Kaliszuk sp.j. Staff Partners

Czy to Twoja firma?

Kaliszuk sp.j. Staff Partners praca

Od ponad dwóch dekad jesteśmy wiodącym partnerem w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. Nasza siedziba znajduje się w sercu Warszawy, skąd z pasją i zaangażowaniem wspieramy naszych klientów w rekrutacjach, pracy tymczasowej, doradztwie personalnym oraz obsłudze kadrowo-płacowej. W Staff Partners łączymy tradycję z innowacją, stosując nowoczesne narzędzia i kanały social media, aby zapewnić naszym klientom usługi na najwyższym poziomie.


Nasza historia rozpoczęła się w 2003 roku i od tego czasu nieustannie rozwijamy nasze kompetencje, aby sprostać dynamicznie zmieniającemu się rynkowi pracy. Z dumą patrzymy na nasze osiągnięcia, które zawdzięczamy przede wszystkim profesjonalizmowi i stałemu zespołowi ekspertów. Jesteśmy dumni z wieloletniej i owocnej współpracy z naszymi partnerami, a realizacja projektów kadrowych, w tym w ramach przetargów publicznych, stanowi potwierdzenie naszej przewagi konkurencyjnej.

W Staff Partners rozumiemy, że każdy klient jest wyjątkowy, dlatego nasze podejście jest zawsze indywidualne i dostosowane do specyficznych potrzeb. Nasze usługi są skrojone na miarę, a nasz profesjonalizm i doświadczenie pozwalają nam na skuteczne działanie w każdych warunkach. Jesteśmy zaufanym partnerem w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, który nieustannie dąży do doskonałości.

Zapraszamy do współpracy wszystkich, którzy szukają nie tylko usług, ale i partnera, na którego mogą polegać. Razem możemy osiągnąć więcej.

Kaliszuk sp.j. Staff Partners najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
inne edukacja / badania naukowe / szkolenia / tłumaczenia administracja biurowa / praca biurowa inżynieria / technologia / technika zarządzanie / dyrekcja

Oferty pracy Kaliszuk sp.j. Staff Partners

Praca alert - powiadomienia

Praca Kaliszuk sp.j. Staff Partners

Mapa Kaliszuk sp.j. Staff Partners

Siedziba główna

Oddział Białystok

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

Kaliszuk sp.j. Staff Partners poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach

Profil firmy:
Kaliszuk sp.j. Staff Partners
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Bydgoszcz
  3. Warszawa

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca Kaliszuk sp.j. Staff Partners - oferty archiwalne

  • Specjalista / Specjalistka ds. przygotowania inwestycji

    Kaliszuk sp.j. Staff Partners
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Dla jednego z naszych Klientów - spółki specjalizującej się głównie w kompleksowych usługach energetycznych i multitechnicznych dla obiektów przemysłowych, komercyjnych i logistyczno magazynowych poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

      Specjalista / Specjalistka ds. przygotowania inwestycji Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów Zakres obowiązków:
      • Kompletowanie dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi dokumentami formalno- prawnymi, w tym pozyskiwanie niezbędnych decyzji (środowiskowych/lokalizacyjnych/pozwoleń na budowę/ zgłoszeń robót), zgód właścicielskich i umów, prowadzenie negocjacji w zakresie udostępnienia terenu, umożliwiające realizację zadania zgodnie z założonym budżetem,
      • Koordynacja i przygotowanie dokumentacji projektowej, formalno-prawnej oraz robót wykonawczych do realizacji pod względem budżetowym, terminowym, formalno-prawnym oraz zapewnienia materiałów do wykonania zadania,
      • Przygotowanie wniosków zakupowych i opisów przedmiotu zamówienia wraz z niezbędnymi dokumentami na wyłonienie wykonawców koncepcji, dokumentacji projektowych i wykonawców robót budowlanych,
      • Dokonywanie wyceny zadań inwestycyjnych oraz przygotowanie harmonogramów dla opracowania koncepcji, dokumentacji projektowych, pozyskania dokumentów formalno-prawnych i realizacji. Ścisła weryfikacja i monitoring harmonogramów,
      • Archiwizacja dokumentów formalno-prawnych zadań inwestycyjnych,
      Wymagania:
      • Dobra organizacja czasu pracy,
      • Komunikatywność,
      • Umiejętność pracy pod presją czasu,
      • Sprawna obsługa komputera.
      Atutem będzie:
      • Wiedza z zakresu procesu przygotowania inwestycji liniowych,
      • Znajomość przepisów prawnych dotyczących procesu inwestycyjnego, w szczególności: ustawy Prawo budowlane, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o ochronie środowiska, Prawa energetycznego i odpowiednich przepisów wykonawczych.
      Oferujemy:
      • Zatrudnienie na postawie umowy o pracę za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej,
      • Pracę w pełnym wymiarze godzin, od poniedziałku do piątku (czas pracy od 7:00-15:00)
      • Atrakcyjną lokalizację biura - Warszawa - Plac Unii Lubelskiej,
      • Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego.

      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
      Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

      Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

      Specjalista / Specjalistka ds. przygotowania inwestycji








      Aplikuj

  • Pracownik Punktu Informacyjnego

    Kaliszuk sp.j. Staff Partners
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatek i Kandydatów na stanowisko:

      Pracownik Punktu Informacyjnego Miejsce pracy: Warszawa, 100 m od stacji PKP Warszawa Anin

      Cel stanowiska:

      • kontakt i obsługa klienta;
      • wystawianie kart stałego klienta;
      • obsługa transportu;
      • wystawianie faktur sprzedaży;

      Zakres odpowiedzialności:

      Obsługa działu Info Point w tym:

      • prowadzenie korespondencji w formie elektronicznej oraz pisemnej z klientami;
      • obsługa rozmów telefonicznych z klientami;
      • wystawianie faktur na rzecz klientów;
      • udzielanie klientom informacji w zakresie oferowanych towarów, zasad funkcjonowania sklepu, warunków dostawy, warunków funkcjonowania karty stałego klienta oraz wszelkich innych informacji niezbędnych do profesjonalnej obsługi klienta na danym stanowisku;
      • wprowadzanie reklamacji do programu reklamacji;
      • dbanie o czystość stanowiska pracy;
      • dbanie o czystość w pomieszczeniach socjalnych, według wyznaczonego przez pracodawcę grafiku;
      • wykonywanie wszelkich innych poleceń pracodawcy w zakresie działania firmy.

      Wymagania;

      • znajomość obsługi programów fakturowych, magazynowych i reklamacyjnych;
      • biegła obsługa urządzeń biurowych: komputer, telefon, faks, drukarka, ksero, niszczarka;
      • wysokie umiejętności komunikacyjne;
      • wysoka kultura osobista;
      • podstawowa znajomość języka angielskiego;
      • skrupulatność, sumienność, rzetelność.

      Oferujemy:

      • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej
      • wynagrodzenie: 5000-5200 zł brutto miesięcznie;
      • pracę od poniedziałku do piątku + sporadycznie w weekendy;
      • dodatkowo płatne weekendy (sobota +50%, niedziela+100%);
      • możliwość pracy zmianowej 9:00-17:00 lub 12:00-20:00;
      • dogodną lokalizację – 100 m od stacji PKP Warszawa Anin.

      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
      Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

      Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

      Pracownik Punktu Informacyjnego








      Aplikuj

  • Nauczyciel wspomagający/ Pedagog Specjalny

    Kaliszuk sp.j. Staff Partners
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów i Kandydatek zainteresowanych pracą na stanowisku:

      Nauczyciel wspomagający/ Pedagog Specjalny Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów

      Jak będzie wyglądała Twoja praca?

      Poszukujemy osoby lubiącej i odnajdującej się w pracy z dziećmi w różnych środowiskach, będziesz wsparciem w zajęciach szkolnych dla jednego ucznia obecnie uczącego się w drugiej klasie szkoły podstawowej. Zajęcia będą odbywały się w klasie razem z innymi dziećmi. Szkoła prowadzi zajęcia oparte o angielską podstawę programową i jest jedną z najbardziej prestiżowych placówek na terenie Warszawy. Oczekujemy Twojej dyspozycyjności od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

      Wymagania konieczne:

      • Znajomość technik wydłużenia koncentracji u dzieci
      • Doświadczenie w trenowaniu i ćwiczeniu koncentracji (psychoterapia ADD)
      • Wykształcenie pedagogiczne - warunek konieczny
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - językiem wiodącym w szkole jest angielski
      • Doświadczenie na podobnym stanowisku
      • Zamiłowanie do pracy z dziećmi

      Mile widziane:

      • Doświadczenie w pracy z dziećmi ADD
      • Wykształcenie zdobyte na uczelni pedagogicznej np. Akademia Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej
      • Zaświadczenie o niekaralności

      Zaoferujemy Ci:

      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie
      • Pracę w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku
      • Możliwość zdobycia doświadczenia w prestiżowej placówce prowadzącej brytyjską podstawę programową
      • Elastyczny czas pracy podczas ferii czy wakacji
      • Atrakcyjne wynagrodzenie
      • Pracę w międzynarodowym gronie pedagogów
      Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

      Nauczyciel wspomagający/ Pedagog Specjalny








      Aplikuj

  • Pracownik Biurowy

    Kaliszuk sp.j. Staff Partners
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dla jednego z naszych Klientów - globalnego partnera w zakresie świadczeń pracowniczych i zaangażowania - poszukujemy Kandydatów i Kandydatek na stanowisko:

      Pracownik Biurowy Miejsce pracy: Warszawa, Białołęka

      Zakres obowiązków:

      • Realizacja zamówień w systemie oraz kompletowanie produktów oferowanych przez Pluxee (kompletowanie do wysyłki w koperty, ulotkowanie, etykietowanie).
      • Zapewnienie ciągłości i terminowości realizacji zamówień
      • Generowanie dokumentów dołączanych do zamówienia
      • Weryfikacja realizowanych zamówień (kontrola ilościowa i jakościowa).

      Wymagania:

      • Gotowość do rozpoczęcia pracy od zaraz
      • Praktyczna znajomość pakietu MS Office (Excel, Word),
      • Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
      • Dobra organizację czasu pracy
      • Cierpliwość, opanowanie

      Oferujemy:

      • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej
      • Stawkę : 28 zł/h brutto
      • Pracę zapewnioną do 23/12/2023
      • Szybką wypłatę wynagrodzenia
      • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30
      • Możliwość pracy w weekendy
      Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

      Aplikuj

  • Nauczyciel wspomagający/ Pedagog Specjalny

    Kaliszuk sp.j. Staff Partners
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów i Kandydatek zainteresowanych pracą na stanowisku:

      Nauczyciel wspomagający/ Pedagog Specjalny Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów

      Jak będzie wyglądała Twoja praca?

      Poszukujemy osoby lubiącej i odnajdującej się w pracy z dziećmi w różnych środowiskach, będziesz wsparciem w zajęciach szkolnych dla jednego ucznia obecnie uczącego się w drugiej klasie szkoły podstawowej. Zajęcia będą odbywały się w klasie razem z innymi dziećmi. Szkoła prowadzi zajęcia oparte o angielską podstawę programową. Oczekujemy Twojej dyspozycyjności od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

      Wymagania konieczne:

      • Znajomość technik wydłużenia koncentracji u dzieci
      • Doświadczenie w trenowaniu i ćwiczeniu koncentracji (psychoterapia ADD)
      • Wykształcenie pedagogiczne
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
      • Doświadczenie na podobnym stanowisku
      • Zamiłowanie do pracy z dziećmi

      Mile widziane:

      • Doświadczenie w pracy z dziećmi ADD
      • Wykształcenie zdobyte na uczelni pedagogicznej np. Akademia Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej
      • Zaświadczenie o niekaralności

      Zaoferujemy Ci:

      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • Pracę w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku
      • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia
      Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

      Aplikuj

  • Programista - Automatyk

    Kaliszuk sp.j. Staff Partners
    • Stara Iwiczna
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Aktualnie dla jednego z naszych Klientów - Polskiej firmy produkującej myjnie samochodowe - poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:

      Programista - Automatyk Miejsce pracy: Stara Iwiczna

      Zakres obowiązków:

      • Tworzenie dokumentacji – schematów elektrycznych,
      • Programowanie sterowników PLC ( Siemens),
      • Tworzenie wizualizacji (HMI, SCADA),
      • Uruchamianie urządzeń u klienta
      • Tworzenie dokumentacji DTR, instrukcji obsługi
      • Tworzenie dokumentacji – schematów elektrycznych,
      • Programowanie sterowników PLC ( Siemens),
      • Tworzenie wizualizacji (HMI, SCADA),
      • Uruchamianie urządzeń u klienta
      • Tworzenie dokumentacji DTR, instrukcje obsługi
      • Wsparcie dla klienta

      Wymagania:

      • Znajomość elektryki, mechaniki, hydrauliki, pneumatyki, elektroniki,
      • Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych,
      • Zaawansowana znajomość obsługi komputera,
      • Gotowość do kilkudniowych wyjazdów (diety),
      • Podstawowa znajomość jęz. angielskiego (słownictwo techniczne).
      • Mile widziane: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, prawo jazdy kat. B, uprawnienia SEP do 1kV, uprawnienia pomiarowe.

      Oferujemy:

      • Zatrudnienie w formie umowy o pracę lub B2B
      • Wynagrodzenie - 15.000 zł netto
      • Możliwość pracy hybrydowej/zdalnej po okresie próbnym
      • Samochód służbowy
      • Narzędzia niezbędne do pracy
      • Dużą swobodę działania
      • Wdrożenie przez doświadczonego programistę

      Miejsce pracy: Stara Iwiczna

      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
      Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

      Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

      Aplikuj

  • Pracownik Punktu Informacyjnego

    Kaliszuk sp.j. Staff Partners
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dla jednego z naszych Klientów, poszukujemy Kandydatek i Kandydatów na stanowisko:

      Pracownik Punktu Informacyjnego Miejsce pracy: Warszawa, 100 m od stacji PKP Warszawa Anin

      Cel stanowiska:

      • kontakt i obsługa klienta;
      • wystawianie kart stałego klienta;
      • obsługa transportu;
      • wystawianie faktur sprzedaży;
      Zakres odpowiedzialności:

      Obsługa działu Info Point w tym :

      • prowadzenie korespondencji w formie elektronicznej oraz pisemnej z klientami;
      • obsługa rozmów telefonicznych z klientami;
      • wystawianie faktur na rzecz klientów;
      • udzielanie klientom informacji w zakresie oferowanych towarów, zasad funkcjonowania sklepu, warunków dostawy, warunków funkcjonowania karty stałego klienta oraz wszelkich innych informacji niezbędnych do profesjonalnej obsługi klienta na danym stanowisku;
      • wprowadzanie reklamacji do programu reklamacji;
      • dbanie o czystość stanowiska pracy;
      • dbanie o czystość w pomieszczeniach socjalnych, według wyznaczonego przez pracodawcę grafiku;
      • wykonywanie wszelkich innych poleceń pracodawcy w zakresie działania firmy.

      Wymagania;

      • znajomość obsługi programów fakturowych, magazynowych i reklamacyjnych;
      • biegła obsługa urządzeń biurowych: komputer, telefon, faks, drukarka, ksero, niszczarka;
      • wysokie umiejętności komunikacyjne;
      • wysoka kultura osobista;
      • podstawowa znajomość języka angielskiego;
      • skrupulatność, sumienność, rzetelność.

      Oferujemy:

      • umowę zlecenie w 3-miesięcznym okresie próbnym, następnie przejście na umowę o pracę;
      • wynagrodzenie: 5000-5400 zł brutto miesięcznie;
      • pracę od poniedziałku do piątku + co drugi weekend;
      • dodatkowo płatne weekendy (sobota +50%, niedziela+100%);
      • możliwość pracy zmianowej 9:00-17:00 lub 12:00-20:00;
      • dogodną lokalizację – 100 m od stacji PKP Warszawa Anin.
      Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

      Aplikuj

  • Asystent / Asystentka ds. administracyjno-biurowych

    Kaliszuk sp.j. Staff Partners
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dla jednego z naszych Klientów - spółki specjalizującej się głównie w kompleksowych usługach energetycznych i multitechnicznych dla obiektów przemysłowych, komercyjnych i logistyczno magazynowych poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

      Asystent / Asystentka ds. administracyjno-biurowych Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów Zakres obowiązków:
      • Wspieranie organizacyjno - logistyczne Departamentu Komunikacji w holdingu, w tym koordynowanie obiegu informacji i dokumentów.
      • Udział w procesie przygotowywania faktur do księgowania zgodnie z przyjętymi zasadami korporacyjnymi.
      • Kontrolowanie płatności i obiegu faktur w dziale, kontrolowanie MPK i budżetu.
      • Realizacja wszystkich zamówień grupowych (m.in. materiałów BTL, gadżetów itp. we współpracy z Wewnętrzną Agencją Komunikacji).
      • Przygotowywanie podsumowań i raportów ze spotkań, w tym cyklicznych spotkań Działu, opracowanie Agendy i koordynacja przepływu informacji.
      • Koordynacja kalendarza spotkań.
      Wymagania:
      • 2-letnie doświadczenie w obszarach związanych z administracją, obiegiem dokumentacji, faktur, kontrolą budżetu.
      • Wykształcenie wyższe.
      • Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel) oraz G-Suite.
      • Bardzo dobre umiejętności organizacji pracy i czasu.
      • Samodzielność w działaniu, proaktywność, otwartość.
      • Umiejętność pracy w zespole.
      • Znajomość j. angielskiego umożliwiająca komunikację.
      Oferujemy:
      • Zatrudnienie na postawie umowy o pracę za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej.
      • Pracę w pełnym wymiarze godzin, od poniedziałku do piątku.
      • Atrakcyjną lokalizację biura - Warszawa - Plac Unii Lubelskiej.
      • Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego.

      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
      Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

      Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

      Aplikuj

  • Asystent / Asystentka ds. administracyjno-biurowych

    Kaliszuk sp.j. Staff Partners
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dla jednego z naszych Klientów - spółki specjalizującej się głównie w kompleksowych usługach energetycznych i multitechnicznych dla obiektów przemysłowych, komercyjnych i logistyczno magazynowych poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

      Asystent / Asystentka ds. administracyjno-biurowych Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów Zakres obowiązków:
      • Wspieranie organizacyjno - logistyczne Departamentu Komunikacji w holdingu, w tym koordynowanie obiegu informacji i dokumentów.
      • Udział w procesie przygotowywania faktur do księgowania zgodnie z przyjętymi zasadami korporacyjnymi.
      • Kontrolowanie płatności i obiegu faktur w dziale, kontrolowanie MPK i budżetu.
      • Realizacja wszystkich zamówień grupowych (m.in. materiałów BTL, gadżetów itp. we współpracy z Wewnętrzną Agencją Komunikacji).
      • Przygotowywanie podsumowań i raportów ze spotkań, w tym cyklicznych spotkań Działu, opracowanie Agendy i koordynacja przepływu informacji.
      • Koordynacja kalendarza spotkań.
      Wymagania:
      • 2-letnie doświadczenie w obszarach związanych z administracją, obiegiem dokumentacji, faktur, kontrolą budżetu.
      • Wykształcenie wyższe.
      • Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel) oraz G-Suite.
      • Bardzo dobre umiejętności organizacji pracy i czasu.
      • Samodzielność w działaniu, proaktywność, otwartość.
      • Umiejętność pracy w zespole.
      • Znajomość j. angielskiego umożliwiająca komunikację.
      Oferujemy:
      • Zatrudnienie na postawie umowy o pracę za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej.
      • Pracę w pełnym wymiarze godzin, od poniedziałku do piątku.
      • Atrakcyjną lokalizację biura - Warszawa - Plac Unii Lubelskiej.
      • Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego.

      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
      Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

      Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

      Aplikuj

  • Pracownik Magazynu (Centrum Ogrodnicze)

    Kaliszuk sp.j. Staff Partners
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dla jednego z naszych Klientów – Centrum Ogrodniczego na Warszawskim Aninie, poszukujemy Kandydatek i Kandydatów na stanowisko:

      Pracownik Magazynu (Centrum Ogrodnicze) Miejsce pracy: Warszawa Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
      • Obsługa elektronarzędzi
      • Praca przy budowie straganów/dekoracji świątecznych
      • Przyjęcie towaru na magazyn
      Nasze oczekiwania:
      • Umiejętności techniczne/manualne
      • Chęć do wykonywania prac fizycznych
      • Mile widziane doświadczenie w pracy na magazynie
      Oferujemy:
      • Umowę zlecenie ze stawką 30 zł/h brutto
      • Współpracę w okresie październik – grudzień 2023 z możliwością przedłużenia umowy
      • Pracę w systemie 8 godzin dziennie + co drugi weekend
      • Dogodną lokalizację – 100 m od stacji PKP Anin

        Poszukujemy: 6 osób, zgłoś się ze znajomymi !

      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
      Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

      Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

      Aplikuj

  • Administrative Assistant in Projects and Acquisition Sector

    Kaliszuk sp.j. Staff Partners
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • For our Client, we are looking for:

      Administrative Assistant in Projects and Acquisition Sector Location: Warszawa, Śródmieście Reference Number: AA/rep/PAS/2023

      Duties and tasks linked to the post:

      • to provide administrative support in general administrative procedures;
      • to support the document flows and archiving;
      • to support in drafting notes, letters, reports and follow ups on documents;
      • to carry out data entry and support an administration and monitoring of electronic databases;
      • to assist in the organisations of online and physical meetings and drafting minutes as necessary;
      • to assist in handling correspondence and agenda management;
      • to support the preparation and follow-up of financial commitments and documents;
      • to support in the preparation of procurement requests and reimbursement of claims in line with the financial rules in place;
      • to support in the review and preparation of documentation attached to claims, invoices and requests for payments;
      • to provide assistance in preparation, implementation and monitoring of contracts;
      • to assist in the preparation of statistical data (tables, graphs and charts);
      • to support in drafting reports in various areas related to Frontex activities;
      • to monitor functional mailboxes and communicate with internal and external parties;
      • to perform basic administrative tasks as copying, scanning, etc.

      Requirements:

      • Education: successfully completed secondary education related to the business needs;
      • Work experience: at least 1 year of professional experience in the specific area depending on the business needs;
      • Computer skills: very good skills in the main MS Office software (Word, Excel, Outlook);
      • Language skills: very good command of both written and spoken English (at least B2) / knowledge of additional EU language.

      Personal skills:

      • high level of responsibility and ability to work independently;
      • high level of service orientation;
      • ability to work under pressure and experience in organizing work and prioritizing accordingly;
      • ability to communicate efficiently at all levels internally and externally and in appropriate manner;
      • strong sense of accuracy and attention to detail;
      • high level of discretion and ability to handle confidential matters;
      • proven organizational skills;
      • ability to adapt to a dynamic working environment;
      • ability to learn new skills and software;
      • ability to work in a team.

      We offer:

      • contract of employment through the Employment Agency;
      • daily remuneration: 64,24€ net;
      • medical care, sports card;
      • opportunity for development and promotion;
      • convenient location of the office - the centre of Warsaw;
      • work with professionals.

      Number of vacancies: 1

      Application deadline: until October 4, 2023

      Please be advised that only resumes in English will be considered.

      We kindly inform that only selected candidates will be contacted.
      If you are interested, please send your application using the application button

      Aplikuj

  • Editor / Proof Reader in Capacity Building Division / Research and Innovation Unit / Technology and

    Kaliszuk sp.j. Staff Partners
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • For our client, we are looking for candidates for the following position:

      Editor / Proof Reader in Capacity Building Division / Research and Innovation Unit / Technology and Innovation Sector Location: Warszawa, Śródmieście Reference Number: EPR/rep/CBD/2023 Key responsibilities of the position:
      • Support in drafting and proof-reading technical reports.
      • Support in drafting and proof-reading methodology and evaluation reports, and documentation related to pilot projects process.
      • Support in communication with MPR and Softwin during the final process of editing and layout.
      • Support in analysing comments/remarks of different stakeholders in the process of pilot projects, methodology, and the standardisation process.
      • To liaise with different stakeholders in order to update drafts after meetings.
      • To support the review of other deliverables of the sector and unit: Guidelines, Performance assessment reports, Research studies etc.
      Requirements:
      • Education: university degree in English philology or applied linguistics
      • Work experience: at least 3 years of work-experience performing tasks as described above
      • Computer skills: very good knowledge of the main MS Office software (Word, Excel, Outlook)
      • Language skills: very good command of English (at least C1 level)
      Personal skills:
      • accuracy attention to detail
      • excellent English grammar and spelling skills
      • very good drafting skills
      • ability to work under pressure and meet deadlines
      • prioritizing skills
      • very good communication skills
      • service-oriented attitude
      • ability to work in a team
      We offer:
      • contract of employment through the Employment Agency
      • daily remuneration: 102,75€ net
      • medical care, sports card
      • opportunity for development and promotion
      • convenient location of the office - the centre of Warsaw
      • work with professionals

      Number of vacancies: 1

      Application deadline: until October 2, 2023

      Please be advised that only resumes in English will be considered.

      We kindly inform that only selected candidates will be contacted.
      If you are interested, please send your application using the application button.

      Aplikuj

  • Editor / Proof Reader in Capacity Building Division / Research and Innovation Unit / Technology and

    Kaliszuk sp.j. Staff Partners
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • For our client, we are looking for candidates for the following position:

      Editor / Proof Reader in Capacity Building Division / Research and Innovation Unit / Technology and Innovation Sector Location: Warszawa, Śródmieście Reference Number: EPR/rep/CBD/2023 Key responsibilities of the position:
      • Support in drafting and proof-reading technical reports.
      • Support in drafting and proof-reading methodology and evaluation reports, and documentation related to pilot projects process.
      • Support in communication with MPR and Softwin during the final process of editing and layout.
      • Support in analysing comments/remarks of different stakeholders in the process of pilot projects, methodology, and the standardisation process.
      • To liaise with different stakeholders in order to update drafts after meetings.
      • To support the review of other deliverables of the sector and unit: Guidelines, Performance assessment reports, Research studies etc.
      Requirements:
      • Education: university degree in English philology or applied linguistics
      • Work experience: at least 3 years of work-experience performing tasks as described above
      • Computer skills: very good knowledge of the main MS Office software (Word, Excel, Outlook)
      • Language skills: very good command of English (at least C1 level)
      Personal skills:
      • accuracy attention to detail
      • excellent English grammar and spelling skills
      • very good drafting skills
      • ability to work under pressure and meet deadlines
      • prioritizing skills
      • very good communication skills
      • service-oriented attitude
      • ability to work in a team
      We offer:
      • contract of employment through the Employment Agency
      • daily remuneration: 102,75€ net
      • medical care, sports card
      • opportunity for development and promotion
      • convenient location of the office - the centre of Warsaw
      • work with professionals

      Number of vacancies: 1

      Application deadline: until October 2, 2023

      Please be advised that only resumes in English will be considered.

      We kindly inform that only selected candidates will be contacted.
      If you are interested, please send your application using the application button.

      Aplikuj

  • Administrative Assistant in Operational Response Division / Coordination Office

    Kaliszuk sp.j. Staff Partners
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • For our Client, we are looking for:

      Administrative Assistant in Operational Response Division / Coordination Office Location: Warszawa, Śródmieście Reference Number: AA/rep/ORD/CO/2023

      Duties and tasks linked to the post:

      • To provide administrative support in general administrative procedures;
      • to support the document flows and archiving;
      • to carry out data entry and support an administration and monitoring of electronic databases;
      • to assist in the organisations of online and physical meetings and drafting minutes as necessary;
      • to support the preparation and follow-up of financial commitments and documents
      • to archive invoices, payment records and bank statements;
      • to support in the review and preparation of documentation attached to claims, invoices and requests for payments;
      • to assist in the preparation of statistical data (tables, graphs and charts);
      • to monitor functional mailboxes and communicate with internal and external parties;
      • to follow up on working time issues in ORD;
      • to prepare the financial overviews related to deployment of maritime and aerial assets.

      Requirements:

      • Education: successfully completed secondary education related to the business needs
      • Work experience: at least 1 year of professional experience in the specific area depending on the business needs
      • Computer skills: very good skills in the main MS Office software (Word, Excel, Outlook)
      • Language skills: very good command of both written and spoken English (at least B2) / knowledge of additional EU language


      Personal skills:

      • high level of responsibility and ability to work independently
      • high level of service orientation
      • ability to work under pressure and experience in organizing work and prioritizing accordingly
      • ability to communicate efficiently at all levels internally and externally and in appropriate manner
      • strong sense of accuracy and attention to detail
      • high level of discretion and ability to handle confidential matters
      • proven organizational skills
      • ability to adapt to a dynamic working environment
      • ability to learn new skills and software
      • ability to work in a team

      We offer:

      • contract of employment through the Employment Agency
      • daily remuneration: 64,24€ net
      • medical care, sports card
      • opportunity for development and promotion
      • convenient location of the office - the centre of Warsaw
      • work with professionals

      Number of vacancies: 1

      Application deadline: until October 2, 2023

      Please be advised that only resumes in English will be considered.

      We kindly inform that only selected candidates will be contacted.
      If you are interested, please send your application using the application button

      Aplikuj

  • Administrative Assistant in Governance Support Centre / Human Resources / Planning, Monitoring and R

    Kaliszuk sp.j. Staff Partners
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • For our Client - European Border and Coast Guard Agency- we are looking for:

      Administrative Assistant in Governance Support Centre / Human Resources / Planning, Monitoring and Reporting Team Location: Warszawa, Śródmieście Reference Number: AA/req49/GSC/HR The description of duties is as follows:
      • to provide administrative support in general administrative procedures;
      • to assist in data collection in the area of HR planning and monitoring activities;
      • to support in updating HR database on staff allocation and budget (advanced knowledge of excel);
      • to support in reporting activities on different aspects and data of HR areas;
      • to assist in the preparation of statistical data (tables, graphs and charts);
      • to support in drafting reports in various areas related to Frontex activities;
      • to provide assistance in preparation, implementation and monitoring of contracts;
      • to support in the preparation of procurement requests in line with the financial rules in place;
      • to support in drafting notes, letters, reports and follow ups on documents;
      • to monitor functional mailboxes and communicate with internal and external parties;
      • to carry out data entry and support an administration and monitoring of electronic databases;
      • advance excel knowledge required
      Requirements:
      • Education: successfully completed secondary education related to the business needs
      • Work experience: at least 1 year of professional experience in the specific area depending on the business needs
      • Computer skills: very good skills in the main MS Office software (Word, Excel, Outlook)
      • Language skills: very good command of both written and spoken English (at least B2) / knowledge of additional EU language
      Personal skills:
      • high level of responsibility and ability to work independently
      • high level of service orientation
      • ability to work under pressure and experience in organizing work and prioritizing accordingly
      • ability to communicate efficiently at all levels internally and externally and in appropriate manner
      • strong sense of accuracy and attention to detail
      • high level of discretion and ability to handle confidential matters
      • proven organizational skills
      • ability to adapt to a dynamic working environment
      • ability to learn new skills and software
      • ability to work in a team
      We offer:
      • contract of employment through the Employment Agency
      • daily remuneration: 64,24€ net
      • medical care, sports card
      • opportunity for development and promotion
      • convenient location of the office - the centre of Warsaw
      • work with professionals

      Number of vacancies: 1

      Application deadline: until September 25, 2023

      Please be advised that only resumes in English will be considered.

      We kindly inform that only selected candidates will be contacted.
      If you are interested, please send your application using the application button

      Aplikuj

  • Pedagog Specjalny / Nauczyciel Wspomagający

    Kaliszuk sp.j. Staff Partners
    • Wołomin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Kochasz pracę z dziećmi? Jesteś kreatywny, twórczy i komunikatywny? Czujesz powołanie i zapał do pracy z przedszkolakami? Chcesz się rozwijać i podnosić swoje kwalifikacje? Dołącz do naszego wyjątkowego zespołu!

      Przedszkole Niepubliczne Wesoła Chatka w Wołominie zatrudni:

      Pedagog Specjalny / Nauczyciel Wspomagający Miejsce pracy: Wołomin

      Praca dostosowana do możliwości.

      Zachęcamy do kontaktu !

      Wymagania konieczne:

      • zamiłowanie do pracy z dziećmi

      Mile widziane:

      • doświadczenie na podobnym stanowisku
      • chęć długotrwałej współpracy
      • książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych
      • zaświadczenie o niekaralności

      Zaoferujemy Ci:

      • pracę od poniedziałku do piątku w ustalonych godzinach na pełny lub niepełny etat
      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • elastyczny grafik - godziny pracy dostosujemy do Twojej dyspozycyjności !
      • pracę w miłym i zgranym zespole
      • możliwość rozwoju osobistego
      • atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do formy etatu

      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
      Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

      Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

      Aplikuj

  • Manager ds. Komunikacji

    Kaliszuk sp.j. Staff Partners
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dla jednego z naszych Klientów - spółki specjalizującej się głównie w kompleksowych usługach energetycznych i multitechnicznych dla obiektów przemysłowych, komercyjnych i logistyczno magazynowych poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

      Manager ds. Komunikacji Miejsce pracy: Poznań

      Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację działań zapewniających pozytywny wizerunek Spółek w mediach i opinii publicznej oraz wsparcie działalności marketingowej Spółek a w szczególności za:

      • Zbudowanie i wdrożenie polityki komunikacji - 360 stopni dla spółek, zgodnie ze strategią Grupy
      • Kształtowanie pozytywnego wizerunku Spółek oraz pozycjonowanie jej Ekspertów
      • Budowanie relacji z interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi, wg rocznego planu działań
      • Zarządzanie media relations, w tym nawiązywanie i utrzymywanie relacji z mediami branżowymi oraz Social Media
      • Pełnienie roli koordynatora komunikacji kryzysowej, opracowywanie przekazów
      • Zapewnienie kalendarza wydarzeń branżowych, w których przewidziany będzie udział reprezentacji Spółki, przygotowanie przekazów, pozycjonowania
      • Udział w projektach strategicznych spółek i Grupy oraz przygotowywanie dla nich planów komunikacji i planów marketingowych, monitorowanie ich realizacji i efektów wg przyjętych KPI
      • Rozpowszechnianie dobrych praktyk i norm etycznych Grupy
      • Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi, działami Komunikacji w spółkach zależnych w Grupie w Polsce
      • Zarządzanie budżetem komunikacji
      Wymagania
      • Co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze komunikacji
      • Znajomość problematyki gospodarczej i biznesowej ze szczególnym uwzględnieniem tematów związanych z energetyką, środowiskiem i zrównoważonym rozwojem
      • Doświadczenie w zakresie komunikacji B2B
      • Płynna znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
      • Dobra organizacja pracy oraz umiejętność strategicznego myślenia
      • Gotowość do częstych wyjazdów służbowych
      • Doskonałe umiejętności wyrażania się w mowie i piśmie
      • Kreatywność, samodzielność i umiejętność pracy pod presją czasu
      Oferujemy
      • Autonomię w realizacji powierzonych zadań
      • Możliwość pracy w systemie hybrydowym
      • Pracę w pełnym wymiarze godzin
      • Możliwość osobistego wpływu na realizację celów biznesowych Spółki
      • Atrakcyjny pakiet świadczeń pracowniczych, w tym ubezpieczenie NNW, opiekę medyczną oraz dofinansowanie do karty Multisport
      • Akcjonariat pracowniczy
      • System benefitów pozapłacowych

      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
      Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

      Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

      Aplikuj

  • Nauczyciel / Nauczycielka edukacji przedszkolnej

    Kaliszuk sp.j. Staff Partners
    • Wołomin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Jeśli: Kochasz pracę z dziećmi? Jesteś kreatywny, twórczy i komunikatywny? Dołącz do naszego zespołu!

      Nauczyciel / Nauczycielka edukacji przedszkolnej Miejsce pracy: Wołomin

      Wymagania konieczne:

      • zamiłowanie do pracy z dziećmi

      Mile widziane:

      • kwalifikacje do nauczania języka angielskiego
      • zainteresowania plastyczne, muzyczne
      • chęć długotrwałej współpracy
      • książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych
      • zaświadczenie o niekaralności

      Zaoferujemy Ci:

      • pracę od poniedziałku do piątku w ustalonych godzinach na pełny lub niepełny etat
      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • elastyczny grafik
      • pracę w miłym i zgranym zespole
      • możliwość rozwoju osobistego
      • atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do formy etatu

      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
      Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

      Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

      Aplikuj

  • Pedagog Specjalny / Nauczyciel Wspomagający

    Kaliszuk sp.j. Staff Partners
    • Wołomin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Kochasz pracę z dziećmi? Jesteś kreatywny, twórczy i komunikatywny? Czujesz powołanie i zapał do pracy z przedszkolakami? Chcesz się rozwijać i podnosić swoje kwalifikacje? Dołącz do naszego wyjątkowego zespołu!

      Przedszkole Niepubliczne Wesoła Chatka w Wołominie zatrudni:

      Pedagog Specjalny / Nauczyciel Wspomagający Miejsce pracy: Wołomin

      Praca dostosowana do możliwości.

      Zachęcamy do kontaktu !

      Wymagania konieczne:

      • zamiłowanie do pracy z dziećmi

      Mile widziane:

      • doświadczenie na podobnym stanowisku
      • chęć długotrwałej współpracy
      • książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych
      • zaświadczenie o niekaralności

      Zaoferujemy Ci:

      • pracę od poniedziałku do piątku w ustalonych godzinach na pełny lub niepełny etat
      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • elastyczny grafik - godziny pracy dostosujemy do Twojej dyspozycyjności !
      • pracę w miłym i zgranym zespole
      • możliwość rozwoju osobistego
      • atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do formy etatu

      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
      Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

      Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

      Aplikuj