Bielsko-Bialskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. zostało założone w 1997 roku. Głównym celem działalności Spółki jest zaspokajanie potrzeb mieszkańców Bielska-Białej w zakresie mieszkań, poprzez realizację polityki mieszkaniowej Gminy Bielsko-Biała. Spółka dba o swoje zasoby, starając się, by oferowane mieszkania były komfortowym miejscem do życia. Zarządzając nieruchomościami, dąży do osiągnięcia satysfakcji swoich Klientów.

Spółka aspire do wpływania na rynek nieruchomości w regionie oraz w kraju, aby usługi związane z zarządzaniem mogły osiągnąć jak najwyższy poziom. Ponadto, jednym z celów jest stworzenie przejrzystych warunków prawnych dla budowy tanich mieszkań na wynajem, dostępnych dla osób, które nie mają możliwości zakupu własnego mieszkania.

Bielsko-Bialskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. jest nowoczesną firmą, która zatrudnia pracowników z odpowiednimi uprawnieniami, długoletnim doświadczeniem oraz licencjami zarządcy nieruchomości. Do zadań Spółki należy:

  • budowanie i nabywanie wielorodzinnych budynków mieszkalnych,
  • przeprowadzanie remontów i modernizacji obiektów mieszkalnych, dostosowanych do potrzeb najmu,
  • wynajmowanie lokali użytkowych w budynkach BB TBS,
  • sprawowanie zarządzania budynkami mieszkalnymi i niemieszkalnymi, które nie są własnością Spółki, na podstawie umów zlecenia,
  • prowadzenie działalności związanej z budownictwem mieszkaniowym oraz infrastrukturą towarzyszącą.

Oferty pracy BBTBS

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Szkolenia, kursy, konferencje

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 22.11.2023

Mapa BBTBS

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
BBTBS
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Katowice
  3. Warszawa
  4. Żywiec
  5. Kraków
  6. Częstochowa
  7. Wrocław
  8. Cieszyn
  9. Czechowice-Dziedzice
  10. Gdańsk

Praca BBTBS - oferty archiwalne

  • Inspektor nadzoru ds. budowlanych

    BBTBS
    • 7 000 do 7 500 zł / mies.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • nadzór i kontrola nad prawidłową realizacją inwestycji i remontów
      • sprawdzanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej opracowywanej przez firmy zewnętrzne
      • sporządzanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, ustalanie zakresu rzeczowego robót budowlanych
      • przeprowadzanie przeglądów budowlanych w zasobach spółki
      • współpraca z administracjami w zakresie rozwiązywania problemów wymagających znajomości sztuki budowlanej lub prawa budowlanego
      • przygotowywanie raportów, dokumentacji i korespondencji dotyczących powierzonego zakresu obowiązków
      • przygotowywanie przetargów publicznych na roboty i usługi budowlane

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe o profilu budowlanym
      • uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
      • aktualny wpis na listę członków okręgowej izby inżynierów budownictwa
      • bardzo dobra znajomość prawa budowlanego wraz z rozporządzeniami wykonawczymi
      • prawo jazdy kat. b
      • umiejętność kosztorysowania
      • umiejętność planowania
      • praktyczna wiedza dot. rozwiązań technicznych, materiałów budowlanych i ich zastosowania
      • umiejętności negocjacyjne, terminowość wykonywanych zadań

      mile widziane:

      • doświadczenie przy realizacji inwestycji budownictwa mieszkaniowego wielorodzinnego

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • rozwój kwalifikacji zawodowych
      • niezbędne narzędzia do pracy
      • interesującą pracę w zgranym zespole w rozwijającej się firmie
      • dobrowolny pakiet świadczeń medycznych
  • Asystent/Asystentka ds. administracyjnych

    BBTBS
    • 5 000 do 5 500 zł / mies.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków


      • Prowadzenie sekretariatu Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami.
      • Obsługa połączeń telefonicznych, przekierowywanie rozmów, udzielanie informacji.
      • Prowadzenie dzienników korespondencyjnych.
      • Kompletowanie i wysyłanie korespondencji Spółki.
      • Prowadzenie rejestrów faktur dla Spółki i Wspólnot Mieszkaniowych.
      • Dokonywanie zaopatrzenia Spółki w materiały biurowe, artykuły spożywcze oraz środki czystości.
      • Organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, obsługa gości i kontrahentów przybyłych do firmy.
      • Sprawdzanie pod względem merytorycznym faktur dotyczących zadań wynikających z zakresu obowiązków.
      • Obsługa strony internetowej BB TBS przy współpracy z dostawcą usługi.
      • Obsługa pomieszczeń sekretariatu, biura zarządu, pomieszczenia socjalnego, biura obsługi klienta i sali konferencyjnej.
      • Obsługa urządzeń biurowych, obsługa i konserwacja urządzeń AGD.

      Wymagania


      • wykształcenie średnie lub wyższe
      • znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych
      • prawo jazdy kat. B
      • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
      • dobra organizacja pracy i samodzielność
      • wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie do ludzi
      • inicjatywa i zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków
      • uczciwość i rzetelność


      Oferujemy


      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Rozwój kwalifikacji zawodowych
      • Niezbędne narzędzia do pracy
      • Interesującą pracę w zgranym zespole w rozwijającej się firmie
      • Dobrowolny pakiet medyczny


  • Specjalista ds. technicznych nieruchomości

    BBTBS
    • 5 800 do 6 000 zł / mies.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      • Nadzór nad stanem technicznym nieruchomości: regularne kontrole stanu budynków, instalacji, otoczenia nieruchomości;
      • Planowanie realizacji przeglądów: organizowanie i nadzorowanie obowiązujących przeglądów technicznych;
      • Prowadzenie dokumentacji technicznej: aktualizacja dokumentacji budynków, książki obiektu, pozwoleń, decyzji administracyjnych;
      • Koordynacja prac remontowych i inwestycyjnych firm wykonujących remonty: współpraca z inspektorem nadzoru przy nadzorowaniu prac remontowych i inwestycyjnych, nadzór nad pracami konserwacyjnymi i usługami serwisowymi;
      • Zarzadzanie kosztami utrzymania: przygotowywanie zleceń na roboty remontowe, wybór dostawców, zawieranie umów;
      • Zapewnienie bezpieczeństwa: dbanie o bezpieczeństwo nieruchomości i osób przebywających na jej terenie;
      • Obsługa zgłoszeń awarii: Przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń o awariach;
      • Współpraca z innymi działami: współpraca z działem księgowym, administracyjnym, prawnym w zakresie objętym umową;

      Wymagania

      • Wykształcenie techniczne o profilu budowlanym (minimum);
      • Umiejętność czytania i interpretacji dokumentacji technicznej;
      • Praktyczna wiedza dot. rozwiązań technicznych, materiałów budowlanych i ich zastosowania;
      • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
      • Umiejętności negocjacyjne, terminowość wykonywanych zadań;
      • Prawo jazdy kat. B;
      • Znajomość pakietu Office

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

      • Dobrowolny pakiet medyczny

      • Rozwój kwalifikacji zawodowych

      • Niezbędne narzędzia do pracy

      • Interesująca praca w zgranym zespole w rozwijającej się firmie

  • Specjalista ds. technicznych nieruchomości

    BBTBS
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      • Nadzór nad stanem technicznym nieruchomości: regularne kontrole stanu budynków, instalacji, otoczenia nieruchomości;
      • Planowanie realizacji przeglądów: organizowanie i nadzorowanie obowiązujących przeglądów technicznych;
      • Prowadzenie dokumentacji technicznej: aktualizacja dokumentacji budynków, książki obiektu, pozwoleń, decyzji administracyjnych;
      • Koordynacja prac remontowych i inwestycyjnych firm wykonujących remonty: współpraca z inspektorem nadzoru przy nadzorowaniu prac remontowych i inwestycyjnych, nadzór nad pracami konserwacyjnymi i usługami serwisowymi;
      • Zarzadzanie kosztami utrzymania: przygotowywanie zleceń na roboty remontowe, wybór dostawców, zawieranie umów;
      • Zapewnienie bezpieczeństwa: dbanie o bezpieczeństwo nieruchomości i osób przebywających na jej terenie;
      • Obsługa zgłoszeń awarii: Przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń o awariach;
      • Współpraca z innymi działami: współpraca z działem księgowym, administracyjnym, prawnym w zakresie objętym umową;

      Wymagania

      • Wykształcenie techniczne o profilu budowlanym (minimum);
      • Umiejętność czytania i interpretacji dokumentacji technicznej;
      • Praktyczna wiedza dot. rozwiązań technicznych, materiałów budowlanych i ich zastosowania;
      • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
      • Umiejętności negocjacyjne, terminowość wykonywanych zadań;
      • Prawo jazdy kat. B;
      • Znajomość pakietu Office;

      Oferujemy


      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

      • Dobrowolny pakiet medyczny

      • Rozwój kwalifikacji zawodowych

      • Niezbędne narzędzia do pracy

      • Interesująca praca w zgranym zespole w rozwijającej się firmie




  • Asystent zarzadcy nieruchomości

    BBTBS
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      • Pomoc w obsłudze bieżącej nieruchomości: wsparcie zarządcy nieruchomości w załatwianiu spraw związanych z utrzymaniem nieruchomości w dobrym stanie technicznym i porządkowym;
      • Kontakt z właścicielami i najemcami: przyjmowanie zgłoszeń, odpowiadanie na pytania, informowanie o ważnych sprawach związanych z nieruchomością;
      • Przygotowywanie dokumentacji: pomoc w tworzeniu umów, pism, zestawień, protokołów, itp.
      • Współpraca z firmami zewnętrznymi: nadzór nad pracą firm sprzątających, ochroniarskich, konserwatorów, zgłaszanie usterek i uwag;
      • Wizytacje nieruchomości: sprawdzanie stanu technicznego, ewentualnych usterek, nadzór nad porządkiem;
      • Prace administracyjno-biurowe: obsługa komputera, prowadzenie ewidencji, archiwizacja dokumentów;
      • Wsparcie w planowaniu budżetu i rozliczeniach: pomoc w przygotowywaniu planów finansowych, sprawdzanie faktur;

      Wymagania

      • Umiejętności negocjacyjne;
      • Dobra organizacja pracy i odpowiedzialność;
      • Łatwość w nawiązywaniu kontaktu oraz umiejętność budowania dobrych relacji z klientami;
      • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
      • Dobra znajomość pakietu MS Office;
      • Prawo jazdy kat. B;
      • Mile widziane doświadczenie w pracy z nieruchomościami mieszkalnymi;

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
      • Dobrowolny pakiet medyczny;
      • Rozwój kwalifikacji zawodowych;
      • Niezbędne narzędzia do pracy;
      • Interesującą pracę w zgranym zespole w rozwijającej się firmie.
  • Inspektor ds. rozliczeń lokali

    BBTBS
    • 6 000 do 6 500 zł / mies.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • rozliczanie czynszów i świadczeń dodatkowych w lokalach mieszkalnych i usługowych będących własnością Spółki
      • rozliczanie lokali mieszkalnych i usługowych we Wspólnotach Mieszkaniowych
      • analiza zużycia świadczeń dodatkowych w budynkach własnych Spółki i Wspólnot Mieszkaniowych
      • przygotowywanie sprawozdań dotyczących rozliczeń we Wspólnotach Mieszkaniowych

      Wymagania

      • umiejętność analizy danych
      • ogólna wiedza z zakresu księgowości i finansów
      • dobra organizacja pracy
      • systematyczność
      • prawo jazdy kat. B

      Mile widziane:

      • doświadczenie na podobnym stanowisku lub w podobnym zakresie obowiązków

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • dobrowolny pakiet medyczny
      • rozwój kwalifikacji zawodowych
      • niezbędne narzędzia do pracy
      • interesującą pracę w zgranym zespole w rozwijającej się firmie
  • Inspektor nadzoru

    BBTBS
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Doradztwo, nadzór i kontrola nad prawidłową realizacją inwestycji i remontów;
      • Sprawdzanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej opracowywanej przez firmy zewnętrzne;
      • Sporządzanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, ustalanie zakresu rzeczowego robót budowlanych;
      • Przeprowadzanie przeglądów budowlanych w zasobach spółki;
      • Współpraca z administracjami w zakresie rozwiązywania problemów wymagających znajomości sztuki budowlanej lub prawa budowlanego;
      • Przygotowywanie raportów, dokumentacji i korespondencji dotyczących powierzonego zakresu obowiązków;
      • Przygotowywanie przetargów publicznych na roboty i usługi budowlane;

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe o profilu budowlanym;
      • Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
      • Co najmniej 5 letnie doświadczenie przy realizacji inwestycji budownictwa mieszkaniowego wielorodzinnego;
      • Aktualny wpis na listę członków okręgowej izby inżynierów budownictwa;
      • Bardzo dobra znajomość prawa budowlanego wraz z rozporządzeniami wykonawczymi;
      • Prawo jazdy kat. B;
      • Umiejętność kosztorysowania;
      • Umiejętność planowania;
      • Praktyczna wiedza dot. rozwiązań technicznych, materiałów budowalnych i ich zastosowania;
      • Umiejętności negocjacyjne, terminowość;

      Oferujemy

      • Rozpoczęcie pracy od 1 grudnia 2022 roku;
      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
      • Rozwój kwalifikacji zawodowych;
      • Niezbędne narzędzia do pracy;
      • Pracę w zgranym zespole;
  • Inspektor nadzoru ds. budowlanych

    BBTBS
    • 6 000 do 7 000 zł / mies.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • nadzór i kontrola nad prawidłową realizacją inwestycji i remontów
      • sprawdzanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej opracowywanej przez firmy zewnętrzne
      • sporządzanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, ustalanie zakresu rzeczowego robót budowlanych
      • przeprowadzanie przeglądów budowlanych w zasobach spółki
      • współpraca z administracjami w zakresie rozwiązywania problemów wymagających znajomości sztuki budowlanej lub prawa budowlanego
      • przygotowywanie raportów, dokumentacji i korespondencji dotyczących powierzonego zakresu obowiązków
      • przygotowywanie przetargów publicznych na roboty i usługi budowlane

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe o profilu budowlanym
      • uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
      • min. 3 letnie doświadczenie przy realizacji inwestycji budownictwa mieszkaniowego wielorodzinnego
      • aktualny wpis na listę członków okręgowej izby inżynierów budownictwa
      • bardzo dobra znajomość prawa budowlanego wraz z rozporządzeniami wykonawczymi
      • prawo jazdy kat. b
      • umiejętność kosztorysowania
      • umiejętność planowania
      • praktyczna wiedza dot. rozwiązań technicznych, materiałów budowlanych i ich zastosowania
      • umiejętności negocjacyjne, terminowość wykonywanych zadań

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • rozwój kwalifikacji zawodowych
      • niezbędne narzędzia do pracy
      • interesującą pracę w zgranym zespole w rozwijającej się firmie
  • Zastępca głównej księgowej / głównego księgowego

    BBTBS
    • 6 000 do 7 000 zł / mies.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • kierownik/koordynator
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • weryfikacja dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i rachunkowym
      • dekretowanie dokumentów księgowych
      • bieżące księgowanie dokumentów
      • analiza rozrachunków z kontrahentami
      • tworzenie zestawień, analiz, raportów na potrzeby sprawozdawczości, sprawozdawczość finansowa
      • kontrola rejestrów VAT i przygotowanie danych do deklaracji VAT
      • bieżąca kontrola dokumentów księgowych
      • nadzór nad prowadzeniem ewidencji wymaganych przepisami podatkowymi
      • uzgadnianie sald kont księgowych oraz inne czynności związane z zamknięciem miesiąca/roku
      • współpraca z głównym księgowym i prowadzenie ewidencji księgowej w powierzonym zakresie

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, księgowość)
      • min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
      • znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, ustawy o vat oraz ustawy o rachunkowości
      • znajomość problematyki najmu nieruchomości
      • znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office, Excel
      • komunikatywność
      • dokładność, sumienność, kreatywność
      • umiejętność pracy w zespole
      • chęć poszerzania wiedzy, podnoszenia kwalifikacji oraz otwartość na zmiany
      • mile widziana znajomość programu finansowo-księgowego UNISOFT

      Oferujemy

      • interesującą pracę w zgranym zespole w rozwijającej się firmie
      • możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i awansu zawodowego
      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
      • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od umiejętności
      • niezbędne narzędzia do pracy
  • Inspektor nadzoru ds. budowlanych

    BBTBS
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • nadzór i kontrola nad prawidłową realizacją inwestycji i remontów
      • sprawdzanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej opracowywanej przez firmy zewnętrzne
      • sporządzanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, ustalanie zakresu rzeczowego robót budowlanych
      • przeprowadzanie przeglądów budowlanych w zasobach spółki
      • współpraca z administracjami w zakresie rozwiązywania problemów wymagających znajomości sztuki budowlanej lub prawa budowlanego
      • przygotowywanie raportów, dokumentacji i korespondencji dotyczących powierzonego zakresu obowiązków
      • przygotowywanie przetargów publicznych na roboty i usługi budowlane

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe o profilu budowlanym
      • uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
      • min. 3 letnie doświadczenie przy realizacji inwestycji budownictwa mieszkaniowego wielorodzinnego
      • aktualny wpis na listę członków okręgowej izby inżynierów budownictwa
      • bardzo dobra znajomość prawa budowlanego wraz z rozporządzeniami wykonawczymi
      • prawo jazdy kat. b
      • umiejętność kosztorysowania
      • umiejętność planowania
      • praktyczna wiedza dot. rozwiązań technicznych, materiałów budowlanych i ich zastosowania
      • umiejętności negocjacyjne, terminowość wykonywanych zadań

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • rozwój kwalifikacji zawodowych
      • niezbędne narzędzia do pracy
      • interesującą pracę w zgranym zespole w rozwijającej się firmie