Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 17.05.2025

Asystent ds. obsługi składnicy akt

Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Wejście główne na teren, na którym jest zlokalizowana siedziba Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA, przy ul. Pawińskiego 17/21 w Warszawie, przez dyżurkę przy wejściu głównym. Budynek jest wyposażony w system kontroli dostępu (SKD) i posiada schody zewnętrzne, nie posiada podjazdu dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz nie ma zamontowanego urządzenia do podnoszenia wózka. Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA zajmuje pomieszczenia na kondygnacjach od piwnicy do pierwszej kondygnacji. Budynek posiada dwa dźwigi osobowe z dostępem do wszystkich kondygnacji. Ciągi komunikacyjne w budynku nie posiadają przeszkód architektonicznych w postaci progów, uskoków, itp. Zapewniona jest właściwa szerokość korytarzy i wejść do pomieszczeń, co umożliwia swobodne przemieszczanie się po budynku i dostęp do pomieszczeń. Istnieje możliwość zapewnienia osobom ze szczególnymi potrzebami ewakuacji lub uratowania w inny sposób. Budynek posiada toaletę dostosowaną do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami na poziomie parteru. W okolicy wejść do budynku oraz na parkingu wewnętrznym przed budynkiem nie ma wyznaczonych i oznakowanych miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.

Warunki na stanowisku pracy:

  • wysiłek fizyczny;
  • nietypowe godziny pracy (w tym dyżury);
  • konieczność korzystania z drabinki w celu umieszczenia akt na wyższych półkach regałów;
  • oświetlenie naturalne i sztuczne;
  • miejsce pracy znajduje się na parterze.
  • Przygotowuje teczki emerytalno-rentowe zgodnie ze złożonym zamówieniem przez pracowników merytorycznych celem ich wypożyczenia.
  • Prowadzi rejestr wypożyczeń i zwrotów akt emerytalno-rentowych.
  • Włącza do akt wytworzoną korespondencję.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Umiejętność współpracy z innymi pracownikami
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz zarządzania czasem
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z obsługą składnicy akt lub archiwum
  • Samodzielność
  • Odpowiedzialność
  • Komunikatywność

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. „trzynastka”
  • Możliwość rozwoju zawodowego (studia, szkolenia)
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 17.05.2025

Polecani pracodawcy