Firma Ekologus Sp. z o.o. funkcjonuje na rynku usług ekspercko-doradczo-szkoleniowych w obszarze ochrony środowiska od 1989 roku. Jej działalność ma na celu wspieranie rozwoju instytucji oraz firm z różnych branż.

Staranność w realizacji projektów oraz dbałość o jakość świadczonych usług przyczyniły się do utrzymania stabilnej pozycji na wymagającym rynku. Dzięki tym działaniom, Ekologus zdołał wypracować markę, która cieszy się zaufaniem wielu Klientów.

Oferty pracy Ekologus Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • System premiowy
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa Ekologus Sp. z o.o.

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

EKOLOGUS Sp. z o.o.

Ochrona środowiska - Dokumentacje środowiskowe- Pomiary- Audyty

Firma Ekologus sp. z o.o. od 1989 roku koncentruje się na rynku polskim, wspomagając rozwój instytucji oraz firm różnych branż poprzez: - outsourcing ekologiczny; - doradztwo prawne i techniczne w obszarze ochrony środowiska; - specjalistyczne dokumentacje środowiskowe; - pomiary emisji oraz badania środowiska gruntowo-wodnego w akredytowanym laboratorium; - podnoszenie kwalifikacji pracowników poprzez specjalistyczne szkolenia; - prowadzenie działań naprawczych w przypadku szkody w środowisku (proces remediacji); - a uzupełnieniem tej usługi jest sprzedaż zestawów awaryjnych i środków technicznych służących do zabezpieczania oraz likwidacji wycieków olejów, ropopochodnych i chemikaliów. Od 2019 roku wznowiony i poszerzony został zakres usług, który obejmuje oprócz ochrony środowiska: - Doradztwo i przeglądy wymagań prawnych i technicznych w zakładach w zakresie BHP i p.poż.; - Specjalistyczne szkolenia BHP dla różnych grup pracowniczych; Staranność wykonania oraz preferowana jakość świadczonych przez nasz Zespół usług, pozwoliły nam przetrwać na wymagającym rynku oraz wypracować rozpoznawalną markę, której zaufali nasi dotychczasowi Klienci.

Siedziba główna
Bielsko-Biała
Branża
Usługi środowiskowe

Rok założenia

1989

Liczba pracowników

2–10

Liczba obserwujących

-

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

Ekologus Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
Ekologus Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Katowice
  3. Warszawa
  4. Kraków
  5. Żywiec
  6. Kęty
  7. Czechowice-Dziedzice
  8. Wrocław
  9. Poznań
  10. Cieszyn

Praca Ekologus Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. raportowania środowiskowego (w tym ESG)

    Ekologus Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • część etatu
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Zbieranie, analizowanie i raportowanie danych m.in. środowiskowe raporty roczne (KOBiZE, BDO, opłaty), raporty zrównoważonego rozwoju (ślad węglowy, LCA, GOZ).
      • Opracowywanie strategii z zakresu Environment zgodnie z dyrektywą ESG firmy w oparciu o obowiązujące standardy unijne.
      • Monitorowanie i analizowanie trendów oraz zmian w regulacjach prawnych dotyczących ESG.
      • Identyfikacja i ocena ryzyk i szans związanych z aspektami środowiskowymi, społecznymi i ładem korporacyjnym.
      • Kontakt z klientem w celu przeprowadzenia etapów pozyskiwania danych zgodnie z wymogami i utrzymywanie relacji z reprezentantami Klienta
      • Opracowywanie i wdrażanie polityk, procedur i wskaźników ESG.
      • Monitorowanie i raportowanie postępów projektu ESG.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe: preferowane kierunki związane z ochroną środowiska, raportowaniem środowiskowym, zarządzaniem lub pokrewne.
      • Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku lub w obszarze związanym z ESG, zrównoważonym rozwojem jako Ekspert lub Specjalista Wewnętrzny w firmie.
      • Biegła znajomość dyrektywy, standardów, frameworków i wskaźników do obliczania śladu węglowego i raportowania ESG.
      • Znajomość aktualnych regulacji prawnych dotyczących ESG w Polsce i UE.
      • Wysoka umiejętność opracowywania strategii GOZ.
      • Mile widziana znajomość PEF, LCA.
      • Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków.
      • Biegła obsługa pakietu MS Office (szczególnie Excel i PowerPoint).
      • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
      • Umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole.
      • Zainteresowanie tematyką zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu.
      • Umiejętność tworzenia prezentacji i raportów.

      Mile widziane:

      • Certyfikaty lub szkolenia z zakresu ESG, obliczania śladu węglowego.
      • Doświadczenie w pracy z systemami do zarządzania danymi ESG.
      • Znajomość dodatkowych języków obcych.

      Oferujemy

      • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
      • Atrakcyjne warunki zatrudnienia adekwatne do doświadczenia i umiejętności.
      • Pełne wyposażenie stanowiska pracy - komputer, telefon
      • Możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji (szkolenia, konferencje).
      • Pakiet benefitów pozapłacowych (np. opieka medyczna, bony lunchowe).
      • Przyjazną atmosferę pracy w zespole pasjonatów.
  • Specjalista ds. Ofertowania i Obsługi Klienta

    Ekologus Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Samodzielne opracowywanie zapytań ofertowych – stała obsługa w zakresie Ochrony środowiska, EKO-przeglądy, remediacje, badania gruntu,

      • Prowadzenie uzgodnień merytorycznych z Klientem dotyczących zapytania

      • Samodzielne pozyskiwanie danych w oparciu o dostępne i wiarygodne źródła dotyczące realizowanych opracowań

      • Obsługa Klientów wewnętrznych i zewnętrznych (tel, mail, wideospotkania, wizyta w Zakładzie) zgodnie ze standardami firmy

      • Współpraca z zespołem w celu dotrzymywania terminów realizacji projektów.

      • Przeprowadzanie diagnozy potrzeb i utrzymywania stałych relacji z Klientem

      • Raportowanie wyników pracy

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe kierunkowe techniczne i/lub ochrona środowiska

      • Min. 3-letnie doświadczenie w pracy w obsłudze klienta i sprzedaży B2B

      • Doświadczenie w przygotowaniu ofert i bezpośrednich rozmowach z Klientem – telefon, mail, wideo-spotkania, na żywo

      • Znajomość technik sprzedaży i negocjacji

      • Biegła znajomość obsługi komputera, pakietu Microsoft Office

      • Samodzielność i konsekwencja w działaniu

      • Umiejętność zarządzania kalendarzem i czasem pracy

      • Prawo jazdy kat. B.



      Mile widziane:

      • Odbyte szkolenie z zakresu ochrony środowiska potwierdzone certyfikatem lub zaświadczeniem

      • Zainteresowania z zakresu ochrony środowiska i BHP

      • Znajomość narzędzi digital i AI w optymalizacji pracy

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B

      • Atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitowy

      • Pracę stacjonarną i/lub hybrydową

      • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji w branży z 36-letnim stażem

      • Niezbędne narzędzia pracy

      • Realny wpływ na własny rozwój zawodowy - udział w szkoleniach i eventach organizowanych przez Pracodawcę,

      • Ambitną, miłą i przyjazną atmosferę pracy.


      Jeśli cenisz profesjonalizm, masz analityczne myślenie oraz projektowe i sprzedażowe podejście i chcesz pracować w firmie, która realnie wpływa na środowisko – dołącz do nas!


      Razem twórzmy zieloną przyszłość!


      Prześlij swoje CV ze zdjęciem i list motywacyjny


  • Asystent Zarządu ds. Operacyjnych i Wsparcia Sprzedaży (Szkolenia i Sorbenty)

    Ekologus Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej w tym obsługa programów kurierskich

      • Aktualizacja planu urlopów i koordynowanie dni wolnych pracowników firmy

      • Redagowanie pism urzędowych, pełnomocnictw, wniosków, protokołów

      • Zamawianie materiałów biurowych zgodnie z bieżącymi zapotrzebowaniem

      • Koordynacja bieżących zleceń pod kątem administracyjnym: umowy z podwykonawcami, rozliczenia miesięczne

      • Wysyłanie monitów w ramach standardów windykacji miękkiej

      • Koordynacja bieżących zleceń pod kątem administracyjnym: umowy z podwykonawcami, rozliczenia miesięczne

      • Przygotowanie zestawień faktur zakupowych i kosztowych ich dekretacja

      • Obieg dokumentów i ich archiwizacja

      • Prowadzenie katalogu pism wychodzących i przychodzących

      • Samodzielne opracowywanie harmonogramu szkoleń i realizacji usługi szkoleniowej na każdym etapie procesu szkoleniowego: zamówienia, oferta szkoleniowa, drukowanie i przygotowywanie materiałów szkoleniowej zgodnie z wysoką jakością standardów firmowych, przesyłanie ankiet szkoleniowych i ich aktualizacja, zbieranie materiałów szkoleniowych od wykonawców, obsługa platformy szkoleniowej)

      • Obsługa zapytań i opracowanie ofert sprzedażowych

      • Przeprowadzanie rozmów sprzedażowych w zakresie oferowanej oferty szkoleniowej

      Wymagania

      • Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe (np. administracja, zarządzanie, marketing, ochrona środowiska lub pokrewne)

      • Doświadczenie na stanowisku Office Managera lub administracji biurowej

      • Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta, najlepiej w branży B2B

      • Doświadczenie związane ze szkoleniami (organizacja, sprzedaż) lub produktami z zakresu ochrony środowiska (np. sorbentami)

      • Biegła obsługa pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), urządzeń biurowych oraz systemów CRM (mile widziane)

      • Obsługa platformy Zoom lub innej na poziomie zaawansowanym
      • Zainteresowanie i umiejętność korzystania z rozwiązań AI i promtpowania
      • Znajomość programów graficznych typu Canva

      • Umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku pracy

      • Umiejętność planowania priorytetów i doskonała organizacja pracy

      • Proaktywne podejście do identyfikowania i rozwiązywania bieżących problemów operacyjnych

      • Umiejętność prezentowania oferty i odpowiadania na pytania klientów

      • Proaktywne podejście do identyfikowania i rozwiązywania bieżących problemów operacyjnych

      • Wysoka kultura osobista.

      • Prawo jazdy: kategoria B

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

      • Atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitowy

      • Pracę stacjonarną

      • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji w branży z 36-letnim stażem

      • Niezbędne narzędzia pracy

      • Realny wpływ na własny rozwój zawodowy - udział w szkoleniach i eventach organizowanych przez Pracodawcę,

      • Ambitną, miłą i przyjazną atmosferę pracy.


      Jeśli cenisz profesjonalizm, masz analityczne myślenie oraz projektowe i sprzedażowe podejście i chcesz pracować w firmie, która realnie wpływa na środowisko – dołącz do nas!

      Razem twórzmy zieloną przyszłość!

      Prześlij swoje CV ze zdjęciem i list motywacyjny


  • Koordynator ds. ofertowania i stałej obsługi Klienta

    Ekologus Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Samodzielna obsługa zapytań Klientów w zakresie remediacji, badań gruntu, stałych obsług, sprawozdawczości, audytów, zgodnie z procedurami wewnętrznymi;
      • Przeprowadzanie diagnozy potrzeb Klienta
      • Samodzielne pozyskiwanie danych w oparciu o dostępne i wiarygodne źródła dotyczące realizowanych opracowań;
      • Samodzielne opracowywanie propozycji ofertowych zgodnie z wyznaczonymi terminami i standardami w procedurach firmy;
      • Negocjowanie warunków przygotowanych propozycji współpracy dla Klienta do wygenerowania zamówienia;
      • Ścisła współpraca z Koordynatorem ds. projektów eksperckich ZBiE;
      • Znajomość specjalizacji podwykonawców firmy Ekologus w celu przyporządkowania osoby do konkretnego zapytania, współpraca z zespołem i zwinna komunikacja w celu dotrzymania terminów realizacji projektu;
      • Samodzielna obsługa Klienta w zakresie realizacji i koordynacji zleconych projektów (remediacja, badania gruntu, stała obsługa, sprawozdawczość, audyty).
      • Nadzór merytoryczny nad pozyskanymi danymi w zakresie realizowanych projektów;
      • Prowadzenie uzgodnień merytorycznych z Klie w zakresach nadzorowanych projektów;
      • Aktualizacja danych w systemie wewnętrznym;
      • Realizacja dodatkowych zadań powierzonych przez przełożonego oraz zespół wewnętrzny;
      • Prowadzenie korespondencji mailowej i telefonicznej, telekonferencji z Klientami od wpłynięcia zapytania, zlecenia zadania, przec cały etap jego realizacji.
      • Współpraca i wsparcie merytoryczne dla zespołu wewnętrznego.

      Wymagania

      • Min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
      • Wykształcenie wyższe o profilu: ochrona środowiska, inżynieria środowiskowa, geologia, itp.
      • Dodoświadczenie w audytowaniu SZŚ
      • Biegła znajomość obsługi komputera, pakietu Microsoft Office.
      • Doświadczenie w raportowaniu wyników pracy.
      • Umiejętność pracy w zespole.
      • Samodzielność i odpowiedzialne podejmowanie decyzji.
      • Umiejętność pracy pod presją czasu i przy dużej różnorodności projetów.
      • Umiejętność zarządzania kalendarzem i czasem pracy.
      • Dyspozycyjność podjęcia pracy od zaraz.

      Mile widziane:

      • posiadane ooświadczenie w Sprawozdawczości i Raportowaniu w zakresie ochrony środowiska
      • Odbyte szkolenie z zakresu ochrony środowiska potwierdzone certyfikatem lub zaświadczeniem.
      • Wysoka kultura osobista.
      • Prawo jazdy kat. B.

      Oferujemy

      • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji w branży z 35-letnim stażem.
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B.
      • Pracę stacjonarną
      • Atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitowy.
      • Realny wpływ na własny rozwój zawodowy - bezpłatny udział w szkoleniach i webinariach organizowanyvh przez Pracodawcę
      • Miłą i przyjazną atmosferę pracy.
  • Specjalista ds. sprzedaży

    Ekologus Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Pozyskanie nowych klientów dla sprzedaży sorbentów i usług szkoleniowych z zakresu ochrony środowiska
      • Przygotowywanie ofert handlowych i komunikacja sprzedażowa z Klientem
      • Organizacja i obsługa szkoleń (w formie on-line)
      • Wyszukiwanie i współpraca ze specjalistami i trenerami, zarządzanie strukturą partnerską
      • Koordynowanie działań i monitoring jakości pracy wykonawców.
      • Budowanie relacji sprzedażowych i obsługa klienta z zgodnie ze standardami firmy
      • Udział w akcjach promocyjno-reklamowych
      • Monitorowanie i analizowanie sprzedaży, raportowanie

      Wymagania

      • Min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży produktów technicznych poparte wynikami
      • Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym
      • Umiejętność przygotowania nowoczesnych form ofert handlowych
      • Praca z celem sprzedażowym i konsekwencja w działaniu
      • Samodzielność i odpowiedzialne podejmowanie decyzji
      • Umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych i doświadczenie w obsłudze posprzedażowej
      • Dobra znajomość narzędzi digital do obsługi szkoleń i komunikacji on-line
      • Podstawowa znajomość programu graficznego (Canva, Corel)
      • Biegłe posługiwanie się komputerem (pakiet Office, Internet i inne)
      • Prawo jazdy kat. B

      Mile widziane:

      • doświadczenie w obszarze obsługi usług szkoleniowych,
      • zainteresowania z zakresu BHP, sorbentów i ochrony środowiska.

      Oferujemy

      • Samodzielną pracę w zakresie rozwiązań dla ochrony środowiska (asortyment techniczny, szkolenia)
      • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, B2B lub zlecenie
      • Atrakcyjne wynagrodzenie i ambitny system premiowy
      • Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia zawodowe i kompetencyjne
  • Specjalista ds. administracji, Asystent Zarządu

    Ekologus Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, dekretacja w dzienniku podawczym,
      • obsługa programów kurierskich,
      • opieka nad klientami przychodzącymi do firmy,
      • redagowanie pism, pełnomocnictw, umów w kontakcie z Kancelarią prawną,
      • prowadzenie katalogu umów, ubezpieczeń, kart gwarancyjnych, projektów, ofert itp.,
      • pozyskiwanie listów referencyjnych,
      • archiwizacja dokumentów,
      • aktualizacja dokumentów Spółki, kontakt z organizacjami zewnętrznymi w celu przedkładania dokumentów Spółki,
      • prowadzenie bazy teleadresowej kontrahentów,
      • stała aktualizacja danych w wewnętrznym CRM,
      • monitorowanie płatności, w tym wysyłanie monitów w ramach standardów windykacji miękkiej,
      • przygotowanie faktur zakupowych, kosztowych i ich dekretacja,
      • wystawianie FV sprzedaży,
      • monitoring trendów branżowych i współtworzenie działań marketingowych, kampanii promocyjnych, wewnętrznych działań CSR,
      • śledzenie zapytań ofertowych na platformach przetargowych oraz stronach urzędów,
      • przygotowywanie ofert na szkolenia, sorbenty i inne wg bieżących potrzeb,
      • zarządzanie kalendarzem członków Zarządu, umawianie na spotkania,
      • zamawianie materiałów biurowych, zgodnie z zapotrzebowaniem Spółki,
      • zarządzanie zgłoszeniami do usługi szkoleniowej i obsługa klienta w tym zakresie.

      Wymagania

      • Min. 5-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
      • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu Microsoft Office,
      • Umiejętność opracowania nowoczesnych form ofert handlowych,
      • Samodzielność i odpowiedzialne podejmowanie decyzji,
      • Umiejętność pracy samodzielnej i w grupie,
      • Umiejętność zarządzania kalendarzem i czasem pracy,
      • Umiejętność pracy pod presją czasu,
      • Umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych i doświadczenie w obsłudze posprzedażowej
      • Miejsce zamieszkania Bielsko-Biała lub okolice.
      • Prawo jazdy kat. B

      Mile widziane:

      • Wykształcenie wyższe o profilu administracji, zarządzania lub technicznym
      • Doświadczenie w obszarze obsługi usług szkoleniowych,
      • Znajomość procedur przetargowych i przygotowywania ofert
      • Doświadczenie w WordPress i umiejętność „lekkiego pióra”,
      • Dobra znajomość narzędzi digital do obsługi szkoleń i komunikacji on-line,
      • Podstawowa znajomość programu graficznego (Canva, Corel),
      • Zainteresowania z zakresu BHP, sorbentów i ochrony środowiska.

      Oferujemy

      • Samodzielną pracę w zakresie prowadzenia spraw Zarządu oraz rozwiązań dla ochrony środowiska (asortyment techniczny, szkolenia)
      • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat, B2B lub zlecenie
      • Atrakcyjne wynagrodzenie i ambitny system premiowy
      • Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia zawodowe i kompetencyjne
      • Realny wpływ na własny rozwój zawodowy - bezpłatny udział w szkoleniach i eventach organizowanych przez Pracodawcę
      • Niezbędne narzędzia do pracy,
      • Miłą i przyjazną atmosferę pracy.
  • Pracownik ds. administracyjno-biurowych

    Ekologus Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Bieżąca obsługa biura spółki i jej wewnętrznych dokumentów
      • Przygotowywanie ofert oraz koordynowanie umów i korespondencji z Partnerami zewnętrznymi
      • Wystawianie i dekretacja faktur przychodzących
      • Obsługa Klientów wewnętrznych i zewnętrznych (tel, mail, wideospotkania, wizyta)
      • Pozyskiwanie i obsługa Klientów na szkolenia
      • Follow Up po wykonaniu usług oraz
      • Przeprowadzanie uważnej diagnozy potrzeb Klienta z zastosowaniem crosselingu i upselingu.

      Wymagania

      • Min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
      • Biegła znajomość obsługi komputera, pakietu Microsoft Office,
      • Wykształcenie wyższe - mile widziane z zakresu Ochrony Środowiska lub inne o profilu technicznym,
      • Umiejętność opracowania nowoczesnych form ofert handlowych,
      • Praca z celem sprzedażowym i konsekwencja w działaniu,
      • Umiejętność pracy w zespole,
      • Samodzielność i odpowiedzialne podejmowanie decyzji,
      • Umiejętność raportowania pracy własnej, feedback,
      • Umiejętność pracy pod presją czasu,
      • Umiejętność zarządzania kalendarzem i czasem pracy,
      • Umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych i doświadczenie w obsłudze posprzedażowej,
      • Miejsce zamieszkania Bielsko-Biała lub okolice,
      • Prawo jazdy kat. B.

      Mile widziane:

      • Doświadczenie w obszarze obsługi Klientów, usług szkoleniowych i/lub sprzedażowych,
      • Doświadczenie w WordPress i umiejętność „lekkiego pióra”,
      • Dobra znajomość narzędzi digital i komunikacji on-line,
      • Zainteresowania z zakresu BHP i ochrony środowiska.

      Oferujemy

      • Samodzielną pracę w zakresie prowadzenia spraw Spółki, nadzoru nad prawidłowym obiegiem dokumentów
      • Prace pod koordynatorem w zakresie rozwiązań dla ochrony środowiska (asortyment techniczny - sorbenty, szkolenia),
      • Praca w formie stacjonarnej lub hybrydowej: stacjonarna / zdalnie = 3/2 dni,
      • Zatrudnienie preferowane B2B lub w oparciu o umowę o pracę lub zlecenie,
      • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie i ambitny system premiowy,
      • Realny wpływ na własny rozwój zawodowy - bezpłatny udział w szkoleniach i eventach organizowanych przez Pracodawcę,
      • Niezbędne narzędzia do pracy stacjonarnej i hybrydowej,
      • Miłą i przyjazną atmosferę pracy.
  • Pracownik ds. administracyjno-biurowych

    Ekologus Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Bieżąca obsługa biura Spółki i jej wewnętrznych dokumentów
      • Przygotowywanie ofert oraz umów i korespondencji z Partnerami zewnętrznymi
      • Wystawianie i dekretacja faktur przychodzących
      • Obsługa Klientów wewnętrznych i zewnętrznych (tel, mail, wideospotkania, wizyta)
      • Follow Up po wykonaniu usług oraz
      • Przeprowadzanie uważnej diagnozy potrzeb Klienta z zastosowaniem crosselingu i upselingu.

      Wymagania

      • Min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
      • Biegła znajomość obsługi komputera, pakietu Microsoft Office,
      • Wykształcenie wyższe - mile widziane,
      • Umiejętność korzystania z narzędzi digitalowych i nowoczesnych form komunikacji z Klientem,
      • Umiejętność pracy w zespole,
      • Samodzielność i odpowiedzialne podejmowanie decyzji,
      • Umiejętność raportowania pracy własnej, feedback,
      • Umiejętność pracy pod presją czasu,
      • Umiejętność zarządzania kalendarzem i czasem pracy,
      • Umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych i doświadczenie w obsłudze Klienta,
      • Miejsce zamieszkania Bielsko-Biała lub okolice,
      • Prawo jazdy kat. B.

      Mile widziane:

      • Znajomość savoir-vivre'u biznesowego,
      • Odbyte szkolenie ze standardów obsługi Klienta i/lub komunikacji,
      • Doświadczenie w obszarze obsługi Klientów, usług szkoleniowych i/lub sprzedażowych,
      • Doświadczenie w WordPress i umiejętność „lekkiego pióra”,
      • Zainteresowania z zakresu ochrony środowiska i BHP.

      Oferujemy

      • Samodzielną pracę w zakresie prowadzenia spraw Spółki, nadzoru nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
      • Pracę pod koordynatorem w zakresie rozwiązań dla ochrony środowiska (asortyment techniczny - sorbenty, szkolenia),
      • Pracę w formie stacjonarnej,
      • Zatrudnienie preferowane B2B lub w oparciu o umowę o pracę lub zlecenie,
      • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z ponad 30-letnim stażem,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie i ambitny system premiowy,
      • Realny wpływ na własny rozwój zawodowy - bezpłatny udział w szkoleniach i eventach organizowanych przez Pracodawcę,
      • Niezbędne narzędzia do pracy stacjonarnej i zdalnej,
      • Miłą i przyjazną atmosferę pracy.
  • Specjalista ds. ochrony środowiska

    Ekologus Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Samodzielne opracowywanie dokumentacji środowiskowej – KIP, ROŚ, wnioski sektorowe.
      • Przeprowadzanie diagnozy potrzeb Klienta.
      • Prowadzenie uzgodnień merytorycznych z Klientem.
      • Nadzór merytoryczny nad pozyskanymi danymi w ramach realizowanych projektów.
      • Obsługa Klientów w zakresie realizowanych projektów z uwzględnieniem uzgodnień z Urzędami.
      • Współpraca z zespołem.
      • Wsparcie merytoryczne dla zespołu wewnętrznego.

      Wymagania

      • Min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
      • Wykształcenie wyższe o profilu: ochrona środowiska, inżynieria środowiskowa, itp.
      • Biegła znajomość obsługi komputera, pakietu Microsoft Office.
      • Doświadczenie w raportowaniu wyników pracy.
      • Umiejętność pracy w zespole.
      • Samodzielność i odpowiedzialne podejmowanie decyzji.
      • Umiejętność pracy pod presją czasu.
      • Umiejętność zarządzania kalendarzem i czasem pracy.
      • Dyspozycyjność podjęcia pracy od zaraz.

      Mile widziane:

      • Samodzielne lub w zespole doświadczenie w opracowaniu Pozwoleń Zintegrowanych.
      • Odbyte szkolenie z zakresu ochrony środowiska potwierdzone certyfikatem lub zaświadczeniem.
      • Wysoka kultura osobista.
      • Prawo jazdy kat. B.

      Oferujemy

      • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji w branży z 35-letnim stażem.
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub zlecenie albo umowę B2B.
      • Pracę stacjonarną (z możliwością pracy hybrydowej) i elastyczne warunki pracy dla kobiet powracających z urlopów macierzyńskich.
      • Atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitowy.
      • Realny wpływ na własny rozwój zawodowy - bezpłatny udział w szkoleniach i eventach organizowanych przez Pracodawcę.
      • Niezbędne narzędzia do pracy stacjonarnej i zdalnej.
      • Miłą i przyjazną atmosferę pracy.