Amocarat Sp. z o.o.

Amocarat Sp. z o.o.

AMOCARAT Sp. z o.o.

Amocarat Sp. z o.o.  z siedzibą w Czańcu, jest wiodącym producentem, wyróżniającej się na rynku bieliźniarskim marki OBSESSIVEDziałamy na rynkach międzynarodowych. Na swoim koncie posiadamy wiele sukcesów i wyróżnień. 


Więcej o nas, znajdziesz na naszej stronie:
https://obsessive.com/

Amocarat Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Księgowy Czaniec, Informatyk Czaniec.
Kategorie zawodowe: księgowość / ekonomia, it (informatyka).

Oferty pracy Amocarat Sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Amocarat Sp. z o.o.

Firma najczęściej oferuje

  • Karta Multisport
  • Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
  • Nowoczesne biuro
  • Prywatna opieka lekarska
  • Przyjazna atmosfera
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe
  • Ubezpieczenie grupowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapy

Siedziba główna

Amocarat Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe

Pełna nazwa
AMOCARAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Królewska 1 43-354 Czaniec
NIP
9372717816
REGON
381622700
KRS
0000754374
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
22.10.2018
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Przetwórstwo przemysłowe

  • 14.14.Z Produkcja bielizny

Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle

  • 46.18.Z Działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów
  • 46.42.Z Sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia
  • 46.49.Z Sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego
  • 46.90.Z Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 70.10.Z Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów, z wyłączeniem holdingów finansowych
  • 73.11.Z Działalność agencji reklamowych
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie Amocarat Sp. z o.o.

4.7

Na podstawie 48 ocen z Google.

Psycho o

Psycho o

"Korzystam u nich z zamówień internetowych. Jestem bardzo zadowolona, ponieważ są szybkie wysyłki, starannie przygotowane zamówienie, które nigdy nie było pomylone, jakość bielizny jest na wysokim poziomie, rozmiar zawsze odpowiedni, a cena również atrakcyjna do tego co się kupuje. Polecam z czystym sumieniem :)"

rok temu

Łukasz Karaszkiewicz

Łukasz Karaszkiewicz

"Szeroki asortyment, dobrze działająca strona www, szybka i sprawna wysyłka. Towar dobrze zapakowany i zabezpieczony. Pudełko prezentowe robi robote:-) Polecam"

rok temu

Fabian Z

Fabian Z

"Przesyłka zamówiona ok 16, kolejnego dnia przed południem czekała na odbiór w paczkomacie. Zapakowane estetycznie i dyskretnie. Polecam"

rok temu

Beata Jantoń

Beata Jantoń

"Polecam ten sklep. Piękna bielizna. Bezproblemowa i szybka wysyłka za granicę."

rok temu

Jacek Wojciechowski

Jacek Wojciechowski

"Szybka dostawa, towar zgodny z zamówieniem, super jakość. Zarówno żona jak i ja jesteśmy bardzo zadowoleni :)"

rok temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.

Archiwalne oferty pracy Amocarat Sp. z o.o.

  • Główna Księgowa / Główny Księgowy

    Amocarat Sp. z o.o.
    • Czaniec
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

      • Bieżący nadzór nad prawidłowym prowadzeniem ksiąg oraz obiegiem dokumentów księgowych.
      • Kontrolę dokumentacji transakcji zagranicznych (WDT, Export, Import),
      • Nadzorowanie ewidencji środków trwałych, WNiP oraz ewidencji magazynowej
      • Terminowe i rzetelne sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych wg określonych standardów oraz przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne;
      • Współpracę z biegłym rewidentem i czynny udział w trakcie audytu sprawozdania finansowego,
      • Reprezentowanie firmy w sprawie rozliczeń z kontrahentami oraz instytucjami (US, ZUS, GUS, banki),
      • Terminowe i rzetelne sporządzanie deklaracji podatkowych JPK-VAT, VAT-UE, VIU-DO, CIT,
      • Przeprowadzanie procesu zamknięcia miesiąca i uzgadnianie kont
      • Monitorowanie i kontrolę rozliczeń zobowiązań i należności oraz uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami, instytucjami i innymi podmiotami zewnętrznymi
      • Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości;
      • Przygotowywanie przelewów bankowych
      • Efektywna współpraca ze wszystkimi działami
      • Wspieranie działu finansów i analiz w sporządzaniu raportów zarządczych

      Wymagania

      • Wyższe wykształcenie z zakresu ekonomii, finansów lub rachunkowości,
      • Minimum 5 letnie doświadczenie w działach księgowości na podobnym stanowisku, w samodzielnym prowadzeniu pełnych ksiąg handlowych,
      • Biegła praktyczna znajomość przepisów z zakresu: prawa podatkowego, rachunkowości i zagadnień kadrowych,
      • Zdolność śledzenia zmian w przepisach oraz samodzielnego rozwiązywania problemów z obszaru księgowości,
      • Bardzo dobra organizacji pracy, sumienność i terminowość,
      • Umiejętność pracy w zespole,
      • Doświadczenie w pracy z oprogramowaniem ERP, mile widziana znajomość systemu Navireo lub Rewizor,
      • Doświadczenie w sporządzania sprawozdań finansowych oraz rozliczeń podatkowych,
      • Umiejętność wykorzystania w pracy pakietu MS Office (Word i Excel)
      • Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym,

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę na pełen etat,
      • Pracę od poniedziałku do piątku 8:00 – 16:00,
      • Przyjemną atmosferę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
      • Możliwość doskonalenia zawodowego (szkolenia),
      • Ubezpieczenie grupowe i kartę benefit.
  • Księgowa / Księgowy

    Amocarat Sp. z o.o.
    • Czaniec
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      • Dekretacja i księgowanie dokumentów
      • Prowadzenie i uzgadnianie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość)
      • Rozliczanie i weryfikacja transakcji zagranicznych (WDT, Export, Import, WHT)
      • Pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych (JPK, CIT, PIT, VAT)
      • Sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu
      • Docelowo również pomoc w obsłudze kadrowo-płacowej m in.: obsługa dokumentacji kadrowej, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy, naliczanie zasiłków, sporządzania dokumentacji ZUS, GUS, PPK, PRFON, US – z możliwością przyuczenia
      • Monitorowanie zmian zachodzących w przepisach

      Wymagania

      • Wyższe wykształcenie, mile widziane z zakresu ekonomii, finansów lub rachunkowości
      • Minimum 2 –letnie doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości na samodzielnym stanowisku (praca w Biurze Rachunkowym będzie dodatkowym atutem)
      • Praktyczna znajomość przepisów
      • Zdolność śledzenia zmian w przepisach oraz samodzielnego rozwiązywania problemów
      • Bardzo dobra organizacji pracy, sumienność i terminowość
      • Umiejętność pracy w zespole
      • Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych oraz rozliczeń podatkowych
      • Umiejętność wykorzystania w pracy pakietu MS Office

      Mile widziane:

      • Doświadczenie w pracy z oprogramowaniem ERP
      • Doświadczenie w zakresie kadr i płac
      • Znajomość j. angielskiego

      Oferujemy

      • umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia
      • pakiet Multisport
      • ubezpieczenie grupowe
      • prywatną opiekę medyczną
      • pracę od poniedziałku do piątku w siedzibie spółki w godzinach 8-16 (pełny etat),
      • możliwość rozwoju (szkolenia)
      • przyjemną, ba! fantastyczną atmosferę i...
      • wygodne biurko w dziale kadrowo-księgowym!

      Gdy zaprosimy Cię na rozmowę... nie zapomnij zabrać ze sobą uśmiechu i sporej dawki pozytywnego myślenia!

  • Pracownik Helpdesk

    Amocarat Sp. z o.o.
    • Czaniec
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      • Aktywna współpraca z innymi pracownikami,
      • sporządzanie raportów,
      • przyjmowanie zgłoszeń,
      • konfigurowanie różnego rodzaju urządzeń,
      • kontakt z firmami zewnętrznymi w sprawie napraw systemów lub komputerów,
      • dbanie o wysoki poziom obsługi.

      Wymagania

      • Znajomość systemów komputerowych,
      • umiejętność czytania dokumentacji w języku angielskim,
      • gotowość do uczenia się,
      • dyspozycyjność,
      • cierpliwość,
      • komunikatywność,
      • otwartość,
      • zdolność analitycznego myślenia,
      • nastawienie na pomoc innym.
      • Mile widziane:

        • wiedza z zakresu baz danych,
        • znajomość systemów ERP, Office 365,
        • mile widziane doświadczenie zawodowe,

      Oferujemy

      • Umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia,
      • pakiet Multisport,
      • ubezpieczenie grupowe,
      • prywatną opiekę medyczną,
      • możliwość rozwoju (szkolenia),
      • przyjemną, ba! fantastyczną atmosferę.
  • Specjalista ds. księgowo-kadrowych

    Amocarat Sp. z o.o.
    • Czaniec
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      • Kompleksowa obsługa pracowników pod kątem dokumentacji kadrowej (w tym Sporządzanie umów, Prowadzenie akt osobowych)
      • Naliczanie wynagrodzeń, premii, sporządzanie list płac pracowników oraz rozliczeń dla umów cywilno-prawnych oraz umów o współpracę
      • Prowadzenie ewidencji urlopów, czasu pracy, absencji, zwolnień lekarskich; naliczanie zasiłków
      • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, sporządzanie stosownych dokumentacji do ZUS, GUS, US, PPK, PFRON, etc.
      • Dekretacja i księgowanie dokumentów
      • Prowadzenie i uzgadnianie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość)
      • Rozliczanie i weryfikacja transakcji zagranicznych (WDT, Export, Import, WHT)
      • Sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu
      • Monitorowanie zmian zachodzących w przepisach podatkowych, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
      • Przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych (JPK, CIT, PIT, VAT)

      Wymagania

      • Wyższe wykształcenie z zakresu ekonomii, finansów lub rachunkowości,
      • Minimum 3 –letnie doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości i kadr na samodzielnym stanowisku (praca w Biurze Rachunkowym będzie dodatkowym atutem),
      • Biegła praktyczna znajomość przepisów z zakresu: prawa podatkowego, rachunkowości, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
      • Zdolność śledzenia zmian w przepisach oraz samodzielnego rozwiązywania problemów z obszaru księgowości i kadr
      • Bardzo dobra organizacji pracy, sumienność i terminowość,
      • Umiejętność pracy w zespole,
      • Doświadczenie w pracy z oprogramowaniem ERP, mile widziana znajomość systemu Navireo lub Rewizor,
      • Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych oraz rozliczeń podatkowych,
      • Umiejętność wykorzystania w pracy pakietu MS Office
      • Znajomość j.angielskiego (poziom komunikatywny – używany w kontakcie telefonicznym, mailowym i bezpośrednim z klientami anglojęzycznymi)

      Oferujemy

      • umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia,
      • pakiet Multisport
      • ubezpieczenie grupowe
      • prywatną opiekę medyczną
      • pracę od poniedziałku do piątku w siedzibie spółki w godzinach 8-16 (pełny etat),
      • możliwość rozwoju (szkolenia)
      • przyjemną, ba! fantastyczną atmosferę i...
      • wygodne biurko w dziale kadrowo-księgowym!

      Gdy zaprosimy Cię na rozmowę... nie zapomnij zabrać ze sobą uśmiechu i sporej dawki pozytywnego myślenia!

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka