MAN Shared Services Center sp. z o.o.

MAN Shared Services Center sp. z o.o.

MAN Shared Services Center sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Księgowy Poznań, Specjalista ds. kadr i płac Poznań, Specjalista ds. HR Poznań, Kierownik Poznań, Specjalista ds. Zakupów lub Zaopatrzenia Poznań.
Kategorie zawodowe: księgowość / ekonomia, hr / kadry, zarządzanie / dyrekcja, sprzedaż / zakupy, administracja biurowa / praca biurowa.

Oferty pracy MAN Shared Services Center sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca MAN Shared Services Center sp. z o.o.

Wybrane oferty innych pracodawców

Mapa MAN Shared Services Center sp. z o.o.

Siedziba główna

MAN Shared Services Center sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe i kontaktowe - MAN Shared Services Center sp. z o.o.

Pełna nazwa
"MAN SHARED SERVICES CENTER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Kolorowa 6 60-198 Poznań
NIP
5252350920
REGON
140353218
KRS
0000247275
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
16.12.2005
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Informacja i komunikacja

  • 63.11.Z Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność
  • 63.99.Z Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana

Działalność finansowa i ubezpieczeniowa

  • 64.20.Z Działalność holdingów finansowych
  • 64.91.Z Leasing finansowy
  • 64.92.Z Pozostałe formy udzielania kredytów
  • 64.99.Z Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych
  • 66.19.Z Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 69.20.Z Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe
  • 70.21.Z Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja
  • 70.22.Z Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie MAN Shared Services Center sp. z o.o.

3.8

Na podstawie 6 ocen z Google.

Marcin Pozdrowicz

Marcin Pozdrowicz

"Szanuj pracodawcę swojego, bo możesz mieć gorszego."

2 lata temu

Marcin e-look

Marcin e-look

"Nowocześnie i przyjemnie"

6 lat temu

Anna M

Anna M

4 lata temu

DKNY POZNAŃ

DKNY POZNAŃ

3 lata temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Profil firmy:
MAN Shared Services Center sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Poznań
  2. Warszawa
  3. Bielsko-Biała
  4. Konin
  5. Wrocław

Praca MAN Shared Services Center sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Sustainability Specialist

    MAN Shared Services Center sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Active design of sustainability-related activities and obligations for procurement.
      • Support and qualification of suppliers as part of the MAN Sustainability Rating.
      • Implementation of internal and external trainings.
      • Identification of critical topics and development of strategies for risk minimization in the supply chain.
      • Derivation and implementation of goals, key figures and measures on the subject of sustainability in supplier relationships.
      • Creation of analyses, presentations and data-supported evaluations for communication to top management.
      • Central point of contact and driver of sustainability issues in procurement.
      • Close cooperation with the purchasing organizations in the VW Group.

      Wymagania

      • Very good knowledge of German and English.

      • Several years of relevant professional experience.

      • Bachelor"s Degree in Economics, Business, Sustainability management, Environmental management or other comparable studies.
      • Quick comprehension, assertiveness, structured approach and an independent way of working.
      • Work in interdisciplinary teams.

      Oferujemy

      • A wide range of language training, with the possibility of implementation in the company or at any language school
      • Specialized training, tailored to the development path and employee needs
      • Attractive benefits package: Multisport card, Medicover package with dental services, Sodexo card, additional group insurance,
      • Two additional days of leave per calendar year
      • Flexible approach to the starting time and informal dress code Ability to perform duties remotely
      • A comfortable and modern office, friendly to the disabled (part of the Business Garden complex)
      • ZFŚS - incl. co-financing of holiday rest and a Christmas bonus
      • Regular integration events
  • Senior Payroll Specialist

    MAN Shared Services Center sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników etatowych kilku spółek ze zróżnicowanymi systemami wynagrodzeń
      • Rozliczanie umów cywilnoprawnych
      • Zapewnianie poprawności i dokładności danych płacowych
      • Sporządzanie dokumentacji ubezpieczeniowej
      • Wystawianie rocznych deklaracji podatkowych
      • Rozliczenia w ramach PFRON
      • Współpraca z urzędami (US, ZUS, PFRON, GUS)
      • Tworzenie raportów i zestawień na potrzeby zewnętrzne
      • Obsługa pracowników w obszarze płacowym
      • Przygotowywanie i wysyłka e-pasków płacowych
      • Inne działania/projekty w ramach zespołu płacowego

      Wymagania

      • Wcześniejsze doświadczenie na podobnym stanowisku (obszar naliczania płac) - minimum 5 lat
      • Doświadczenie w naliczaniu wynagrodzeń dla dużej liczby zróżnicowanych składników
      • Znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
      • Biegłość w obsłudze programu Płatnik
      • Dobra znajomość środowiska Windows oraz pakietu MS Office
      • Znajomość SAP HR będzie dodatkowym atutem
      • Bardzo dobra organizacji pracy
      • Umiejętność pracy pod presją czasu
      • Umiejętność pracy w zespole, a także budowania relacji z pracownikami
      • Dokładność, rzetelność, odpowiedzialność i chęć ciągłego samokształcenia się
      • Znajomość języka angielskiego - minimum na poziomie B1

      Oferujemy

      To oferujemy:

      • Dedykowany opiekun wdrożenia i kompleksowy onboarding
      • Szkolenia specjalistyczne, dopasowane do ścieżki rozwoju i potrzeb pracownika
      • Szeroka oferta szkoleń językowych, z możliwością realizacji na terenie firmy lub w dowolnej szkole językowej
      • Atrakcyjny pakiet benefitów: karta Multisport, pakiet Medicover, dodatkowe ubezpieczenie grupowe
      • Elastyczne podejście do godziny rozpoczęcia pracy i nieformalny dress code
      • Praca w wygodnym i nowoczesnym biurze, przyjaznym osobom niepełnosprawnym (część kompleksu Business Garden)
      • Możliwość wykonywania części obowiązków zdalnie - tzw. "home office"
      • ZFŚS - m.in. dofinansowanie wypoczynku wakacyjnego oraz bonus świąteczny
      • Regularne eventy integracyjne dla pracowników
      • Zniżki na zakup aut z grupy VW
  • Accountant z językiem duńskim

    MAN Shared Services Center sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Na czym będą polegać Twoje zadania?

      • Księgowaniu faktur w systemie SAP
      • Analizie kont, w tym kont rozrachunków, przygotowaniu monitów do zapłaty dla dostawców
      • Analizie księgowań z uwagi na podatek VAT - wykonywaniu wprowadzonych kontroli
      • Opracowywaniu zapytań od dostawców w zakresie rozrachunków
      • Dokumentacji kontroli wewnętrznych
      • Opracowywaniu zapytań z działów merytorycznych spółki, dla której prowadzone są księgi handlowe
      • Udziale w projektach w zakresie standaryzacji procesów

      Wymagania

      Czego potrzebujesz, aby sprawdzić się na tym stanowisku?

      • Wcześniejszego doświadczenia na podobnym stanowisku
      • Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2
      • Wykształcenia w obszarze finansów, rachunkowości, ekonomii
      • Znajomości polskich przepisów podatkowych
      • Znajomości pakietu MS Office
      • Znajomości programu SAP
      • Umiejętności organizacji własnej pracy
      • Umiejętności codziennej współpracy w grupie
      • Sumienności, dokładności, przywiązywania wagi do szczegółów

      Oferujemy

      Nasza oferta dla Ciebie:

      • Dedykowany opiekun wdrożenia i kompleksowy onboarding
      • Szeroka oferta szkoleń językowych, z możliwością realizacji w firmie lub w dowolnej szkole językowej
      • Szkolenia specjalistyczne, dopasowane do ścieżki rozwoju i potrzeb pracownika
      • Atrakcyjny pakiet benefitów: karta Multisport, pakiet Medicover z usługami stomatologicznymi, karta Sodexo, dodatkowe ubezpieczenie grupowe,
      • Dodatkowe dwa dni urlopu w roku kalendarzowym
      • Elastyczne podejście do godziny rozpoczęcia pracy i nieformalny dress code
      • Możliwość wykonywania obowiązków zdalnie
      • Wygodne i nowoczesne biuro, przyjazne osobom niepełnosprawnym (część kompleksu Business Garden)
      • ZFŚS - m.in. dofinansowanie wypoczynku wakacyjnego oraz bonus świąteczny
      • Regularne eventy integracyjne
  • Młodszy księgowy z j. francuskim

    MAN Shared Services Center sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Na czym będą polegać Twoje zadania:

      • Codziennej weryfikacji faktur elektronicznych pod kątem merytorycznym
      • Terminowym księgowaniu faktur krajowych i zagranicznych w SAP FI
      • Dbałości o relacje z klientem
      • Wspieraniu zespołu podczas zamknięcia miesiąca
      • Doskonaleniu współpracy z dostawcą

      Wymagania

      Czego potrzebujesz, aby sprawdzić się na tym stanowisku?

      • Znajomości języka francuskiego minimum na poziomie B2
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1 będzie mile widziana
      • Praca w środowisku SSC min. 1 rok będzie dodatkowym atutem
      • Doświadczenia w zakresie obsługi klienta
      • Wykształcenie z zakresu finanse, rachunkowość, ekonomia, filologia językowa będzie mile widziane
      • Znajomości pakietu MS Office
      • Mile widziana znajomość programu SAP
      • Umiejętności sprawnej komunikacji i współpracy z pozostałymi członkami zespołu
      • Sumienności, dokładności, przywiązywania wagi do szczegółów

      Oferujemy

      Nasza oferta dla Ciebie:

      • Dedykowany opiekun wdrożenia i kompleksowy onboarding
      • Szeroka oferta szkoleń językowych, z możliwością realizacji w firmie lub w dowolnej szkole językowej
      • Szkolenia specjalistyczne, dopasowane do ścieżki rozwoju i potrzeb pracownika
      • Atrakcyjny pakiet benefitów: karta Multisport, pakiet Medicover z usługami stomatologicznymi, karta Sodexo, dodatkowe ubezpieczenie grupowe,
      • Dodatkowe dwa dni urlopu w roku kalendarzowym
      • Elastyczne podejście do godziny rozpoczęcia pracy i nieformalny dress code
      • Możliwość wykonywania obowiązków zdalnie
      • Wygodne i nowoczesne biuro, przyjazne osobom niepełnosprawnym (część kompleksu Business Garden)
      • ZFŚS - m.in. dofinansowanie wypoczynku wakacyjnego oraz bonus świąteczny
      • Regularne eventy integracyjne
  • Controlling Specialist - Controlling & Reporting team

    MAN Shared Services Center sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Na czym będą polegać Twoje zadania?

      • Kalkulacja kosztów produktu i cen dla poszczególnych komponentów, zamówień na pojazdy, bazując na podstawie list części oraz planu produkcji
      • Przygotowywanie kalkulacji ofertowych dla kluczowych projektów mających wpływ na sprzedaż
      • Ustalanie wewnętrznych cen transferowych
      • Tworzenie raportów z zakresu cost development
      • Udział w projekcie standaryzacji sposobu kalkulowania marży na produktach MAN we współpracy z centralą
      • Bieżące wsparcie w zakresie tworzenia nowych narzędzi kalkulacji przy użyciu istniejących systemów
      • Bieżący kontakt z działem controllingu w centrali w Monachium
      • Prezentowanie danych dla managementu

      Wymagania

      Czego potrzebujesz, aby sprawdzić się na tym stanowisku?

      • Doświadczenia na podobnym stanowisku min. 2-3 lata
      • Preferowane wykształcenie: finanse, rachunkowość, ekonomia
      • Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2
      • Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2
      • Znajomości MS Word, MS Excel, MS Access
      • Mile widziana znajomość systemu SAP
      • Umiejętności organizacji własnej pracy
      • Sumienności, dokładności, przywiązywania wagi do szczegółów
      • Komunikatywności

      Oferujemy

      Nasza oferta dla Ciebie:

      • Dedykowany opiekun wdrożenia i kompleksowy onboarding
      • Szeroka oferta szkoleń językowych, z możliwością realizacji w firmie lub w dowolnej szkole językowej
      • Szkolenia specjalistyczne, dopasowane do ścieżki rozwoju i potrzeb pracownika
      • Atrakcyjny pakiet benefitów: karta Multisport, pakiet Medicover z usługami stomatologicznymi, karta Sodexo, dodatkowe ubezpieczenie grupowe,
      • Dodatkowe dwa dni urlopu w roku kalendarzowym
      • Elastyczne podejście do godziny rozpoczęcia pracy i nieformalny dress code
      • Możliwość wykonywania obowiązków zdalnie
      • Wygodne i nowoczesne biuro, przyjazne osobom niepełnosprawnym (część kompleksu Business Garden)
      • ZFŚS - m.in. dofinansowanie wypoczynku wakacyjnego oraz bonus świąteczny
      • Regularne eventy integracyjne
  • Specjalista ds. kadr

    MAN Shared Services Center sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Na czym będą polegać Twoje zadania?

      • Wyjaśnianie zapytań pracowniczych, codzienne wsparcie w kwestiach kadrowych
      • Administracja kadrowa z wykorzystaniem programu SAP
      • Archiwizacja dokumentów
      • Udział w bieżących projektach w dziale
      • Współpraca z urzędami w tematach dot. spraw kadrowych
      • Przygotowywanie danych do naliczania wynagrodzeń
      • Rozliczanie czasu pracy pracowników
      • Zarządzanie benefitami pracowniczymi (ZFŚS, Multisport, Medicover, ubezpieczenie grupowe)

      Wymagania

      Czego potrzebujesz, aby sprawdzić się na tym stanowisku?

      • Znajomości języka angielskiego na poziomie B2
      • Praktycznej znajomości przepisów prawa pracy
      • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku min. 2-3 lata
      • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
      • Mile widziana znajomość programu SAP
      • Wysokich umiejętności komunikacyjnych
      • Wysokiej motywacji do realizacji powierzonych zadań
      • Dokładności i sumienności

      Oferujemy

      Nasza oferta dla Ciebie:

      • Dedykowany opiekun wdrożenia i kompleksowy onboarding
      • Szeroka oferta szkoleń językowych, z możliwością realizacji w firmie lub w dowolnej szkole językowej
      • Szkolenia specjalistyczne, dopasowane do ścieżki rozwoju i potrzeb pracownika
      • Atrakcyjny pakiet benefitów: karta Multisport, pakiet Medicover z usługami stomatologicznymi, karta Sodexo, dodatkowe ubezpieczenie grupowe,
      • Dodatkowe dwa dni urlopu w roku kalendarzowym
      • Elastyczne podejście do godziny rozpoczęcia pracy i nieformalny dress code
      • Możliwość wykonywania obowiązków zdalnie
      • Wygodne i nowoczesne biuro, przyjazne osobom niepełnosprawnym (część kompleksu Business Garden)
      • ZFŚS - m.in. dofinansowanie wypoczynku wakacyjnego oraz bonus świąteczny
      • Regularne eventy integracyjne
  • Senior Accountant/Accountant P2P z j. niemieckim

    MAN Shared Services Center sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania na tym stanowisku:

      • Opracowywanie i wyjaśnianie z działem zakupów odchyleń cenowych
      • Kontakt telefoniczny i mailowy z dostawcami w sprawie wezwań do zapłaty, brakujących
        dokumentów księgowych, wyjaśniania rozbieżności na koncie oraz opracowywania reklamacji
      • Księgowanie w systemie SAP (moduł MM i FI)
      • Współudział w projektach usprawniających codzienną pracę w P2P z wykorzystaniem dostępnych narzędzi (RPA, TicketSystem, SAP)
      • Kontakt z zagranicznymi oddziałami koncernu
      • Zarządzanie zapytaniami dostawców w systemie ticketowym Vendor Portal
      • Wykonywanie i analiza zestawień księgowych

      Wymagania

      Czego potrzebujesz, aby sprawdzić się na tym stanowisku?

      • Znajomości języka niemieckiego minimum na poziomie B2
      • Doświadczenia w obszarze Accounts Payable min. 2-3 lata
      • Doświadczenia w obsłudze klienta niemieckojęzycznego
      • Wykształcenia z obszaru finansów, rachunkowości, ekonomii/filologii germańskiej
      • Znajomości MS Excel, MS Word
      • Znajomości systemu SAP
      • Umiejętności organizacji własnej pracy
      • Sumienności, dokładności, przywiązywania wagi do szczegółów
      • Inicjatywy, zaangażowania, chęci do udziału w dodatkowych projektach

      Oferujemy

      Nasza oferta dla Ciebie:

      • Dedykowany opiekun wdrożenia i kompleksowy onboarding
      • Szeroka oferta szkoleń językowych, z możliwością realizacji w firmie lub w dowolnej szkole językowej
      • Szkolenia specjalistyczne, dopasowane do ścieżki rozwoju i potrzeb pracownika
      • Atrakcyjny pakiet benefitów: karta Multisport, pakiet Medicover z usługami stomatologicznymi, karta Sodexo, dodatkowe ubezpieczenie grupowe,
      • Dodatkowe dwa dni urlopu w roku kalendarzowym
      • Elastyczne podejście do godziny rozpoczęcia pracy i nieformalny dress code
      • Możliwość wykonywania obowiązków zdalnie
      • Wygodne i nowoczesne biuro, przyjazne osobom niepełnosprawnym (część kompleksu Business Garden)
      • ZFŚS - m.in. dofinansowanie wypoczynku wakacyjnego oraz bonus świąteczny
      • Regularne eventy integracyjne
  • Specjalista ds. płac

    MAN Shared Services Center sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twój zakres obowiązków:

      • Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników etatowych kilku spółek ze zróżnicowanymi systemami wynagrodzeń
      • Rozliczanie umów cywilnoprawnych
      • Sporządzanie dokumentacji ubezpieczeniowej
      • Wystawianie rocznych deklaracji podatkowych
      • Rozliczenia w ramach PFRON
      • Współpraca z urzędami (US, ZUS, PFRON, GUS)
      • Tworzenie raportów i zestawień na potrzeby zewnętrzne
      • Obsługa pracowników w obszarze placowym

      Wymagania

      Nasze wymagania:

      • Wcześniejsze doświadczenie (min. 3 lata) na podobnym stanowisku (obszar naliczania płac)
      • Doświadczenie w naliczaniu wynagrodzeń dla dużej liczby zróżnicowanych składników
      • Znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
      • Umiejętność sporządzania deklaracji ZUS
      • Biegłość w obsłudze programu Płatnik
      • Znajomość SAP HR - warunek konieczny
      • Dobra znajomość środowiska Windows oraz pakietu MS Office
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
      • Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu
      • Umiejętność pracy w zespole, dokładność, rzetelność, odpowiedzialność

      Oferujemy

      Nasza oferta dla Ciebie:

      • Atrakcyjny pakiet benefitów: karta Multisport, pakiet Medicover z usługami stomatologicznymi, karta Sodexo, dodatkowe ubezpieczenie grupowe,
      • Szeroka oferta szkoleń językowych, z możliwością realizacji w firmie lub w dowolnej szkole językowej
      • Szkolenia specjalistyczne, dopasowane do ścieżki rozwoju i potrzeb pracownika
      • Dodatkowe dwa dni urlopu w roku kalendarzowym
      • Elastyczne podejście do godziny rozpoczęcia pracy i nieformalny dress code
      • Możliwość wykonywania części obowiązków zdalnie
      • Wygodne i nowoczesne biuro, przyjazne osobom niepełnosprawnym (część kompleksu Business Garden)
      • ZFŚS - m.in. dofinansowanie wypoczynku wakacyjnego oraz bonus świąteczny
      • Regularne eventy integracyjne
  • Accountant z językiem niemieckim

    MAN Shared Services Center sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Na czym będą polegać Twoje zadania?

      • Odpowiedzialności za poprawny przebieg powierzonych przez klienta procesów w obszarze AP
      • Telefonicznym i mailowym kontakcie z dostawcami (monitoring terminów płatności, uzgadnianie salda rozrachunków itp.)
      • Księgowaniu faktur od dostawców w systemie SAP FI
      • Współpracy z działami zakupu, logistyki, magazynu MAN w Europie
      • Pracy nad usprawnieniami bieżących zadań z wykorzystaniem dostępnych narzędzi (RPA, Ticketing system, SAP)

      Wymagania

      Czego potrzebujesz, aby sprawdzić się na tym stanowisku?

      • Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2
      • Mile widziana znajomość języka angielskiego
      • Doświadczenia na podobnym stanowisku min. rok
      • Preferowane wykształcenie w obszarze finansów, rachunkowości, ekonomii
      • Znajomości pakietu MS Office
      • Mile widziana znajomość programu SAP
      • Umiejętności codziennej współpracy w grupie
      • Inicjatywy, zaangażowania, chęci do udziału w dodatkowych projektach

      Oferujemy

      Nasza oferta dla Ciebie:

      • Dedykowany opiekun wdrożenia i kompleksowy onboarding
      • Szeroka oferta szkoleń językowych, z możliwością realizacji w firmie lub w dowolnej szkole językowej
      • Szkolenia specjalistyczne, dopasowane do ścieżki rozwoju i potrzeb pracownika
      • Atrakcyjny pakiet benefitów: karta Multisport, pakiet Medicover z usługami stomatologicznymi, karta Sodexo, dodatkowe ubezpieczenie grupowe,
      • Dodatkowe dwa dni urlopu w roku kalendarzowym
      • Elastyczne podejście do godziny rozpoczęcia pracy i nieformalny dress code
      • Możliwość wykonywania obowiązków zdalnie
      • Wygodne i nowoczesne biuro, przyjazne osobom niepełnosprawnym (część kompleksu Business Garden)
      • ZFŚS - m.in. dofinansowanie wypoczynku wakacyjnego oraz bonus świąteczny
      • Regularne eventy integracyjne
  • Młodszy księgowy z językiem holenderskim

    MAN Shared Services Center sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Codzienna weryfikacja faktur pod kątem merytorycznym
      • Terminowe księgowanie faktur krajowych i zagranicznych w SAP FI
      • Wspieranie zespołu podczas zamknięcia miesiąca
      • Doskonalenie współpracy z dostawcami
      • Dbałość o relacje z klientem

      Wymagania

      Nasze wymagania:

      • Znajomość języka holenderskiego minimum na poziomie B2
      • Znajomość pakietu MS Office
      • Umiejętność sprawnej komunikacji i współpracy z pozostałymi członkami zespołu
      • Sumienność, dokładność, przywiązywanie wagi do szczegółów
      • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
      • Wykształcenie z zakresu finanse, rachunkowość, ekonomia, filologia językowa będzie mile widziane
      • Mile widziana znajomość programu SAP
      • Praca w środowisku SSC min. 1 rok będzie dodatkowym atutem

      Oferujemy

      Nasza oferta dla Ciebie:

      • Dedykowany opiekun wdrożenia i kompleksowy onboarding
      • Szeroka oferta szkoleń językowych, z możliwością realizacji w firmie lub w dowolnej szkole językowej
      • Szkolenia specjalistyczne, dopasowane do ścieżki rozwoju i potrzeb pracownika
      • Atrakcyjny pakiet benefitów: karta Multisport, pakiet Medicover z usługami stomatologicznymi, karta Sodexo, dodatkowe ubezpieczenie grupowe,
      • Dodatkowe dwa dni urlopu w roku kalendarzowym
      • Elastyczne podejście do godziny rozpoczęcia pracy i nieformalny dress code
      • Możliwość wykonywania obowiązków zdalnie
      • Wygodne i nowoczesne biuro, przyjazne osobom niepełnosprawnym (część kompleksu Business Garden)
      • ZFŚS - m.in. dofinansowanie wypoczynku wakacyjnego oraz bonus świąteczny
      • Regularne eventy integracyjne
  • Junior Accountant z językiem niemieckim

    MAN Shared Services Center sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Na czym będą polegać Twoje zadania?

      • Codziennej weryfikacji faktur pod katem merytorycznym
      • Terminowym księgowaniu faktur krajowych i zagranicznych w SAP
      • Wspieraniu zespołu podczas zamknięcia miesiąca
      • Doskonaleniu współpracy z dostawcami
      • Dbałości o relacje z klientem
      • Wspieraniu robotyzacji procesów

      Wymagania

      Czego potrzebujesz, aby sprawdzić się na tym stanowisku?

      • Znajomości języka niemieckiego minimum na poziomie B2
      • Praca w środowisku SSC min. 1 rok będzie dodatkowym atutem
      • Doświadczenia w zakresie obsługi klienta
      • Wykształcenie z zakresu finanse, rachunkowość, ekonomia, filologia językowa będzie mile widziane
      • Znajomości pakietu MS Office
      • Mile widziana znajomość programu SAP
      • Umiejętności sprawnej komunikacji i współpracy z pozostałymi członkami zespołu
      • Sumienności, dokładności, przywiązywania wagi do szczegółów

      Oferujemy

      Nasza oferta dla Ciebie:

      • Dedykowany opiekun wdrożenia i kompleksowy onboarding
      • Szeroka oferta szkoleń językowych, z możliwością realizacji w firmie lub w dowolnej szkole językowej
      • Szkolenia specjalistyczne, dopasowane do ścieżki rozwoju i potrzeb pracownika
      • Atrakcyjny pakiet benefitów: karta Multisport, pakiet Medicover z usługami stomatologicznymi, karta Sodexo, dodatkowe ubezpieczenie grupowe,
      • Dodatkowe dwa dni urlopu w roku kalendarzowym
      • Elastyczne podejście do godziny rozpoczęcia pracy i nieformalny dress code
      • Możliwość wykonywania obowiązków zdalnie
      • Wygodne i nowoczesne biuro, przyjazne osobom niepełnosprawnym (część kompleksu Business Garden)
      • ZFŚS - m.in. dofinansowanie wypoczynku wakacyjnego oraz bonus świąteczny
      • Regularne eventy integracyjne
  • Specjalista ds. kadr

    MAN Shared Services Center sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Na czym będą polegać Twoje zadania?

      • Wyjaśnianie zapytań pracowniczych, codzienne wsparcie w kwestiach kadrowych
      • Administracja kadrowa z wykorzystaniem programu SAP
      • Archiwizacja dokumentów
      • Udział w bieżących projektach w dziale
      • Współpraca z urzędami w tematach dot. spraw kadrowych
      • Przygotowywanie danych do naliczania wynagrodzeń
      • Rozliczanie czasu pracy pracowników
      • Zarządzanie benefitami pracowniczymi (ZFŚS, Multisport, Medicover, ubezpieczenie grupowe)

      Wymagania

      Czego potrzebujesz, aby sprawdzić się na tym stanowisku?

      • Znajomości języka angielskiego na poziomie B2
      • Praktycznej znajomości przepisów prawa pracy
      • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku min. 2-3 lata
      • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
      • Mile widziana znajomość programu SAP
      • Wysokich umiejętności komunikacyjnych
      • Wysokiej motywacji do realizacji powierzonych zadań
      • Dokładności i sumienności

      Oferujemy

      Nasza oferta dla Ciebie:

      • Dedykowany opiekun wdrożenia i kompleksowy onboarding
      • Szeroka oferta szkoleń językowych, z możliwością realizacji w firmie lub w dowolnej szkole językowej
      • Szkolenia specjalistyczne, dopasowane do ścieżki rozwoju i potrzeb pracownika
      • Atrakcyjny pakiet benefitów: karta Multisport, pakiet Medicover z usługami stomatologicznymi, karta Sodexo, dodatkowe ubezpieczenie grupowe,
      • Dodatkowe dwa dni urlopu w roku kalendarzowym
      • Elastyczne podejście do godziny rozpoczęcia pracy i nieformalny dress code
      • Możliwość wykonywania obowiązków zdalnie
      • Wygodne i nowoczesne biuro, przyjazne osobom niepełnosprawnym (część kompleksu Business Garden)
      • ZFŚS - m.in. dofinansowanie wypoczynku wakacyjnego oraz bonus świąteczny
      • Regularne eventy integracyjne
  • Accountant P2P z językiem francuskim

    MAN Shared Services Center sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Na czym będą polegać Twoje zadania?

      • Walidacja faktur w programie Smartfix
      • Opracowywanie i księgowanie faktur krajowych i zagranicznych z zamówieniem i bez zamówienia dla klienta francuskiego
      • Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem w języku francuskim
      • Wykonywanie procesu płatności
      • Kontrola procesów zautomatyzowanych oraz udział w projektach

      Wymagania

      Czego potrzebujesz, aby sprawdzić się na tym stanowisku?

      • Znajomości języka francuskiego minimum na poziomie B2
      • Znajomości języka angielskiego minimum na poziomie B2
      • Znajomości pakietu MS Office
      • Wcześniejszego doświadczenia w SSC, księgowości
      • Umiejętności sprawnej komunikacji i współpracy z pozostałymi członkami zespołu
      • Sumienności, dokładności, przywiązywania wagi do szczegółów
      • Inicjatywy, zaangażowania i chęci do rozwiązywania problematycznych zagadnień

      Oferujemy

      Nasza oferta dla Ciebie:

      • Dedykowany opiekun wdrożenia i kompleksowy onboarding
      • Szeroka oferta szkoleń językowych, z możliwością realizacji w firmie lub w dowolnej szkole językowej
      • Szkolenia specjalistyczne, dopasowane do ścieżki rozwoju i potrzeb pracownika
      • Atrakcyjny pakiet benefitów: karta Multisport, pakiet Medicover z usługami stomatologicznymi, karta Sodexo, dodatkowe ubezpieczenie grupowe,
      • Dodatkowe dwa dni urlopu w roku kalendarzowym
      • Elastyczne podejście do godziny rozpoczęcia pracy i nieformalny dress code
      • Możliwość wykonywania obowiązków zdalnie
      • Wygodne i nowoczesne biuro, przyjazne osobom niepełnosprawnym (część kompleksu Business Garden)
      • ZFŚS - m.in. dofinansowanie wypoczynku wakacyjnego oraz bonus świąteczny
      • Regularne eventy integracyjne
  • Payroll Specialist

    MAN Shared Services Center sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twój zakres obowiązków:

      • Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników etatowych kilku spółek ze zróżnicowanymi systemami wynagrodzeń
      • Rozliczanie umów cywilnoprawnych
      • Sporządzanie dokumentacji ubezpieczeniowej
      • Wystawianie rocznych deklaracji podatkowych
      • Rozliczenia w ramach PFRON
      • Współpraca z urzędami (US, ZUS, PFRON, GUS)
      • Tworzenie raportów i zestawień na potrzeby zewnętrzne
      • Obsługa pracowników w obszarze placowym

      Wymagania

      Nasze wymagania:

      • Wcześniejsze doświadczenie (min. 1-2 lat) na podobnym stanowisku (obszar naliczania płac)
      • Doświadczenie w naliczaniu wynagrodzeń dla dużej liczby zróżnicowanych składników
      • Znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
      • Umiejętność sporządzania deklaracji ZUS
      • Biegłość w obsłudze programu Płatnik
      • Dobra znajomość środowiska Windows oraz pakietu MS Office
      • Znajomość SAP HR będzie dodatkowym atutem
      • Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu
      • Umiejętność pracy w zespole, dokładność, rzetelność, odpowiedzialność

      Oferujemy

      Nasza oferta dla Ciebie:

      • Dedykowany opiekun wdrożenia i kompleksowy onboarding
      • Szeroka oferta szkoleń językowych, z możliwością realizacji w firmie lub w dowolnej szkole językowej
      • Szkolenia specjalistyczne, dopasowane do ścieżki rozwoju i potrzeb pracownika
      • Atrakcyjny pakiet benefitów: karta Multisport, pakiet Medicover z usługami stomatologicznymi, karta Sodexo, dodatkowe ubezpieczenie grupowe,
      • Dodatkowe dwa dni urlopu w roku kalendarzowym
      • Elastyczne podejście do godziny rozpoczęcia pracy i nieformalny dress code
      • Możliwość wykonywania obowiązków zdalnie
      • Wygodne i nowoczesne biuro, przyjazne osobom niepełnosprawnym (część kompleksu Business Garden)
      • ZFŚS - m.in. dofinansowanie wypoczynku wakacyjnego oraz bonus świąteczny
      • Regularne eventy integracyjne
  • Accountant z językiem niemieckim

    MAN Shared Services Center sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Na czym będą polegać Twoje zadania?

      • Odpowiedzialności za poprawny przebieg powierzonych przez klienta procesów w obszarze AP
      • Telefonicznym i mailowym kontakcie z dostawcami (monitoring terminów płatności, uzgadnianie salda rozrachunków itp.)
      • Księgowaniu faktur od dostawców w systemie SAP FI
      • Współpracy z działami zakupu, logistyki, magazynu MAN w Europie
      • Pracy nad usprawnieniami bieżących zadań z wykorzystaniem dostępnych narzędzi (RPA, Ticketing system, SAP)

      Wymagania

      Czego potrzebujesz, aby sprawdzić się na tym stanowisku?

      • Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2
      • Mile widziana znajomość języka angielskiego
      • Doświadczenia na podobnym stanowisku min. 2 lata
      • Preferowane wykształcenie w obszarze finansów, rachunkowości, ekonomii
      • Znajomości pakietu MS Office
      • Mile widziana znajomość programu SAP
      • Umiejętności codziennej współpracy w grupie
      • Inicjatywy, zaangażowania, chęci do udziału w dodatkowych projektach

      Oferujemy

      Nasza oferta dla Ciebie:

      • Dedykowany opiekun wdrożenia i kompleksowy onboarding
      • Szeroka oferta szkoleń językowych, z możliwością realizacji w firmie lub w dowolnej szkole językowej
      • Szkolenia specjalistyczne, dopasowane do ścieżki rozwoju i potrzeb pracownika
      • Atrakcyjny pakiet benefitów: karta Multisport, pakiet Medicover z usługami stomatologicznymi, karta Sodexo, dodatkowe ubezpieczenie grupowe,
      • Dodatkowe dwa dni urlopu w roku kalendarzowym
      • Elastyczne podejście do godziny rozpoczęcia pracy i nieformalny dress code
      • Możliwość wykonywania obowiązków zdalnie
      • Wygodne i nowoczesne biuro, przyjazne osobom niepełnosprawnym (część kompleksu Business Garden)
      • ZFŚS - m.in. dofinansowanie wypoczynku wakacyjnego oraz bonus świąteczny
      • Regularne eventy integracyjne
  • Junior Accountant z językiem włoskim

    MAN Shared Services Center sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Na czym będą polegać Twoje zadania?

      • Skanowanie i walidacja faktur w programie Smartfix
      • Opracowywanie i księgowanie faktur z zamówieniem i bez zamówienia dla klienta włoskiego
      • Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem w języku włoskim lub angielskim
      • Przygotowywanie raportów i statystyk oraz ich analiza dotycząca przypływu faktur
      • Kontrola procesów zautomatyzowanych oraz udział w projektach
      • Opracowywanie zapytań od dostawców i reklamacji
      • Analiza kont dostawców
      • Współpraca z innymi działami w celu usprawnienia procesów

      Wymagania

      Czego potrzebujesz, aby sprawdzić się na tym stanowisku?

      • Znajomości języka włoskiego minimum na poziomie B2
      • Znajomości języka angielskiego minimum na poziomie B1
      • Znajomości pakietu MS Office
      • Mile widziana znajomość program SAP
      • Umiejętności sprawnej komunikacji i współpracy z pozostałymi członkami zespołu
      • Sumienności, dokładności, przywiązywania wagi do szczegółów
      • Inicjatywy, zaangażowania i chęci do rozwiązywania problematycznych zagadnień

      Oferujemy

      Nasza oferta dla Ciebie:

      • Dedykowany opiekun wdrożenia i kompleksowy onboarding
      • Szeroka oferta szkoleń językowych, z możliwością realizacji na terenie firmy lub w dowolnej szkole językowej
      • Szkolenia specjalistyczne, dopasowane do ścieżki rozwoju i potrzeb pracownika
      • Atrakcyjny pakiet benefitów: karta Multisport, pakiet Medicover, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, karta lunchowa Sodexo
      • Elastyczne podejście do godziny rozpoczęcia pracy i nieformalny dress code
      • Praca w wygodnym i nowoczesnym biurze, przyjaznym osobom niepełnosprawnym (część kompleksu Business Garden)
      • Możliwość wykonywania części obowiązków zdalnie - tzw. "home office"
      • ZFŚS - m.in. dofinansowanie wypoczynku wakacyjnego oraz bonus świąteczny
      • Zniżki na zakup aut z grupy VW
  • Stażysta z j. niemieckim

    MAN Shared Services Center sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa zlecenie
    • Zakres obowiązków

      Na czym będą polegać Twoje zadania?

      • Księgowanie wyciągów bankowych
      • Zdobywanie informacji gospodarczych dotyczących klientów
      • Mailowy kontakt z klientem oraz partnerem procesowym (w języku niemieckim)
      • Pozostałe procesy z zakresu należności

      Wymagania

      Czego potrzebujesz, aby sprawdzić się na tym stanowisku?
      • Znajomość języka niemieckiego minimum na poziomie B1
      • Umiejętność sprawnej komunikacji i współpracy z pozostałymi osobami z Teamu
      • Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook)
      • Zaangażowanie w powierzone zadania, dokładność, sumienność
      Mile widziane:
      • Wykształcenie bądź w trakcie nauki z zakresu finansów, ekonomii lub księgowości
      • Staż/praktyka w finansach, ekonomii lub rachunkowości
      • Znajomość programu SAP

      Oferujemy

      Nasza oferta dla Ciebie:
      • Dedykowany opiekun wdrożenia i kompleksowy onboarding
      • Możliwość wykupienia karty Multisport
      • Elastyczne podejście do godziny rozpoczęcia pracy i nieformalny dress code
      • Możliwość wykonywania obowiązków zdalnie
      • Wygodne i nowoczesne biuro, przyjazne osobom niepełnosprawnym (część kompleksu Business Garden)
      • Regularne eventy integracyjne

  • Head of Purchasing

    MAN Shared Services Center sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Your scope of responsibilities:

      • Responsibility of shared services for MAN T&B - Purchasing over all Commodities
      • Prototype sourcing for Direct Purchasing for new Truck Generations and Models
      • Responsibility for Indirect Purchasing scope of B- und C-Parts for polish production sites
      • Negotiations with suppliers
      • Ensure compliance throughout purchasing process
      • Integration and coordination of MAN into VW RSC Poland
      • Responsibility for MAN SSC internal efficiency projects / topics together with other teams
      • Preparation of reporting related to Procurement KPIs to internal stakeholder (central purchasing, MAN SSC)
      • Implementation of new work tools
      • Managing relationship with different stakeholders
      • Organize and supervise of the work of the department aimed at achieving the set goals
      • Take care of the company"s assets
      • Lead, coach and support your team
      • Recognize and develop talents
      • You will be part of SSC Management team, and report to the Head of SSC

      Wymagania

      Qualifications, skills, powers you need
      Qualifications:

      • Higher education (Field of study: economics, logistics, technical faculties)
      • Professional experience: at least 5 years in the area of procurement
      • Knowledge of foreign languages: very good knowledge of German or English

      Additional knowledge and skills:

      • support for the MS Office package (Excel, Power Point)
      • good knowledge of the SAP program (SAP/MP1 - MM)
      • Knowledge of VW Systems is welcome (e.g. Globe)
      • ability to organize own and subordinate team work
      • ability to work in a team
      • ability to think analytically

      Features and predispositions:

      • readiness to improve qualifications
      • communicativeness, efficiency
      • diligence, reliability and accuracy in the implementation of the assigned tasks
      • innovation

      Oferujemy

      Our offer for you:

      • Dedicated implementation supervisor and comprehensive onboarding
      • A wide range of language training courses, which can be carried out in cooperation with the company or in any language school
      • Specialized training, tailored to the development path and employee needs
      • Attractive benefits package: Multisport card, Medicover package, dental services, sodexo lunch card, additional group insurance
      • Flexible approach to starting work and informal dress code
      • Work remotely or in a comfortable and modern office, friendly to people with disabilities (part of the Business Garden complex)
      • ZFŚS - incl. co-financing of holiday rest and a Christmas bonus
      • Regular integration events for employees
  • Accountant z językiem angielskim

    MAN Shared Services Center sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Na czym będą polegać twoje zadania?

      • Księgowaniu faktur w systemie SAP
      • Analizie kont, w tym kont rozrachunków, przygotowaniu monitów do zapłaty dla dostawców
      • Analizie księgowań z uwagi na podatek VAT - wykonywaniu wprowadzonych kontroli
      • Opracowywaniu zapytań od dostawców w zakresie rozrachunków
      • Dokumentacji kontroli wewnętrznych
      • Opracowywaniu zapytań z działów merytorycznych spółki, dla której prowadzone są księgi handlowe
      • Udziale w projektach w zakresie standaryzacji procesów

      Wymagania

      Czego potrzebujesz, aby sprawdzić się na tym stanowisku?

      • Wcześniejszego doświadczenia na podobnym stanowisku
      • Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1
      • Mile widziana znajomość języka niemieckiego
      • Wykształcenia w obszarze finansów, rachunkowości, ekonomii lub podobnego
      • Znajomości pakietu MS Office
      • Mile widziana znajomość programu SAP
      • Umiejętności organizacji własnej pracy
      • Umiejętności codziennej współpracy w grupie
      • Szybkości działania a także odporności na powtarzalność zadań

      Oferujemy

      Nasza oferta dla Ciebie:

      • Dedykowany opiekun wdrożenia i kompleksowy onboarding
      • Szeroka oferta szkoleń językowych, z możliwością realizacji w firmie lub w dowolnej szkole językowej
      • Szkolenia specjalistyczne, dopasowane do ścieżki rozwoju i potrzeb pracownika
      • Atrakcyjny pakiet benefitów: karta Multisport, pakiet Medicover z usługami stomatologicznymi, karta Sodexo, dodatkowe ubezpieczenie grupowe,
      • Dodatkowe dwa dni urlopu w roku kalendarzowym
      • Elastyczne podejście do godziny rozpoczęcia pracy i nieformalny dress code
      • Możliwość wykonywania obowiązków zdalnie
      • Wygodne i nowoczesne biuro, przyjazne osobom niepełnosprawnym (część kompleksu Business Garden)
      • ZFŚS - m.in. dofinansowanie wypoczynku wakacyjnego oraz bonus świąteczny
      • Regularne eventy integracyjne
  • HR Specialist

    MAN Shared Services Center sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Na czym będą polegać Twoje zadania:

      • Wyjaśnianie zapytań pracowniczych, codzienne wsparcie w kwestiach kadrowych
      • Administracja kadrowa z wykorzystaniem programu SAP
      • Archiwizacja dokumentów
      • Udział w bieżących projektach w dziale
      • Współpraca z urzędami w tematach dot. spraw kadrowych
      • Przygotowywanie danych do naliczania wynagrodzeń
      • Rozliczanie czasu pracy pracowników
      • Zarządzanie benefitami pracowniczymi (ZFŚS, Multisport, Medicover, ubezpieczenie grupowe)

      Wymagania

      Oczekujemy:

      • Znajomości języka angielskiego na poziomie B2
      • Praktycznej znajomości przepisów prawa pracy
      • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku min. 2-3 lata
      • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
      • Mile widziana znajomość programu SAP
      • Wysokich umiejętności komunikacyjnych
      • Wysokiej motywacji do realizacji powierzonych zadań
      • Dokładności i sumienności

      Oferujemy

      Nasza oferta dla Ciebie:

      • Dedykowany opiekun wdrożenia i kompleksowy onboarding
      • Szeroka oferta szkoleń językowych, z możliwością realizacji na terenie firmy lub w dowolnej szkole językowej
      • Szkolenia specjalistyczne, dopasowane do ścieżki rozwoju i potrzeb pracownika
      • Atrakcyjny pakiet benefitów: karta Multisport, pakiet Medicover, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, karta lunchowa Sodexo
      • Elastyczne podejście do godziny rozpoczęcia pracy i nieformalny dress code
      • Praca w wygodnym i nowoczesnym biurze, przyjaznym osobom niepełnosprawnym (część kompleksu Business Garden)
      • Możliwość wykonywania części obowiązków zdalnie - tzw. "home office"
      • ZFŚS - m.in. dofinansowanie wypoczynku wakacyjnego oraz bonus świąteczny
      • Zniżki na zakup aut z grupy VW

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka