Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 19.05.2025

Referendarz w Zespole do Spraw Koordynacji i Integracji Rozwiązań IT w Departamencie Informatyzacji

Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • Praca przy komputerze.
  • Praca pod presją czasu.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
  • miejsce pracy: I piętro,
  • budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
  • Zapewnia obsługę kancelaryjno-biurową sekretariatu Departamentu, w tym: zapewnia obsługę sekretarską i asystencką dyrektora i zastępców dyrektora, monitoruje terminowość prowadzonych spraw i harmonogram spotkań kierownictwa Departamentu, zapewnia obsługę organizacyjno-recepcyjną spotkań kierownictwa Departamentu, koordynuje obieg korespondencji w Departamencie, w tym przyjmuje i rejestruje korespondencję adresowaną do Departamentu, zapewnia wyposażenie kierownictwa i pracowników Departamentu w materiały eksploatacyjne i biurowe, kompletuje i przechowuje dokumentację i materiały niezbędne w bieżącej pracy kierownictwa Departamentu.
  • Koordynuje sprawy kadrowe i szkoleniowe pracowników Departamentu i współpracuje z komórką właściwą do spraw kadr, w tym w zakresie opracowywania i aktualizacji opisów stanowisk pracy i zakresów obowiązków, dokumentacji dotyczącej czasu pracy, obecności i planów urlopowych pracowników oraz organizowania szkoleń dla pracowników Departamentu.
  • Pełni funkcję koordynatora EZD w Departamencie oraz koordynuje prace związane z archiwizacją spraw prowadzonych przez Departament.
  • Prowadzi sprawy związane z wyjazdami służbowymi kierownictwa oraz pracowników Departamentu.
  • Przygotowuje i aktualizuje upoważnienia i pełnomocnictwa udzielane w zakresie właściwości Departamentu oraz prowadzi ewidencję tych upoważnień i pełnomocnictw.
  • Koordynuje sprawy związane z ochroną danych osobowych w Departamencie, w tym przygotowuje i przedkłada do podpisu upoważnienia do przetwarzania danych osobowych oraz prowadzi ich ewidencję tych upoważnień pracowników Departamentu.
  • Koordynuje sprawy związane z ochroną danych osobowych w Departamencie, w tym przygotowuje i przedkłada do podpisu upoważnienia do przetwarzania danych osobowych oraz prowadzi ewidencję ww. upoważnień pracowników Departamentu.
  • Realizuje zadania Departamentu związane z obsługą punktu kontaktowego tworzonego w ramach Systemu Stałych Dyżurów Ministra Aktywów Państwowych.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi sekretarskiej lub administracji publicznej.
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
  • Znajomość przepisów prawa z zakresu ochrony danych osobowych.
  • Znajomość instrukcji kancelaryjnej.
  • Znajomość zasad prowadzenia oficjalnej korespondencji urzędowej.
  • Umiejętności i kompetencje: dobrej organizacji pracy, szybkiego reagowania i podejmowania decyzji, pracy pod presją czasu, pracy w zespole, precyzyjnego przekazywania informacji, komunikatywność, rzetelność.
  • [Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.] W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe z zakresu administracji lub zarządzania.
  • doświadczenia zawodowego
  • Ukończone kursy albo szkolenia z zakresu obsługi biura lub sekretariatu.
  • Umiejętność obsługi systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją.

Oferujemy

Czas i organizacja pracy

  • Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 7.30 a 9.00).
  • Indywidualny rozkład czasu pracy.
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy.
  • Możliwość obniżenia wymiaru czasu pracy w trudnym okresie dla pracownika.
  • Praca zdalna – po uzgodnieniu zakresu i wymiaru.

Wypoczynek

  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników.
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników, którzy są rodzicami/opiekunami dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych.

Sport, rekreacja i czas wolny

  • Karty sportowe – FitProfit lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych.
  • Miejsce do ćwiczeń.
  • Miejsce do odświeżenia się.
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne.

Benefity finansowe

  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
  • Nagroda jubileuszowa.
  • „Trzynaste” wynagrodzenie.
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.
  • Możliwość przystąpienia do PPK.
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki na cele mieszkaniowe.
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej.

Dojazd do pracy

  • Pomieszczenie na rowery na terenie urzędu.
  • Możliwość wykupienia legitymacji uprawniających do przejazdów koleją z 50% zniżką.
  • Dogodna lokalizacja w centrum Warszawy z rozbudowaną siecią połączeń komunikacyjnych.

Inne

  • Bufet.
  • Kiosk.
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka.
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową.
  • Możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
  • Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności.
  • Dofinansowanie do zakupu okularów lub szkieł kontaktowych korygujących wzrok do pracy z monitorem ekranowym.

Podobne oferty pracy

  • Aplikant

    Straż Miejska m. st. Warszawy
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • wideo
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Wygasa

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 19.05.2025

Polecani pracodawcy