Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 19.05.2025
Referendarz w Zespole do Spraw Koordynacji i Integracji Rozwiązań IT w Departamencie Informatyzacji
Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
-
Warszawa, mazowieckie
Umowa o pracę
Praca zdalna
Zakres obowiązków
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
-
Praca przy komputerze.
-
Praca pod presją czasu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
-
praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
-
miejsce pracy: I piętro,
-
budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
-
Zapewnia obsługę kancelaryjno-biurową sekretariatu Departamentu, w tym: zapewnia obsługę sekretarską i asystencką dyrektora i zastępców dyrektora, monitoruje terminowość prowadzonych spraw i harmonogram spotkań kierownictwa Departamentu, zapewnia obsługę organizacyjno-recepcyjną spotkań kierownictwa Departamentu, koordynuje obieg korespondencji w Departamencie, w tym przyjmuje i rejestruje korespondencję adresowaną do Departamentu, zapewnia wyposażenie kierownictwa i pracowników Departamentu w materiały eksploatacyjne i biurowe, kompletuje i przechowuje dokumentację i materiały niezbędne w bieżącej pracy kierownictwa Departamentu.
-
Koordynuje sprawy kadrowe i szkoleniowe pracowników Departamentu i współpracuje z komórką właściwą do spraw kadr, w tym w zakresie opracowywania i aktualizacji opisów stanowisk pracy i zakresów obowiązków, dokumentacji dotyczącej czasu pracy, obecności i planów urlopowych pracowników oraz organizowania szkoleń dla pracowników Departamentu.
-
Pełni funkcję koordynatora EZD w Departamencie oraz koordynuje prace związane z archiwizacją spraw prowadzonych przez Departament.
-
Prowadzi sprawy związane z wyjazdami służbowymi kierownictwa oraz pracowników Departamentu.
-
Przygotowuje i aktualizuje upoważnienia i pełnomocnictwa udzielane w zakresie właściwości Departamentu oraz prowadzi ewidencję tych upoważnień i pełnomocnictw.
-
Koordynuje sprawy związane z ochroną danych osobowych w Departamencie, w tym przygotowuje i przedkłada do podpisu upoważnienia do przetwarzania danych osobowych oraz prowadzi ich ewidencję tych upoważnień pracowników Departamentu.
-
Koordynuje sprawy związane z ochroną danych osobowych w Departamencie, w tym przygotowuje i przedkłada do podpisu upoważnienia do przetwarzania danych osobowych oraz prowadzi ewidencję ww. upoważnień pracowników Departamentu.
-
Realizuje zadania Departamentu związane z obsługą punktu kontaktowego tworzonego w ramach Systemu Stałych Dyżurów Ministra Aktywów Państwowych.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi sekretarskiej lub administracji publicznej.
-
Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
-
Znajomość przepisów prawa z zakresu ochrony danych osobowych.
-
Znajomość instrukcji kancelaryjnej.
-
Znajomość zasad prowadzenia oficjalnej korespondencji urzędowej.
-
Umiejętności i kompetencje: dobrej organizacji pracy, szybkiego reagowania i podejmowania decyzji, pracy pod presją czasu, pracy w zespole, precyzyjnego przekazywania informacji, komunikatywność, rzetelność.
-
[Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.] W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe z zakresu administracji lub zarządzania.
-
doświadczenia zawodowego
-
Ukończone kursy albo szkolenia z zakresu obsługi biura lub sekretariatu.
-
Umiejętność obsługi systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją.
Oferujemy
Czas i organizacja pracy
-
Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 7.30 a 9.00).
-
Indywidualny rozkład czasu pracy.
-
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy.
-
Możliwość obniżenia wymiaru czasu pracy w trudnym okresie dla pracownika.
-
Praca zdalna – po uzgodnieniu zakresu i wymiaru.
Wypoczynek
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników.
-
Dostosowanie planów urlopów pracowników, którzy są rodzicami/opiekunami dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych.
Sport, rekreacja i czas wolny
-
Karty sportowe – FitProfit lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych.
-
Miejsce do ćwiczeń.
-
Miejsce do odświeżenia się.
-
Dopłata do biletów na imprezy kulturalne.
Benefity finansowe
-
Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
-
Nagroda jubileuszowa.
-
„Trzynaste” wynagrodzenie.
-
Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.
-
Możliwość przystąpienia do PPK.
-
Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki na cele mieszkaniowe.
-
Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej.
Dojazd do pracy
-
Pomieszczenie na rowery na terenie urzędu.
-
Możliwość wykupienia legitymacji uprawniających do przejazdów koleją z 50% zniżką.
-
Dogodna lokalizacja w centrum Warszawy z rozbudowaną siecią połączeń komunikacyjnych.
Inne
-
Bufet.
-
Kiosk.
-
Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka.
-
Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową.
-
Możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
-
Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności.
-
Dofinansowanie do zakupu okularów lub szkieł kontaktowych korygujących wzrok do pracy z monitorem ekranowym.
Podobne oferty pracy
-
Aplikant
Straż Miejska m. st. Warszawy- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- wideo
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaWygasa
Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 19.05.2025
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Warszawa
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Blizne Łaszczyńskiego
-
Praca Blizne Jasińskiego
-
Praca Lubiczów
-
Praca Opacz-Kolonia
-
Praca Ząbki
-
Praca Mory
-
Praca Raszyn
-
Praca Macierzysz
-
Praca Jaworowa
-
Praca Latchorzew
-
Praca Michałowice-Wieś
-
Praca Babice Nowe
-
Praca Jawczyce
-
Praca Klaudyn
-
Praca Kwirynów
-
Praca Mościska
-
Praca Falenty Nowe
-
Praca Bronisze
-
Praca Reguły
-
Praca Falenty