Opinie pracowników o firmie AGD TOMARK-RAFAŁ ZACZEK (0)

Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować treści opinii od pracowników.

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Administrator
Administrator

Jak wygląda praca w firmie AGD TOMARK-RAFAŁ ZACZEK w Ruda Śląska? Na razie nie ma żadnych opinii pracowników. Jeżeli możesz opowiedzieć o swoich doświadczeniach - dodaj komentarz i pomóż innym ocenić warunki pracy.

Opinie o firmie AGD TOMARK-RAFAŁ ZACZEK (5)

4.8

Na podstawie 225 ocen z Google.

Krzysztof Urb

Krzysztof Urb

Początkowo wszystko ok naprawili ekspres DeLonghi który nie mógł skończyć procesu odmieniania. Następnie kolejna awaria zapętla się proces pusty układ napełnij zbiornik. Awaria zgłoszona do serwisu lecz ten nic nie odpowiada a Pan który odbiera tel to zachowuje się jakby pracował za karę z pretensjami w głosie. Ponadto jak dzwonisz z pytaniami i prośbami to zablokują twój numer trzeba dzwonić z innego numeru średnie podejście do klienta.

Dodano: 2 tygodnie temu

kamil

kamil

Z reguły niezadowolony klient lubi się poskarżyć na takim forum, i to dobrze bo podnosi to jakość usług. Ja natomiast jestem zadowolony i polecam ten serwis. Oddałem ekspres de longhi do naprawy gwarancyjnej, padł mi po 2 tygodniach od zakupu, albo pech albo taki model. Wysłałem zamówionym przez serwis dhlem, i tak samo go odebrałem. Z naprawą zmieścili się w ciągu 2 tygodni, ekspres póki co działa, robi kawę wrócił nie zniszczony w komplecie z 2 karafkami, tak jak go wysłałem, kontakt bardzo dobry, 2 razy dzwoniłem odebrał chłopak wyjaśnił temat co i jak. Będę polecał ten serwis znajomym

Dodano: 2 miesiące temu

Roman Ogonek

Roman Ogonek

Rekomenduję ten serwis. Dwumiesięczny De Longhi zaczął mi trochę skrzypieć przy włączaniu i wyłączaniu, wystarczyła godzina, by go dosmarować i przetestować. Można umówić się na dany dzień i godzinę i sprawa załatwiona. I bardzo dobrze, bo konkurencja ma inny model biznesowy i nie da się tego tak prosto ogarnąć.

Dodano: 3 tygodnie temu

Piotr Majchrzak

Piotr Majchrzak

Zrealizowali zlecenie pogwarancyjne i naprawili elektrozawór i za to 3/5 I na tym kończą się plusy. Zamówionego miesiąc temu zbiornika do ekspresu nie otrzymałem do dziś (już sobie sam zamówię online). Kontakt telefoniczny słaby, na SMSy nie odpisują, były dni że telefon był wyłączony i niczego się nie dowiesz. Serwis spoko, ale nie na moje nerwy. Poprawcie sobie obsługę sprzedażową, szkoda psuć opinię

Dodano: 3 miesiące temu

MAREK NIEMECZEK

MAREK NIEMECZEK

Dwa dni temu dałem ekspres De Longi do naprawy gwarancyjnej nie pienił mleka.Największe zdziwko na drugi dzień gdy bardzo sympatyczny Pan zadzwonił i poinformował mnie że ekspres gotowy.Zepsuła się jakaś pompka.Jeden dzień naprawa to dziś jakiś pozytywny kosmos.Podrawiam Panów z sewisu i przesymatyczną Panią.Oby tak wszędzie było

Dodano: miesiąc temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 20.03.2025

Dane firmowe i kontaktowe AGD TOMARK-RAFAŁ ZACZEK

Pełna nazwa
AGD TOMARK-RAFAŁ ZACZEK
Adres rejestrowy
ul. Ustronna 4 41-711 Ruda Śląska
NIP
6412337812
REGON
360251967
Forma prawna
jednostka fizyczna (os. fizyczna prowadząca działalność gospodarczą)
Rozpoczęcie wykonywania działalności gospodarczej
08.12.2014
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNY

Profil działalności - kody PKD

Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle

  • 46.37.Z Sprzedaż hurtowa herbaty, kawy, kakao i przypraw
  • 47.19.Z Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach
  • 47.29.Z Sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
  • 47.91.Z Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet

Pozostała działalność usługowa

  • 95.21.Z Naprawa i konserwacja elektronicznego sprzętu powszechnego użytku
  • 95.22.Z Naprawa i konserwacja urządzeń gospodarstwa domowego oraz sprzętu użytku domowego i ogrodniczego
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS
Data aktualizacji: 20.11.2025