Sopot Marriott Resort & Spa to prestiżowy hotel zlokalizowany w malowniczym Sopocie, uznawanym za jedno z najatrakcyjniejszych miejsc nad polskim morzem. Nasza historia rozpoczęła się od Mera Spa Hotel, który w połowie 2017 roku został przekształcony w obiekt sieci Marriott, dzięki współpracy z Vastint Poland i Legend Hotels Poland. Oferujemy naszym Gościom 145 komfortowych pokoi z widokiem na Morze Bałtyckie, w tym pokoje standardowe, romantyczne, rodzinne i ekskluzywne apartamenty. Dla potrzeb biznesowych przygotowaliśmy nowoczesne zaplecze konferencyjno-bankietowe, idealne do organizacji profesjonalnych imprez, szkoleń czy bankietów. W naszym hotelu znajdują się również dwie wyjątkowe restauracje - Brasserie oraz Pescatore, które zaspokoją gusta najbardziej wymagających smakoszy.Jesteśmy również dumni z posiadania jednej z największych stref SPA & Wellness w Polsce, która obejmuje 35 pokoi zabiegowych i 4 baseny, w tym wyjątkowy otwarty basen na dachu hotelu, z którego roztacza się przepiękny widok na morze. Dodatkowo, zapewniamy różnorodność usług, w tym profesjonalne masaże, sauny, zajęcia fitness oraz atrakcje dla najmłodszych, takie jak sale gier i plac zabaw.Misją Sopot Marriott Resort & Spa jest zapewnienie Gościom niezapomnianych wrażeń podczas każdego pobytu. Nasz obiekt to miejsce, gdzie luksus i komfort spotykają się z polską gościnnością, tworząc idealne warunki do wypoczynku oraz organizacji wydarzeń na najwyższym poziomie.

Opinie pracowników o firmie SOPOT MARRIOTT RESORT & SPA (0)

Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować treści opinii od pracowników.

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Administrator
Administrator

Jak wygląda praca w firmie SOPOT MARRIOTT RESORT & SPA w Sopot? Na razie nie ma żadnych opinii pracowników. Jeżeli możesz opowiedzieć o swoich doświadczeniach - dodaj komentarz i pomóż innym ocenić warunki pracy.

Opinie o firmie SOPOT MARRIOTT RESORT & SPA (5)

4.6

Na podstawie 2772 oceny z Google.

Joanna Asia

Joanna Asia

⭐️⭐️⭐️⭐️☆ Hotel bardzo ładny, nowoczesny i świetnie położony — praktycznie przy samym morzu, z pięknym widokiem i balkonikami. Pokój czysty, zadbany, obsługa bardzo miła i pomocna. Śniadania przepyszne – duży wybór, wszystko świeże i elegancko podane. Ogromny plus za parking podziemny z wygodnym dostępem windą prosto do pokoi. Natomiast duży minus za łóżko małżeńskie z dwoma osobnymi materacami, które się rozjeżdżają – rama ich w żaden sposób nie blokuje, więc środek łóżka zamienia się w szczelinę, co zdecydowanie psuje komfort spania. Zastanowiło mnie też, że przy łóżku leżały dwie książki religijne – Nowy Testament i Księga Mormonów. Nie jest to może problem, ale dość nietypowe w hotelu tej klasy – trudno zrozumieć cel takiego zestawu, zwłaszcza że nie każdy chce mieć kontakt z treściami religijnymi w pokoju hotelowym. Poza tym wszystko naprawdę na wysokim poziomie. Hotel jest czysty, spokojny, ma świetną lokalizację i bardzo przyjemną atmosferę. Gdyby poprawiono kwestię

Dodano: 2 tygodnie temu

Lidia T

Lidia T

Hotel pięknie położony,wspaniała cicha strefa basenowa . Jak się znalazł czarny kostium kąpielowy to mój ,odbiorę przy następnym pobycie:) Przepyszne i bdb zorganizowane śniadania . Najlepsze jakie jadłam w hotelu w Polsce oprócz Radissona, też pyszne. W restauracji ,po śniadaniu jedzenie gorsze, obsługa słaba, nie mylić z barem, tu panowie bardzo ok. Wadą było, że dwukrotnie pobrano mi z karty za apartament. Hotel mowił, że nie on ,a bank,że też nie on. W końcu bank jakoś mi pieniądze oddał. Na pewno przyjadę ale najpierw muszę obmyśleć,jak zapłacić tylko raz:)

Dodano: 2 tygodnie temu

Dorothy Lane

Dorothy Lane

Pobyt z dwójką dzieci 6 lat i roczek , hotel pięknie umiejscowiony - kilka kroków od plaży , czysto, pyszne różnorodne śniadanie. Proces rezerwacji przebiegł bardzo sprawnie Pani Karolina pomogła nam wybrać najlepszą dla nas opcję, jesteśmy wdzięczni za jej zaangażowanie , dzięki tak miłej obsłudze pozytywne wrażenia są zanim przekroczy się próg hotelu . Podziękowanie również dla Pani Ani , która oddzwoniła ze pokój już na nas czeka wiedząc o podróży z małym dzieckiem . Dziękujemy i pozdrowienia z pokoju 303.

Dodano: tydzień temu

Got

Got

Hotel bardzo przyjemny, obsługa top. Z psem można wejść tylko do patio restauracji, w prawdzie nie do końca rozumiem ten zakaz, bo w wielu hotelach … oraz większości restauracji w mieście obecność psa nie stanowi problemu. Cóż, każdy ma swoje zasady i procedury, z którymi nie dyskutuję, po prostu szanuję. Śniadanie z Flöki w patio OK przemiła obsługa, pełne wsparcie i najlepsza lemoniada! 🍋 Do tego wspaniałe doznania kulinarne w restauracji — szczególnie głowacica, która zachwyciła smakiem i kompozycją oraz zupa rakowa.

Dodano: 2 tygodnie temu

Wojciech Kudela

Wojciech Kudela

Hotel pięknie położony z najlepszą strefa spa - autorskie zabiegi w Mera Spa to rewelacja (polecam masaż relaksacyjny). Niemniej jednak pokoje wymagają już kapitalnego remontu jak na tę klasę i ceny (1100 zł noc bez śniadania). Widać zużycie praktycznie wszystkich elementów w pokoju. Brak w pokoju ekspresu do kawy co dla mnie jest sporą wadą. Na szczęście łóżka i pościele klasa premium, nowe. Strefa basenowa duża i czysta. Obsługa bardzo sympatyczna i pomocna. W pokoju było dosc chłodno. Doniesiono nam na drugą noc kaloryfer elektryczny i zaproponowano 100 zł zamiast 300 zł za late check out w ramach rekompensaty.

Dodano: 3 tygodnie temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 20.11.2025

SOPOT MARRIOTT RESORT & SPA w opinii klientów i współpracowników

Klienci SOPOT MARRIOTT RESORT & SPA cenią sobie wyjątkową lokalizację hotelu, oferującą wspaniały widok na morze, zwłaszcza z najwyższego piętra, gdzie znajduje się strefa relaksu z basenem. Restauracja hotelowa zbiera pochwały za smaczne jedzenie, a samo miejsce doceniane jest za charakter odpowiadający osobom poszukującym wypoczynku w spokojnej i mało dziecinnej atmosferze, zwłaszcza dzięki basenowi ograniczonemu do gości od 16 roku życia. Warto zaznaczyć, że personel, w tym uprzejmi pracownicy, potrafi adekwatnie reagować na specyficzne potrzeby gości, oferując kompensacje w przypadku niezgodności oferta z realizacją usługi. Jako obszary wymagające ulepszeń wskazuje się obsługę śniadaniową oraz wyposażenie pokoi, którym można by dodać więcej komfortu. Dla potencjalnych kandydatów do pracy w SOPOT MARRIOTT RESORT & SPA perspektywa pracy w otoczeniu zadowolonych klientów, pięknych widoków oraz w pełnym zaangażowaniu zespołu w celu ciągłego podnoszenia standardów hotelu może stanowić cenne wyzwanie i okazję do rozwoju zawodowego.

Opinie SOPOT MARRIOTT RESORT & SPA - kandydaci i pracownicy

Na podstawie dostępnych opinii w internecie, MARRIOTT RESORT & SPA jest postrzegany jako miejsce, które stawia na jakość obsługi i profesjonalizm w swojej branży.

Pozytywne aspekty
  • Pracownicy podkreślają standardy utrzymania czystości w obiekcie, co świadczy o dbałości o komfort klientów oraz higienę pracy.
  • Zespół recepcji zostaje wymieniony jako wyjątkowo chętny do pomocy, co ma bezpośrednie przełożenie na pozytywne wrażenia klientów oraz współpracowników.
  • Istnieje możliwość rozwoju oraz zdobywania nowych umiejętności, co wskazuje na potencjał w zakresie kariery zawodowej. Przykładem są tu szkolenia dla masażyści, które spotkały się z pozytywnym odbiorem.
  • Pracownicy cenią sobie też ludzkie podejście do klienta, co może być odzwierciedleniem kultury organizacyjnej skupionej na współpracy i wzajemnym szacunku.
MARRIOTT RESORT & SPA - podsumowanie opinii

Analizując dostępne w internecie opinie, MARRIOTT RESORT & SPA wydaje się być przedsiębiorstwem, które skupia się na zapewnieniu wysokiej jakości usług oraz tworzeniu przyjaznego środowiska pracy. Cechuje się także zainteresowaniem rozwojem swoich pracowników. Pomimo wskazania pewnych obszarów wymagających uwagi, łączne wrażenie pozostaje pozytywne, sugerując że potencjalne niedogodności są drobnymi wyzwaniami w kontekście ogólnego obrazu firmy.

Powyższa treść (opis i opinie) zostały wygenerowane przez modele języka naturalnego, który wykorzystują technologię sztucznej inteligencji do podsumowywania tekstów, na podstawie treści dostępnych w Internecie. Nie zostały one zweryfikowane przez redakcję portalu i nie posiadamy informacji o ich autorach. Wydawca portalu Aplikuj.pl nie bierze odpowiedzialności za ich treść. Opisywana firma (tutaj: SOPOT MARRIOTT RESORT & SPA) może wyłączyć dowolną sekcję z opiniami (prosimy o użycie przycisku "Tak, chcę edytować profil").
Data aktualizacji: 06.08.2024

Dane firmowe i kontaktowe SOPOT MARRIOTT RESORT & SPA

Pełna nazwa
LEGENDHOTELS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Bitwy Pod Płowcami 59 81-731 Sopot
NIP
5272522927
REGON
140712083
KRS
0000266287
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
23.10.2006
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Działalność związana z zakwaterowaniem i usługami gastronomicznymi

  • 55.10.Z Hotele i podobne obiekty zakwaterowania
  • 56.10.A Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne
  • 56.21.Z Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering)
  • 56.30.Z Przygotowywanie i podawanie napojów

Opieka zdrowotna i pomoc społeczna

  • 86.90.A Działalność fizjoterapeutyczna

Działalność związana z kulturą, rozrywką i rekreacją

  • 93.13.Z Działalność obiektów służących poprawie kondycji fizycznej
  • 93.29.Z Pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna

Pozostała działalność usługowa

  • 96.02.Z Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne
  • 96.04.Z Działalność usługowa związana z poprawą kondycji fizycznej
  • 96.09.Z Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana

Dane finansowe

Wygenerowane automatycznie na podstawie danych ze sprawozdań finansowych z KRS

Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS
Data aktualizacji: 20.03.2024