Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Financial Chain Corporation LLC praca
Czy to Twoja firma?
Financial Chain Corporation jest globalnym liderem w zakresie outsourcingu usług księgowych, zarządzania zasobami ludzkimi oraz doradztwa. Jej misją jest tworzenie przyjaznych miejsc pracy oraz świadczenie usług o wysokiej jakości, z jednoczesnym uwzględnieniem troski o środowisko.
Firma oferuje szeroki wachlarz usług, w tym audyt i zapewnienie, a także usługi prawne i administracyjne. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom oraz kompleksowej obsłudze, Financial Chain Corporation wspiera swoich klientów na całym świecie w osiąganiu sukcesów w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym.
Oferty pracy Financial Chain Corporation LLC
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Możliwość rozwoju osobistego
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.03.2025
Mapa Financial Chain Corporation LLC
Siedziba główna w Czechach
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
Financial Chain Corporation LLC
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Plock
- Bielsko-Biała
- Rybnik
Praca Financial Chain Corporation LLC - oferty archiwalne
-
Country Manager in Warsaw
Financial Chain Corporation LLC- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik/koordynator
-
Your responsibilities
-
A Country Manager will be responsible for managing all operations within a country. This involves taking responsibility for profit, revenue, cash and quality targets.
-
In the Corporate Relocations and International Removals Sector, a Country Manager job may include being in charge of many areas of the business such as moving services, global mobility and records management.
-
Agreeing annual budgets and producing a detailed annual business operating plan are tasks a Country Manager may have to deliver as well as monthly, quarterly or annual targets for revenue, profits and cash.
-
A key part of the role of Country Manger will be to produce business performance reports, which could be on a monthly or quarterly basis.
-
Country Managers are expected to recruit and manage staff, including performance monitoring, and possibly mentoring and training.
-
The role is client facing and so daily contact with clients is a big part of a Country Manager job, therefore the ability to communicate effectively is essential.
-
Developing and successfully implementing company policy with the Management Team
-
Directing strategy towards the profitable growth and operation of the company
-
Ensuring strategic operating plans are developed with the Management Team that reflect the longer-term objectives and priorities established within the overall “Company” Strategy
-
Ensuring that operating objectives and standards of performance are not only understood but owned by management and other employees
-
Closely monitoring the operating and financial results against plans and budgets
-
Taking remedial action within the local entity of the “Company” where necessary and informing the Board of Directors of significant changes
-
Maintaining the operational performance of the company
-
Making sure all operational performance is carried out compliant with Group policies
-
Putting in place and/or maintaining adequate operational planning and financial control systems
-
Representing the company to major customers and professional associations
-
Building and maintaining an effective Management Team
-
Maintain ongoing dialog with staff of representation from the staff
-
Ensuring succession planning on key positions
-
Assuming full accountability to the Board of Directors for all company operations
-
Maintaining an ongoing dialogue with the Board of Directors
-
Monitoring the actions of the Board Directors
-
Report on operational and financial progress of the local entity
-
Report on decisions made as Managing Director that met serious resistance within the organization
Our requirements
-
Experience in financial and global teams, representation of a multinational company on regional level. Successful records of developing new and expanding existing businesses, general management of a local office.
-
Customer relationships management experience including customer-oriented marketing, holistic approach to quality and customer satisfaction.
-
Fluent English is a must
-
Financial degree in a relevant field
We offer
-
Motivating financial evaluation
-
Interesting and good potential job in the international community
-
Self-realization and career development
-