
Amocarat Sp. z o.o.
AMOCARAT Sp. z o.o.
Amocarat Sp. z o.o. z siedzibą w Czańcu, jest wiodącym producentem, wyróżniającej się na rynku bieliźniarskim marki OBSESSIVE. Działamy na rynkach międzynarodowych. Na swoim koncie posiadamy wiele sukcesów i wyróżnień.
Więcej o nas, znajdziesz na naszej stronie:
https://obsessive.com/
Zawody: Księgowy Czaniec, Informatyk Czaniec.
Kategorie zawodowe: księgowość / ekonomia, it (informatyka).
Oferty pracy Amocarat Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Amocarat Sp. z o.o.
Firma najczęściej oferuje
-
Karta Multisport
-
Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
-
Nowoczesne biuro
-
Prywatna opieka lekarska
-
Przyjazna atmosfera
-
Spotkania integracyjne
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
Szkolenia, kursy, konferencje
-
Szkolenie stanowiskowe
-
Ubezpieczenie grupowe
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Mapy
Siedziba główna
Amocarat Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Dane firmowe
- Pełna nazwa
- AMOCARAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Adres rejestrowy
- Królewska 1 43-354 Czaniec
- NIP
- 9372717816
- REGON
- 381622700
- KRS
- 0000754374
- Forma prawna
- spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
- 22.10.2018
- Status indywidualnej działalności gospodarczej
- AKTYWNA
Profil działalności - kody PKD
Przetwórstwo przemysłowe
- 14.14.Z Produkcja bielizny
Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle
- 46.18.Z Działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów
- 46.42.Z Sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia
- 46.49.Z Sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego
- 46.90.Z Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana
Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna
- 70.10.Z Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów, z wyłączeniem holdingów finansowych
- 73.11.Z Działalność agencji reklamowych
Opinie o firmie Amocarat Sp. z o.o.
4.7
Na podstawie 48 ocen z Google.
![]()
Psycho o
"Korzystam u nich z zamówień internetowych. Jestem bardzo zadowolona, ponieważ są szybkie wysyłki, starannie przygotowane zamówienie, które nigdy nie było pomylone, jakość bielizny jest na wysokim poziomie, rozmiar zawsze odpowiedni, a cena również atrakcyjna do tego co się kupuje. Polecam z czystym sumieniem :)"
rok temu
![]()
Łukasz Karaszkiewicz
"Szeroki asortyment, dobrze działająca strona www, szybka i sprawna wysyłka. Towar dobrze zapakowany i zabezpieczony. Pudełko prezentowe robi robote:-) Polecam"
rok temu
![]()
Fabian Z
"Przesyłka zamówiona ok 16, kolejnego dnia przed południem czekała na odbiór w paczkomacie. Zapakowane estetycznie i dyskretnie. Polecam"
rok temu
![]()
Beata Jantoń
"Polecam ten sklep. Piękna bielizna. Bezproblemowa i szybka wysyłka za granicę."
rok temu
![]()
Jacek Wojciechowski
"Szybka dostawa, towar zgodny z zamówieniem, super jakość. Zarówno żona jak i ja jesteśmy bardzo zadowoleni :)"
rok temu
Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych
negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Archiwalne oferty pracy Amocarat Sp. z o.o.
-
Główna Księgowa / Główny Księgowy
Amocarat Sp. z o.o.- Czaniec
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
-
Bieżący nadzór nad prawidłowym prowadzeniem ksiąg oraz obiegiem dokumentów księgowych.
-
Kontrolę dokumentacji transakcji zagranicznych (WDT, Export, Import),
-
Nadzorowanie ewidencji środków trwałych, WNiP oraz ewidencji magazynowej
-
Terminowe i rzetelne sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych wg określonych standardów oraz przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne;
-
Współpracę z biegłym rewidentem i czynny udział w trakcie audytu sprawozdania finansowego,
-
Reprezentowanie firmy w sprawie rozliczeń z kontrahentami oraz instytucjami (US, ZUS, GUS, banki),
-
Terminowe i rzetelne sporządzanie deklaracji podatkowych JPK-VAT, VAT-UE, VIU-DO, CIT,
-
Przeprowadzanie procesu zamknięcia miesiąca i uzgadnianie kont
-
Monitorowanie i kontrolę rozliczeń zobowiązań i należności oraz uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami, instytucjami i innymi podmiotami zewnętrznymi
-
Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości;
-
Przygotowywanie przelewów bankowych
-
Efektywna współpraca ze wszystkimi działami
-
Wspieranie działu finansów i analiz w sporządzaniu raportów zarządczych
Wymagania
-
Wyższe wykształcenie z zakresu ekonomii, finansów lub rachunkowości,
-
Minimum 5 letnie doświadczenie w działach księgowości na podobnym stanowisku, w samodzielnym prowadzeniu pełnych ksiąg handlowych,
-
Biegła praktyczna znajomość przepisów z zakresu: prawa podatkowego, rachunkowości i zagadnień kadrowych,
-
Zdolność śledzenia zmian w przepisach oraz samodzielnego rozwiązywania problemów z obszaru księgowości,
-
Bardzo dobra organizacji pracy, sumienność i terminowość,
-
Umiejętność pracy w zespole,
-
Doświadczenie w pracy z oprogramowaniem ERP, mile widziana znajomość systemu Navireo lub Rewizor,
-
Doświadczenie w sporządzania sprawozdań finansowych oraz rozliczeń podatkowych,
-
Umiejętność wykorzystania w pracy pakietu MS Office (Word i Excel)
-
Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym,
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę na pełen etat,
-
Pracę od poniedziałku do piątku 8:00 – 16:00,
-
Przyjemną atmosferę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
-
Możliwość doskonalenia zawodowego (szkolenia),
-
Ubezpieczenie grupowe i kartę benefit.
-
-
Księgowa / Księgowy
Amocarat Sp. z o.o.- Czaniec
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
-
Dekretacja i księgowanie dokumentów
-
Prowadzenie i uzgadnianie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość)
-
Rozliczanie i weryfikacja transakcji zagranicznych (WDT, Export, Import, WHT)
-
Pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych (JPK, CIT, PIT, VAT)
-
Sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu
-
Docelowo również pomoc w obsłudze kadrowo-płacowej m in.: obsługa dokumentacji kadrowej, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy, naliczanie zasiłków, sporządzania dokumentacji ZUS, GUS, PPK, PRFON, US – z możliwością przyuczenia
-
Monitorowanie zmian zachodzących w przepisach
Wymagania
-
Wyższe wykształcenie, mile widziane z zakresu ekonomii, finansów lub rachunkowości
-
Minimum 2 –letnie doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości na samodzielnym stanowisku (praca w Biurze Rachunkowym będzie dodatkowym atutem)
-
Praktyczna znajomość przepisów
-
Zdolność śledzenia zmian w przepisach oraz samodzielnego rozwiązywania problemów
-
Bardzo dobra organizacji pracy, sumienność i terminowość
-
Umiejętność pracy w zespole
-
Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych oraz rozliczeń podatkowych
-
Umiejętność wykorzystania w pracy pakietu MS Office
Mile widziane:
-
Doświadczenie w pracy z oprogramowaniem ERP
-
Doświadczenie w zakresie kadr i płac
-
Znajomość j. angielskiego
Oferujemy
-
umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia
-
pakiet Multisport
-
ubezpieczenie grupowe
-
prywatną opiekę medyczną
-
pracę od poniedziałku do piątku w siedzibie spółki w godzinach 8-16 (pełny etat),
-
możliwość rozwoju (szkolenia)
-
przyjemną, ba! fantastyczną atmosferę i...
-
wygodne biurko w dziale kadrowo-księgowym!
Gdy zaprosimy Cię na rozmowę... nie zapomnij zabrać ze sobą uśmiechu i sporej dawki pozytywnego myślenia!
-
-
Pracownik Helpdesk
Amocarat Sp. z o.o.- Czaniec
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
-
Aktywna współpraca z innymi pracownikami,
-
sporządzanie raportów,
-
przyjmowanie zgłoszeń,
-
konfigurowanie różnego rodzaju urządzeń,
-
kontakt z firmami zewnętrznymi w sprawie napraw systemów lub komputerów,
-
dbanie o wysoki poziom obsługi.
Wymagania
-
Znajomość systemów komputerowych,
-
umiejętność czytania dokumentacji w języku angielskim,
-
gotowość do uczenia się,
-
dyspozycyjność,
-
cierpliwość,
-
komunikatywność,
-
otwartość,
-
zdolność analitycznego myślenia,
-
nastawienie na pomoc innym.
-
Mile widziane:
-
wiedza z zakresu baz danych,
-
znajomość systemów ERP, Office 365,
-
mile widziane doświadczenie zawodowe,
-
Oferujemy
-
Umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia,
-
pakiet Multisport,
-
ubezpieczenie grupowe,
-
prywatną opiekę medyczną,
-
możliwość rozwoju (szkolenia),
-
przyjemną, ba! fantastyczną atmosferę.
-
-
Specjalista ds. księgowo-kadrowych
Amocarat Sp. z o.o.- Czaniec
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
-
Kompleksowa obsługa pracowników pod kątem dokumentacji kadrowej (w tym Sporządzanie umów, Prowadzenie akt osobowych)
-
Naliczanie wynagrodzeń, premii, sporządzanie list płac pracowników oraz rozliczeń dla umów cywilno-prawnych oraz umów o współpracę
-
Prowadzenie ewidencji urlopów, czasu pracy, absencji, zwolnień lekarskich; naliczanie zasiłków
-
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, sporządzanie stosownych dokumentacji do ZUS, GUS, US, PPK, PFRON, etc.
-
Dekretacja i księgowanie dokumentów
-
Prowadzenie i uzgadnianie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość)
-
Rozliczanie i weryfikacja transakcji zagranicznych (WDT, Export, Import, WHT)
-
Sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu
-
Monitorowanie zmian zachodzących w przepisach podatkowych, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
-
Przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych (JPK, CIT, PIT, VAT)
Wymagania
-
Wyższe wykształcenie z zakresu ekonomii, finansów lub rachunkowości,
-
Minimum 3 –letnie doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości i kadr na samodzielnym stanowisku (praca w Biurze Rachunkowym będzie dodatkowym atutem),
-
Biegła praktyczna znajomość przepisów z zakresu: prawa podatkowego, rachunkowości, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
-
Zdolność śledzenia zmian w przepisach oraz samodzielnego rozwiązywania problemów z obszaru księgowości i kadr
-
Bardzo dobra organizacji pracy, sumienność i terminowość,
-
Umiejętność pracy w zespole,
-
Doświadczenie w pracy z oprogramowaniem ERP, mile widziana znajomość systemu Navireo lub Rewizor,
-
Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych oraz rozliczeń podatkowych,
-
Umiejętność wykorzystania w pracy pakietu MS Office
-
Znajomość j.angielskiego (poziom komunikatywny – używany w kontakcie telefonicznym, mailowym i bezpośrednim z klientami anglojęzycznymi)
Oferujemy
-
umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia,
-
pakiet Multisport
-
ubezpieczenie grupowe
-
prywatną opiekę medyczną
-
pracę od poniedziałku do piątku w siedzibie spółki w godzinach 8-16 (pełny etat),
-
możliwość rozwoju (szkolenia)
-
przyjemną, ba! fantastyczną atmosferę i...
-
wygodne biurko w dziale kadrowo-księgowym!
Gdy zaprosimy Cię na rozmowę... nie zapomnij zabrać ze sobą uśmiechu i sporej dawki pozytywnego myślenia!
-
Pracodawcy z miasta Czaniec
-
POLIURETANY Mirosława Rzeszutek
-
AMOCARAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
SMART-HR
-
PROBET GROUP S.A.
-
Euro-Med Grupa Medyczna
-
ADREAMS
-
ROJO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
HYGIENIKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
STRUMET Sp. z o. o.
-
Derksen Polska Sp. z o.o.
-
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWE PROBUDREM KAZIMIERZ LIPIŃSKI spółka jawna
-
Randstad Polska Sp. z o.o.
-
ManpowerGroup Sp. z o.o.
-
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH
-
POWERJOBS Sp. z o.o.
-
CD S.A.
-
PROFI CREDIT Polska S.A.
-
ALUPROF S.A.
-
TI Poland FTDS
-
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH
-
CMC POLAND SP. Z O.O.
-
mdm NT Sp. z o.o.
-
BULTEN POLSKA S.A.
-
Hutchinson Poland Sp.z o.o.
-
FAMUR (GRENEVIA SA)