Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 03.06.2025

Starszy specjalista ds. obsługi Archiwum Zakładowego

Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka), bezpośrednie i pośrednie kontakty (w tym telefoniczne) z klientami zewnętrznymi.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego; korytarze i drzwi w budynku mają szerokość umożliwiającą poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, nie ma progów pomiędzy pokojami i korytarzami; windy w holu głównym mają drzwi o szerokości 80 cm, kabiny mają wymiary 100 cm x 112 cm, ponadto obiekt został wyposażony w dźwig towarowy o szerokości drzwi 90 cm i wymiarach kabiny 112 cm x 114 cm, dostępny z poziomu parteru za pośrednictwem rampy zewnętrznej skomunikowanej z holem głównym, umożliwiający dodatkową komunikację pionową w południowej części budynku; korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu; na parterze, II, IV i V piętrze budynku znajduje się toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.

  • przyjmuje, weryfikuje prawidłowość zakwalifikowania akt oraz ewidencjonuje dokumentację wytworzoną w Urzędzie,
  • przygotowuje dokumentację archiwalną do przekazania do właściwego terytorialnie archiwum państwowego, w tym monitoruje okresy przechowywania dokumentacji niearchiwalnej w Archiwum Zakładowym i inicjuje poddanie jej ocenie przydatności do celów praktycznych,
  • sporządza sprawozdania z zakresu działalności Archiwum Zakładowego,
  • prowadzi szkolenia dla nowozatrudnionych pracowników oraz udziela konsultacji pracownikom Urzędu,
  • inicjuje zmiany oraz bierze udział w przygotowaniu projektów wewnętrznych zarządzeń, dotyczących przepisów kancelaryjno-archiwalnych obowiązujących w Urzędzie,
  • opiniuje projekty aktów prawnych przekazanych do konsultacji międzyresortowych, związanych z zakresem działania Archiwum Zakładowego,
  • przeprowadza kwerendy archiwalne,
  • udostępnia dokumentację będącą na stanie Archiwum Zakładowego pracownikom Urzędu.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe ze specjalizacją archiwalną,
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego : powyżej 1,5 roku w pracy związanej z obsługą obiegu dokumentacji, w tym co najmniej 0,5 roku w pracy związanej z obsługą Archiwum Zakładowego,
  • - znajomość przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach wraz z przepisami wykonawczymi,
  • umiejętność organizacji pracy własnej, w tym umiejętność planowania i wyboru zadań priorytetowych,
  • odporność na stres, w tym umiejętność pracy pod presją czasu,
  • komunikatywność,
  • kultura osobista,
  • poświadczenie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na poddanie się poszerzonemu postępowaniu sprawdzającemu,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne lub informację o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • doświadczenia zawodowego
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • umiejętność obsługi systemu EZD, w tym modułu archiwum.

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dogodną lokalizację
  • Dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy)
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”
  • Pakiet socjalny (pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie działalności kulturalno-oświatowej m.in. dopłata do biletów do teatru, kina, muzeum oraz działalności sportowo-rekreacyjnej tj. programu MultiSport lub MultiLife Active&Relax)
  • Możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP.

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 03.06.2025

Polecani pracodawcy