Oferty pracy Doradztwo i Księgowość" mgr inż. Agnieszka Bambejca

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

  • Pracownik Biurowy w Dziale Sprzedaży

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.
    • Adamów
    • umowa o pracę
    Aplikuj szybko
    Popularna
    Dodana
  • Pracownik Biurowy w dziale importu

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.
    • 6 000 do 7 000 zł brutto / mies.
    • Adamów
    • umowa o pracę
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana
  • Pracownik biurowy

    Zakład Usług Elektrycznych "ELPRZEM" Mieczysław Pr...
    • Konstancin-Jeziorna
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Popularna
    Dodana

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość awansu
  • Szkolenia, kursy, konferencje

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 22.12.2024

Mapa Doradztwo i Księgowość" mgr inż. Agnieszka Bambejca

Adres rejestrowy

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
Doradztwo i Księgowość" mgr inż. Agnieszka Bambejca
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Kraków
  3. Wieliczka
  4. Wrocław
  5. Łódź
  6. Konstancin-Jeziorna
  7. Góra Kalwaria
  8. Jedrzejów
  9. Katowice
  10. Bielsko-Biała

Praca Doradztwo i Księgowość" mgr inż. Agnieszka Bambejca - oferty archiwalne

  • Pracownik biurowy

    Doradztwo i Księgowość" mgr inż. Agnieszka Bambejca
    • 6 000 do 8 000 zł / mies.
    • Góra Kalwaria
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      • Odpowiedzialny za zarządzanie i koordynację codziennych spraw administracyjnych
      • Organizacja dokumentów, archiwizację danych, harmonogramowanie itp.
      • Pomoc w zarządzaniu środowiskiem biurowym i zapewnianie odpowiednich materiałów biurowych i prawidłowego działania sprzętu.
      • Obsługuj firmowe rozmowy telefoniczne, e-maile i zapytania klientów oraz przekazuj je do odpowiednich działów.
      • Pomoc w organizacji spotkań, eventów i przyjęć dla klientów.

      Wymagania

      • Preferowane kierunki administracyjne lub pokrewne.
      • 1 rok doświadczenia na stanowisku asystenta administracyjnego.
      • Dobre umiejętności komunikacyjne i organizacyjne oraz umiejętność pracy wielozadaniowej.
      • Skrupulatny i cierpliwy, z dobrą organizacją czasu i umiejętnością rozwiązywania problemów.

      Oferujemy

      • Miesięczne wynagrodzenie: 6000 - 8000 zł (w zależności od doświadczenia i umiejętności).
      • Ubezpieczenie zdrowotne i inne plany świadczeń pracowniczych.
      • Zapewnij szkolenia zawodowe i możliwości awansu.
      • Elastyczne warunki pracy wspierające równowagę między życiem zawodowym a prywatnym.
      • Płatne urlopy i dni ustawowo wolne od pracy.
      • Godziny pracy Od poniedziałku do piątku: 09:00–17:00