówień publicznych oraz przygotowuje projektu budżetu Wydziału w zakresie wynikającym z właściwości Wydziału.
  • Współpracuje z przedstawicielami resortów, instytucji i ekspertami z zakresu osób starszych w opracowywaniu dokumentów programowych, opinii, stanowisk, analiz dotyczących polityki senioralnej w zakresie wynikającym z właściwości Wydziału.
  • Dokonuje analiz i ocen sytuacji społecznej w zakresie polityki senioralnej.
  • Przygotowuje zestawienia statystyczne w zakresie wynikającym z właściwości Wydziału, w szczególności w zakresie przyznanych i rozliczonych dotacji.
  • Współpracuje z resortami odpowiedzialnymi za realizację zadań na rzecz wsparcia osób starszych.
  • Współpracuje z przedstawicielami resortów, instytucji i ekspertami, w zakresie prowadzenia działań informacyjno-edukacyjnych, w tym współpracuje przy organizacji wydarzeń na rzecz osób starszych (konferencje, seminaria, warsztaty).

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Posiadanie wiedzy z zakresu: polityki społecznej; polityki senioralnej; realizacji projektów/programów; współpracy z organizacjami pozarządowymi; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
  • Znajomość przepisów prawa w zakresie: finansów publicznych (w szczególności dyscyplina finansów publicznych), dostępu do informacji publicznej, zamówień publicznych, ochrony danych osobowych, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
  • Posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • Wykształcenie wyższe magisterskie
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1

Oferujemy

  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do przedszkola
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Stołówka pracownicza
  • Strefa aktywności
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Dobra lokalizacja
  • Miła atmosfera pracy

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 29.05.2025

Polecani pracodawcy