Czy to Twoja firma?

DOLNOŚLĄSKI WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY praca

Wałbrzych

W sercu Dolnego Śląska, w malowniczym Wałbrzychu, znajduje się instytucja, która od lat jest wsparciem dla lokalnego rynku pracy – DOLNOŚLĄSKI WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY. Nasza misja koncentruje się na aktywizacji zawodowej mieszkańców regionu, a nasze działania są odpowiedzią na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku pracy.


Jesteśmy znani z profesjonalnego podejścia do pośrednictwa pracy, które realizujemy z myślą o zarówno pracodawcach, jak i osobach poszukujących zatrudnienia. Nasze usługi poradnictwa zawodowego, zarówno grupowego, jak i indywidualnego, są dostosowane do potrzeb każdego klienta, aby jak najlepiej wspierać ich w rozwoju kariery.

Zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest ciągłe podnoszenie kwalifikacji zawodowych, dlatego oferujemy różnorodne formy wsparcia, które umożliwiają zdobywanie nowych umiejętności i kompetencji. Rozumiemy również wyzwania, przed którymi stają osoby bezrobotne, i dlatego zapewniamy im nie tylko doradztwo, ale także świadczenia pieniężne, które pomagają przetrwać trudny okres poszukiwania pracy.

Jesteśmy tu także dla osób niepełnosprawnych i cudzoziemców, dostarczając im niezbędnych informacji i wsparcia w integracji z lokalnym rynkiem pracy. Ponadto, dla tych, którzy rozważają podjęcie pracy za granicą, przygotowaliśmy kompendium wiedzy, które ułatwia podjęcie tak ważnej decyzji.

Nasza działalność opiera się na głębokim zrozumieniu specyfiki regionu dolnośląskiego, co pozwala nam efektywnie monitorować zawody deficytowe i nadwyżkowe. To z kolei umożliwia nam reagowanie na zmiany i dostosowywanie oferty do aktualnych potrzeb rynku.

W Dolnośląskim Wojewódzkim Urzędzie Pracy wierzymy, że każdy ma prawo do pracy, która daje satysfakcję i pozwala na rozwój. Dlatego każdego dnia dążymy do tego, by nasze usługi były synonimem zaufania, profesjonalizmu i skuteczności. Zapraszamy do korzystania z naszych usług – razem zbudujemy lepszą przyszłość na Dolnym Śląsku.

DOLNOŚLĄSKI WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
doradztwo / konsulting / audyt administracja biurowa / praca biurowa prawo i administracja państwowa

Oferty pracy DOLNOŚLĄSKI WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca DOLNOŚLĄSKI WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa DOLNOŚLĄSKI WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY

Siedziba główna

DOLNOŚLĄSKI WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Profil firmy:
DOLNOŚLĄSKI WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Gubin

Data aktualizacji: 01.05.2024

Praca DOLNOŚLĄSKI WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY - oferty archiwalne

  • Doradca zawodowy-stażyta, centrum informacji i planowania kariery zawodowej

    DOLNOŚLĄSKI WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY
    • Jelenia Góra
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Zgodnie z ogłoszeniem o naborze nr DK/1110/02/01/2023 z dn. 10.01.2023

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Psychologia, Pedagogika lub Socjologia
      • Uprawnienia: praca z grupą i klientem indywidualnym, obsługa komputera i urzadzeń biurowych
      • Inne wymagania: obsługa klienta z uwzgłędnieniem specyfikacji kontktu bezposredniego lub na odlgłość, prcy zespołowej, zdolność sluchania i wyciagania konstruktynych wniosków. Mile widziana znaojomość języka obcego.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 500 PLN
      • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie :zgodnie z regulaminem wynagrodzenia Dolnośląskiego Urzędu Pracy Szczegółowe informac
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Starszy referent

    DOLNOŚLĄSKI WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      1. Realizacja postanowień Porozumień zawartych odpowiednio z IP/IZ w zakresie wdrażania RPO WD, PO WER;
      2. Opracowanie Rocznych Planów Kontroli wraz z analizami ryzyka i ich aktualizacjami w ramach RPO WD, PO WER;
      3. Opracowanie sprawozdań z realizacji Rocznych Planów Kontroli oraz planów kontroli trwałości w ramach RPO WD, PO WER;
      4. Sporządzenie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia kontroli i wizyt monitoringowych w ramach RPO WD, PO WER;
      5. Przeprowadzanie kontroli, w tym kontroli prawidłowości realizacji projektów konkursowych i pozakonkursowych, wizyt monitoringowych oraz kontroli trwałości w ramach RPO WD, PO WER (w tym również w trybie zdalnym);
      6. Dokonywanie weryfikacji dokumentów finansowych stanowiących podstawę do sporządzania wniosków o płatność oraz dokumentowanie wyników kontroli w ramach RPO WD, PO WER;
      7. Monitorowanie sposobu wdrażania zaleceń pokontrolnych w ramach RPO WD, PO WER;
      8. Kontrola poprawności realizacji zamówień publicznych zastosowanych przez beneficjentów w projektach RPO WD, PO WER;
      9. Wykrywanie nieprawidłowości przy realizacji projektów konkursowych i pozakonkursowych w ramach RPO WD, PO WER;
      10. Ustalanie i nakładanie korekt finansowych na zasadach określonych w ustawie o finansach publicznych w ramach RPO WD, PO WER;
      11. Zawiadamianie Rzecznika Dyscypliny Finansów Publicznych o naruszeniach dyscypliny finansów publicznych;
      12. Obsługa i rozpatrywanie skarg w zakresie podejrzenia wystąpienia nieprawidłowości w trakcie realizacji projektu w ramach RPO WD, PO WER;
      13. Przygotowanie projektów dokumentów, sprawozdań, opinii, decyzji w części dotyczącej realizowanych zadań merytorycznych, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi DWUP w tym zakresie;
      14. Udział w analizach, konsultacjach i przygotowaniu dokumentów, w szczególności procedur wewnętrznych w ramach RPO WD, PO WER;
      15. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, zgodnie z powierzonymi kompetencjami;
      16. Bieżąca współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi DWUP oraz podmiotami zaangażowanymi w realizację programów współfinansowanych z EFS, zgodnie z powierzonymi kompetencjami;
      17. Współpraca, odpowiednio z IZ/IP, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań, zgodnie z powierzonymi kompetencjami;
      18. Informowanie w zakresie zadań merytorycznych komórki;
      19. Współudział w procesie zamykania RPO WD, PO WER, zgodnie z powierzonymi kompetencjami;
      20. Wykonywanie innych zadań w ramach RPO WD, POWER i poleceń przełożonego, nie zawartych w zakresie zadań, niezbędnych do prawidłowej realizacji zadań w zakresie realizacji programów współfinansowanych z EFS;
      21. Przechowywanie dokumentacji oraz prowadzenie archiwizacji dokumentów związanych z realizacją powierzonych zadań, w oparciu o obowiązujące przepisy;
      22. Ochrona i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami prawa, z zapewnieniem bezpieczeństwa i poufności danych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych ) (RODO) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781);
      23. Przeprowadzenie innych kontroli na zlecenie Dyrektora DWUP.

      Praca w godz.: 7:30-15:30.

      Dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą lub złożyć w Kancelarii w Dolnośląskim Wojewódzkim Urzędzie Pracy Filii we Wrocławiu, ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 4, 52-326 Wrocław (parter), nie później niż do dnia 17 października br. do godz. 12:00 (w zaklejonej kopercie z dopiskiem (oferta nr DK/1110/19/10/2022)).

      Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
      Po upływie terminu do składania dokumentów aplikacyjnych kandydaci/kandydatki spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie poinformowani o dalszych etapach rekrutacji. Nieprzybycie w wyznaczonym terminie i miejscu oznacza rezygnację z dalszego udziału w naborze.

      Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej , w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicach ogłoszeń w siedzibie Urzędu i jego filiach.
      Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni w wyniku rozstrzygnięcia procedury naboru można odebrać w Wydziale Zarzadzania Kadrami w terminie pięciu dni roboczych od dnia opublikowania wyników naboru w BIP.

      Po upływie tego terminu dokumenty aplikacyjne ulegną zniszczeniu.

      Oferta dostępna w sali: E, C, A.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
      • Inne wymagania: warunkujące dopuszczenie do udziału w naborze: - korzystanie z pełni praw publicznych, - pełna zdolność do czynności prawnych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia. niezbędne: - wykształcenie min. średnie, - min. 2-letni staż pracy, - znajomość ustaw: prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych, o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 oraz podstawowych zagadnień z zakresu funkcjonowania i organizacji pracy w administracji publicznej, - znajomość wspólnotowych i krajowych polityk dotyczących określonego obszaru wsparcia, znajomość zasad funkcjonowania Europejskiego Funduszu Społecznego, znajomość problematyki określonego obszaru wsparcia, - znajomość Wytycznych w zakresie kontroli realizacji programów operacyjnych na lata 2014-2020, Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków na lata 2014-2020, - biegła znajomość obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych MS Office oraz Internetu, dodatkowe: - preferowane wyższe wykształcenie, - preferowana znajomość języka angielskiego lub innego obowiązującego w UE w stopniu komunikatywnym, - preferowane doświadczenie w pracy związanej z dokumentami z obszaru finansowego, doświadczenie w pracy związanej z funduszami UE, doświadczenie na stanowisku odpowiedzialnym za kontrolę finansową i/lub kontrolę wewnętrzną, - preferowane prawo jazdy kat. B, - umiejętność prawidłowego konstruowania wniosków pokontrolnych w oparciu o przeprowadzoną analizę dokumentów, poprawność pod względem językowym i merytorycznym, - predyspozycje osobowościowe: zdolność analitycznego myślenia, terminowość, zaangażowanie, gotowość uczenia się, zdolności organizacyjne, umiejętność komunikowania się i nawiązywania kontaktów, odpowiedzialność, sumienność.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 010 PLN
      • Opis wynagrodzenia: zgodnie z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Inspektor

    DOLNOŚLĄSKI WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      1. Realizacja postanowień Porozumień zawartych odpowiednio z IP/IZ w zakresie wdrażania RPO WD, PO WER;
      2. Opracowanie Rocznych Planów Kontroli wraz z analizami ryzyka i ich aktualizacjami w ramach RPO WD, PO WER;
      3. Opracowanie sprawozdań z realizacji Rocznych Planów Kontroli oraz planów kontroli trwałości w ramach RPO WD, PO WER;
      4. Sporządzenie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia kontroli i wizyt monitoringowych w ramach RPO WD, PO WER;
      5. Przeprowadzanie kontroli, w tym kontroli prawidłowości realizacji projektów konkursowych i pozakonkursowych, wizyt monitoringowych oraz kontroli trwałości w ramach RPO WD, PO WER (w tym również w trybie zdalnym);
      6. Dokonywanie weryfikacji dokumentów finansowych stanowiących podstawę do sporządzania wniosków o płatność oraz dokumentowanie wyników kontroli w ramach RPO WD, PO WER;
      7. Monitorowanie sposobu wdrażania zaleceń pokontrolnych w ramach RPO WD, PO WER;
      8. Kontrola poprawności realizacji zamówień publicznych zastosowanych przez beneficjentów w projektach RPO WD, PO WER;
      9. Wykrywanie nieprawidłowości przy realizacji projektów konkursowych i pozakonkursowych w ramach RPO WD, PO WER;
      10. Ustalanie i nakładanie korekt finansowych na zasadach określonych w ustawie o finansach publicznych w ramach RPO WD, PO WER;
      11. Zawiadamianie Rzecznika Dyscypliny Finansów Publicznych o naruszeniach dyscypliny finansów publicznych;
      12. Obsługa i rozpatrywanie skarg w zakresie podejrzenia wystąpienia nieprawidłowości w trakcie realizacji projektu w ramach RPO WD, PO WER;
      13. Przygotowanie projektów dokumentów, sprawozdań, opinii, decyzji w części dotyczącej realizowanych zadań merytorycznych, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi DWUP w tym zakresie;
      14. Udział w analizach, konsultacjach i przygotowaniu dokumentów, w szczególności procedur wewnętrznych w ramach RPO WD, PO WER;
      15. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, zgodnie z powierzonymi kompetencjami;
      16. Bieżąca współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi DWUP oraz podmiotami zaangażowanymi w realizację programów współfinansowanych z EFS, zgodnie z powierzonymi kompetencjami;
      17. Współpraca, odpowiednio z IZ/IP, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań, zgodnie z powierzonymi kompetencjami;
      18. Informowanie w zakresie zadań merytorycznych komórki;
      19. Współudział w procesie zamykania RPO WD, PO WER, zgodnie z powierzonymi kompetencjami;
      20. Wykonywanie innych zadań w ramach RPO WD, POWER i poleceń przełożonego, nie zawartych w zakresie zadań, niezbędnych do prawidłowej realizacji zadań w zakresie realizacji programów współfinansowanych z EFS;
      21. Przechowywanie dokumentacji oraz prowadzenie archiwizacji dokumentów związanych z realizacją powierzonych zadań, w oparciu o obowiązujące przepisy;
      22. Ochrona i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami prawa, z zapewnieniem bezpieczeństwa i poufności danych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych ) (RODO) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781);
      23. Przeprowadzenie innych kontroli na zlecenie Dyrektora DWUP.

      Praca w godz.: 7:30-15:30.

      Dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą lub złożyć w Kancelarii w Dolnośląskim Wojewódzkim Urzędzie Pracy Filii we Wrocławiu, ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 4, 52-326 Wrocław (parter), nie później niż do dnia 17 października br. do godz. 12:00 (w zaklejonej kopercie z dopiskiem (oferta nr DK/1110/18/10/2022)).

      Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
      Po upływie terminu do składania dokumentów aplikacyjnych kandydaci/kandydatki spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie poinformowani o dalszych etapach rekrutacji. Nieprzybycie w wyznaczonym terminie i miejscu oznacza rezygnację z dalszego udziału w naborze.

      Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej , w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicach ogłoszeń w siedzibie Urzędu i jego filiach.
      Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni w wyniku rozstrzygnięcia procedury naboru można odebrać w Wydziale Zarzadzania Kadrami w terminie pięciu dni roboczych od dnia opublikowania wyników naboru w BIP.

      Po upływie tego terminu dokumenty aplikacyjne ulegną zniszczeniu.

      Oferta dostępna w sali: E, C, A.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
      • Inne wymagania: warunkujące dopuszczenie do udziału w naborze: - korzystanie z pełni praw publicznych, - pełna zdolność do czynności prawnych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia. niezbędne: - wykształcenie wyższe, - min. 3 letni staż pracy, - znajomość ustaw: prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych, o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 oraz podstawowych zagadnień z zakresu funkcjonowania i organizacji pracy w administracji publicznej, - znajomość wspólnotowych i krajowych polityk dotyczących określonego obszaru wsparcia, znajomość zasad funkcjonowania Europejskiego Funduszu Społecznego, znajomość problematyki określonego obszaru wsparcia, - znajomość Wytycznych w zakresie kontroli realizacji programów operacyjnych na lata 2014-2020, Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków na lata 2014-2020, - biegła znajomość obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych MS Office oraz Internetu, dodatkowe: - preferowana znajomość języka angielskiego lub innego obowiązującego w UE w stopniu komunikatywnym, - preferowane doświadczenie w pracy związanej z dokumentami z obszaru finansowego, doświadczenie w pracy związanej z funduszami UE, doświadczenie na stanowisku odpowiedzialnym za kontrolę finansową i/lub kontrolę wewnętrzną, - preferowane prawo jazdy kat. B, - umiejętność prawidłowego konstruowania wniosków pokontrolnych w oparciu o przeprowadzoną analizę dokumentów, poprawność pod względem językowym i merytorycznym, - predyspozycje osobowościowe: zdolność analitycznego myślenia, terminowość, zaangażowanie, gotowość uczenia się, zdolności organizacyjne, umiejętność komunikowania się i nawiązywania kontaktów, odpowiedzialność, sumienność

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 010 PLN
      • Opis wynagrodzenia: zgodnie z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Doradca eures

    DOLNOŚLĄSKI WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      1. Realizowanie zadań wskazanych w Ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy dotyczących międzynarodowego pośrednictwa pracy we współpracy z europejską, wojewódzką i powiatową kadrą EURES.
      2. Informowanie bezrobotnych i poszukujących pracy o możliwościach zatrudnienia, warunkach życia i pracy oraz sytuacji na rynkach pracy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz krajów UE/EOG.
      3. Informowanie pracodawców krajowych o możliwościach zatrudnienia bezrobotnych lub poszukujących pracy z państw UE/EOG.
      4. Prowadzenie międzynarodowego pośrednictwa pracy dla pracodawców krajowych zainteresowanych rekrutacją bezrobotnych lub poszukujących pracy z państw UE/EOG.
      5. Upowszechnianie i realizacja zagranicznej oferty pracy zawierającej dane umożliwiające identyfikację pracodawcy z państwa UE/EOG lub nie zawierającej takich danych oraz prowadzenie międzynarodowego pośrednictwa pracy dla pracodawców z państw UE/EOG zainteresowanych rekrutacją kandydatów do pracy będących obywatelami Rzeczpospolitej Polskiej.
      6. Informowanie bezrobotnych lub poszukujących pracy z kraju o możliwościach zatrudnienia w państwach UE/EOG, w szczególności:
      a. stosowanych metodach i miejscach upowszechniania zagranicznych ofert pracy EURES oraz o innych możliwościach poszukiwania zatrudnienia w państwach UE/EOG, w tym za pośrednictwem stron internetowych sieci EURES,
      b. na temat aktualnie upowszechnianych przez wojewódzki urząd pracy zagranicznych ofertach pracy EURES,
      c. możliwości zarejestrowania życiorysu w odpowiednich bazach na Portalu EURES,
      d. strukturze sieci EURES i możliwościach współpracy z partnerami sieci EURES,
      e. właściwych instytucjach kompetentnych w zakresie realizacji pośrednictwa pracy i doradztwa dotyczącego praw i obowiązków obywateli UE/EOG w zakresie mobilności pracowniczej.
      7. Promowanie sieci EURES i działań realizowanych przez kadrę EURES.
      8. Prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych zadań, archiwizacja dokumentów.
      9. Uczestniczenie w działaniach realizowanych przez kadrę EURES DWUP lub wydarzeniach związanych z EURES realizowanych przez PUP lub inne WUP na terenie Rzeczpospolitej Polskiej lub wydarzeniach związanych z EURES na terenie państw UE/EOG, w tym na obszarze Partnerstwa Transgranicznego EURES TriRegio.
      10. Prowadzenie spraw związanych z procedurą zamówień publicznych zgodnie z Rozporządzeniem Dyrektora DWUP oraz Regulaminem udzielania zamówień publicznych dla zadań realizowanych przez Wydział EURES.
      11. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi DWUP przy realizacji zadań EURES.
      12. Udział w planowaniu, wnioskowaniu, realizacji oraz rozliczaniu działań i projektów realizowanych przez Wydział EURES.
      13. Gromadzenie danych i raportowanie w zakresie rodzajów i ilości zrealizowanych zadań, w tym z wykorzystaniem stosowanych systemów elektronicznych.
      14. Uczestnictwo w szkoleniach służących podnoszeniu kwalifikacji zawodowych przydatnych w codziennej pracy.

      Oferta dostępna w sali C, E, A.

      Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 397 42 10.

      Dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą lub złożyć w Wydziale Zarządzania Kadrami w Dolnośląskim Wojewódzkim Urzędzie Pracy - Filii we Wrocławiu, al. Armii Krajowej 54, 50-541 Wrocław, III piętro, pok. 304, nie później niż do dnia 29 października br. do godz. 9:00 (w zaklejonej kopercie z dopiskiem oferta nr DK/1110/14/10/2021).

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Inne wymagania: wykształcenie: wyższe, preferowane magisterskie, preferowane kierunki administracja, socjologia, staż pracy: mile widziane doświadczenie w zakresie pośrednictwa pracy lub poradnictwa zawodowego, doświadczenie przy obsłudze klienta, umiejętność pracy z grupą, klientem indywidualnym, biegła znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, Internet, narzędzia wykorzystywane w komunikacji online), wymagana znajomość języka angielskiego potwierdzona certyfikatem (min. poziom B1 wg Europejskiego Opisu Kształcenia)

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: (zgodnie z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy)
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Pracodawcy w Wałbrzychu