!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Pracodawca

People Sp. z o.o.

People Sp. z o.o.

People Sp. z o.o. jest firmą rekrutacyjną, działającą na rynku od 1997 roku, specjalizującą się w kompleksowej rekrutacji oraz usługach zatrudnienia zewnętrznego. Oferujemy usługi w zakresie rekrutacji stałych, pracy tymczasowej, outsourcingu oraz doradztwa HR.

Podstawowe informacje o firmie

NIP: 5262362379

REGON: 016058872

KRS: 0000125316

ul. Inflancka 4A 00-189 Warszawa województwo mazowieckie powiat warszawa gmina śródmieście

Pozostałe informacje

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców: 31-07-2002
Źródło: GUS, CEIDG

Oferty pracy People Sp. z o.o.

  • Specjalista ds. obsługi Klienta

    People Sp. z o.o.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista ds. obsługi klienta
    • młodszy specjalista (junior)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • 4 000 - 4 500 PLN / mies.
    Polecana
    Dodana
  • Analityk internetowy

    People Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista ds. analizy i statystyki
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • 8 000 - 10 000 PLN / mies.
    Dodana
  • Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem niemieckim (praca zdalna)

    Klient portalu
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista ds. obsługi klienta
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • 6 000 - 6 800 PLN / mies.
    Dodana
  • Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem niemieckim (praca zdalna)

    Klient portalu
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista ds. obsługi klienta
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • 6 000 - 6 800 PLN / mies.
    Dodana

Archiwalne oferty pracodawcy

  • Analityk internetowy

    People Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista ds. analizy i statystyki
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • 8 000 - 10 000 PLN / mies.
    • Analityk internetowy

      Zakres obowiązków

      • Prowadzenie analiz dotyczących zachowania użytkowników w kanale online
      • Raportowanie wyników i porównywanie ich z ustalonymi KPI
      • Wizualizacja danych, wyciąganie wniosków i formułowanie rekomendacji
      • Optymalizacja kampanii remarketingowych w internecie
      • Wspieranie pracowników innych działów w pracy z danymi oraz w interpretacji wskaźników internetowych i zachowania użytkowników na stronie

      Wymagania

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku
      • Wiedza i doświadczenie w zakresie narzędzi do raportowania i analizy danych, takich jak Google Data Studio
      • Znajomość Microsoft PowerBI będzie dodatkowym atutem
      • Zdolności analityczne
      • Znajomość języka angielskiego

      Oferujemy

      • Profesjonalny rozwój w szybko rozwijającej się gałęzi międzynarodowej firmy produkcyjno-handlowej
      • Ubezpieczenie zdrowotne
      • Grupowe Ubezpieczenie na Życie
      • Karta sportowo-kulturalna z systemem Kafeteria
      • Ubezpieczenie podróży służbowych (wymagane będą okazjonalne podróże)
      • Budżet zespołowy i integracyjny
  • Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem niemieckim (praca zdalna)

    Klient portalu
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista ds. obsługi klienta
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • 6 000 - 6 800 PLN / mies.
    • Zakres obowiązków

      • Obsługa klientów niemieckojęzycznych w obszarze IT - samodzielne monitorowanie, diagnozowanie i rozwiązywanie zgłoszeń (sprzęt, oprogramowanie, problemy sieciowe, aplikacje firmowe)
      • Wsparcie klientów w zróżnicowanych projektach w międzynarodowym środowisku (Niemcy, Austria, Szwajcaria)
      • Budowanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami
      • Rozwijanie swojej wiedzy oraz ekspertyzy w zakresie wsparcia technicznego dla dedykowanego klienta

      Wymagania

      • Znajomość j. niemieckiego (poziom średnio zaawansowany/zaawansowany) oraz j. angielskiego (poziom początkujący/średnio zaawansowany)
      • Chęć uczenia się i zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta biznesowego w obszarze IT
      • Umiejętność rozwiązywania problemów, zarządzanie czasem i zadaniami
      • Komunikatywność
      • Doświadczenie w IT - NIE JEST WYMAGANE (profesjonalne szkolenie onboardingowe i wsparcie od samego początku przygotuje Cię do tej roli)

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin
      • Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + bonus miesięczny + bonus roczny
      • Trzy opcje do wyboru jeśli chodzi o system pracy: można pracować 100% zdalnie lub 100% stacjonarnie lub hybrydowo (biuro i home office)
      • Elastyczny grafik
      • Programy szkoleniowe i indywidualne plany rozwoju z opcją awansu w strukturach firmy na wielu płaszczyznach
      • Możliwość nauki języków obcych
      • Prywatną opiekę medyczną (również dentystyczną)
      • Dodatkowe ubezpieczenie na życie
      • Prywatne ubezpieczenie podróży
      • System MyBenefit
      • Przyjazną atmosferę w zespołach oraz eventy integracyjne
      • Pracę w środowisku międzynarodowym ze strategicznymi klientami firmy
  • Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem niemieckim (praca zdalna)

    Klient portalu
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista ds. obsługi klienta
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • 6 000 - 6 800 PLN / mies.
    • Zakres obowiązków

      • Obsługa klientów niemieckojęzycznych w obszarze IT - samodzielne monitorowanie, diagnozowanie i rozwiązywanie zgłoszeń (sprzęt, oprogramowanie, problemy sieciowe, aplikacje firmowe)
      • Wsparcie klientów w zróżnicowanych projektach w międzynarodowym środowisku (Niemcy, Austria, Szwajcaria)
      • Budowanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami
      • Rozwijanie swojej wiedzy oraz ekspertyzy w zakresie wsparcia technicznego dla dedykowanego klienta

      Wymagania

      • Znajomość j. niemieckiego (poziom średnio zaawansowany/zaawansowany) oraz j. angielskiego (poziom początkujący/średnio zaawansowany)
      • Chęć uczenia się i zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta biznesowego w obszarze IT
      • Umiejętność rozwiązywania problemów, zarządzanie czasem i zadaniami
      • Komunikatywność
      • Doświadczenie w IT - NIE JEST WYMAGANE (profesjonalne szkolenie onboardingowe i wsparcie od samego początku przygotuje Cię do tej roli)

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin
      • Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + bonus miesięczny + bonus roczny
      • Trzy opcje do wyboru jeśli chodzi o system pracy: można pracować 100% zdalnie lub 100% stacjonarnie lub hybrydowo (biuro i home office)
      • Elastyczny grafik
      • Programy szkoleniowe i indywidualne plany rozwoju z opcją awansu w strukturach firmy na wielu płaszczyznach
      • Możliwość nauki języków obcych
      • Prywatną opiekę medyczną (również dentystyczną)
      • Dodatkowe ubezpieczenie na życie
      • Prywatne ubezpieczenie podróży
      • System MyBenefit
      • Przyjazną atmosferę w zespołach oraz eventy integracyjne
      • Pracę w środowisku międzynarodowym ze strategicznymi klientami firmy

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.