Master HR Sp.z o.o.

  

Master HR Sp.z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Inny Szczecin, Pracownik produkcji Szczecin, Księgowy Szczecin, Logistyk Szczecin, Inżynier oprogramowania Szczecin.
Kategorie zawodowe: inne, it (informatyka), zarządzanie / dyrekcja, produkcja / przemysł, księgowość / ekonomia.

Oferty pracy Master HR Sp.z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Master HR Sp.z o.o.

Wybrane oferty innych pracodawców

Mapa Master HR Sp.z o.o.

Adres rejestrowy

Master HR Sp.z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe i kontaktowe - Master HR Sp.z o.o.

Pełna nazwa
MASTER HR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Krokusowa 7 72-002 Dołuje
NIP
9552102938
REGON
811628050
KRS
0000213450
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
03.08.2004
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Informacja i komunikacja

  • 63.11.Z Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność
  • 63.12.Z Działalność portali internetowych
  • 63.91.Z Działalność agencji informacyjnych
  • 63.99.Z Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 74.90.Z Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 78.10.Z Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników
  • 78.20.Z Działalność agencji pracy tymczasowej
  • 78.30.Z Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników
  • 82.11.Z Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura
  • 82.30.Z Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Profil firmy:
Master HR Sp.z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała

Praca Master HR Sp.z o.o. - oferty archiwalne

  • ASYSTENT/KA ZARZĄDU

    Master HR Sp.z o.o.
    • Góra Kalwaria
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Bieżące wsparcie administracyjne i operacyjne pracy Prezesa firmy
      • Zarządzanie kalendarzem i organizacją spotkań
      • Organizowanie podróży służbowych i rozliczanie wydatków
      • Tworzenie podsumowań ze spotkań biznesowych
      • Monitorowanie terminowości realizacji zadań zleconych współpracownikom przez przełożonego
      • Zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy Prezesem, a podległymi działami
      • Analiza raportów w oparciu o zdefiniowane parametry
      • Tworzenie zestawień, raportów i prezentacji
      • Dbanie o sprawną komunikację z pozostałymi działami w firmie
      • Dbanie o wizerunek organizacji i sprawną komunikację w kontaktach z instytucjami zewnętrznymi, podmiotami administracyjnymi, partnerami biznesowymi

      Wymagania

      i pożądane umiejętności:

      • 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
      • Wykształcenie wyższe lub studia w toku
      • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (min. B2)
      • Mile widziana znajomość języka rosyjskiego, niemieckiego lub hiszpańskiego
      • Umiejętność radzenia sobie ze złożonymi zadaniami i pracy pod presją czasu
      • Wysokie zdolności organizacyjne
      • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne
      • Samodzielność, rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań
      • Dyspozycyjność i bardzo dobra organizacja pracy własnej
      • Umiejętność szukania informacji
      • Wysoka kultura osobista
      • Dobra obsługa programów pakietu MS Office w szczególności Excel i PowerPoint

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, wychodzącej naprzeciw zmieniającemu się rynkowi pracy
      • Niezbędne narzędzia i systemy informatyczne wspomagające wykonanie pracy
      • Środowisko pracy gwarantujące bezpieczeństwo, oferujące możliwości rozwoju i satysfakcję z odniesionych sukcesów
      • Dobrą atmosferę pracy wśród otwartych i kreatywnych osób
  • Asystent/ka Doradcy

    Master HR Sp.z o.o.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Wysyłanie i rejestrowanie korespondencji do Klientów
      • Przygotowywanie ofert/ polis w systemach firm ubezpieczeniowych
      • Obsługa i rozliczanie dokumentów ubezpieczeniowych
      • Kontakt z Klientami firmy
      • Wyjaśnianie reklamacji
      • Przygotowywanie dokumentów około ubezpieczeniowych (wypowiedzenia, zgłoszenia sprzedaży, przypomnienia o ratach)
      • Tworzenie tabeli do flot, ofert porównawczych - analiza i synteza danych
      • Weryfikacja poprawności danych w umowach, dokumentach
      • Pełnienie funkcji doradcy dyżurnego po odpowiednim przeszkoleniu produktowym
      • Uczestnictwo w projektach firmy

      Wymagania

      i pożądane umiejętności:

      • Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane
      • Mile widziane osoby wchodzące na rynek pracy
      • Umiejętność współpracy w zespole
      • Dobra organizacja pracy własnej, terminowość, rzetelność, dokładność
      • Aktywność, otwartość i kreatywność w działaniu
      • Umiejętność słuchania oraz zdolność do jasnego i zwięzłego wyrażanie myśli
      • Wysoka kultura osobista, umiejętność budowania własnej wiarygodności

      Oferujemy

      • Współpracę w dynamicznym zespole
      • Wartościowe szkolenia na stanowisku pracy: branżowe, produktowe oraz uczestnictwo w warsztatach rozwojowych
      • Czytelny system premiowy
      • Pozytywną atmosferę pracy nastawioną na efekty działań i współpracę
      • Pracę z liderami w swojej branży
  • Kierownik ds. Kluczowych Klientów/Key Account Sales Manager

    Master HR Sp.z o.o.
    • Góra Kalwaria
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Realizacja planów sprzedażowych
      • Pozyskiwanie nowych klientów z obszaru pracy tymczasowej
      • Budowanie i rozwijanie relacji z klientami
      • Prowadzenie procesu sprzedaży w oparciu o odpowiedni prospecting, umawianie spotkań, analizę potrzeb, przygotowanie i prezentację rozwiązania, pokonywanie obiekcji i zamykanie sprzedaży
      • Współpraca z działami operacyjnymi przy realizacji zamówienia klienta
      • Składanie raportów z codziennej pracy w systemie CRM
      • Koordynacja dalszej współpracy z pozyskanymi przez siebie klientami

      Wymagania

      i pożądane umiejętności:

      • Minimum 2 letnie doświadczenie w sprzedaży usług B2B - preferowana branża HR - praca tymczasowa, umiejętność efektywnego badania potrzeb Klientów oraz umiejętność negocjowania warunków handlowych
      • Motywacja i determinacja w działaniu, nastawienie na cel, dążenie do osiągania ponadprzeciętnych wyników
      • Dyspozycyjność i możliwość wykonywania działań handlowych na rozległym terenie (kilka województw)
      • Znajomość jęz. angielskiego na poziomie B2

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, wychodzącej naprzeciw zmieniającemu się rynkowi pracy
      • Niezbędne narzędzia i systemy informatyczne wspomagające wykonanie pracy
      • Atrakcyjne warunki pracy i premia zależna od wyników
      • Środowisko pracy gwarantujące bezpieczeństwo, oferujące możliwości rozwoju i satysfakcję z odniesionych sukcesów
      • Dobrą atmosferę pracy wśród otwartych i kreatywnych osób
  • Technik/ Serwisant urządzeń spawalniczych w branży Automotive

    Master HR Sp.z o.o.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Obsługa techniczna maszyn u największych kontrahentów handlowych - firmy produkcyjne w branży Automotive,
      • Zapewnienie wsparcia technicznego działów technicznych tychże firm w zakresie fachowej wiedzy na temat urządzeń spawalniczych,
      • Naprawa, diagnostyka i uruchamianie urządzeń oraz asystowanie przy produkcji,
      • Przeprowadzanie szkoleń dotyczących obsługi maszyny,
      • Współpraca z działem handlowym.

      Wymagania

      i pożądane umiejętności:

      • Wykształcenie min. średnie, kierunkowe: automatyka, elektronika, mechatronika lub pokrewne techniczne,
      • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie jako warunek konieczny (szkolenia, komunikacja z klientem),
      • Prawo jazdy kat. B,
      • Doświadczenie na pokrewnym stanowisku mile widziane,
      • Uprawnienia elektryczne do 1 kW - mile widziane,
      • Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
      • Poza tym pasja, dociekliwość, chęć rozwoju i nauki,
      • Rzetelność i precyzja w pracy,
      • Koncentracja na kliencie, komunikatywność, łatwość nawiązania porozumienia przez telefon,
      • Gotowość do budowania swojego doświadczenia stopniowo, dyspozycyjność.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, intencję długofalowej współpracy,
      • Pakiet szkoleń produktowych, prowadzonych bezpośrednio przez zagranicznych producentów oraz cykliczne uzupełnianie wiedzy o nowinkach i innowacjach w zakresie rozwiązań technicznych,
      • Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych - inne szkolenia w razie potrzeb,
      • Opieka medyczna oraz niezbędne narzędzia pracy: samochód do celów służbowych, komputer, laptop,
      • Imprezy integracyjne,
      • Bogate zaplecze socjalne,
      • Zapewniamy wszelkie narzędzia niezbędne do pracy,
      • Pracę w firmie z ponad 20 letnią historią na rynku specjalistycznych maszyn dla produkcji
  • Koordynator ds. Logistyki Podróży

    Master HR Sp.z o.o.
    • Góra Kalwaria
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Organizacja podróży kandydatów do pracy w Polsce, z różnych kierunków całego świata
      • Zakup biletów na poszczególne środki transportu, jak: pociąg, samolot, autobus
      • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług w kraju i za granicą
      • Dbałość o optymalizację kosztów zakupowych
      • Bieżąca komunikacja z Działem Rekrutacji oraz Managerem Działu
      • Bieżący monitoring projektów oraz analiza wydatków
      • Realizacja i koordynacja zamówień na przejazdy osób wychodząca od Działu Rekrutacji
      • Organizowanie formalnego przygotowania Kandydatów do pracy: badania lekarskie/książeczka sanepid/szkolenie BHP
      • Wsparcie Działu Nieruchomości w analizie możliwości przejazdów z miejsca zakwaterowania pracowników do pracy i z powrotem

      Wymagania

      i pożądane umiejętności:

      • Umiejętności analityczne oraz kreatywnego myślenia
      • Samodzielność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
      • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne
      • Bardzo dobre zdolności organizacyjne
      • Dobra znajomość MS Office, w szczególności programu Excel
      • Znajomość języka angielskiego mile widziana

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, wychodzącej naprzeciw zmieniającemu się rynkowi pracy
      • Niezbędne narzędzia i systemy informatyczne wspomagające wykonywanie pracy
      • System premiowy oparty o jasno zdefiniowane kryteria i indywidualne wyniki pracy
      • Środowisko pracy gwarantujące bezpieczeństwo, oferujące możliwości rozwoju i satysfakcję z odniesionych sukcesów
      • Dobrą atmosferę pracy wśród otwartych i kreatywnych osób
  • Accountant

    Master HR Sp.z o.o.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Wsparcie procesów księgowych na rzecz 3 spółek zlokalizowanych w Niemczech i Włoszech,
      • Księgowanie dokumentów zgodnie z międzynarodowymi standardami rachunkowości,
      • Rozliczenia wybranych pozycji Rachunku Zysków i Strat i Bilansu,
      • Rozliczenia między spółkami powiązanymi i wsparcie rozliczeń i cen transferowych,
      • Wsparcie wybranych procesów controllingowych i budżetowych.

      Wymagania

      i pożądane umiejętności:

      • 2 lata doświadczenia,
      • Wykształcenie: wyższe,
      • Języki: angielski i/lub niemiecki w stopniu komunikatywnym,
      • Umiejętność obsługi programu Excel,
      • Wysoka dyscyplina i organizacja pracy, poczucie odpowiedzialności i chęć do podejmowania odpowiedzialnych zadań,
      • Elastyczność i umiejętność dostosowania się do zmieniających warunków, zadań i projektów ( w szczególności FM)
      • Umiejętność pracy w trybie multizadaniowym, otwarcie na ludzi i inne kultury (cały zespół firmy pochodzi z 42 różnych krajów, mówi w 33 językach),
      • Chęć do podróży służbowych,
      • Mile widziane: uprawnienia księgowych, doświadczenie międzynarodowe, doświadczenie w Ecomerce i/lub Retail, przywiązanie do postulatów Eco / Impact / Sustainability, uprawnienia do podejmowania pracy na terenie unii europejskiej.

      Ważne: jeżeli nie spełniasz wszystkich wymogów lub wydaje ci się że nie jesteś wystarczająco doświadczony/a, ale czujesz że to stanowisko jest dla ciebie -> aplikuj.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w ramach Umowy o pracę lub b2B w środowisku międzynarodowym,
      • Praca w modelu hybrydowym - w tygodniu: 2 dni pracy z domu/ 3 dni pracy w biurze-centrum miasta Szczecin, dodatkowo 15 dni pracy w trybie remote z dowolnego miejsca ( możliwe, iż w początkowym okresie zanim zorganizowane zostanie biuro, że będzie konieczna praca w 100% z domu),
      • Możliwość rozwoju, szkoleń i wdrożenia w obowiązki (praca w godz. 9.00-17.00 z możliwością ustalenia godzin indywidualnie w zależności od specyfiki i potrzeb),
      • Atrakcyjne wynagrodzenie i dodatkowe benefity: dostęp do szkoleń, kursów językowych i innych, min. 28 dni urlopu.

  • Specjalista ds. Rekrutacji z językiem ukraińskim/ rosyjskim

    Master HR Sp.z o.o.
    • Góra Kalwaria
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Prowadzenie działań rekrutacyjnych w Polsce i poza granicami kraju
      • Aktywne poszukiwania kandydatów do pracy na określone stanowiska
      • Publikacja ogłoszeń, przeprowadzanie selekcji aplikacji, wywiadów telefonicznych oraz spotkań rekrutacyjnych
      • Korzystanie z dostępnych i znanych źródeł rekrutacyjnych, a także poszukiwanie nowych rozwiązań
      • Wsparcie i opieka nad kandydatami od momentu przeprowadzenia rozmów do momentu zatrudnienia u pracodawcy
      • Współpraca z działami wewnętrznymi firmy oraz z oddziałami w Polsce
      • Monitorowanie własnych działań rekrutacyjnych i raportowanie jej efektów
      • Kreowanie i realizacja projektów wewnątrz firmy

      Wymagania

      i pożądane umiejętności:

      • Doświadczenie na stanowisku Specjalisty ds. rekrutacji jako warunek konieczny
      • Płynna znajomość języka ukraińskiego, rosyjskiego lub pokrewnego - warunek konieczny
      • Znajomość języka angielskiego i/lub hiszpańskiego będzie dodatkowym atutem (mile widziana)
      • Samodzielność i dobra organizacji pracy własnej
      • Praktyczna znajomość pakietu MS Office
      • Czynne prawo jazdy kat. B
      • Chęć nauki i rozwoju w obszarze rekrutacji
      • Umiejętność pracy pod presją czasu
      • Kreatywność i pomysłowość

      Oferujemy

      • Pracę w doświadczonym i zgranym zespole
      • Uczestnictwo w międzynarodowych projektach
      • Pracę w systemie hybrydowym
      • Bezpieczeństwo i stabilność - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - pierwsza umowa na okres 1 roku
      • Wynagrodzenie zasadnicze oraz premię kwartalną opartą na celach indywidualnych
      • Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń
      • Niezbędne narzędzia pracy - laptop, komórka.

  • Specjalista ds. Marketingu i Analiz

    Master HR Sp.z o.o.
    • Góra Kalwaria
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Udział w wypracowywaniu strategii marketingowej oraz odpowiedzialność za jej wdrożenie
      • Realizacja działań marketingowych, planów marketingowych, promocja nowych produktów
      • Prowadzenie analiz rynku i opracowywanie wyników badań,
      • Kontrolowanie realizacji działań marketingowych oraz ich efektywności,
      • Monitorowanie działań konkurencji - opracowywanie raportów, analiza i synteza danych
      • Zarządzanie i uzupełnianie bazy SIR/SIM
      • Wspieranie działu sprzedaży w zakresie pozyskiwania nowych klientów
      • Zarządzanie procesem wyboru dostawców, zamówień i dystrybucji gadżetów reklamowych (smart gadżety),
      • Rekomendowanie i organizacja eventów, jak spotkania roczne z Klientami, udział w branżowych konferencjach/ targach/ panelach,
      • Budowanie współpracy i kontakt z organizacjami branżowymi,
      • Współpraca z zewnętrzną firmą PR, agencjami reklamowymi, drukarniami

      Wymagania

      i pożądane umiejętności:

      • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • Rozumienie biznesu, rynku pracy, outsourcingu usług, gospodarki i trendów społecznych
      • Doskonałe zdolności komunikacyjne, w tym umiejętność pisania tekstów marketingowych (krótkich i średniej długości - ok. 200 - 300 słów)
      • Dobra obsługa programów pakietu MS Office, w szczególności Power Point i Excel
      • Zdolności analityczne, umiejętność przygotowywania analiz i raportów rynkowych
      • Dokładność, rzetelność i terminowość
      • Organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole
      • Zaangażowanie, inicjatywa i samodzielność w działaniu
      • Umiejętność planowania i realizowania prac projektowych
      • Mile widzialna obsługa programów graficznych, w tym edytowania video/foto
      • Kreatywność i pozytywne nastawienie

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, wychodzącej naprzeciw zmieniającemu się rynkowi pracy
      • Niezbędne narzędzia i systemy informatyczne wspomagające wykonanie pracy
      • Atrakcyjne warunki pracy i płacy
      • Benefity: ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do karnetów sportowych, ubezpieczenie zdrowotne na atrakcyjnych warunkach, urlop urodzinowy, imprezy integracyjne
      • Środowisko pracy gwarantujące bezpieczeństwo, oferujące możliwości rozwoju i satysfakcję z odniesionych sukcesów
      • Dobrą atmosferę pracy wśród otwartych i kreatywnych osób
  • Specjalista ds. Nieruchomości

    Master HR Sp.z o.o.
    • Góra Kalwaria
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Pozyskiwanie nieruchomości w celu zakwaterowania pracowników - zakup lub wynajem
      • Wyszukanie nieruchomości, przeprowadzenie niezbędnych negocjacji, ustalenie warunków umowy, kontakt z notariuszem
      • Odpowiedzialność za kontakt, negocjacje, warunki handlowe z wynajmującymi nieruchomości
      • Kontrolowanie efektywności wynajmowanych nieruchomości pod kątem założonego budżetu oraz innych wyznaczonych parametrów
      • Współpraca z pozostałymi działami i oddziałami firmy w zakresie zakwaterowania pracowników
      • Pozyskiwanie nieruchomości pod inwestycje (wyszukanie, negocjacje, umowa, zakup)
      • Najem nieruchomości oraz miejsc noclegowych na zewnątrz dla innych podmiotów
      • Przeprowadzanie audytów nieruchomości wynajmowanych przez firmę
      • Raportowanie do Dyrektora ds. Nieruchomości

      Wymagania

      i pożądane umiejętności:

      • Doświadczenie w obrocie nieruchomościami
      • Wiedza remontowo-budowlana - mile widziana
      • Kreatywność, dynamizm i orientacja na cel
      • Zaangażowanie, inicjatywa i samodzielność w działaniu
      • Umiejętności analityczne
      • Umiejętności negocjacyjne
      • Prawo jazdy kategorii B
      • Dobra obsługa programów z pakietu MS Office
      • Gotowość do odbywania podróży służbowych

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, wychodzącej naprzeciw zmieniającemu się rynkowi pracy
      • Niezbędne narzędzia i systemy informatyczne wspomagające wykonanie pracy
      • Atrakcyjne warunki pracy i płacy
      • Środowisko pracy gwarantujące bezpieczeństwo, oferujące możliwości rozwoju i satysfakcję z odniesionych sukcesów
      • Dobrą atmosferę pracy wśród otwartych i kreatywnych osób
  • Specjalista ds. Logistyki Przyjazdów

    Master HR Sp.z o.o.
    • Góra Kalwaria
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Współpraca z klientami oraz dostawcami usług (firmy transportowe, zagraniczne Agencje Pracy)
      • Organizacja transportu kandydatów do pracy, z różnych kierunków świata
      • Zakup biletów na poszczególne środki transportu: pociąg, samolot, autobus.
      • Dbałość o optymalizację kosztów zakupowych
      • Bieżąca komunikacja z Działem Rekrutacji oraz Managerem Działu
      • Bieżący monitoring projektów oraz analiza kosztów transportu
      • Realizacja zamówień na transport wychodząca od Działu Rekrutacji
      • Organizowanie formalnego przygotowania Kandydatów do pracy: badania lekarskie/książeczka sanepid/szkoleń BHP
      • Wsparcie działu nieruchomości w analizie możliwości transportowych z kwater do pracy i z powrotem

      Wymagania

      i pożądane umiejętności:

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 1 rok)
      • Doświadczenie w zarządzaniu: flotą samochodową, transportem, organizacji podróży służbowych
      • Umiejętności analityczne oraz kreatywnego myślenia,
      • Samodzielność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
      • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne
      • Bardzo dobre zdolności organizacyjne
      • Dobra znajomość MS Office, w szczególności programu Excel

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, wychodzącej naprzeciw zmieniającemu się rynkowi pracy
      • Niezbędne narzędzia i systemy informatyczne wspomagające wykonanie pracy
      • System premiowy oparty o uzyskane wyniki pracy i jasno zdefiniowane kryteria
      • Środowisko pracy gwarantujące bezpieczeństwo, oferujące możliwości rozwoju i satysfakcję z odniesionych sukcesów
      • Dobrą atmosferę pracy wśród otwartych i kreatywnych osób.
  • Kierownik Call Center

    Master HR Sp.z o.o.
    • Góra Kalwaria
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Rozwijanie Call Center w dziale rekrutacji w celu opieki nad Kandydatami i Pracownikami a tym samym nad wysoką jakością realizacji usług dla klientów biznesowych
      • Dbałość o realizowanie celów biznesowych stawianych przez zespołem Call Center
      • Kierowanie zespołem i zapewnienie skutecznego funkcjonowania działu
      • Zastępowanie Menadżera Działu Rekrutacji w razie potrzeby
      • Rekrutacja pracowników, zatrudnianie i rozwijanie podległych pracowników poprzez szkolenia, mentoring, codzienne wsparcie
      • Dobieranie odpowiednich narzędzi, wdrażanie procesów i procedur w celu sprawnej realizacji zadań
      • Analizowanie, kontrolowanie i raportowanie wyników działu
      • Bieżąca komunikacja w ramach wewnętrznych struktur organizacji
      • Rozliczanie dostawców, tworzenie analiz i zestawień z systemów informatycznych

      Wymagania

      • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem (min. 3-4 osoby)
      • Doświadczenie w zarządzaniu połączeń przychodzących i ich dystrybucji
      • Komunikatywna znajomość języka rosyjskiego
      • Znajomość języka angielskiego - mile widziana
      • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne
      • Bardzo dobre zdolności organizacji pracy własnej i podległego zespołu
      • Umiejętność pracy pod presją czasu
      • Zdolności analityczne oraz kreatywnego myślenia
      • Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, wychodzącej naprzeciw zmieniającemu się rynkowi pracy
      • Niezbędne narzędzia i systemy informatyczne wspomagające wykonanie pracy
      • System premiowy oparty o uzyskane wyniki pracy i jasno zdefiniowane kryteria
      • Środowisko pracy gwarantujące bezpieczeństwo, oferujące możliwości rozwoju i satysfakcję z odniesionych sukcesów
      • Dobrą atmosferę pracy wśród otwartych i kreatywnych osób
  • Specjalista ds. Zakupów

    Master HR Sp.z o.o.
    • Dobra
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Poszukiwanie i sporządzanie zapytań ofertowych w celu pozyskania nowych dostawców materiałów, narzędzi, usług
      • Analiza ofert dostawców, optymalizacja warunków współpracy,
      • Wybór dostawców, negocjacje warunków współpracy,
      • Realizacja zakupów zgodnie z zapotrzebowaniem wewnętrznym organizacji,
      • Testowanie i analiza jakościowa nowych materiałów do produkcji,
      • Czynności dot. poprawy dokumentacji technicznej: rysunki, wymagania itp.
      • Sporządzanie raportów z danymi statystycznymi dot. zakupów, analiza prognoz i komunikowanie
        o zmianach,
      • Podejmowanie operacyjnych działań prowadzących do redukcji kosztów związanych
        z zaopatrzeniem,
      • Analiza i optymalizacja kosztów transportu,
      • Praca administracyjna w systemie ERP - realizacja zamówień zakupowych, pozyskiwaniem danych
      • Uaktualnianie Service Net w zakresie obszaru zakupów,
      • Aktywne uczestnictwo w grupie pracowników Zakupów spółki,
      • Odpowiedzialność za określoną grupę dostawców.

      Wymagania

      i pożądane umiejętności:

      • Wykształcenie wyższe techniczne,
      • Doświadczenie min. 2 lata na podobnym stanowisku,
      • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w środowisku międzynarodowym (poziom min. B1),
      • Obsługa Ms Office w szczególności Excel (sposób wizualizacji danych),
      • Znajomość technik negocjacyjnych i zdolności analityczne,
      • Samodzielność w podejmowaniu decyzji,
      • Wysokie zdolności komunikacyjne,
      • Kreatywność w poszukiwaniu nowoczesnych rozwiązań,
      • Dodatkowy atut:znajomość innego języka obcego,wiedza z obszaru produkcji transformatorów.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w ramach Umowy o pracę w firmie produkcyjnej w kulturze skandynawskiej (praca w godzinach 8.00-16.00),
      • Wynagrodzenie adekwatne do wiedzy, doświadczenia i umiejętności,
      • Szkolenia wprowadzające,
      • Celebrację wspólnie z zespołem miłych wydarzenia, tj. Tłusty Czwartek, Mikołajki i wiele innych,
      • Benefity: dofinansowanie zajęć sportowych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, program emerytalny, parking dla pracowników, dofinansowanie do wypoczynku, program rekomendacji pracowników, możliwość uzyskania uprawnień, bony towarowe.
  • Kierownik/ Koordynator Działu Kadr i Płac

    Master HR Sp.z o.o.
    • Góra Kalwaria
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Zarządzanie zespołem kadrowo-płacowym i dokumentacji kadrowej (10 osób)
      • Obsługa kadrowo-płacowa wybranych klientów
      • Weryfikowanie procesów kadr, płac i dokumentacji, wypracowywanie usprawnień, planowanie i nadzór nad wdrożeniem usprawnień
      • Przygotowywanie projektów oraz harmonogramów realizacji zadań specjalnych dla zespołu
      • Udział w projektach dotyczących różnych działów firmy
      • Kształtowanie efektywnej współpracy z innymi działami
      • Organizacja pracy zespołu - rekomendowanie przydziału klientów, planowanie HC, zastępstw oraz rekrutacja nowych pracowników
      • Stawianie celów i rozliczanie efektów pracy
      • Motywowanie i zapewnianie informacji zwrotnej
      • Przygotowywanie i realizacja planów rozwojowych w zespole
      • Kontrola czasu pracy: nadgodziny, urlopy, home office

      Wymagania

      i pożądane umiejętności:

      • Minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników
      • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku w obszarze kadr i płac
      • Praktyczna wiedza z zakresu kadr i płac, umiejętność naliczania wynagrodzeń, prawa pracy, prawa podatkowego, systemu ubezpieczeń społecznych, kodeksu cywilnego
      • Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word i Excel
      • Doświadczenie w obsłudze programów kadrowo-płacowych i programu Płatnik
      • Znajomość programu kadrowo-płacowego Enova będzie dużym atutem
      • Wyższe wykształcenie lub studia w toku
      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego będzie atutem
      • Samodzielność, dokładność, otwartość i dobra organizacja pracy własnej
      • Proaktywność w działaniu, życzliwość i optymistyczne nastawienie do codziennych zadań
      • Stawianie na współpracę i rozwijanie podległych pracowników

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, wychodzącej naprzeciw zmieniającemu się rynkowi pracy
      • Niezbędne narzędzia i systemy informatyczne wspomagające wykonanie pracy
      • Możliwość częściowego wykonywania obowiązków w zdalnym trybie pracy, po wdrożeniu w obowiązki
      • Środowisko pracy gwarantujące bezpieczeństwo, oferujące możliwości rozwoju i satysfakcję z odniesionych sukcesów
      • Możliwość udziału w projektowaniu nowych rozwiązań w zakresie administracji kadrowej i HR
  • Export Sales Represantative

    Master HR Sp.z o.o.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Responsibilities:

      • Acquire new customers and distributors on European markets
      • Execute the company's sales strategy in foreign markets and achieve sales targets
      • Build and develop long-term partnerships in the sale of the company's products
      • Customer service of existing customers on the daily basis
      • Plan and coordinate participation at international exhibition
      • Visit other rehab exhibitions to discover potential clients and exchange contact information
      • Visit customers abroad, including training of their sales staff in the strength of the company's products
      • Arrange sales meetings via internet platforms with customers, including product demonstrations

      Wymagania

      Requirements:

      • Technical mindset
      • English fluency in speaking and writing
      • Experience in sales or export
      • Openness for travel abroad

      Oferujemy

      We offer:

      • An exciting job environment with opportunities for growth and a large degree of independence at work
      • A workplace with ambitious and competent staff in a growing company where every employee makes a difference
      • Work in an industry that aims to help others
      • Attractive salary conditions

      We are open to ambitious people working with sales in Poland that are willing to take a step forward and start working with international sales.

      Interested persons should send their application along with a CV to:

  • Service Manager/ Kierownik Serwisu

    Master HR Sp.z o.o.
    • Bolesławiec
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Powołanie jednostki serwisowej do działania,
      • Zarządzanie serwisem traktorów, naczep, maszyn rolniczych i transportowych,
      • Powołanie zespołu wykwalifikowanych ślusarzy i mechaników,
      • Wybór odpowiedniego programu informatycznego do zarządzania usługą i jego implementacja,
      • Organizacja, koordynacja i kontrola wysokiej jakości napraw traktorów i naczep,
      • Organizacja i zarządzanie procesem logistycznym łańcucha dostaw części zamiennych,
      • Utrzymanie procesów serwisowych i zapewnienie niezbędnej obsługi technicznej, bazy informacji,
      • Szkolenie pracowników, zapewnienie odpowiednich kompetencji technicznych,
      • Zapewnienie wysokich wskaźników jakościowych oraz efektywności pracy zespołu,
      • Nadzór nad utrzymaniem i właściwą eksploatacją infrastruktury jednostki.

      Wymagania

      • Wykształcenie min. średnie, kierunkowe: mechanika samochodowa,
      • Doświadczenie na pokrewnym stanowisku,
      • Wiedza na temat łańcucha dostaw w branży serwisowej w Automotive,
      • Zdolności organizacyjne oraz doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
      • Dobra znajomość języka rosyjskiego jako warunek konieczny,
      • Znajomość języka angielskiego mile widziana,
      • Inicjatywa, odpowiedzialność, zdolność aktywnego uczestniczenia w podejmowaniu decyzji.

      Oferujemy

      • Szansę na zbudowanie nowego, profesjonalnego serwisu naprawczego od podstaw,
      • Profesjonalne środowisko pracy w firmie o międzynarodowym zasięgu,
      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz atrakcyjne warunki zatrudnienia,
      • Samochód służbowy.
  • SALES MANAGER

    Master HR Sp.z o.o.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Responsible for daily contact with export customers and potential B2B customers,
      • Execute the company"s sales strategy in foreign markets and achieve sales targets,
      • Build long-term relationships with existing and potential clients,
      • Customer service and development of sales to existing customers,
      • Monitor and analyze market needs and competitor activities,
      • Maintain customer database, prepare reports and analyze data to increase operational efficiency,
      • Plan and coordinate participation at exhibitions,
      • Visit other exhibitions to discover potential clients and exchange contact information,
      • Visit customers abroad, including training of their sales staff in the strength of the company"s products,
      • Arrange sales meetings via internet platforms with customers, including product demonstrations.

      Wymagania

      • Master"s degree will be appreciated,
      • High-level English in writing and speaking,
      • Trading and sales-based background with technical insight to understand product range and its advantages,
      • Practical sales and export skills are heavily favored,
      • Openness for travel abroad.

      Oferujemy

      • An exciting job environment with opportunities for growth and a large degree of independent work,
      • A workplace with ambitious and competent staff in a growing company where every employee makes a difference,
      • To be part of an humble environment filled with humor and where quick decisions are made.

      Interested persons should send their application along with a CV to:

  • German Program Manager

    Master HR Sp.z o.o.
    • Góra Kalwaria
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Koordynowanie projektami realizowanymi na terenie Niemiec i dbanie o efektywny przepływ informacji między stronami kontraktu
      • Zapewnienie realizacji procedur związanych z oddelegowaniem pracowników/ zleceniobiorców do realizacji usług produkcyjnych w Niemczech
      • Wspieranie zespołów w pracy i aklimatyzacji na terenie Niemiec
      • Ścisła współpraca z Klientem zewnętrznym oraz wewnętrznymi działami firmy (Działy: HR, Legalizacji, Rekrutacji, Rozliczeń)
      • Tłumaczenie w językach polskim, rosyjskim i niemieckim
      • Planowanie realizacji usług uwzględniające zamówienia, rotację oraz absencje pracowników
      • Zarządzanie efektywnością, wydajnością i podnoszeniem jakości usług
      • Zapewnienie spójności i aktualności danych związanych z realizacją projektów w wyznaczonych systemach informatycznych

      Wymagania

      i pożądane umiejętności:

      • Znajomość języka rosyjskiego oraz niemieckiego na poziomie komunikatywnym (w mowie i piśmie)
      • Doświadczenie w zarządzaniu kilkoma projektami jednocześnie
      • Umiejętność efektywnej komunikacji i przyjazne nastawienie do współpracowników
      • Doświadczenie w zarządzaniu ludźmi i zadaniami
      • Zadaniowe podejście do realizacji celów
      • Zaangażowanie, inicjatywa i samodzielność w działaniu
      • Otwartość na podróżowanie (około 15%-30% czasu pracy)
      • Otwartość na pomysły
      • Umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku
      • Dobra obsługa programów z pakietu MS Office
      • Zaangażowanie i samodzielność w działaniu

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w firmie z długoletnim stażem, wychodzącej naprzeciw zmieniającemu się rynkowi pracy
      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon
      • Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie
      • Samodzielność, autonomię w podejmowaniu decyzji
      • Możliwości rozwoju i satysfakcję z odniesionych sukcesów
      • System premiowy oparty na wypracowanych wynikach
      • Pracę w dobrej atmosferze, w otwartym i kreatywnym Zespole
  • Accountant / Księgowa (y)

    Master HR Sp.z o.o.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Responsibilities:

      • Monthly reconciliation of customer statements, contact customers in case of discrepancies,
      • Analysis delivered not invoiced items,
      • Make payments,
      • Post banks on a daily basis and reconcile banks at month end,
      • Account postings,
      • Account reconciliation,
      • Accounts Receivable: create customers, invoicing,
      • Reminder processing on overdue invoices,
      • Monthly shipment of debtor statements and solve issues in case of discrepancies,
      • VAT reconciliation and declaration (sales part),
      • Posting purchase invoices (stock items),
      • General finance issues necessary to support the business and colleagues (AP&AR).

      Wymagania

      Requirements:

      • Minimum 3 years of proven experience in a similar role,
      • Good command of English (B2),
      • MS Office (mainly Excel) skills,
      • Good knowledge of Axapta 2009 is a strong asset,
      • Strong organizational, analytical, multitasking and time-management skills,
      • Flexibility, especially in a period of month end close.

      Oferujemy

      We offer:

      • Stable employment under an employment contract in a company with national and international reach, guided by the values of: partnership, responsibility, quality, development and commitment,
      • Attractive salary, friendly atmosphere in a team of 4,
      • Private medical care, Multisport, group insurance.
  • Accountant / Księgowy

    Master HR Sp.z o.o.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Responsibilities:

      • Monthly reconciliation of customer statements, contact customers in case of discrepancies,
      • Analysis delivered not invoiced items,
      • Make payments,
      • Post banks on a daily basis and reconcile banks at month end,
      • Account postings,
      • Account reconciliation,
      • Accounts Receivable: create customers, invoicing,
      • Reminder processing on overdue invoices,
      • Monthly shipment of debtor statements and solve issues in case of discrepancies,
      • VAT reconciliation and declaration (sales part),
      • Posting purchase invoices (stock items),
      • General finance issues necessary to support the business and colleagues (AP&AR).

      Wymagania

      Requirements:

      • Minimum 3 years of proven experience in a similar role,
      • Good command of English (B2),
      • MS Office (mainly Excel) skills,
      • Good knowledge of Axapta 2009 is a strong asset,
      • Strong organizational, analytical, multitasking and time-management skills,
      • Flexibility, especially in a period of month end close.

      Oferujemy

      We offer:

      • Stable employment under an employment contract in a company with national and international reach, guided by the values of: partnership, responsibility, quality, development and commitment,
      • Attractive salary, friendly atmosphere in a team of 4,
      • Private medical care, Multisport, group insurance.
  • Production Manager

    Master HR Sp.z o.o.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Responsibilities:

      • Ensure customer orders are completed on time and to budget and that quality standards and targets are met,
      • Anticipates bottlenecks, clarifies project priorities, identifies risks, and escalates issues that cannot be internally resolved,
      • Supervise and motivate a team of workers (Production Department for over 150 people),
      • Identifies processes that can improve project efficiency and act as a change manager for them,
      • Select equipment and take responsibility for its maintenance,
      • Set and maintain the quality standards,
      • Ensure that the production will be cost effective by estimating costs and negotiating and agreeing budgets with both clients and managers,
      • Monitor the production processes and adjust schedules as needed,
      • Monitor productivity rates and product standards and implement quality control programs,
      • Ensure that health and safety guidelines are always followed,
      • Work with other managers to implement the company"s policies and goals,
      • Provides regular status reports and capacity plan updates with the team and with management,
      • Review worker performance and identify training needs.

      Wymagania

      Requirements:

      • Minimum 3 years, proven experience on similar position (operations manager, production manager)
      • Planning and organization skills to be able run and monitor the production process,
      • The ability to act decisively and solve staff or equipment-related problems,
      • Exceptional problem-solving skills, Be highly organized,
      • The ability to communicate clearly and persuasively with your team, managers and clients,
      • The ability to work under pressure and multitask,
      • Leadership skills and the ability to motivate others to meet deadlines,
      • A results-driven approach to work,
      • The ability to work in a logical, systematic manner,
      • Proven ability to prioritize and handle multiple on-going assignments,
      • Proficient in MS Office, ERP system user, Speak freely English.

      Oferujemy

      We offer:

      • Stable employment in a production company with Scandinavian capital - New Position in the company,
      • Possibility of independent and ambitious work - new challenges,
      • Benefits: Private medical care, Multisport, group insurance.

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka