Master HR Sp.z o.o.
Zawody: Inny Szczecin, Pracownik produkcji Szczecin, Księgowy Szczecin, Logistyk Szczecin, Inżynier oprogramowania Szczecin.
Kategorie zawodowe: inne, it (informatyka), zarządzanie / dyrekcja, produkcja / przemysł, księgowość / ekonomia.
Oferty pracy Master HR Sp.z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Praca Master HR Sp.z o.o.
Wybrane oferty innych pracodawców
-
-
Specjalista Biura Ochrony/ kierownik Kancelarii Tajnej i Kancelarii Tajnej Międzynarodowej
PCO SPÓŁKA AKCYJNA- Warszawa
- umowa o pracę
PolecanaDodana -
Pracownik administracyjny/Obsługa biura (do 6000 zł brutto)
FUNDACJA RUCH 10 MILIONÓW- praca zdalna
- umowa o pracę
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- 4 000-6 000 zł / mies.
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana
Mapa Master HR Sp.z o.o.
Adres rejestrowy
Master HR Sp.z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Dane firmowe i kontaktowe - Master HR Sp.z o.o.
- Pełna nazwa
- MASTER HR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Adres rejestrowy
- Krokusowa 7 72-002 Dołuje
- NIP
- 9552102938
- REGON
- 811628050
- KRS
- 0000213450
- Forma prawna
- spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
- 03.08.2004
- Status indywidualnej działalności gospodarczej
- AKTYWNA
Profil działalności - kody PKD
Informacja i komunikacja
- 63.11.Z Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność
- 63.12.Z Działalność portali internetowych
- 63.91.Z Działalność agencji informacyjnych
- 63.99.Z Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana
Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna
- 74.90.Z Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana
Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca
- 78.10.Z Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników
- 78.20.Z Działalność agencji pracy tymczasowej
- 78.30.Z Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników
- 82.11.Z Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura
- 82.30.Z Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach
Profil firmy:
Master HR Sp.z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Bielsko-Biała
Praca Master HR Sp.z o.o. - oferty archiwalne
-
ASYSTENT/KA ZARZĄDU
Master HR Sp.z o.o.- Góra Kalwaria
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zadania:
-
Bieżące wsparcie administracyjne i operacyjne pracy Prezesa firmy
-
Zarządzanie kalendarzem i organizacją spotkań
-
Organizowanie podróży służbowych i rozliczanie wydatków
-
Tworzenie podsumowań ze spotkań biznesowych
-
Monitorowanie terminowości realizacji zadań zleconych współpracownikom przez przełożonego
-
Zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy Prezesem, a podległymi działami
-
Analiza raportów w oparciu o zdefiniowane parametry
-
Tworzenie zestawień, raportów i prezentacji
-
Dbanie o sprawną komunikację z pozostałymi działami w firmie
-
Dbanie o wizerunek organizacji i sprawną komunikację w kontaktach z instytucjami zewnętrznymi, podmiotami administracyjnymi, partnerami biznesowymi
Wymagania
i pożądane umiejętności:
-
2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
-
Wykształcenie wyższe lub studia w toku
-
Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (min. B2)
-
Mile widziana znajomość języka rosyjskiego, niemieckiego lub hiszpańskiego
-
Umiejętność radzenia sobie ze złożonymi zadaniami i pracy pod presją czasu
-
Wysokie zdolności organizacyjne
-
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne
-
Samodzielność, rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań
-
Dyspozycyjność i bardzo dobra organizacja pracy własnej
-
Umiejętność szukania informacji
-
Wysoka kultura osobista
-
Dobra obsługa programów pakietu MS Office w szczególności Excel i PowerPoint
Oferujemy
-
Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, wychodzącej naprzeciw zmieniającemu się rynkowi pracy
-
Niezbędne narzędzia i systemy informatyczne wspomagające wykonanie pracy
-
Środowisko pracy gwarantujące bezpieczeństwo, oferujące możliwości rozwoju i satysfakcję z odniesionych sukcesów
-
Dobrą atmosferę pracy wśród otwartych i kreatywnych osób
-
-
Asystent/ka Doradcy
Master HR Sp.z o.o.- Szczecin
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zadania:
-
Wysyłanie i rejestrowanie korespondencji do Klientów
-
Przygotowywanie ofert/ polis w systemach firm ubezpieczeniowych
-
Obsługa i rozliczanie dokumentów ubezpieczeniowych
-
Kontakt z Klientami firmy
-
Wyjaśnianie reklamacji
-
Przygotowywanie dokumentów około ubezpieczeniowych (wypowiedzenia, zgłoszenia sprzedaży, przypomnienia o ratach)
-
Tworzenie tabeli do flot, ofert porównawczych - analiza i synteza danych
-
Weryfikacja poprawności danych w umowach, dokumentach
-
Pełnienie funkcji doradcy dyżurnego po odpowiednim przeszkoleniu produktowym
-
Uczestnictwo w projektach firmy
Wymagania
i pożądane umiejętności:
-
Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane
-
Mile widziane osoby wchodzące na rynek pracy
-
Umiejętność współpracy w zespole
-
Dobra organizacja pracy własnej, terminowość, rzetelność, dokładność
-
Aktywność, otwartość i kreatywność w działaniu
-
Umiejętność słuchania oraz zdolność do jasnego i zwięzłego wyrażanie myśli
-
Wysoka kultura osobista, umiejętność budowania własnej wiarygodności
Oferujemy
-
Współpracę w dynamicznym zespole
-
Wartościowe szkolenia na stanowisku pracy: branżowe, produktowe oraz uczestnictwo w warsztatach rozwojowych
-
Czytelny system premiowy
-
Pozytywną atmosferę pracy nastawioną na efekty działań i współpracę
-
Pracę z liderami w swojej branży
-
-
Kierownik ds. Kluczowych Klientów/Key Account Sales Manager
Master HR Sp.z o.o.- Góra Kalwaria
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zadania:
-
Realizacja planów sprzedażowych
-
Pozyskiwanie nowych klientów z obszaru pracy tymczasowej
-
Budowanie i rozwijanie relacji z klientami
-
Prowadzenie procesu sprzedaży w oparciu o odpowiedni prospecting, umawianie spotkań, analizę potrzeb, przygotowanie i prezentację rozwiązania, pokonywanie obiekcji i zamykanie sprzedaży
-
Współpraca z działami operacyjnymi przy realizacji zamówienia klienta
-
Składanie raportów z codziennej pracy w systemie CRM
-
Koordynacja dalszej współpracy z pozyskanymi przez siebie klientami
Wymagania
i pożądane umiejętności:
-
Minimum 2 letnie doświadczenie w sprzedaży usług B2B - preferowana branża HR - praca tymczasowa, umiejętność efektywnego badania potrzeb Klientów oraz umiejętność negocjowania warunków handlowych
-
Motywacja i determinacja w działaniu, nastawienie na cel, dążenie do osiągania ponadprzeciętnych wyników
-
Dyspozycyjność i możliwość wykonywania działań handlowych na rozległym terenie (kilka województw)
-
Znajomość jęz. angielskiego na poziomie B2
Oferujemy
-
Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, wychodzącej naprzeciw zmieniającemu się rynkowi pracy
-
Niezbędne narzędzia i systemy informatyczne wspomagające wykonanie pracy
-
Atrakcyjne warunki pracy i premia zależna od wyników
-
Środowisko pracy gwarantujące bezpieczeństwo, oferujące możliwości rozwoju i satysfakcję z odniesionych sukcesów
-
Dobrą atmosferę pracy wśród otwartych i kreatywnych osób
-
-
Technik/ Serwisant urządzeń spawalniczych w branży Automotive
Master HR Sp.z o.o.- Szczecin
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zadania:
-
Obsługa techniczna maszyn u największych kontrahentów handlowych - firmy produkcyjne w branży Automotive,
-
Zapewnienie wsparcia technicznego działów technicznych tychże firm w zakresie fachowej wiedzy na temat urządzeń spawalniczych,
-
Naprawa, diagnostyka i uruchamianie urządzeń oraz asystowanie przy produkcji,
-
Przeprowadzanie szkoleń dotyczących obsługi maszyny,
-
Współpraca z działem handlowym.
Wymagania
i pożądane umiejętności:
-
Wykształcenie min. średnie, kierunkowe: automatyka, elektronika, mechatronika lub pokrewne techniczne,
-
Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie jako warunek konieczny (szkolenia, komunikacja z klientem),
-
Prawo jazdy kat. B,
-
Doświadczenie na pokrewnym stanowisku mile widziane,
-
Uprawnienia elektryczne do 1 kW - mile widziane,
-
Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
-
Poza tym pasja, dociekliwość, chęć rozwoju i nauki,
-
Rzetelność i precyzja w pracy,
-
Koncentracja na kliencie, komunikatywność, łatwość nawiązania porozumienia przez telefon,
-
Gotowość do budowania swojego doświadczenia stopniowo, dyspozycyjność.
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, intencję długofalowej współpracy,
-
Pakiet szkoleń produktowych, prowadzonych bezpośrednio przez zagranicznych producentów oraz cykliczne uzupełnianie wiedzy o nowinkach i innowacjach w zakresie rozwiązań technicznych,
-
Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych - inne szkolenia w razie potrzeb,
-
Opieka medyczna oraz niezbędne narzędzia pracy: samochód do celów służbowych, komputer, laptop,
-
Imprezy integracyjne,
-
Bogate zaplecze socjalne,
-
Zapewniamy wszelkie narzędzia niezbędne do pracy,
-
Pracę w firmie z ponad 20 letnią historią na rynku specjalistycznych maszyn dla produkcji
-
-
Koordynator ds. Logistyki Podróży
Master HR Sp.z o.o.- Góra Kalwaria
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zadania:
-
Organizacja podróży kandydatów do pracy w Polsce, z różnych kierunków całego świata
-
Zakup biletów na poszczególne środki transportu, jak: pociąg, samolot, autobus
-
Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług w kraju i za granicą
-
Dbałość o optymalizację kosztów zakupowych
-
Bieżąca komunikacja z Działem Rekrutacji oraz Managerem Działu
-
Bieżący monitoring projektów oraz analiza wydatków
-
Realizacja i koordynacja zamówień na przejazdy osób wychodząca od Działu Rekrutacji
-
Organizowanie formalnego przygotowania Kandydatów do pracy: badania lekarskie/książeczka sanepid/szkolenie BHP
-
Wsparcie Działu Nieruchomości w analizie możliwości przejazdów z miejsca zakwaterowania pracowników do pracy i z powrotem
Wymagania
i pożądane umiejętności:
-
Umiejętności analityczne oraz kreatywnego myślenia
-
Samodzielność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
-
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne
-
Bardzo dobre zdolności organizacyjne
-
Dobra znajomość MS Office, w szczególności programu Excel
-
Znajomość języka angielskiego mile widziana
Oferujemy
-
Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, wychodzącej naprzeciw zmieniającemu się rynkowi pracy
-
Niezbędne narzędzia i systemy informatyczne wspomagające wykonywanie pracy
-
System premiowy oparty o jasno zdefiniowane kryteria i indywidualne wyniki pracy
-
Środowisko pracy gwarantujące bezpieczeństwo, oferujące możliwości rozwoju i satysfakcję z odniesionych sukcesów
-
Dobrą atmosferę pracy wśród otwartych i kreatywnych osób
-
-
Accountant
Master HR Sp.z o.o.- Szczecin
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zadania:
-
Wsparcie procesów księgowych na rzecz 3 spółek zlokalizowanych w Niemczech i Włoszech,
-
Księgowanie dokumentów zgodnie z międzynarodowymi standardami rachunkowości,
-
Rozliczenia wybranych pozycji Rachunku Zysków i Strat i Bilansu,
-
Rozliczenia między spółkami powiązanymi i wsparcie rozliczeń i cen transferowych,
-
Wsparcie wybranych procesów controllingowych i budżetowych.
Wymagania
i pożądane umiejętności:
-
2 lata doświadczenia,
-
Wykształcenie: wyższe,
-
Języki: angielski i/lub niemiecki w stopniu komunikatywnym,
-
Umiejętność obsługi programu Excel,
-
Wysoka dyscyplina i organizacja pracy, poczucie odpowiedzialności i chęć do podejmowania odpowiedzialnych zadań,
-
Elastyczność i umiejętność dostosowania się do zmieniających warunków, zadań i projektów ( w szczególności FM)
-
Umiejętność pracy w trybie multizadaniowym, otwarcie na ludzi i inne kultury (cały zespół firmy pochodzi z 42 różnych krajów, mówi w 33 językach),
-
Chęć do podróży służbowych,
-
Mile widziane: uprawnienia księgowych, doświadczenie międzynarodowe, doświadczenie w Ecomerce i/lub Retail, przywiązanie do postulatów Eco / Impact / Sustainability, uprawnienia do podejmowania pracy na terenie unii europejskiej.
Ważne: jeżeli nie spełniasz wszystkich wymogów lub wydaje ci się że nie jesteś wystarczająco doświadczony/a, ale czujesz że to stanowisko jest dla ciebie -> aplikuj.
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie w ramach Umowy o pracę lub b2B w środowisku międzynarodowym,
-
Praca w modelu hybrydowym - w tygodniu: 2 dni pracy z domu/ 3 dni pracy w biurze-centrum miasta Szczecin, dodatkowo 15 dni pracy w trybie remote z dowolnego miejsca ( możliwe, iż w początkowym okresie zanim zorganizowane zostanie biuro, że będzie konieczna praca w 100% z domu),
-
Możliwość rozwoju, szkoleń i wdrożenia w obowiązki (praca w godz. 9.00-17.00 z możliwością ustalenia godzin indywidualnie w zależności od specyfiki i potrzeb),
-
Atrakcyjne wynagrodzenie i dodatkowe benefity: dostęp do szkoleń, kursów językowych i innych, min. 28 dni urlopu.
-
-
Specjalista ds. Rekrutacji z językiem ukraińskim/ rosyjskim
Master HR Sp.z o.o.- Góra Kalwaria
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zadania:
-
Prowadzenie działań rekrutacyjnych w Polsce i poza granicami kraju
-
Aktywne poszukiwania kandydatów do pracy na określone stanowiska
-
Publikacja ogłoszeń, przeprowadzanie selekcji aplikacji, wywiadów telefonicznych oraz spotkań rekrutacyjnych
-
Korzystanie z dostępnych i znanych źródeł rekrutacyjnych, a także poszukiwanie nowych rozwiązań
-
Wsparcie i opieka nad kandydatami od momentu przeprowadzenia rozmów do momentu zatrudnienia u pracodawcy
-
Współpraca z działami wewnętrznymi firmy oraz z oddziałami w Polsce
-
Monitorowanie własnych działań rekrutacyjnych i raportowanie jej efektów
-
Kreowanie i realizacja projektów wewnątrz firmy
Wymagania
i pożądane umiejętności:
-
Doświadczenie na stanowisku Specjalisty ds. rekrutacji jako warunek konieczny
-
Płynna znajomość języka ukraińskiego, rosyjskiego lub pokrewnego - warunek konieczny
-
Znajomość języka angielskiego i/lub hiszpańskiego będzie dodatkowym atutem (mile widziana)
-
Samodzielność i dobra organizacji pracy własnej
-
Praktyczna znajomość pakietu MS Office
-
Czynne prawo jazdy kat. B
-
Chęć nauki i rozwoju w obszarze rekrutacji
-
Umiejętność pracy pod presją czasu
-
Kreatywność i pomysłowość
Oferujemy
-
Pracę w doświadczonym i zgranym zespole
-
Uczestnictwo w międzynarodowych projektach
-
Pracę w systemie hybrydowym
-
Bezpieczeństwo i stabilność - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - pierwsza umowa na okres 1 roku
-
Wynagrodzenie zasadnicze oraz premię kwartalną opartą na celach indywidualnych
-
Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń
-
Niezbędne narzędzia pracy - laptop, komórka.
-
-
Specjalista ds. Marketingu i Analiz
Master HR Sp.z o.o.- Góra Kalwaria
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zadania:
-
Udział w wypracowywaniu strategii marketingowej oraz odpowiedzialność za jej wdrożenie
-
Realizacja działań marketingowych, planów marketingowych, promocja nowych produktów
-
Prowadzenie analiz rynku i opracowywanie wyników badań,
-
Kontrolowanie realizacji działań marketingowych oraz ich efektywności,
-
Monitorowanie działań konkurencji - opracowywanie raportów, analiza i synteza danych
-
Zarządzanie i uzupełnianie bazy SIR/SIM
-
Wspieranie działu sprzedaży w zakresie pozyskiwania nowych klientów
-
Zarządzanie procesem wyboru dostawców, zamówień i dystrybucji gadżetów reklamowych (smart gadżety),
-
Rekomendowanie i organizacja eventów, jak spotkania roczne z Klientami, udział w branżowych konferencjach/ targach/ panelach,
-
Budowanie współpracy i kontakt z organizacjami branżowymi,
-
Współpraca z zewnętrzną firmą PR, agencjami reklamowymi, drukarniami
Wymagania
i pożądane umiejętności:
-
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
Rozumienie biznesu, rynku pracy, outsourcingu usług, gospodarki i trendów społecznych
-
Doskonałe zdolności komunikacyjne, w tym umiejętność pisania tekstów marketingowych (krótkich i średniej długości - ok. 200 - 300 słów)
-
Dobra obsługa programów pakietu MS Office, w szczególności Power Point i Excel
-
Zdolności analityczne, umiejętność przygotowywania analiz i raportów rynkowych
-
Dokładność, rzetelność i terminowość
-
Organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole
-
Zaangażowanie, inicjatywa i samodzielność w działaniu
-
Umiejętność planowania i realizowania prac projektowych
-
Mile widzialna obsługa programów graficznych, w tym edytowania video/foto
-
Kreatywność i pozytywne nastawienie
Oferujemy
-
Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, wychodzącej naprzeciw zmieniającemu się rynkowi pracy
-
Niezbędne narzędzia i systemy informatyczne wspomagające wykonanie pracy
-
Atrakcyjne warunki pracy i płacy
-
Benefity: ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do karnetów sportowych, ubezpieczenie zdrowotne na atrakcyjnych warunkach, urlop urodzinowy, imprezy integracyjne
-
Środowisko pracy gwarantujące bezpieczeństwo, oferujące możliwości rozwoju i satysfakcję z odniesionych sukcesów
-
Dobrą atmosferę pracy wśród otwartych i kreatywnych osób
-
-
Specjalista ds. Nieruchomości
Master HR Sp.z o.o.- Góra Kalwaria
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zadania:
-
Pozyskiwanie nieruchomości w celu zakwaterowania pracowników - zakup lub wynajem
-
Wyszukanie nieruchomości, przeprowadzenie niezbędnych negocjacji, ustalenie warunków umowy, kontakt z notariuszem
-
Odpowiedzialność za kontakt, negocjacje, warunki handlowe z wynajmującymi nieruchomości
-
Kontrolowanie efektywności wynajmowanych nieruchomości pod kątem założonego budżetu oraz innych wyznaczonych parametrów
-
Współpraca z pozostałymi działami i oddziałami firmy w zakresie zakwaterowania pracowników
-
Pozyskiwanie nieruchomości pod inwestycje (wyszukanie, negocjacje, umowa, zakup)
-
Najem nieruchomości oraz miejsc noclegowych na zewnątrz dla innych podmiotów
-
Przeprowadzanie audytów nieruchomości wynajmowanych przez firmę
-
Raportowanie do Dyrektora ds. Nieruchomości
Wymagania
i pożądane umiejętności:
-
Doświadczenie w obrocie nieruchomościami
-
Wiedza remontowo-budowlana - mile widziana
-
Kreatywność, dynamizm i orientacja na cel
-
Zaangażowanie, inicjatywa i samodzielność w działaniu
-
Umiejętności analityczne
-
Umiejętności negocjacyjne
-
Prawo jazdy kategorii B
-
Dobra obsługa programów z pakietu MS Office
-
Gotowość do odbywania podróży służbowych
Oferujemy
-
Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, wychodzącej naprzeciw zmieniającemu się rynkowi pracy
-
Niezbędne narzędzia i systemy informatyczne wspomagające wykonanie pracy
-
Atrakcyjne warunki pracy i płacy
-
Środowisko pracy gwarantujące bezpieczeństwo, oferujące możliwości rozwoju i satysfakcję z odniesionych sukcesów
-
Dobrą atmosferę pracy wśród otwartych i kreatywnych osób
-
-
Specjalista ds. Logistyki Przyjazdów
Master HR Sp.z o.o.- Góra Kalwaria
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zadania:
-
Współpraca z klientami oraz dostawcami usług (firmy transportowe, zagraniczne Agencje Pracy)
-
Organizacja transportu kandydatów do pracy, z różnych kierunków świata
-
Zakup biletów na poszczególne środki transportu: pociąg, samolot, autobus.
-
Dbałość o optymalizację kosztów zakupowych
-
Bieżąca komunikacja z Działem Rekrutacji oraz Managerem Działu
-
Bieżący monitoring projektów oraz analiza kosztów transportu
-
Realizacja zamówień na transport wychodząca od Działu Rekrutacji
-
Organizowanie formalnego przygotowania Kandydatów do pracy: badania lekarskie/książeczka sanepid/szkoleń BHP
-
Wsparcie działu nieruchomości w analizie możliwości transportowych z kwater do pracy i z powrotem
Wymagania
i pożądane umiejętności:
-
Doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 1 rok)
-
Doświadczenie w zarządzaniu: flotą samochodową, transportem, organizacji podróży służbowych
-
Umiejętności analityczne oraz kreatywnego myślenia,
-
Samodzielność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
-
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne
-
Bardzo dobre zdolności organizacyjne
-
Dobra znajomość MS Office, w szczególności programu Excel
Oferujemy
-
Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, wychodzącej naprzeciw zmieniającemu się rynkowi pracy
-
Niezbędne narzędzia i systemy informatyczne wspomagające wykonanie pracy
-
System premiowy oparty o uzyskane wyniki pracy i jasno zdefiniowane kryteria
-
Środowisko pracy gwarantujące bezpieczeństwo, oferujące możliwości rozwoju i satysfakcję z odniesionych sukcesów
-
Dobrą atmosferę pracy wśród otwartych i kreatywnych osób.
-
-
Kierownik Call Center
Master HR Sp.z o.o.- Góra Kalwaria
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Rozwijanie Call Center w dziale rekrutacji w celu opieki nad Kandydatami i Pracownikami a tym samym nad wysoką jakością realizacji usług dla klientów biznesowych
-
Dbałość o realizowanie celów biznesowych stawianych przez zespołem Call Center
-
Kierowanie zespołem i zapewnienie skutecznego funkcjonowania działu
-
Zastępowanie Menadżera Działu Rekrutacji w razie potrzeby
-
Rekrutacja pracowników, zatrudnianie i rozwijanie podległych pracowników poprzez szkolenia, mentoring, codzienne wsparcie
-
Dobieranie odpowiednich narzędzi, wdrażanie procesów i procedur w celu sprawnej realizacji zadań
-
Analizowanie, kontrolowanie i raportowanie wyników działu
-
Bieżąca komunikacja w ramach wewnętrznych struktur organizacji
-
Rozliczanie dostawców, tworzenie analiz i zestawień z systemów informatycznych
Wymagania
-
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem (min. 3-4 osoby)
-
Doświadczenie w zarządzaniu połączeń przychodzących i ich dystrybucji
-
Komunikatywna znajomość języka rosyjskiego
-
Znajomość języka angielskiego - mile widziana
-
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne
-
Bardzo dobre zdolności organizacji pracy własnej i podległego zespołu
-
Umiejętność pracy pod presją czasu
-
Zdolności analityczne oraz kreatywnego myślenia
-
Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
Oferujemy
-
Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, wychodzącej naprzeciw zmieniającemu się rynkowi pracy
-
Niezbędne narzędzia i systemy informatyczne wspomagające wykonanie pracy
-
System premiowy oparty o uzyskane wyniki pracy i jasno zdefiniowane kryteria
-
Środowisko pracy gwarantujące bezpieczeństwo, oferujące możliwości rozwoju i satysfakcję z odniesionych sukcesów
-
Dobrą atmosferę pracy wśród otwartych i kreatywnych osób
-
-
Specjalista ds. Zakupów
Master HR Sp.z o.o.- Dobra
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zadania:
-
Poszukiwanie i sporządzanie zapytań ofertowych w celu pozyskania nowych dostawców materiałów, narzędzi, usług
-
Analiza ofert dostawców, optymalizacja warunków współpracy,
-
Wybór dostawców, negocjacje warunków współpracy,
-
Realizacja zakupów zgodnie z zapotrzebowaniem wewnętrznym organizacji,
-
Testowanie i analiza jakościowa nowych materiałów do produkcji,
-
Czynności dot. poprawy dokumentacji technicznej: rysunki, wymagania itp.
-
Sporządzanie raportów z danymi statystycznymi dot. zakupów, analiza prognoz i komunikowanie
o zmianach, -
Podejmowanie operacyjnych działań prowadzących do redukcji kosztów związanych
z zaopatrzeniem, -
Analiza i optymalizacja kosztów transportu,
-
Praca administracyjna w systemie ERP - realizacja zamówień zakupowych, pozyskiwaniem danych
-
Uaktualnianie Service Net w zakresie obszaru zakupów,
-
Aktywne uczestnictwo w grupie pracowników Zakupów spółki,
-
Odpowiedzialność za określoną grupę dostawców.
Wymagania
i pożądane umiejętności:
-
Wykształcenie wyższe techniczne,
-
Doświadczenie min. 2 lata na podobnym stanowisku,
-
Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w środowisku międzynarodowym (poziom min. B1),
-
Obsługa Ms Office w szczególności Excel (sposób wizualizacji danych),
-
Znajomość technik negocjacyjnych i zdolności analityczne,
-
Samodzielność w podejmowaniu decyzji,
-
Wysokie zdolności komunikacyjne,
-
Kreatywność w poszukiwaniu nowoczesnych rozwiązań,
-
Dodatkowy atut:znajomość innego języka obcego,wiedza z obszaru produkcji transformatorów.
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie w ramach Umowy o pracę w firmie produkcyjnej w kulturze skandynawskiej (praca w godzinach 8.00-16.00),
-
Wynagrodzenie adekwatne do wiedzy, doświadczenia i umiejętności,
-
Szkolenia wprowadzające,
-
Celebrację wspólnie z zespołem miłych wydarzenia, tj. Tłusty Czwartek, Mikołajki i wiele innych,
-
Benefity: dofinansowanie zajęć sportowych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, program emerytalny, parking dla pracowników, dofinansowanie do wypoczynku, program rekomendacji pracowników, możliwość uzyskania uprawnień, bony towarowe.
-
-
Kierownik/ Koordynator Działu Kadr i Płac
Master HR Sp.z o.o.- Góra Kalwaria
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zadania:
-
Zarządzanie zespołem kadrowo-płacowym i dokumentacji kadrowej (10 osób)
-
Obsługa kadrowo-płacowa wybranych klientów
-
Weryfikowanie procesów kadr, płac i dokumentacji, wypracowywanie usprawnień, planowanie i nadzór nad wdrożeniem usprawnień
-
Przygotowywanie projektów oraz harmonogramów realizacji zadań specjalnych dla zespołu
-
Udział w projektach dotyczących różnych działów firmy
-
Kształtowanie efektywnej współpracy z innymi działami
-
Organizacja pracy zespołu - rekomendowanie przydziału klientów, planowanie HC, zastępstw oraz rekrutacja nowych pracowników
-
Stawianie celów i rozliczanie efektów pracy
-
Motywowanie i zapewnianie informacji zwrotnej
-
Przygotowywanie i realizacja planów rozwojowych w zespole
-
Kontrola czasu pracy: nadgodziny, urlopy, home office
Wymagania
i pożądane umiejętności:
-
Minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników
-
Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku w obszarze kadr i płac
-
Praktyczna wiedza z zakresu kadr i płac, umiejętność naliczania wynagrodzeń, prawa pracy, prawa podatkowego, systemu ubezpieczeń społecznych, kodeksu cywilnego
-
Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word i Excel
-
Doświadczenie w obsłudze programów kadrowo-płacowych i programu Płatnik
-
Znajomość programu kadrowo-płacowego Enova będzie dużym atutem
-
Wyższe wykształcenie lub studia w toku
-
Komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego będzie atutem
-
Samodzielność, dokładność, otwartość i dobra organizacja pracy własnej
-
Proaktywność w działaniu, życzliwość i optymistyczne nastawienie do codziennych zadań
-
Stawianie na współpracę i rozwijanie podległych pracowników
Oferujemy
-
Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, wychodzącej naprzeciw zmieniającemu się rynkowi pracy
-
Niezbędne narzędzia i systemy informatyczne wspomagające wykonanie pracy
-
Możliwość częściowego wykonywania obowiązków w zdalnym trybie pracy, po wdrożeniu w obowiązki
-
Środowisko pracy gwarantujące bezpieczeństwo, oferujące możliwości rozwoju i satysfakcję z odniesionych sukcesów
-
Możliwość udziału w projektowaniu nowych rozwiązań w zakresie administracji kadrowej i HR
-
-
Export Sales Represantative
Master HR Sp.z o.o.- Szczecin
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Responsibilities:
-
Acquire new customers and distributors on European markets
-
Execute the company's sales strategy in foreign markets and achieve sales targets
-
Build and develop long-term partnerships in the sale of the company's products
-
Customer service of existing customers on the daily basis
-
Plan and coordinate participation at international exhibition
-
Visit other rehab exhibitions to discover potential clients and exchange contact information
-
Visit customers abroad, including training of their sales staff in the strength of the company's products
-
Arrange sales meetings via internet platforms with customers, including product demonstrations
Wymagania
Requirements:
-
Technical mindset
-
English fluency in speaking and writing
-
Experience in sales or export
-
Openness for travel abroad
Oferujemy
We offer:
-
An exciting job environment with opportunities for growth and a large degree of independence at work
-
A workplace with ambitious and competent staff in a growing company where every employee makes a difference
-
Work in an industry that aims to help others
-
Attractive salary conditions
We are open to ambitious people working with sales in Poland that are willing to take a step forward and start working with international sales.
Interested persons should send their application along with a CV to:
-
-
Service Manager/ Kierownik Serwisu
Master HR Sp.z o.o.- Bolesławiec
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Powołanie jednostki serwisowej do działania,
-
Zarządzanie serwisem traktorów, naczep, maszyn rolniczych i transportowych,
-
Powołanie zespołu wykwalifikowanych ślusarzy i mechaników,
-
Wybór odpowiedniego programu informatycznego do zarządzania usługą i jego implementacja,
-
Organizacja, koordynacja i kontrola wysokiej jakości napraw traktorów i naczep,
-
Organizacja i zarządzanie procesem logistycznym łańcucha dostaw części zamiennych,
-
Utrzymanie procesów serwisowych i zapewnienie niezbędnej obsługi technicznej, bazy informacji,
-
Szkolenie pracowników, zapewnienie odpowiednich kompetencji technicznych,
-
Zapewnienie wysokich wskaźników jakościowych oraz efektywności pracy zespołu,
-
Nadzór nad utrzymaniem i właściwą eksploatacją infrastruktury jednostki.
Wymagania
-
Wykształcenie min. średnie, kierunkowe: mechanika samochodowa,
-
Doświadczenie na pokrewnym stanowisku,
-
Wiedza na temat łańcucha dostaw w branży serwisowej w Automotive,
-
Zdolności organizacyjne oraz doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
-
Dobra znajomość języka rosyjskiego jako warunek konieczny,
-
Znajomość języka angielskiego mile widziana,
-
Inicjatywa, odpowiedzialność, zdolność aktywnego uczestniczenia w podejmowaniu decyzji.
Oferujemy
-
Szansę na zbudowanie nowego, profesjonalnego serwisu naprawczego od podstaw,
-
Profesjonalne środowisko pracy w firmie o międzynarodowym zasięgu,
-
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz atrakcyjne warunki zatrudnienia,
-
Samochód służbowy.
-
-
SALES MANAGER
Master HR Sp.z o.o.- Szczecin
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Responsible for daily contact with export customers and potential B2B customers,
-
Execute the company"s sales strategy in foreign markets and achieve sales targets,
-
Build long-term relationships with existing and potential clients,
-
Customer service and development of sales to existing customers,
-
Monitor and analyze market needs and competitor activities,
-
Maintain customer database, prepare reports and analyze data to increase operational efficiency,
-
Plan and coordinate participation at exhibitions,
-
Visit other exhibitions to discover potential clients and exchange contact information,
-
Visit customers abroad, including training of their sales staff in the strength of the company"s products,
-
Arrange sales meetings via internet platforms with customers, including product demonstrations.
Wymagania
-
Master"s degree will be appreciated,
-
High-level English in writing and speaking,
-
Trading and sales-based background with technical insight to understand product range and its advantages,
-
Practical sales and export skills are heavily favored,
-
Openness for travel abroad.
Oferujemy
-
An exciting job environment with opportunities for growth and a large degree of independent work,
-
A workplace with ambitious and competent staff in a growing company where every employee makes a difference,
-
To be part of an humble environment filled with humor and where quick decisions are made.
Interested persons should send their application along with a CV to:
-
-
German Program Manager
Master HR Sp.z o.o.- Góra Kalwaria
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zadania:
-
Koordynowanie projektami realizowanymi na terenie Niemiec i dbanie o efektywny przepływ informacji między stronami kontraktu
-
Zapewnienie realizacji procedur związanych z oddelegowaniem pracowników/ zleceniobiorców do realizacji usług produkcyjnych w Niemczech
-
Wspieranie zespołów w pracy i aklimatyzacji na terenie Niemiec
-
Ścisła współpraca z Klientem zewnętrznym oraz wewnętrznymi działami firmy (Działy: HR, Legalizacji, Rekrutacji, Rozliczeń)
-
Tłumaczenie w językach polskim, rosyjskim i niemieckim
-
Planowanie realizacji usług uwzględniające zamówienia, rotację oraz absencje pracowników
-
Zarządzanie efektywnością, wydajnością i podnoszeniem jakości usług
-
Zapewnienie spójności i aktualności danych związanych z realizacją projektów w wyznaczonych systemach informatycznych
Wymagania
i pożądane umiejętności:
-
Znajomość języka rosyjskiego oraz niemieckiego na poziomie komunikatywnym (w mowie i piśmie)
-
Doświadczenie w zarządzaniu kilkoma projektami jednocześnie
-
Umiejętność efektywnej komunikacji i przyjazne nastawienie do współpracowników
-
Doświadczenie w zarządzaniu ludźmi i zadaniami
-
Zadaniowe podejście do realizacji celów
-
Zaangażowanie, inicjatywa i samodzielność w działaniu
-
Otwartość na podróżowanie (około 15%-30% czasu pracy)
-
Otwartość na pomysły
-
Umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku
-
Dobra obsługa programów z pakietu MS Office
-
Zaangażowanie i samodzielność w działaniu
Oferujemy
-
Zatrudnienie w firmie z długoletnim stażem, wychodzącej naprzeciw zmieniającemu się rynkowi pracy
-
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
-
Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon
-
Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie
-
Samodzielność, autonomię w podejmowaniu decyzji
-
Możliwości rozwoju i satysfakcję z odniesionych sukcesów
-
System premiowy oparty na wypracowanych wynikach
-
Pracę w dobrej atmosferze, w otwartym i kreatywnym Zespole
-
-
Accountant / Księgowa (y)
Master HR Sp.z o.o.- Szczecin
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Responsibilities:
-
Monthly reconciliation of customer statements, contact customers in case of discrepancies,
-
Analysis delivered not invoiced items,
-
Make payments,
-
Post banks on a daily basis and reconcile banks at month end,
-
Account postings,
-
Account reconciliation,
-
Accounts Receivable: create customers, invoicing,
-
Reminder processing on overdue invoices,
-
Monthly shipment of debtor statements and solve issues in case of discrepancies,
-
VAT reconciliation and declaration (sales part),
-
Posting purchase invoices (stock items),
-
General finance issues necessary to support the business and colleagues (AP&AR).
Wymagania
Requirements:
-
Minimum 3 years of proven experience in a similar role,
-
Good command of English (B2),
-
MS Office (mainly Excel) skills,
-
Good knowledge of Axapta 2009 is a strong asset,
-
Strong organizational, analytical, multitasking and time-management skills,
-
Flexibility, especially in a period of month end close.
Oferujemy
We offer:
-
Stable employment under an employment contract in a company with national and international reach, guided by the values of: partnership, responsibility, quality, development and commitment,
-
Attractive salary, friendly atmosphere in a team of 4,
-
Private medical care, Multisport, group insurance.
-
-
Accountant / Księgowy
Master HR Sp.z o.o.- Szczecin
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Responsibilities:
-
Monthly reconciliation of customer statements, contact customers in case of discrepancies,
-
Analysis delivered not invoiced items,
-
Make payments,
-
Post banks on a daily basis and reconcile banks at month end,
-
Account postings,
-
Account reconciliation,
-
Accounts Receivable: create customers, invoicing,
-
Reminder processing on overdue invoices,
-
Monthly shipment of debtor statements and solve issues in case of discrepancies,
-
VAT reconciliation and declaration (sales part),
-
Posting purchase invoices (stock items),
-
General finance issues necessary to support the business and colleagues (AP&AR).
Wymagania
Requirements:
-
Minimum 3 years of proven experience in a similar role,
-
Good command of English (B2),
-
MS Office (mainly Excel) skills,
-
Good knowledge of Axapta 2009 is a strong asset,
-
Strong organizational, analytical, multitasking and time-management skills,
-
Flexibility, especially in a period of month end close.
Oferujemy
We offer:
-
Stable employment under an employment contract in a company with national and international reach, guided by the values of: partnership, responsibility, quality, development and commitment,
-
Attractive salary, friendly atmosphere in a team of 4,
-
Private medical care, Multisport, group insurance.
-
-
Production Manager
Master HR Sp.z o.o.- Szczecin
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Responsibilities:
-
Ensure customer orders are completed on time and to budget and that quality standards and targets are met,
-
Anticipates bottlenecks, clarifies project priorities, identifies risks, and escalates issues that cannot be internally resolved,
-
Supervise and motivate a team of workers (Production Department for over 150 people),
-
Identifies processes that can improve project efficiency and act as a change manager for them,
-
Select equipment and take responsibility for its maintenance,
-
Set and maintain the quality standards,
-
Ensure that the production will be cost effective by estimating costs and negotiating and agreeing budgets with both clients and managers,
-
Monitor the production processes and adjust schedules as needed,
-
Monitor productivity rates and product standards and implement quality control programs,
-
Ensure that health and safety guidelines are always followed,
-
Work with other managers to implement the company"s policies and goals,
-
Provides regular status reports and capacity plan updates with the team and with management,
-
Review worker performance and identify training needs.
Wymagania
Requirements:
-
Minimum 3 years, proven experience on similar position (operations manager, production manager)
-
Planning and organization skills to be able run and monitor the production process,
-
The ability to act decisively and solve staff or equipment-related problems,
-
Exceptional problem-solving skills, Be highly organized,
-
The ability to communicate clearly and persuasively with your team, managers and clients,
-
The ability to work under pressure and multitask,
-
Leadership skills and the ability to motivate others to meet deadlines,
-
A results-driven approach to work,
-
The ability to work in a logical, systematic manner,
-
Proven ability to prioritize and handle multiple on-going assignments,
-
Proficient in MS Office, ERP system user, Speak freely English.
Oferujemy
We offer:
-
Stable employment in a production company with Scandinavian capital - New Position in the company,
-
Possibility of independent and ambitious work - new challenges,
-
Benefits: Private medical care, Multisport, group insurance.
-
Pracodawcy z miasta Szczecin
-
STERNJOB SP. Z O.O.
-
Farutex Sp. z o.o.
-
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY W SZCZECINIE
-
Szczecińskie Przedsiębiorstwo Autobusowe Dąbie Sp. z o.o.
-
IMS GmbH
-
MORSKA STOCZNIA REMONTOWA GRYFIA SPÓŁKA AKCYJNA
-
ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE
-
KS SERVICE SP Z O O
-
UniKadr Biuro Doradztwa Personalnego
-
METRO Global Solution Center sp. z o.o.
-
Tom Sp. z o.o.
-
HM Serwis Group Sp. z o.o.
-
7HR GROUP SP Z O O
-
IAI Sp. z o.o.
-
Kadry Serwis sp.zo.o
-
Mactel
-
E.S.G. Work Sp. z o.o.
-
AUTODOC Logistics Sp. z o.o.
-
Hörmannshofer Fassaden
-
RELLA INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
HRlink Sp. z o.o.
-
HKL Dekoracja Okien Sp. z o.o.
-
Frode Laursen Niemcy
-
PUCCINI sp. z o.o.