Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Ekologus sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Firma Ekologus Sp. z o.o. funkcjonuje na rynku usług ekspercko-doradczo-szkoleniowych w obszarze ochrony środowiska od 1989 roku. Jej działalność ma na celu wspieranie rozwoju instytucji oraz firm z różnych branż.
Staranność w realizacji projektów oraz dbałość o jakość świadczonych usług przyczyniły się do utrzymania stabilnej pozycji na wymagającym rynku. Dzięki tym działaniom, Ekologus zdołał wypracować markę, która cieszy się zaufaniem wielu Klientów.
Ekologus Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
Oferty pracy Ekologus Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Konsultant/-ka systemu ERP Microsoft Dynamics 365
COIG S.A.- Katowice
- umowa o pracę
- praca hybrydowa
- praca od zaraz
Polecana PopularnaDodana -
Konsultant ds. planowania finansowego
Agencja Zatrudnienia HR SIGMA- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
Dodana -
Tajemniczy klient
Audyt- praca zdalna
- umowa o dzieło
- praca hybrydowa
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
System premiowy
-
Szkolenia, kursy, konferencje
-
Szkolenie stanowiskowe
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Mapa Ekologus Sp. z o.o.
Siedziba główna
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
Ochrona środowiska - Dokumentacje środowiskowe- Pomiary- Audyty
Firma Ekologus sp. z o.o. od 1989 roku koncentruje się na rynku polskim, wspomagając rozwój instytucji oraz firm różnych branż poprzez: - outsourcing ekologiczny; - doradztwo prawne i techniczne w obszarze ochrony środowiska; - specjalistyczne dokumentacje środowiskowe; - pomiary emisji oraz badania środowiska gruntowo-wodnego w akredytowanym laboratorium; - podnoszenie kwalifikacji pracowników poprzez specjalistyczne szkolenia; - prowadzenie działań naprawczych w przypadku szkody w środowisku (proces remediacji); - a uzupełnieniem tej usługi jest sprzedaż zestawów awaryjnych i środków technicznych służących do zabezpieczania oraz likwidacji wycieków olejów, ropopochodnych i chemikaliów. Od 2019 roku wznowiony i poszerzony został zakres usług, który obejmuje oprócz ochrony środowiska: - Doradztwo i przeglądy wymagań prawnych i technicznych w zakładach w zakresie BHP i p.poż.; - Specjalistyczne szkolenia BHP dla różnych grup pracowniczych; Staranność wykonania oraz preferowana jakość świadczonych przez nasz Zespół usług, pozwoliły nam przetrwać na wymagającym rynku oraz wypracować rozpoznawalną markę, której zaufali nasi dotychczasowi Klienci.
- Siedziba główna
- Bielsko-Biała
- Branża
- Usługi środowiskowe
Rok założenia
1989
Liczba pracowników
2–10
Liczba obserwujących
-
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach
Ekologus Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
Ekologus Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Bielsko-Biała
- Katowice
- Warszawa
- Kraków
- Żywiec
- Kęty
- Czechowice-Dziedzice
- Wrocław
- Poznań
- Cieszyn
Praca Ekologus Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Specjalista ds. raportowania środowiskowego (w tym ESG)
Ekologus Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
- część etatu
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Zbieranie, analizowanie i raportowanie danych m.in. środowiskowe raporty roczne (KOBiZE, BDO, opłaty), raporty zrównoważonego rozwoju (ślad węglowy, LCA, GOZ).
-
Opracowywanie strategii z zakresu Environment zgodnie z dyrektywą ESG firmy w oparciu o obowiązujące standardy unijne.
-
Monitorowanie i analizowanie trendów oraz zmian w regulacjach prawnych dotyczących ESG.
-
Identyfikacja i ocena ryzyk i szans związanych z aspektami środowiskowymi, społecznymi i ładem korporacyjnym.
-
Kontakt z klientem w celu przeprowadzenia etapów pozyskiwania danych zgodnie z wymogami i utrzymywanie relacji z reprezentantami Klienta
-
Opracowywanie i wdrażanie polityk, procedur i wskaźników ESG.
-
Monitorowanie i raportowanie postępów projektu ESG.
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe: preferowane kierunki związane z ochroną środowiska, raportowaniem środowiskowym, zarządzaniem lub pokrewne.
-
Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku lub w obszarze związanym z ESG, zrównoważonym rozwojem jako Ekspert lub Specjalista Wewnętrzny w firmie.
-
Biegła znajomość dyrektywy, standardów, frameworków i wskaźników do obliczania śladu węglowego i raportowania ESG.
-
Znajomość aktualnych regulacji prawnych dotyczących ESG w Polsce i UE.
-
Wysoka umiejętność opracowywania strategii GOZ.
-
Mile widziana znajomość PEF, LCA.
-
Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków.
-
Biegła obsługa pakietu MS Office (szczególnie Excel i PowerPoint).
-
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
-
Umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole.
-
Zainteresowanie tematyką zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu.
-
Umiejętność tworzenia prezentacji i raportów.
Mile widziane:
-
Certyfikaty lub szkolenia z zakresu ESG, obliczania śladu węglowego.
-
Doświadczenie w pracy z systemami do zarządzania danymi ESG.
-
Znajomość dodatkowych języków obcych.
Oferujemy
-
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
-
Atrakcyjne warunki zatrudnienia adekwatne do doświadczenia i umiejętności.
-
Pełne wyposażenie stanowiska pracy - komputer, telefon
-
Możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji (szkolenia, konferencje).
-
Pakiet benefitów pozapłacowych (np. opieka medyczna, bony lunchowe).
-
Przyjazną atmosferę pracy w zespole pasjonatów.
-
-
Specjalista ds. Ofertowania i Obsługi Klienta
Ekologus Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Samodzielne opracowywanie zapytań ofertowych – stała obsługa w zakresie Ochrony środowiska, EKO-przeglądy, remediacje, badania gruntu,
-
Prowadzenie uzgodnień merytorycznych z Klientem dotyczących zapytania
-
Samodzielne pozyskiwanie danych w oparciu o dostępne i wiarygodne źródła dotyczące realizowanych opracowań
-
Obsługa Klientów wewnętrznych i zewnętrznych (tel, mail, wideospotkania, wizyta w Zakładzie) zgodnie ze standardami firmy
-
Współpraca z zespołem w celu dotrzymywania terminów realizacji projektów.
-
Przeprowadzanie diagnozy potrzeb i utrzymywania stałych relacji z Klientem
-
Raportowanie wyników pracy
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe kierunkowe techniczne i/lub ochrona środowiska
-
Min. 3-letnie doświadczenie w pracy w obsłudze klienta i sprzedaży B2B
-
Doświadczenie w przygotowaniu ofert i bezpośrednich rozmowach z Klientem – telefon, mail, wideo-spotkania, na żywo
-
Znajomość technik sprzedaży i negocjacji
-
Biegła znajomość obsługi komputera, pakietu Microsoft Office
-
Samodzielność i konsekwencja w działaniu
-
Umiejętność zarządzania kalendarzem i czasem pracy
-
Prawo jazdy kat. B.
Mile widziane:-
Odbyte szkolenie z zakresu ochrony środowiska potwierdzone certyfikatem lub zaświadczeniem
-
Zainteresowania z zakresu ochrony środowiska i BHP
-
Znajomość narzędzi digital i AI w optymalizacji pracy
Oferujemy
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B
-
Atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitowy
-
Pracę stacjonarną i/lub hybrydową
-
Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji w branży z 36-letnim stażem
-
Niezbędne narzędzia pracy
-
Realny wpływ na własny rozwój zawodowy - udział w szkoleniach i eventach organizowanych przez Pracodawcę,
-
Ambitną, miłą i przyjazną atmosferę pracy.
Jeśli cenisz profesjonalizm, masz analityczne myślenie oraz projektowe i sprzedażowe podejście i chcesz pracować w firmie, która realnie wpływa na środowisko – dołącz do nas!
Razem twórzmy zieloną przyszłość!
Prześlij swoje CV ze zdjęciem i list motywacyjny
-
-
Asystent Zarządu ds. Operacyjnych i Wsparcia Sprzedaży (Szkolenia i Sorbenty)
Ekologus Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej w tym obsługa programów kurierskich
-
Aktualizacja planu urlopów i koordynowanie dni wolnych pracowników firmy
-
Redagowanie pism urzędowych, pełnomocnictw, wniosków, protokołów
-
Zamawianie materiałów biurowych zgodnie z bieżącymi zapotrzebowaniem
-
Koordynacja bieżących zleceń pod kątem administracyjnym: umowy z podwykonawcami, rozliczenia miesięczne
-
Wysyłanie monitów w ramach standardów windykacji miękkiej
-
Koordynacja bieżących zleceń pod kątem administracyjnym: umowy z podwykonawcami, rozliczenia miesięczne
-
Przygotowanie zestawień faktur zakupowych i kosztowych ich dekretacja
-
Obieg dokumentów i ich archiwizacja
-
Prowadzenie katalogu pism wychodzących i przychodzących
-
Samodzielne opracowywanie harmonogramu szkoleń i realizacji usługi szkoleniowej na każdym etapie procesu szkoleniowego: zamówienia, oferta szkoleniowa, drukowanie i przygotowywanie materiałów szkoleniowej zgodnie z wysoką jakością standardów firmowych, przesyłanie ankiet szkoleniowych i ich aktualizacja, zbieranie materiałów szkoleniowych od wykonawców, obsługa platformy szkoleniowej)
-
Obsługa zapytań i opracowanie ofert sprzedażowych
-
Przeprowadzanie rozmów sprzedażowych w zakresie oferowanej oferty szkoleniowej
Wymagania
-
Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe (np. administracja, zarządzanie, marketing, ochrona środowiska lub pokrewne)
-
Doświadczenie na stanowisku Office Managera lub administracji biurowej
-
Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta, najlepiej w branży B2B
-
Doświadczenie związane ze szkoleniami (organizacja, sprzedaż) lub produktami z zakresu ochrony środowiska (np. sorbentami)
-
Biegła obsługa pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), urządzeń biurowych oraz systemów CRM (mile widziane)
-
Obsługa platformy Zoom lub innej na poziomie zaawansowanym
-
Zainteresowanie i umiejętność korzystania z rozwiązań AI i promtpowania
-
Znajomość programów graficznych typu Canva
-
Umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku pracy
-
Umiejętność planowania priorytetów i doskonała organizacja pracy
-
Proaktywne podejście do identyfikowania i rozwiązywania bieżących problemów operacyjnych
-
Umiejętność prezentowania oferty i odpowiadania na pytania klientów
-
Proaktywne podejście do identyfikowania i rozwiązywania bieżących problemów operacyjnych
-
Wysoka kultura osobista.
-
Prawo jazdy: kategoria B
Oferujemy
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitowy
-
Pracę stacjonarną
-
Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji w branży z 36-letnim stażem
-
Niezbędne narzędzia pracy
-
Realny wpływ na własny rozwój zawodowy - udział w szkoleniach i eventach organizowanych przez Pracodawcę,
-
Ambitną, miłą i przyjazną atmosferę pracy.
Jeśli cenisz profesjonalizm, masz analityczne myślenie oraz projektowe i sprzedażowe podejście i chcesz pracować w firmie, która realnie wpływa na środowisko – dołącz do nas!
Razem twórzmy zieloną przyszłość!
Prześlij swoje CV ze zdjęciem i list motywacyjny
-
-
Koordynator ds. ofertowania i stałej obsługi Klienta
Ekologus Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Samodzielna obsługa zapytań Klientów w zakresie remediacji, badań gruntu, stałych obsług, sprawozdawczości, audytów, zgodnie z procedurami wewnętrznymi;
-
Przeprowadzanie diagnozy potrzeb Klienta
-
Samodzielne pozyskiwanie danych w oparciu o dostępne i wiarygodne źródła dotyczące realizowanych opracowań;
-
Samodzielne opracowywanie propozycji ofertowych zgodnie z wyznaczonymi terminami i standardami w procedurach firmy;
-
Negocjowanie warunków przygotowanych propozycji współpracy dla Klienta do wygenerowania zamówienia;
-
Ścisła współpraca z Koordynatorem ds. projektów eksperckich ZBiE;
-
Znajomość specjalizacji podwykonawców firmy Ekologus w celu przyporządkowania osoby do konkretnego zapytania, współpraca z zespołem i zwinna komunikacja w celu dotrzymania terminów realizacji projektu;
-
Samodzielna obsługa Klienta w zakresie realizacji i koordynacji zleconych projektów (remediacja, badania gruntu, stała obsługa, sprawozdawczość, audyty).
-
Nadzór merytoryczny nad pozyskanymi danymi w zakresie realizowanych projektów;
-
Prowadzenie uzgodnień merytorycznych z Klie w zakresach nadzorowanych projektów;
-
Aktualizacja danych w systemie wewnętrznym;
-
Realizacja dodatkowych zadań powierzonych przez przełożonego oraz zespół wewnętrzny;
-
Prowadzenie korespondencji mailowej i telefonicznej, telekonferencji z Klientami od wpłynięcia zapytania, zlecenia zadania, przec cały etap jego realizacji.
-
Współpraca i wsparcie merytoryczne dla zespołu wewnętrznego.
Wymagania
-
Min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
-
Wykształcenie wyższe o profilu: ochrona środowiska, inżynieria środowiskowa, geologia, itp.
-
Dodoświadczenie w audytowaniu SZŚ
-
Biegła znajomość obsługi komputera, pakietu Microsoft Office.
-
Doświadczenie w raportowaniu wyników pracy.
-
Umiejętność pracy w zespole.
-
Samodzielność i odpowiedzialne podejmowanie decyzji.
-
Umiejętność pracy pod presją czasu i przy dużej różnorodności projetów.
-
Umiejętność zarządzania kalendarzem i czasem pracy.
-
Dyspozycyjność podjęcia pracy od zaraz.
Mile widziane:
-
posiadane ooświadczenie w Sprawozdawczości i Raportowaniu w zakresie ochrony środowiska
-
Odbyte szkolenie z zakresu ochrony środowiska potwierdzone certyfikatem lub zaświadczeniem.
-
Wysoka kultura osobista.
-
Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
-
Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji w branży z 35-letnim stażem.
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B.
-
Pracę stacjonarną
-
Atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitowy.
-
Realny wpływ na własny rozwój zawodowy - bezpłatny udział w szkoleniach i webinariach organizowanyvh przez Pracodawcę
-
Miłą i przyjazną atmosferę pracy.
-
-
Specjalista ds. sprzedaży
Ekologus Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Pozyskanie nowych klientów dla sprzedaży sorbentów i usług szkoleniowych z zakresu ochrony środowiska
-
Przygotowywanie ofert handlowych i komunikacja sprzedażowa z Klientem
-
Organizacja i obsługa szkoleń (w formie on-line)
-
Wyszukiwanie i współpraca ze specjalistami i trenerami, zarządzanie strukturą partnerską
-
Koordynowanie działań i monitoring jakości pracy wykonawców.
-
Budowanie relacji sprzedażowych i obsługa klienta z zgodnie ze standardami firmy
-
Udział w akcjach promocyjno-reklamowych
-
Monitorowanie i analizowanie sprzedaży, raportowanie
Wymagania
-
Min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży produktów technicznych poparte wynikami
-
Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym
-
Umiejętność przygotowania nowoczesnych form ofert handlowych
-
Praca z celem sprzedażowym i konsekwencja w działaniu
-
Samodzielność i odpowiedzialne podejmowanie decyzji
-
Umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych i doświadczenie w obsłudze posprzedażowej
-
Dobra znajomość narzędzi digital do obsługi szkoleń i komunikacji on-line
-
Podstawowa znajomość programu graficznego (Canva, Corel)
-
Biegłe posługiwanie się komputerem (pakiet Office, Internet i inne)
-
Prawo jazdy kat. B
Mile widziane:
-
doświadczenie w obszarze obsługi usług szkoleniowych,
-
zainteresowania z zakresu BHP, sorbentów i ochrony środowiska.
Oferujemy
-
Samodzielną pracę w zakresie rozwiązań dla ochrony środowiska (asortyment techniczny, szkolenia)
-
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, B2B lub zlecenie
-
Atrakcyjne wynagrodzenie i ambitny system premiowy
-
Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia zawodowe i kompetencyjne
-
-
Specjalista ds. administracji, Asystent Zarządu
Ekologus Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, dekretacja w dzienniku podawczym,
-
obsługa programów kurierskich,
-
opieka nad klientami przychodzącymi do firmy,
-
redagowanie pism, pełnomocnictw, umów w kontakcie z Kancelarią prawną,
-
prowadzenie katalogu umów, ubezpieczeń, kart gwarancyjnych, projektów, ofert itp.,
-
pozyskiwanie listów referencyjnych,
-
archiwizacja dokumentów,
-
aktualizacja dokumentów Spółki, kontakt z organizacjami zewnętrznymi w celu przedkładania dokumentów Spółki,
-
prowadzenie bazy teleadresowej kontrahentów,
-
stała aktualizacja danych w wewnętrznym CRM,
-
monitorowanie płatności, w tym wysyłanie monitów w ramach standardów windykacji miękkiej,
-
przygotowanie faktur zakupowych, kosztowych i ich dekretacja,
-
wystawianie FV sprzedaży,
-
monitoring trendów branżowych i współtworzenie działań marketingowych, kampanii promocyjnych, wewnętrznych działań CSR,
-
śledzenie zapytań ofertowych na platformach przetargowych oraz stronach urzędów,
-
przygotowywanie ofert na szkolenia, sorbenty i inne wg bieżących potrzeb,
-
zarządzanie kalendarzem członków Zarządu, umawianie na spotkania,
-
zamawianie materiałów biurowych, zgodnie z zapotrzebowaniem Spółki,
-
zarządzanie zgłoszeniami do usługi szkoleniowej i obsługa klienta w tym zakresie.
Wymagania
-
Min. 5-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
-
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu Microsoft Office,
-
Umiejętność opracowania nowoczesnych form ofert handlowych,
-
Samodzielność i odpowiedzialne podejmowanie decyzji,
-
Umiejętność pracy samodzielnej i w grupie,
-
Umiejętność zarządzania kalendarzem i czasem pracy,
-
Umiejętność pracy pod presją czasu,
-
Umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych i doświadczenie w obsłudze posprzedażowej
-
Miejsce zamieszkania Bielsko-Biała lub okolice.
-
Prawo jazdy kat. B
Mile widziane:
-
Wykształcenie wyższe o profilu administracji, zarządzania lub technicznym
-
Doświadczenie w obszarze obsługi usług szkoleniowych,
-
Znajomość procedur przetargowych i przygotowywania ofert
-
Doświadczenie w WordPress i umiejętność „lekkiego pióra”,
-
Dobra znajomość narzędzi digital do obsługi szkoleń i komunikacji on-line,
-
Podstawowa znajomość programu graficznego (Canva, Corel),
-
Zainteresowania z zakresu BHP, sorbentów i ochrony środowiska.
Oferujemy
-
Samodzielną pracę w zakresie prowadzenia spraw Zarządu oraz rozwiązań dla ochrony środowiska (asortyment techniczny, szkolenia)
-
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat, B2B lub zlecenie
-
Atrakcyjne wynagrodzenie i ambitny system premiowy
-
Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia zawodowe i kompetencyjne
-
Realny wpływ na własny rozwój zawodowy - bezpłatny udział w szkoleniach i eventach organizowanych przez Pracodawcę
-
Niezbędne narzędzia do pracy,
-
Miłą i przyjazną atmosferę pracy.
-
-
Pracownik ds. administracyjno-biurowych
Ekologus Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent/sekretarz
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Bieżąca obsługa biura spółki i jej wewnętrznych dokumentów
-
Przygotowywanie ofert oraz koordynowanie umów i korespondencji z Partnerami zewnętrznymi
-
Wystawianie i dekretacja faktur przychodzących
-
Obsługa Klientów wewnętrznych i zewnętrznych (tel, mail, wideospotkania, wizyta)
-
Pozyskiwanie i obsługa Klientów na szkolenia
-
Follow Up po wykonaniu usług oraz
-
Przeprowadzanie uważnej diagnozy potrzeb Klienta z zastosowaniem crosselingu i upselingu.
Wymagania
-
Min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
-
Biegła znajomość obsługi komputera, pakietu Microsoft Office,
-
Wykształcenie wyższe - mile widziane z zakresu Ochrony Środowiska lub inne o profilu technicznym,
-
Umiejętność opracowania nowoczesnych form ofert handlowych,
-
Praca z celem sprzedażowym i konsekwencja w działaniu,
-
Umiejętność pracy w zespole,
-
Samodzielność i odpowiedzialne podejmowanie decyzji,
-
Umiejętność raportowania pracy własnej, feedback,
-
Umiejętność pracy pod presją czasu,
-
Umiejętność zarządzania kalendarzem i czasem pracy,
-
Umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych i doświadczenie w obsłudze posprzedażowej,
-
Miejsce zamieszkania Bielsko-Biała lub okolice,
-
Prawo jazdy kat. B.
Mile widziane:
-
Doświadczenie w obszarze obsługi Klientów, usług szkoleniowych i/lub sprzedażowych,
-
Doświadczenie w WordPress i umiejętność „lekkiego pióra”,
-
Dobra znajomość narzędzi digital i komunikacji on-line,
-
Zainteresowania z zakresu BHP i ochrony środowiska.
Oferujemy
-
Samodzielną pracę w zakresie prowadzenia spraw Spółki, nadzoru nad prawidłowym obiegiem dokumentów
-
Prace pod koordynatorem w zakresie rozwiązań dla ochrony środowiska (asortyment techniczny - sorbenty, szkolenia),
-
Praca w formie stacjonarnej lub hybrydowej: stacjonarna / zdalnie = 3/2 dni,
-
Zatrudnienie preferowane B2B lub w oparciu o umowę o pracę lub zlecenie,
-
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie i ambitny system premiowy,
-
Realny wpływ na własny rozwój zawodowy - bezpłatny udział w szkoleniach i eventach organizowanych przez Pracodawcę,
-
Niezbędne narzędzia do pracy stacjonarnej i hybrydowej,
-
Miłą i przyjazną atmosferę pracy.
-
-
Pracownik ds. administracyjno-biurowych
Ekologus Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent/sekretarz
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Bieżąca obsługa biura Spółki i jej wewnętrznych dokumentów
-
Przygotowywanie ofert oraz umów i korespondencji z Partnerami zewnętrznymi
-
Wystawianie i dekretacja faktur przychodzących
-
Obsługa Klientów wewnętrznych i zewnętrznych (tel, mail, wideospotkania, wizyta)
-
Follow Up po wykonaniu usług oraz
-
Przeprowadzanie uważnej diagnozy potrzeb Klienta z zastosowaniem crosselingu i upselingu.
Wymagania
-
Min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
-
Biegła znajomość obsługi komputera, pakietu Microsoft Office,
-
Wykształcenie wyższe - mile widziane,
-
Umiejętność korzystania z narzędzi digitalowych i nowoczesnych form komunikacji z Klientem,
-
Umiejętność pracy w zespole,
-
Samodzielność i odpowiedzialne podejmowanie decyzji,
-
Umiejętność raportowania pracy własnej, feedback,
-
Umiejętność pracy pod presją czasu,
-
Umiejętność zarządzania kalendarzem i czasem pracy,
-
Umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych i doświadczenie w obsłudze Klienta,
-
Miejsce zamieszkania Bielsko-Biała lub okolice,
-
Prawo jazdy kat. B.
Mile widziane:
-
Znajomość savoir-vivre'u biznesowego,
-
Odbyte szkolenie ze standardów obsługi Klienta i/lub komunikacji,
-
Doświadczenie w obszarze obsługi Klientów, usług szkoleniowych i/lub sprzedażowych,
-
Doświadczenie w WordPress i umiejętność „lekkiego pióra”,
-
Zainteresowania z zakresu ochrony środowiska i BHP.
Oferujemy
-
Samodzielną pracę w zakresie prowadzenia spraw Spółki, nadzoru nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
-
Pracę pod koordynatorem w zakresie rozwiązań dla ochrony środowiska (asortyment techniczny - sorbenty, szkolenia),
-
Pracę w formie stacjonarnej,
-
Zatrudnienie preferowane B2B lub w oparciu o umowę o pracę lub zlecenie,
-
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z ponad 30-letnim stażem,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie i ambitny system premiowy,
-
Realny wpływ na własny rozwój zawodowy - bezpłatny udział w szkoleniach i eventach organizowanych przez Pracodawcę,
-
Niezbędne narzędzia do pracy stacjonarnej i zdalnej,
-
Miłą i przyjazną atmosferę pracy.
-
-
Specjalista ds. ochrony środowiska
Ekologus Sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Samodzielne opracowywanie dokumentacji środowiskowej – KIP, ROŚ, wnioski sektorowe.
-
Przeprowadzanie diagnozy potrzeb Klienta.
-
Prowadzenie uzgodnień merytorycznych z Klientem.
-
Nadzór merytoryczny nad pozyskanymi danymi w ramach realizowanych projektów.
-
Obsługa Klientów w zakresie realizowanych projektów z uwzględnieniem uzgodnień z Urzędami.
-
Współpraca z zespołem.
-
Wsparcie merytoryczne dla zespołu wewnętrznego.
Wymagania
-
Min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
-
Wykształcenie wyższe o profilu: ochrona środowiska, inżynieria środowiskowa, itp.
-
Biegła znajomość obsługi komputera, pakietu Microsoft Office.
-
Doświadczenie w raportowaniu wyników pracy.
-
Umiejętność pracy w zespole.
-
Samodzielność i odpowiedzialne podejmowanie decyzji.
-
Umiejętność pracy pod presją czasu.
-
Umiejętność zarządzania kalendarzem i czasem pracy.
-
Dyspozycyjność podjęcia pracy od zaraz.
Mile widziane:
-
Samodzielne lub w zespole doświadczenie w opracowaniu Pozwoleń Zintegrowanych.
-
Odbyte szkolenie z zakresu ochrony środowiska potwierdzone certyfikatem lub zaświadczeniem.
-
Wysoka kultura osobista.
-
Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
-
Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji w branży z 35-letnim stażem.
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub zlecenie albo umowę B2B.
-
Pracę stacjonarną (z możliwością pracy hybrydowej) i elastyczne warunki pracy dla kobiet powracających z urlopów macierzyńskich.
-
Atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitowy.
-
Realny wpływ na własny rozwój zawodowy - bezpłatny udział w szkoleniach i eventach organizowanych przez Pracodawcę.
-
Niezbędne narzędzia do pracy stacjonarnej i zdalnej.
-
Miłą i przyjazną atmosferę pracy.
-