!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Stażystka / Stażysta w Oddziale

Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 03.08.2022

Bankowiec, Bankier

Umowa o pracę

Praktykant/stażysta

Jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata, liderem zrównoważonego rozwoju.

Bankiem otwartym na każdego, wspierającym potrzeby różnych grup, w tym osób z niepełnosprawnościami.

Cenimy różnorodność, bo wierzymy, że w niej jest siła.

Stawiamy na wzajemny szacunek i zrozumienie.

Jeśli myślisz o pracy w stabilnej organizacji, oferującej innowacyjne produkty finansowe i chcesz rozwijać swoje kompetencje w przyjaznym środowisku, aplikuj do nas!

Oprócz wyzwań zawodowych, możesz liczyć na pakiet benefitów i wsparcie w bieżącej pracy. Jeśli posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności, to postaramy się dla Ciebie o dodatkowe udogodnienia.

Dołącz do pracodawcy, któremu zależy.

Zakres obowiązków

  • Obsługa Klientów indywidualnych (m.in. obywateli Ukrainy).
  • Udzielanie Klientom podstawowych informacji o produktach i usługach bankowych.
  • Pomaganie w komunikacji pomiędzy Klientami ukraińskimi, a pracownikiem banku, który nie komunikuje się w języku ukraińskim.
  • Wspieranie Klientów w zakresie korzystania z aplikacji bankowych GoOnline, GoMobile.
  • Sprzedawanie produktów i usług bankowych.
  • Udzielanie instruktażu Klientom w zakresie digitalizacji i urządzeń samoobsługowych.
  • Pozyskiwanie nowych Klientów.
  • Rozwijanie współpracy z obecnymi Klientami i budowanie relacji.
  • Realizowanie zleceń/dyspozycji składanych przez Klientów.
  • Uczestnictwo w procesach compliance.
  • Przyjmowanie reklamacji Klientów.
  • Uczestnictwo w bieżących pracach Oddziału.
  • Organizacja obsługi Klientów w placówce w szczególności zarządzanie kolejką w oddziale.

Wymagania

  • Wykształcenie min. Średnie (mile widziane wyższe).
  • Mile widziane doświadczenie zawodowe w bankowości.
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klientów.
  • Znajomość MS Office (Word, Excel).
  • Podstawowa znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
  • Znajomość j.angielskiego (mile widziana).

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć;
  • Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
  • Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego;
  • Możliwość rozwoju na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej – programy szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne.
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez BNP Paribas Bank Polska S.A. 01-211 Warszawa Kasprzaka 2, NIP: 5261008546 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Miejsce pracy
  • Przemyśl pow. Przemyśl, Podkarpackie
Opublikowana
Wygasła (9 dni)

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.