!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Młodszy Doradca Klienta Select – praca w Santander Bank Polska S.A.

Specjalista ds. obsługi klienta

Umowa o pracę

Pełny etat

Młodszy specjalista (junior)

Rekrutacja zdalna

Młodszy Doradca Klienta Select – praca w Santander Bank Polska S.A.

Mellon Poland Sp. z o.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon.

Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe.

Młodszy doradca/ Młodsza doradczyni Select – współpraca z prestiżowym klientem banku


Mellon Poland Sp. z o.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon.
Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe.


Dla naszego Klienta - Santander Bank Polska S.A. – poszukujemy kandydatów do pracy w Contact Center na stanowisko: Młodszy Doradca/Młodsza Doradczyni Klienta Select


Miejsce pracy: Wrocław ul. Robotnicza 11

Rekrutacja: zdalna


Dołącz do zespołu, w którym chce się pracować, gdzie stawia się na uśmiech i ścisłą współpracę.

Zakres obowiązków

  • wsparcie klienta prestiżowego w jego codziennym bankowaniu
  • terminowa i profesjonalna obsługa zgłoszeń klientów przez: telefon, wideo, czat i audio
  • zapewnienie najwyższej jakości obsługi, zgodnie z naszymi standardami
  • aktywna sprzedaż produktów bankowych i prezentowanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb klientów prestiżowych
  • promocja produktów i usług banku
  • budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji z klientami
  • realizacja celów biznesowych
  • i … bycie pozytywnie zakręconym/ą na punkcie klienta :)

Wymagania

  • pozytywne i przyjazne nastawienie do ludzi
  • działanie z inicjatywą i motywacją
  • komunikatywność, życzliwość i gotowość do pomocy
  • otwartość na nowinki techniczne
  • biegłość w obsłudze komputera
  • otwartość na nowości
  • umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju
  • wykształcenie minimum średnie
  • planowanie i organizowanie swojej pracy

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy związanej ze sprzedażą lub obsługą klienta
  • znajomość języka angielskiego

Oferujemy

  • umowa o pracę od pierwszego dnia zatrudnienia
  • program szkoleniowy, który pomoże Ci zaaklimatyzować się u nas, nawet jeśli to Twoja pierwsza praca
  • możliwość pracy hybrydowej (możliwość łączenia praca zdalnej i pracy w biurze we Wrocławiu)
  • praca w systemie zmianowym pon. - pt. w godz. 7-21
  • atrakcyjny system motywacyjny i premie miesięczne
  • szeroki pakiet benefitów (m.in. opieka zdrowotna, karta Multisport)
  • ciekawe akcje w ramach programu propagującego zdrowy styl życia „BeHealthy”

Aplikuj już teraz – czekamy na Ciebie!


Ogłoszenie, rekrutację i zatrudnienie prowadzi Mellon Poland

Osoba zrekrutowana będzie wykonywała obowiązki na rzecz Santander Bank Polska S.A.

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Mellon Poland Sp. z o.o. 02-342 Warszawa Al. Jerozolimskie 162, NIP: 7010009325 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Miejsce pracy
  • Wrocław
Opublikowana
Wygasa (za 11 dni)

Pozostałe oferty pracodawcy

Podobne oferty pracy

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.