Znajdź wymarzoną
ofertę pracy i APLIKUJ

Pracodawca - "SCHNEIDER ELECTRIC POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Oferty pracy Schneider Electric Polska Sp. z o.o.

Aktualnie brak ofert pracy od tego pracodawcy

Archiwalne ogłoszenia

Sales Incentive Program Administrator
Zawód: specjalista   |  Rodzaj: umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły

We have high ambitions for our Warsaw HR Shared Services team.

We are not only a Delivery Center, we are also a Center of Expertise and a Lab. We innovate tomorrow’s best practices to make life easier for our employees. We enable our Company’s transformation. We are a Vibrant Workplace.

As part of our HR Services team you will act as an HR guide for our employees. You will have the opportunity to navigate them through the world of HR topics and design smart and elegant solutions for them. Join the team of self-driven enthusiasts with passion for HR and can do attitude!

We have high ambitions for our Warsaw HR Shared Services team.

We are not only a Delivery Center, we are also a Center of Expertise and a Lab. We innovate tomorrow’s best practices to make life easier for our employees. We enable our Company’s transformation. We are a Vibrant Workplace.

As part of our HR Services team you will act as an HR guide for our employees. You will have the opportunity to navigate them through the world of HR topics and design smart and elegant solutions for them. Join the team of self-driven enthusiasts with passion for HR and can do attitude!

Zakres obowiązków

What will you do?

  • Ensure sales compensation plan are assigned to appropriate titles and/or positions
  • Responsible to validate and upload Quotas/Targets.
  • Testing activities associated with new or modified system implementations to ensure that systems are properly configured.
  • Responsible to validate and upload the filled-in order templates (KPI attainment data) for the data sources identified on time.
  • Understand the data load frequency to schedule the load within defined SLA
  • Understand compensation plans to ensure payments are accurate and in compliance.
  • Responsible for issue escalations and response to inquiries as requested, ensuring issue and error resolution.
  • Field inquiries and requests from Schneider staff about Incent-related issues
  • Provide ad hoc performance reports and analysis to a variety of stakeholders of the country/business.
  • Support audit deliverables related to compensation payouts
  • View Xactly announcements and run and download a series of admin reports, directly from the dashboard
  • Perform basic or advanced searches of order and results data across multiple periods
  • Display detailed plan information showing both personal data (standard and custom fields) and plan information
  • Responsible to validate and upload Sales STIP Plans, Quotas/Targets.
  • TL data download is accurate and timely or escalate as needed
Wymagania

What will help you to be successful?

  • At least 5 years of working experience
  • Ability to collaborate in a matrix organisation, communicate with senior stakeholders from multiple functions (HR, business, IT, etc.)
  • Previous experience in HR administration / payroll / rewards - must have
  • Knowledge of sales incentive programs - nice to have
  • Experience with HR technology - must have
  • Knowledge of Oracle Fusion and Xactly - nice to have
Manager zespołu R&D
Zawód: manager   |  Rodzaj: umowa o pracę
Szczecinek
Szczegóły

Firma
Elda Eltra Elektrotechnika SA należy do grupy Schneider Electric która jest światowym liderem w zarządzaniu
energią i automatyce dla budownictwa komercyjnego i mieszkaniowego, centrów danych, obiektów
infrastrukturalnych, energetyki oraz przemysłu Obsługujemy klientów w ponad 100 krajach, zatrudniając 140 000
pracowników i generując obroty na poziomie 26 mld EUR

Zakres obowiązków

Do nowego Centrum R&D zatrudnimy Managera zespołu R&D

Wymagania

• wykształcenie wyższe techniczne
• ok. 5 letnie doświadczenie w dziedzinie projektowania produktów
• znajomość języka angielskiego
• znajomość technologii wtrysku i tłocznictwa metali
• znajomość konstrukcji produktów i procesów produkcyjnych
• umiejętność budowania zespołu, otwartość komunikatywność,

Technolog
Zawód: inżynier   |  Rodzaj: umowa o pracę
Szczecinek
Szczegóły

Do fabryki Elda-Eltra Elektrotechnika S.A. w Szczecinku, będącej częścią koncernu

Schneider- Electric poszukujemy osoby na stanowisko Technolog

Zakres obowiązków
  • Opracowywanie procesów technologicznych
  • Obliczanie norm zużycia materiałów
  • Opracowywanie dokumentacji technologicznej i instrukcji obsługi i bhp maszyn i urządzeń
  • Opracowywanie założeń konstrukcyjnych i technologicznych 
  • Optymalizacja, modernizacja i standaryzacja procesów technologicznych
  • Analiza pracy maszyn i urządzeń oraz zapewnienie właściwych parametrów ich pracy
  • Udział w projektach związanych z wdrażaniem nowych technologii i transferach
Wymagania

Konieczne:

  • Wykształcenie wyższe techniczne- automatyka lub mechanika
  • Znajomość języka angielskiego 
  • Komunikatywność i umiejętność przekazywania wiedzy

 

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy przy procesach produkcyjnych na stanowisku inżyniera procesu / technologa
  • Wiedza na temat  automatycznych procesów montażowych
  • Znajomość systemów zarządzania produkcją
Inżynier Automatyk
Zawód: inżynier   |  Rodzaj: umowa o pracę
Szczecinek
Szczegóły

Firma Elda-Eltra Elektrotechnika SA należy do grupy Schneider Electric, która jest światowym liderem w zarządzaniu energią i automatyce dla budownictwa komercyjnego i mieszkaniowego, centrów danych, obiektów infrastrukturalnych, energetyki oraz przemysłu. Obsługujemy klientów w ponad 100 krajach, zatrudniając 140 000 pracowników i generując obroty na poziomie 26 mld EUR.

Zakres obowiązków

Firma Elda-Eltra Elektrotechnika S.A. poszukuje kandydatów na stanowisko: Inżyniera Automatyka  

Wymagania
  • Wykształcenie: wyższe lub średnie techniczne – kierunek robotyka / automatyka / mechatronika
  • Znajomość działania systemów automatycznego sterowania maszyn i urządzeń,
  • Znajomość obsługi PLC Schneider lub inne np. Siemens
  • Kompetencje behawioralne: umiejętność pracy w zespole, nastawienie na rozwój zawodowy, samodzielność w działaniu
  • Znajomość języka angielskiego
Technolog
Zawód: inżynier   |  Rodzaj: umowa o pracę
Szczecinek
Szczegóły

Do fabryki Elda-Eltra Elektrotechnika S.A. w Szczecinku, będącej częścią koncernu

Schneider- Electric poszukujemy osoby na stanowisko Technolog

Zakres obowiązków
  • Opracowywanie procesów technologicznych
  • Obliczanie norm zużycia materiałów
  • Opracowywanie dokumentacji technologicznej i instrukcji obsługi i bhp maszyn i urządzeń
  • Opracowywanie założeń konstrukcyjnych i technologicznych 
  • Optymalizacja, modernizacja i standaryzacja procesów technologicznych
  • Analiza pracy maszyn i urządzeń oraz zapewnienie właściwych parametrów ich pracy
  • Udział w projektach związanych z wdrażaniem nowych technologii i transferach
Wymagania

Konieczne:

  • Wykształcenie wyższe techniczne- automatyka lub mechanika
  • Znajomość języka angielskiego 
  • Komunikatywność i umiejętność przekazywania wiedzy

 

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy przy procesach produkcyjnych na stanowisku inżyniera procesu / technologa
  • Wiedza na temat  automatycznych procesów montażowych
  • Znajomość systemów zarządzania produkcją
Staż w Dziale Finansowym
Zawód: stażysta   |  Rodzaj: umowa zlecenie
Bukowno
Szczegóły

chneider Electric, jako globalny specjalista w zarządzaniu energią i automatyce, zmienia oblicze przemysłu i miast oraz wzbogaca ludzkie życie. Dzięki naszym technologiom zrównoważony dostęp do energii jest możliwy dla każdego, w każdym miejscu i w każdym momencie. W Schneider Electric nazywamy to Life is On.

 

Schneider Electric to wspaniała firma dzięki wspaniałym ludziom – obejrzyj FILM i przekonaj się o tym na własne oczy!

Zakres obowiązków

Główne zadania

  • Poznanie funkcjonowania zakładu produkcyjnego od strony finansowej, prawnej i organizacyjnej;
  • Poznanie zakresu pracy Działu Finansowego oraz wsparcie w bieżącej pracy m. in w:
    • prowadzeniu procesu zamknięcia miesiąca i przygotowywanie wymaganych raportów,
    • przygotowanie analiz kosztów działalności przedsiębiorstwa,
    • przygotowywaniu i analizie raportów sprzedaży,  poziomów marży i wyjaśnianie odchyleń
    • przygotowywaniu i obliczaniu kosztów standardowych produktów oraz cen transferowych
    • analizie opłacalności wydatków inwestycyjnych,
    • współpracy w zakresie księgowości i podatków z Głównym księgowym oraz centrum usług wspólnych
    • Prognozowaniu kosztów działalności przedsiębiorstwa
  • Utrzymanie i optymalizacja modeli excelowych, tworzenie własnych narzędzi.
  • Poznanie praktycznych aspektów pracy i funkcjonowania w zakładzie produkcyjnym m. in bezpieczeństwa, ochrony środowiska, jakości itd.
Wymagania

Kogo szukamy?

  • Student ostatnich lat studiów na kierunku Finanse, Rachunkowość, Ekonomia lub pokrewne
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office
  • Praktyczna i sprawna znajomość programu Excel
  • Umiejętności analityczne
  • Łatwość komunikacji, pozytywna energia
  • Dobra organizacja pracy i dokładność
Staż w Dziale Metod Inżynierii Produkcji
Zawód: stażysta   |  Rodzaj: umowa zlecenie
Tychy
Szczegóły

Firma Schneider Electric jest liderem cyfrowej transformacji w zarządzaniu energią i automatyce, w budownictwie komercyjnym i mieszkaniowym, centrach danych, obiektach infrastrukturalnych, energetyce oraz przemyśle. Obsługujemy klientów w ponad 100 krajach, będąc wiodącym dostawcą w obszarze rozdziału energii średniego i niskiego napięcia, zasilania gwarantowanego oraz automatyki. Dostarczamy produkty oraz zintegrowane i efektywne rozwiązania, obejmujące systemy zasilania, sterowania oraz oprogramowanie. 

Nasze zaangażowanie w innowacyjność, różnorodność oraz zrównoważony rozwój zapewnia niezawodny dostęp do energii każdemu, w każdym miejscu i w każdym momencie naszego życia. Nazywamy to LifeIsOn.  Do naszej fabryki w Tychach poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko Stażysty/tki w Dziale Produkcji

Zakres obowiązków
  • Analiza sposobów pracy na stanowiskach produkcyjnych pod kątem efektywności, ergonomii oraz wsparcie w obszarze projektowania i wdrażania zmian w ich organizacji,
  • Udział w projektach związanych z budowaniem lub modyfikowaniem linii produkcyjnych 
    i magazynu,
  • Wsparcie we wdrażaniu zmian w procesie produkcji (w oparciu o Lean Manufacturing, Material Providing and Handling, transfery linii produkcyjnych etc.),
  • Wsparcie w zakresie utrzymania ciągłości produkcji (rozwiązywanie barier),
  • Przygotowywanie instrukcji pracy standaryzowanej, 
  • Wsparcie przy prowadzeniu programu pomysłów pracowniczych.
Wymagania
  • Dostępność do realizacji stażu w wymiarze 30-40 godzin tygodniowo,
  • Status studenta kierunków technicznych – inżynieria produkcji, metody produkcji bądź pokrewne,
  • Znajomość podstaw rysunku technicznego,
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Otwartość i chęć rozwoju,
  • Umiejętność poszukiwania rozwiązań, kreatywność, sumienność,
  • Samodzielność w działaniu oraz wysoki poziom komunikatywności
Learning Services Specialist with German
Zawód: specjalista ds. hr   |  Rodzaj: umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły

Schneider Electric is leading the Digital Transformation of Energy Management and Automation in Homes, Buildings, Data Centers, Infrastructure and Industries.

 

With global presence in over 100 countries, Schneider is the undisputable leader in Power Management – Medium Voltage, Low Voltage and Secure Power, and in Automation Systems. We provide integrated efficiency solutions, combining energy, automation and software.

 

We believe that great people and partners make Schneider a great company and that our commitment to Innovation, Diversity and Sustainability ensures that LifeIsOn everywhere, for everyone and at every moment

 

We have high ambitions for our Warsaw HR Shared Services team.

We are not only a Delivery Center, we are also a Center of Expertise and a Lab. We innovate tomorrow’s best practices to make life easier for our employees. We enable our Company’s transformation. We are a Vibrant Workplace.

As part of our HR Services team you will act as an HR guide for our employees. You will have the opportunity to navigate them through the world of HR topics and design smart and elegant solutions for them. Join the team of self-driven enthusiasts with passion for HR and can do attitude!

Zakres obowiązków

What will you do? Your typical day might include the following:

Our Learning Services Specialist with German will be based in Warsaw, Poland. In this role you will provide employees with learning services through end to end deployment of training courses, act as a learning consultant managing training programs and engaging with HR Business Partners from German speaking countries. Your job will require searching for, proposing and driving implementation of improvements to the Learning process.

Wymagania

What will help you to be successful? The position might be for you if: 

  • You have a very good German and good English skills
  • You communicate clearly, you speak eloquently in writing and on the phone. You can explain just about anything to anyone.
  • You like helping people. Teaching someone something new makes you vibrate. You enjoy getting people to those aha! moments.
  • You get excited when taking on challenges and finding creative solutions. If you do not know the answer, you dig until you find it
  • You have some knowledge and experience in HR area – that would be beneficial. However, what counts most is your willingness to learn and you can learn quickly. When things change you know how to roll with the punches and keep moving forward.
  • You have University degree (educational background related to HR will be your asset) 
Customer Care Representative with Norwegian or Swedish
Zawód: specjalista ds. obsługi klienta   |  Rodzaj: umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły

Schneider Electric is leading the Digital Transformation of Energy Management and Automation in Homes, Buildings, Data Centers, Infrastructure and Industries. With global presence in over 100 countries, Schneider is the undisputable leader in Power Management – Medium Voltage, Low Voltage and Secure Power, and in Automation Systems. We provide integrated efficiency solutions, combining energy, automation and software.

We believe that great people and partners make Schneider a great company and that our commitment to Innovation, Diversity and Sustainability ensures that LifeIsOn everywhere, for everyone and at every moment.

Reporting to the Team Leader Commercial Support Sweden & Norway, the Customer Care Representative is the first point of contact for the commercial and logistics support in the entire sales process of the Nordics country organizations. This is done via telephone, email and online channels such as chat, web and portals for both Schneider Electric customers and partners.

Zakres obowiązków
  • Act as a first point of contact for all commercial and logistics questions from internal and external customers via different channels with the aim to identify needs and respond to opportunities;
  • Support customers for pre-sales and after sales questions (e.g. product price and availability questions, product selection and substitution, order inquiry, product warranty, and technical or logistical complaints)  
  • Manage customer complaints – registration, follow-up until resolution and escalation to the next level of support when needed
  • Maintain contacts between customers, technical support, after-sales and sales teams in the Nordics country organization(s) and the Logistic Center in Orebrö, Sweden;
  • Pro-actively interact with customers and Supply Chain regarding order management and follow-up.
  • Register of all customer interactions in CRM system and create order in SAP
  • Support in (new) digital tools & projects and actively promote those to customers
  • Be the the back-up for colleagues in the other Nordics teams if and when needed
Wymagania
  • Education: Bachelor’s degree in Business Administration, Logistics, or related field or commercial education and minimum of 2-3 years’ relevant working experience in a (technical) customer service environment
  • Working experience/background/education in electrical field is a distinct advantage
  • Good command of the Norwegian and English language in word and writing – knowledge of other Scandinavian languages is a strong asset
  • Excellent communication skills. Call center or customer service experience is an advantage;
  • Strong Service and team oriented attitude, with a problem-solving mindset;
  • Ability to learn quickly and general interest in learning technical and digital concepts;
  • Ability to work in a dynamic and changing environment
  • Knowledge of and experience in SAP and CRM (Salesforce) is an asset
  • Flexibility regarding execution of new tasks providing that they fit within a professional and dynamic customer care environment
Supplier Collaboration Accounting Specialist with French
Zawód: specjalista ds. obsługi klienta   |  Rodzaj: umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły

Schneider Electric is leading the Digital Transformation of Energy Management and Automation in Homes, Buildings, Data Centers, Infrastructure and Industries.

 

With global presence in over 100 countries, Schneider is the undisputable leader in Power Management – Medium Voltage, Low Voltage and Secure Power, and in Automation Systems. We provide integrated efficiency solutions, combining energy, automation and software.

 

We believe that great people and partners make Schneider a great company and that our commitment to Innovation, Diversity and Sustainability ensures that LifeIsOn everywhere, for everyone and at every moment.

 

About your role:

As a part of our team you will gain useful financial knowledge and will have the opportunity to develop your career path in finance.

 

Join our team of self-driven enthusiasts with passion for finance and gain some first class experience within an international company! Let us show You that accounting can be exciting!

Zakres obowiązków
  • Working effectively on all processes and systems related to vendor query field
  • Analyzing and solving issues regarding the vendor query management
  • Contacting vendors via email and phone for a better understanding and problem resolution
  • Identifying opportunities for improvement and standardization of the processes
  • Building a proper collaboration with main stakeholders
  • Investigating deeply the reasons for invoices not paid
  • End-to-end processes analysis in order to avoid backlogs – to see potential bottlenecks
  • Taking all actions needed to close case as soon as possible
Wymagania
  • Bachelor’s degree in Finance or Accounting or equivalent experience required
  • Experience in customer service will be an asset
  • Fluency in English and French
  • Strong communication skills and ability to collect and analyze data from various systems
  • Knowledge of SAP or other ERP system will be an asset
  • Very good knowledge of Excel
  • Highly collaboration competencies with solid interpersonal skills
  • Problem-solving and “can-do” attitude

Adres

ul. Konstruktorska 12
02-673 Warszawa
województwo mazowieckie
powiat Warszawa
gmina Mokotów

Dodatkowe informacje

NIP: 5220011965
REGON: 010397768
KRS: 0000029914

Dyrektor generalny

Jacek Bogdan Łukaszewski
Data wpisu do Rejestru Przedsiębiorców: 23-07-2001
Źródło: GUS, KRS

Pracodawcy z miasta Warszawa