Trans.eu Group S.A,

Czy to Twoja firma?

Trans.eu Group S.A, praca

Od momentu naszego powstania w 2004 roku, Trans.eu Group S.A. nieustannie dąży do bycia pionierem w dziedzinie technologii transportowych. Jesteśmy dumni, że możemy nazywać się europejskim liderem w tej branży, z główną siedzibą we Wrocławiu i z oddziałami w 12 krajach. Nasz zespół liczy od 501 do 1000 pracowników, którzy każdego dnia wkładają swoje umiejętności i pasję w rozwijanie naszych innowacyjnych rozwiązań.


Nasze produkty, takie jak Giełda Prywatna i oprogramowanie do zarządzania usługami transportowymi, są wyrazem naszego zaangażowania w dostarczanie najnowszych technologii. Z dumą przyjęliśmy prestiżową nagrodę główną za Produkt Innowacyjny, co potwierdza nasze liderowanie w dziedzinie innowacji. Jesteśmy przekonani, że nasza misja "zapewnienie klientom dostępu do najnowszych technologii oraz wspólne budowanie lepszej przyszłości dla branży transportowej" jest fundamentem naszego sukcesu.

W Trans.eu wierzymy w wartości, które głoszą, że europejski transport drogowy powinien być inteligentny i sprawiedliwy. To właśnie te wartości kształtują nasze działania i są kompasem w naszych codziennych wyborach.

Nasza platforma łączy przewoźników, firmy spedycyjne, centra logistyczne oraz załadowców, tworząc ekosystem, który umożliwia efektywną współpracę. To właśnie nasza zdolność do łączenia różnych stron rynku w jednym miejscu stanowi naszą przewagę konkurencyjną i jest kluczem do naszej stabilności na rynku.

W Trans.eu jesteśmy przekonani, że przyszłość należy do tych, którzy inwestują w technologię i innowacje, a nasza historia i osiągnięcia są tego najlepszym dowodem. Zapraszamy do współpracy i dołączenia do naszej misji tworzenia lepszej przyszłości dla branży transportowej. Razem możemy uczynić europejski transport drogowy jeszcze bardziej inteligentnym i sprawiedliwym.

Trans.eu Group S.A, najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
inne zarządzanie / dyrekcja it (informatyka)

Oferty pracy Trans.eu Group S.A,

Praca alert - powiadomienia

Praca Trans.eu Group S.A,

Mapa Trans.eu Group S.A,

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

Trans.eu Group S.A, poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach

Profil firmy:
Trans.eu Group S.A,
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca Trans.eu Group S.A, - oferty archiwalne

  • People Operations Assistant

    Trans.eu Group S.A,
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • People Operations Assistant


      Twój zakres obowiązków

      • obsługa administracyjna procesów personalnych takich jak zmiany strukturalne, zmiany wynagrodzeń, stanowiska pracy itd. w systemie ASANA
      • utrzymywanie aktualności danych w bazach danych w obszarze HR Analytics & People Operations
      • udzielanie wsparcia liderom w zakresie prawidłowego procesowania zmian
      • współpraca z zespołem HR w celu zapewnienia efektywności procesów administracyjnych i dostosowania ich do obowiązujących procesów i procedur
      • utrzymywanie poufności danych personalnych pracowników oraz przestrzeganie zasad ochrony danych osobowych

      Nasze wymagania

      • dokładność oraz dbałość o szczegóły
      • bardzo dobra organizacja pracy
      • terminowość i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
      • znajomość pakietu Office (w szczególności programu MS Excel)
      • komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
      • znajomość języka angielskiego na komunikatywnym poziomie

      To oferujemy

      • pyszne śniadania, soki, herbaty, kawy – kiedy tylko jesteś w biurze
      • prywatna opieka medyczna oraz karta Multisport
      • budżet szkoleniowy
      • dofinansowanie do doposażenia stanowiska pracy w domu (oczywiście sprzęt zapewniamy na start, ale gdybyś chciał/-a jakąś ekstra “magiczną” klawiaturę – dajemy taką opcję)
      • możliwość skorzystania z programu Mental Health
      • eventy integrujące zespół
      • Workation Barcelona – mamy swoje biuro w Barcelonie i możliwość pracy stamtąd
      • voucherów podarunkowych i bonów świątecznych
      • ośrodek wczasowy nad jeziorem do dyspozycji pracowników
      • możliwość dołączenia do różnych sekcji sportowych w firmie

      Wejdź na nasz pokład i wprowadź nas na jeszcze wyższy level pracując w firmie IT z niezależnym kapitałem.


      Daj się poznać – koniecznie aplikuj

      Aplikuj

  • Junior AWS Administrator

    Trans.eu Group S.A,
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Cześć!


      Chcesz się rozwijać u jednego z najlepszych pracodawców w Polsce? Zapraszamy Cię na pokład grupy Trans.eu – europejskiego lidera innowacyjnych rozwiązań IT dla biznesu


      Nieustanny rozwój jest wpisany w nasze DNA. Jest on możliwy dzięki pasji i zaangażowaniu naszych ludzi – ponad 900 osób w 12 krajach Europy. Razem chcemy zmieniać branżę transportową na lepsze. I robić to po mistrzowsku.


      Jeżeli chcesz się spełniać w zgodzie ze swoimi talentami, wdrażać odważne pomysły w życie i mieć przy tym mnóstwo frajdy, dołącz do nas!

      Junior AWS Administrator


      Twój zakres obowiązków

      • administracja infrastrukturą chmurową w AWS (dostępy, utrzymanie),
      • monitoring środowiska developerskiego i produkcyjnego (przy użyciu narzędzia Prometeusz) oraz reagowanie na pojawiające się awarie,
      • rozwiązywanie najprostszych problemów, pojawiających się w systemie i kierowanie poważniejszych awarii do głównego zespołu administracyjnego,
      • udział w pracach wdrożeniowych (obsługa narzędzi typu Terraform, Docker, Ansible),
      • automatyzacja środowiska i tworzenie skryptów (z użyciem Puppeta/Ansibla oraz Pythona),
      • praca z bazami danych,
      • dyżurowanie na zmianę z innymi członkami zespołu po okresie wdrożeniowym.

      Nasze wymagania

      • doświadczenie pracy w zespole utrzymaniowym,
      • znajomość narzędzi IaC,
      • udział w procesach CI/CD,
      • certyfikacja z AWS (na poziomie Foundational lub Associate).

      To oferujemy

      • pyszne śniadania, soki, herbaty, kawy – kiedy tylko jesteś w biurze,
      • prywatna opieka medyczna oraz karta Multisport,
      • możliwość skorzystania z masaży odciążających kręgosłup,
      • zespołowy budżet szkoleniowy do wykorzystania w ciągu roku,
      • dofinansowanie do doposażenia stanowiska pracy w domu (oczywiście sprzęt zapewniamy na start, ale gdybyś chciał/-a jakąś ekstra “magiczną” klawiaturę – dajemy taką opcję),
      • możliwość nauki języka angielskiego,
      • możliwość skorzystania z programu Mental Health,
      • eventy integrujące zespół,
      • vouchery podarunkowe i bony świąteczne,
      • ośrodek wczasowy nad jeziorem do dyspozycji pracowników,
      • możliwości dołączenia do różnych sekcji sportowych w firmie,
      • w przypadku współpracy w ramach UoP – dostęp do Funduszu Świadczeń Socjalnych.

      Wejdź na nasz pokład i wprowadź nas na jeszcze wyższy level pracując w firmie IT z niezależnym kapitałem.


      Daj się poznać – koniecznie aplikuj!

      Aplikuj

  • Forwarder Inside Sales Specialist with Swedish / Danish/ Norwegian

    Trans.eu Group S.A,
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Forwarder Inside Sales Specialist with Swedish / Danish/ Norwegian


      Your responsibilities

      • Achieve sales in line with the required of volume and profit targets
      • Through proactive prospecting, networking and lead follow up, create a pipeline of opportunities to win new business
      • Maintain a regularly updated win/loss analysis
      • Conduct online meetings and presentations for potential customers
      • Contacting clients via phone and email
      • Build a positive image of the company and customer relations on foreign markets
      • Develop and deliver sales proposals for new customers (small and medium companies)
      • Maintain up to date knowledge of the full product portfolio to capitalise on all available prospects
      • Manage the sales funnel
      • Have a real impact on the development of the markets we work with
      • Adopt a planned and structured approach to winning business

      Our requirements

      • Fluent English and Swedish (the most desirable) or Danish or Norwegian
      • Ideally you have experience in B2B sales
      • Either experience in direct telephone sales or experience as a freight forwarder (about 1 year), we don’t expect much experience, with us you will learn everything you need to know
      • Openness and flexibility in the face of changes
      • Unconventional thinking that you can turn into action, even when something seems to be repetitive and obvious
      • Ideally, you live in Wrocław or the surrounding area, otherwise you can guarantee a quiet workplace with fast and stable internet while working fully remote
      • Great sense of humor (you can count on it on our part ;))

      What we offer

      • Delicious breakfasts, juices, tea, coffee (with milk – from soy milk to the classic 2% whenever you are in the office)
      • LuxMed private medical care and Multisport card
      • The possibility to benefit from back-relieving massages (whenever you are in the office)
      • A team training budget
      • Co-financing home workstation (of course, we provide the equipment at the start, but if you would like some extra „magic” keyboard – we give you this option)
      • Team-building events
      • Gift vouchers and Christmas vouchers
      • A holiday resort by the lake at the employees’ disposal
      • Opportunities to join various sports sections within the company
      • In the case of cooperation under the contract of employment – access to the Social Benefits Fund

      Sounds good? Join us!

      Aplikuj

  • Process Excellence Manager

    Trans.eu Group S.A,
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Process Excellence Manager


      Your responsibilities

      • Draft and design layout of processes, tools to illustrate maximum efficiency in accordance to Industry engineering methods; participate in continuous improvement of processes
      • Collect and support creation of process and business documentation
      • Contributes to the identification of project and business process improvement opportunities that foster innovation, increase capacity of process by automation and meet strategic objectives through proactive process review
      • Performs data gathering, root cause analysis, and performance trending to identify unnecessary complexity in project and business processes and better ways of working
      • Build plans for projects together with assigned timeframes, teams and responsibilities of stakeholders and engage in project execution: Initially estimate savings and profit from investments resulting from potential improvements, Planning and building improvement solutions/process automatization with the use of appropriate tools in the area of ​​improvement methodologies, Coordinate work within projects
      • Deliver methods and standards into projects and provide SixSigma Training
      • Communicate with management and CRM users to develop production and design standards of processes and tools; maintaining very good, professional cooperation and business relations with internal clients, employees and management
      • Build a knowledge center and expertise of the supported area for consulting purposes and sharing experience on the global forum
      • Maintaining very good, professional cooperation and business relations with internal clients, employees and management

      Our requirements

      • Process mapping in BPMN notation
      • Six-Sigma certification ( Six-Sigma Yellow Belt as a minimum)
      • Minimum 3 years of experience in the process improvements/process automation
      • Master’s degree, fluent English and fluent Polish
      • Knowledge of problem-solving methods (Lean, PDCA ,DMAIC etc.) and decision-making techniques
      • Excellent project management and process transformation skills
      • Strong computer skills (Excel, PowerPoint; Word, Asana,Jira)
      • Excellent interpersonal and communication skills – consulting, negotiation skills, flexibility and change adaptive attitude
      • Ability to lead project teams in deadline driven environment – strong leadership
      • Willingness to travel on business (less than 10% of working time)
      • Executive-level presentation skills, with demonstrated confidence to challenge executives
      • Six-Sigma Green Belt certification,
      • Project managment certificate (PMP, Prince 2, IPMA etc.)

      What we offer

      • Delicious breakfasts, juices, tea, coffee (with milk – from soy milk to the classic 2% whenever you are in the office)
      • LuxMed private medical care and Multisport card
      • The possibility to benefit from back-relieving massages (whenever you are in the office)
      • A team training budget
      • Co-financing home workstation (of course, we provide the equipment at the start, but if you would like some extra „magic” keyboard – we give you this option)
      • Team-building events
      • Gift vouchers and Christmas vouchers
      • A holiday resort by the lake at the employees’ disposal
      • Opportunities to join various sports sections within the company
      • In the case of cooperation under the contract of employment – access to the Social Benefits Fund

      Sounds good? Join us!

      Aplikuj

  • Controlling Specialist

    Trans.eu Group S.A,
    • Wysoka
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Controlling Specialist


      Twój zakres obowiązków

      • współuczestnictwo w przygotowaniu budżetu oraz analiza jego wykonania,
      • rozliczanie projektów technologicznych,
      • monitorowanie efektywności StartUpów,
      • przygotowywanie danych, raportów i analiz finansowych,
      • przygotowywanie zestawień i analiz biznesowych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne,
      • udział w procesie zamykania miesiąca oraz zamknięcia roku,
      • ścisła współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji.

      Nasze wymagania

      • doświadczenie pracy w finansach/ kontrolingu przy StartUpach, projektach technologicznych
      • doświadczenie w analizie efektywności i rozliczeniem projektów technologicznych
      • wiedza z obszaru finansów oraz księgowości (znajomość zasad księgowości, planu kont, struktury P&L),
      • bardzo dobra znajomość MS Office, a w szczególności Excel (tabele przestawne, funkcje zagnieżdżone itp.) – pracujemy w arkuszach Google,
      • doświadczenie w dziale finansów, controllingu, księgowości lub na stanowiskach analitycznych (min. 3 lata),
      • znajomość języka angielskiego (min. B2) – będziesz używać go na co dzień przy wdrożeniu FP&A,
      • samodzielność w wykonywanych zadaniach, umiejętność planowania i dobrej organizacji – to Ty będziesz zarządzał swoim czasem w ramach powierzonych Ci zadań (ok. 70% pracy to praca własna, oczywiście po odpowiednim wdrożeniu z naszej strony),
      • rzetelność – idealnie, jeżeli masz dokładność “zaszytą” w DNA ;),
      • sumienność i terminowość,
      • komunikatywność, otwartość – szukamy osoby, która ma łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów, ponieważ jest to również praca z ludźmi ;),
      • elastyczność – nie lubimy się nudzić i nie straszne nam zmiany :D,
      • i ostatnie, ale nie mniej ważne – pasja, ponieważ sami jesteśmy zespołem pasjonatów.
      • doświadczenie w rozliczeniu ulgi B&R,
      • doświadczenie w sporządzaniu i rozliczaniu budżetów,
      • praktyczną znajomość systemów informatycznych (ERP/ księgowych),
      • doświadczenie z bazami danych.

      To oferujemy

      • pyszne śniadania, soki, herbaty, kawy, gdy tylko jesteś w biurze,
      • prywatna opieka medyczna LuxMed oraz karta Multisport,
      • możliwość skorzystania z masaży odciążających kręgosłup,
      • zespołowy budżet szkoleniowy,
      • dofinansowanie do stanowiska pracy w domu (oczywiście sprzęt zapewniamy na starcie, ale gdybyś chciał/-a jakąś ekstra “magiczną” klawiaturę – dajemy taką opcję),
      • eventy integrujące zespół,
      • vouchery podarunkowe i bony świąteczne,
      • ośrodek wczasowy nad jeziorem do dyspozycji pracowników,
      • możliwości dołączenia do różnych sekcji sportowych w firmie,
      • w przypadku współpracy w ramach UoP – dostęp do Funduszu Świadczeń Socjalnych.

      Masz wiedzę z zakresu finansów i rachunkowości, a przy tym możesz pochwalić się szerokimi horyzontami? Analiza oraz przetwarzanie danych sprawiają Ci przyjemność? Excel nie ma przed Tobą tajemnic? Potrafisz zamieniać dane w przydatne informacje biznesowe?


      Jeżeli powyższe pytania opisują dokładnie to czym chcesz się zajmować, to zapraszamy do współpracy!

      Rozwijamy nasz zespół Controlling & Reporting Team wdrażając nowy program controllingowy – jeden z najlepszych na rynku europejskim. W związku z tym szukamy nowej osoby, która wesprze nasze działania i razem z zespołem wzniesie nasz controlling na wyższy poziom.

      Brzmi dobrze? Daj się poznać i aplikuj!

      Aplikuj

  • Campaign Manager (ABM and Pipeline Campaigns)

    Trans.eu Group S.A,
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Campaign Manager (ABM and Pipeline Campaigns)


      Twój zakres obowiązków

      Szukamy zdolnego marketingowca, który rozumie, że w marketingu B2B demand generation to za mało, aby skonwertować leada na klienta. Kogoś, kto na podstawie dotychczasowego doświadczenia zawodowego doskonale rozumie, jak ważny jest spersonalizowany research i późniejsze tworzenie oraz prowadzenie kampanii na małych grupach firm.


      Nie musisz mieć praktycznego doświadczenia ABMowego, ale chęć doskonalenia się w tym zakresie oraz wielką chęć do nauki i pracy w ramach tej specjalizacji.


      Natomiast niezbędne dla nas będzie Twoje praktyczne doświadczenie w bliskiej współpracy ze sprzedażą, organizowaniu działań, kampanii na tzw. opportunitie, umiejętność nawiązania relacji z handlowcami, analizy pipeline’u, grupowania firm i dobierania odpowiednich taktyk i kanałów, aby pomóc sprzedawcom podpisać więcej umów w szybszym czasie.

      Nasze wymagania

      • szeroka perspektywa w rozumieniu marketingu
      • przebojowość i świetne umiejętności budowania relacji z działem sprzedaży (na rozmowie chcielibyśmy usłyszeć konkretne przykłady z Twojego doświadczenia)
      • praktyczne doświadczenie w prowadzeniu kampanii na tzw. opportunities – przekonaj nas, że wiesz, jak z nimi rozmawiać, jak układać współpracę, jak wspólnie budować kampanie i działania, które bezpośredni wpływ na domknięcie procesu sprzedaży
      • ogromna chęć do samodoskonalenia się w ramach ABM. Po prostu musisz nas przekonać, że to właśnie chcesz w życiu robić
      • bardzo duża samodzielność i umiejętność do budowania współpracy wewnątrz firmy z osobami z różnych działów np. grafików, web developerów etc.
      • doświadczenie i przyzwoite rozeznanie w nowoczesnych narzędziach do marketingu B2B
      • przekonanie nas, że rozumiesz i potrafisz zmierzyć oraz raportować kluczowe wskaźniki związane z ABMem
      • dobry poziom w obszarach: problem solvingu, orientacji na rezultaty, customer focusu oraz continous improvement
      • angielski na poziomie co najmniej C1
      • pozytywne podejście do otoczenia wspartego odpowiednią dozą ekstrawertyzmu
      • doświadczenie w pracy jako marketingowiec w dużym softwarehousie, dużej agencji reklamowej lub średniej wielkości firmie B2B

      To oferujemy

      • pyszne śniadania, soki, herbaty, kawy (z mlekiem – od sojowego po klasyczne 2%) – kiedy tylko jesteś w biurze
      • prywatna opieka medyczna oraz karta Multisport
      • możliwość skorzystania z masaży odciążających kręgosłup
      • budżet szkoleniowy
      • dofinansowanie do doposażenia stanowiska pracy w domu (oczywiście sprzęt zapewniamy na start, ale gdybyś chciał/-a jakąś ekstra “magiczną” klawiaturę – dajemy taką opcję)
      • możliwość skorzystania z programu Mental Health
      • eventy integrujące zespół
      • vouchery podarunkowe i bony świąteczne
      • ośrodek wczasowy nad jeziorem do dyspozycji pracowników
      • możliwość dołączenia do różnych sekcji sportowych w firmie

      Wejdź na nasz pokład i wprowadź nas na jeszcze wyższy level pracując w firmie IT z niezależnym kapitałem.


      Daj się poznać – koniecznie aplikuj!

      Aplikuj

  • UX & Market Research Specialist

    Trans.eu Group S.A,
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • UX & Market Research Specialist


      Twój zakres obowiązków

      • zbieranie potrzeb badawczych wśród członków interdyscyplinarnego zespołu, odpowiadającego za rozwój produktu,
      • opracowywanie założeń dla projektów i przygotowywanie planów badań,
      • samodzielne i niezależne prowadzenie wszystkich faz projektów badawczych o charakterze ilościowym i jakościowym – od rekrutacji, poprzez właściwą realizację aż po analizę danych i opracowywanie raportów,
      • rekomendowanie działań i wspieranie decyzji w zakresie kierunków rozwoju dla wybranych produktów i usług.

      Nasze wymagania

      • min. 2 lata doświadczenia jako badacz (UX obligatoryjne) lub min. 3 lata doświadczenia w roli badacza rynku – badania jakościowe,
      • praktyczna znajomość metod i technik badań o charakterze ilościowym i jakościowym (w obszarze UX oczywiście najmilej widziane),
      • wykształcenie kierunkowe (istotne w przypadku osób z mniejszym doświadczeniem): socjologia, psychologia, ekonometria,
      • dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excela),
      • znajomość narzędzi do analizy danych ilościowych,
      • znajomość języka angielskiego na poz. B2,
      • dociekliwość i umiejętność pozyskiwania informacji,
      • zdolność do analitycznego myślenia,
      • kreatywność i zdolność do poszukiwania nowych rozwiązań,
      • umiejętność pracy w zespole.
      • prawo jazdy kat. B.

      To oferujemy

      • pyszne śniadania, soki, herbaty, kawy (z mlekiem – od sojowego po klasyczne 2%) – kiedy tylko jesteś w biurze,
      • prywatna opieka medyczna oraz karty Multisport,
      • możliwość skorzystania z masaży odciążających kręgosłup,
      • budżet szkoleniowy,
      • dofinansowanie do doposażenia stanowiska pracy w domu (oczywiście sprzęt zapewniamy na start, ale gdybyś chciał/-a jakąś ekstra “magiczną” klawiaturę – dajemy taką opcję),
      • możliwość skorzystania z programu Mental Health,
      • eventy integrujące zespół,
      • Workation Barcelona – mamy swoje biuro w Barcelonie i możliwość pracy stamtąd
      • vouchery podarunkowe i bony świąteczne,
      • ośrodek wczasowy nad jeziorem do dyspozycji pracowników,
      • możliwość dołączenia do różnych sekcji sportowych w firmie.

      Wejdź na nasz pokład i wprowadź nas na jeszcze wyższy level pracując w firmie IT z niezależnym kapitałem.


      Daj się poznać – koniecznie aplikuj!

      Aplikuj

  • International Recruiter with English

    Trans.eu Group S.A,
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • International Recruiter with English


      Your responsibilities

      • Create and publish job ads on various international portals
      • Source candidates on international markets
      • Conduct end-to-end recruitment processes on foreign markets (West and Central Europe)
      • Network with potential hires through professional groups on social media and during events
      • Collaborate with hiring managers to set qualification criteria for future employees
      • Screen resumes and job applications
      • Conduct initial phone screens to create shortlists of qualified candidates
      • Performing interviews in cooperation with hiring managers.
      • Track hiring metrics including time-to-hire, time-to-fill and source of hire
      • Design, distribute and measure the results of candidate experience surveys
      • Train and advise hiring managers on interviewing techniques and assessment methods
      • Host and participate in job fairs
      • Follow up with candidates throughout the hiring process
      • Maintain a database of potential candidates for future job openings

      Our requirements

      • 3+ year of experience in international recruitments
      • Very good command of English
      • Experience in direct search and know-how to effectively source candidates
      • Excellent communication skills allowing to build strong relationship with stakeholders
      • Ability to gather and analyse information skilfully
      • Team player mindset, eagerness to learn new things and share knowledge
      • Knowledge of international markets and job portals will be an advantage

      What we offer

      • private healthcare and Multisport card
      • daily, delicious breakfast
      • back relief massages
      • team-building events
      • gift and Christmas vouchers
      • holiday resort by the lake at the employees’ disposal
      • activities and sports sections organised inside and outside the company

      Aplikuj

  • International Recruitment Team Leader

    Trans.eu Group S.A,
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Your responsibilities

      • Designing and developing recruitment strategies for international and Polish markets.
      • Managing recruitment backlog based on current needs and priorities of the organization.
      • Monitoring the effectiveness of recruitment processes and identifying areas of improvement.
      • Integrating recruitment processes with other HR areas/processes.
      • Implementing new technologies and tools to support recruitment processes.
      • Managing and developing the team, building commitment.
      • Working with leaders on an ongoing basis to understand their recruitment needs and priorities.
      • Preparing reports and analysis on recruitment activities.
      • Monitoring changes in employment-related regulations and labor market trends, such as salaries and benefits.
      • Ensuring high quality Candidate Experience and developing Employer Branding strategies in cooperation with the Communication Team.

      Our requirements

      • Experience in developing and implementing recruitment and onboarding processes on international markets.
      • Fluency in spoken and written English and Polish.
      • Experience in managing a team.
      • Ability to build long-term relationships.
      • Initiative and commitment.
      • High level of responsibility.
      • Openness to change and other perspectives.
      • Knowledge of Traffit is a plus.

      What we offer

      • private medical care.
      • multisport card.
      • and much more :).

      Benefits

      • sharing the costs of sports activities
      • private medical care
      • sharing the costs of foreign language classes
      • sharing the costs of professional training & courses
      • flexible working time
      • fruits
      • integration events
      • corporate library
      • no dress code
      • coffee / tea
      • extra social benefits
      • pre-paid cards
      • charity initiatives

      International Recruitment Team Leader








      Aplikuj

  • Risk Assessment Team Leader

    Trans.eu Group S.A,
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Risk Assessment Team Leader


      Twój zakres obowiązków

      • zarządzanie kompleksowym procesem oceny ryzyka transakcji finansowych oraz weryfikacji klientów i kontrahentów
      • tworzenie i rozwijanie narzędzi usprawniających procesy oceny ryzyka i monitoringu portfeli finansowych
      • zarządzanie i organizacja pracy zespołu analityków
      • aktywne rozwijanie procesów faktoringowych
      • ustalanie priorytetów i wdrażanie inicjatywy w polityce zarządzania ryzykiem
      • współpraca z zespołami wspierającymi procesy faktoringowe

      Nasze wymagania

      • doświadczenie managerskie na podobnym stanowisku w branży finansowej
      • doświadczenie we wdrażaniu i rozwijaniu systemów ocen klientów i transakcji
      • nastawienie na kreowanie wartości biznesowej i efektywne wdrożenie rozwiązań
      • zdolności analityczne oraz łatwość w wyciąganiu wniosków
      • odwaga decyzyjna
      • proaktywna postawa
      • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, umożliwiającą swobodną komunikację z zagranicznymi zespołami
      • łatwość w nawiązywaniu i budowaniu relacji
      • doświadczenie na stanowiskach związanych z oceną ryzyka faktoringowego
      • znajomość branży faktoringowej

      To oferujemy

      • na start umowę o pracę na pełen etat, elastyczny i hybrydowy system pracy
      • prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport
      • workation w Barcelonie
      • energię do pracy dzięki codziennym pysznym śniadaniem firmowym
      • dostęp do platform edukacyjnych i lekarskich wzmacniających twoje zdrowie psychiczne
      • masaże dla zdrowego kręgosłupa
      • z ZFŚS dofinansowanie do wczasów oraz możliwość odpoczynku w firmowym ośrodku wypoczynkowym
      • nauka języków obcych
      • możliwość pracy w modelu hybrydowym
      • eventy integrujące zespół
      • vouchery podarunkowe i bony świąteczne

      Szukamy osoby, która będzie rozwijać się razem z nami w obszarze zarządzania ryzykiem finansowym na stanowisku Lidera Zespołu Zarządzania Ryzykiem.

      Beata, Dominika, Natalia, Ania i Michał tworzą zgrany team analityków w zakresie oceny ryzyka oraz analizy portfeli faktoringowych.


      Wspólnie jako Zespół Zarządzania Ryzykiem dbają o bezpieczeństwo transakcji finansowych oraz całego portfela należności.

      Pracujemy w modelu hybrydowym min. 3 dni z biura we Wrocławiu.


      Nie boimy się latać i mierzyć wysoko! ????


      Wejdź na nasz pokład i wprowadź nas na jeszcze wyższy level pracując w firmie IT z niezależnym kapitałem.


      Daj się poznać – koniecznie aplikuj!

      Aplikuj

  • Data Engineer

    Trans.eu Group S.A,
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Technologie, których używamy

      Wymagane

      • SQL
      • MySQL
      • PostgreSQL
      • Python
      • Jira
      • Confluence

      Mile widziane

      • GitLab
      • Snowflake Data Cloud

      Twój zakres obowiązków

      • Rozwijanie systemów i narzędzi do analizy danych
      • Dbanie o jakość dostarczonych rozwiązań raportowych
      • Analiza zebranych danych oraz zarządzanie nimi w hurtowniach oraz relacyjnych bazach danych
      • Optymalizacja zapytań do bazy danych oraz zarządzanie zapytaniami
      • Praca z technologią w celu zbudowania i utrzymania odpowiedniej bazy danych/tabel w oparciu o ustaloną architekturę
      • Projektowanie i tworzenie modeli danych
      • Rozwijanie i utrzymywanie aplikacji w QlikSense
      • Wdrażanie algorytmów i automatyzacji związanych z pozyskiwaniem i przetwarzaniem danych

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie w pracy w aplikacji QlikSense
      • Doświadczenie w modelowaniu danych
      • Znajomość języka SQL oraz znajomość relacyjnych baz danych typu MySQL lub PostgreSQL
      • Zrozumienie koncepcji przetwarzania danych, w tym podstawowych procesów ETL i przechowywania danych (data lakes and data warehouses)
      • Znajomość Python
      • Umiejętność dokumentowania własnych wyników pracy (preferowane Jira, Confluence)
      • Umiejętności pracy z klientem biznesowym przy określaniu wymagań dla tworzonych raportów
      • Umiejętność analitycznego myślenia
      • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku, otwartość i chęć uczenia się nowych umiejętności (zarówno wiedzy biznesowej, jak i technicznej)
      • Inicjatywa i samodzielność w działaniu
      • Bardzo dobrej organizacji pracy
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2

      Mile widziane

      • Doświadczenie w użyciu narzędzi kontroli wersji typu Gitlab
      • Znajomość rozwiązań chmurowych (preferowane Snowflake)

      To oferujemy

      • Pyszne śniadania, soki, herbaty, kawy (z mlekiem – od sojowego po klasyczne 2%) – kiedy tylko jesteś w biurze
      • Praca w trybie hybrydowym
      • Prywatna opieka medyczna LuxMed oraz karta Multisport
      • Możliwość skorzystania z masaży odciążających kręgosłup
      • Zespołowy budżet szkoleniowy
      • Dofinansowanie do stanowiska pracy w domu (oczywiście sprzęt zapewniamy na start, ale gdybyś chciał/-a jakąś ekstra “magiczną” klawiaturę – dajemy taką opcję)
      • Eventy integrujące zespół
      • Vouchery podarunkowe i bony świąteczne
      • Ośrodek wczasowy nad jeziorem do dyspozycji pracowników
      • Workation w Barcelonie
      • Możliwość dołączenia do różnych sekcji sportowych w firmie
      • W przypadku współpracy w ramach UoP – dostępu do Funduszu Świadczeń Socjalnych
      • Nie boimy się latać i mierzyć wysoko!

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie nauki języków
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • elastyczny czas pracy
      • owoce
      • spotkania integracyjne
      • firmowa biblioteka
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • dodatkowe świadczenia socjalne
      • karty przedpłacone
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne

      Data Engineer








      Aplikuj

  • Customer Success Manager

    Trans.eu Group S.A,
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • współpraca z kluczowymi klientami i prowadzenie własnych projektów (przy wsparciu reszty zespołu),
      • przeprowadzenie pełnego wdrożenia naszego produktu u klienta, w którego zakres wchodzą działania onboardingowe przewoźników, konfiguracja i uruchomienie produktu,
      • organizacja i prowadzenie spotkań z klientami zarówno online jak i z wizytą u klienta, (większość spotkań odbywa się online),
      • budowanie długofalowych relacji i rozpoznawanie potrzeb biznesowych klientów, mapowanie procesów klienta w celu zaproponowania najlepszych rozwiązań,
      • wdrażanie produktów komplementarnych do naszego produktu u klienta,
      • przeprowadzanie szkoleń dla spedytorów z produktów Platformy Trans.eu,
      • tworzenie raportów ze zrealizowanych wdrożeń, analizowanie danych,
      • współpraca z innymi zespołami międzynarodowymi w firmie w tym m.in. z zespołami sprzedażowymi, produktowymi,
      • testowanie produktów, nowych funkcjonalności i zgłaszanie usprawnień.

      Nasze wymagania

      • doświadczenie w bezpośredniej pracy z klientem, prowadzenie prezentacji, analiza oraz prezentowanie danych klientowi min. 1 rok,
      • łatwość w nawiązywaniu i podtrzymywaniu kontaktów z klientami, umiejętność badania potrzeb klienta,
      • bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu oraz umiejętność priorytetyzacji zadań,
      • wysoka kultura osobista, wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, odpowiedzialność, a także otwartość i entuzjazm,
      • postawa proaktywna oraz kreatywność,
      • doświadczenie w obszarze transportu, logistyki (najlepiej praca w spedycji) min. 2 lata,
      • języka angielskiego – min. poziom B2,
      • znajomość programów biurowych (MS Office) a w szczególności Excela na poziomie średniozaawansowanym,
      • czynne prawo jazdy kat. B.

      To oferujemy

      • pyszne śniadania, soki, herbaty, kawy (z mlekiem – od sojowego po klasyczne 2%, gdy tylko jesteś w biurze),
      • prywatna opieka medyczna LuxMed oraz karta Multisport,
      • możliwość skorzystania z masaży odciążających kręgosłup,
      • zespołowy budżet szkoleniowy,
      • dofinansowanie do stanowiska pracy w domu (oczywiście sprzęt zapewniamy na starcie, ale gdybyś chciał/-a jakąś ekstra “magiczną” klawiaturę – dajemy taką opcję),
      • eventy integrujące zespół,
      • vouchery podarunkowe i bony świąteczne,
      • ośrodek wczasowy nad jeziorem do dyspozycji pracowników,
      • możliwość dołączenia do różnych sekcji sportowych w firmie,
      • w przypadku współpracy w ramach UoP – dostęp do Funduszu Świadczeń Socjalnych.

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie nauki języków
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • elastyczny czas pracy
      • owoce
      • spotkania integracyjne
      • firmowa biblioteka
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • dodatkowe świadczenia socjalne
      • karty przedpłacone
      • inicjatywy dobroczynne

      Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

      • pracujemy w systemie hybrydowym (min. 2 dni w tygodniu z biura, ale jeśli chcesz to miejsce w biurze jest dla Ciebie dostępne cały tydzień).

      Brzmi dobrze?

      Daj się poznać, klikając “Aplikuj”!

      Trans.eu Group S.A.

      Cześć!


      Chcesz się rozwijać u jednego z najlepszych pracodawców w Polsce? Zapraszamy Cię na pokład grupy Trans.eu – europejskiego lidera innowacyjnych rozwiązań IT dla biznesu


      Nieustanny rozwój jest wpisany w nasze DNA. Jest on możliwy dzięki pasji i zaangażowaniu naszych ludzi – ponad 900 osób w 12 krajach Europy. Razem chcemy zmieniać branżę transportową na lepsze. I robić to po mistrzowsku.


      Jeżeli chcesz się spełniać w zgodzie ze swoimi talentami, wdrażać odważne pomysły w życie i mieć przy tym mnóstwo frajdy, dołącz do nas!

      Customer Success Manager








      Aplikuj

  • Sales Developement Representative - Dutch language

    Trans.eu Group S.A,
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Your responsibilities

      • Identify potential customers and generate new business opportunities for the company
      • Contact and qualify potential customers
      • Set up appointments and follow up on leads
      • Track progress towards meeting sales goals
      • Collaborate with the sales team to develop strategies for reaching sales targets
      • Use CRM software to manage leads and sales activities

      Our requirements

      • Critical attitude: You’re a natural high achiever with drive and hunger
      • 1+ year of prior experience as an SDR
      • B2B SaaS experience, ideally in the transport/logistics sector
      • Prospecting skills to break into new accounts and territories
      • Proven track record of performance
      • Experience with different CRM software and ability to discuss their strengths and weaknesses
      • Native or bilingual level of Dutch and at least a C1 level of English. Any other languages would be an advantage

      What we offer

      • Private healthcare and Multisport card
      • Daily, delicious breakfast in our Wrocław office
      • Back relief massages in our Wrocław office
      • Team-building events in Barcelona or our own Olejarka resort
      • Gift and Christmas vouchers
      • Holiday resort by the lake at the employees’ disposal
      • One-time nursery and kindergarten subsidies
      • Activities and sports sections organised inside and outside the company

      Benefits

      • sharing the costs of sports activities
      • private medical care
      • sharing the costs of foreign language classes
      • sharing the costs of professional training & courses
      • flexible working time
      • fruits
      • integration events
      • corporate library
      • no dress code
      • coffee / tea
      • drinks
      • extra social benefits
      • pre-paid cards
      • holiday funds
      • charity initiatives

      Sounds good to you? Then we’re looking forward to your application!

      Trans.eu Group S.A.

      Hello,


      Do you want to evolve within the modern company which is growing very rapidly? Join Trans.eu Group SA – one of the European leaders in innovative IT solutions for logistics business.


      The constant development is in our DNA. This is possible thanks to the passion and commitment of our employees – more than 900 people in 12 European countries. Together, we want to change the transport and logistics industry for the better. We strive to become masters in this field


      If you want to discover your talents, put forward with your creative initiatives and do it with pleasure, join us!


      We are hiring a full-time Sales Development Representative for the Dutch market – the Conversion Machine – to join Europe’s new inbound and outbound SDR team. As an SDR, you create qualified opportunities for our sales team.

      Sales Developement Representative - Dutch language








      Aplikuj

  • Sales Developement Representative - Spanish language

    Trans.eu Group S.A,
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Your responsibilities

      • Identify potential customers and generate new business opportunities for the company
      • Contact and qualify potential customers
      • Set up appointments and follow up on leads
      • Track progress towards meeting sales goals
      • Collaborate with the sales team to develop strategies for reaching sales targets
      • Use CRM software to manage leads and sales activities

      Our requirements

      • Critical attitude: You’re a natural high achiever with drive and hunger
      • 1+ year of prior experience as an SDR
      • B2B SaaS experience, ideally in the transport/logistics sector
      • Prospecting skills to break into new accounts and territories
      • Proven track record of performance
      • Experience with different CRM software and ability to discuss their strengths and weaknesses
      • Native or bilingual level of Spanish and at least a C1 level of English. Any other languages would be an advantage

      What we offer

      • Private healthcare and Multisport card
      • Daily, delicious breakfast in our Wrocław office
      • Back relief massages in our Wrocław office
      • Team-building events in Barcelona or our own Olejarka resort
      • Gift and Christmas vouchers
      • Holiday resort by the lake at the employees’ disposal
      • One-time nursery and kindergarten subsidies
      • Activities and sports sections organised inside and outside the company

      Benefits

      • sharing the costs of sports activities
      • private medical care
      • sharing the costs of foreign language classes
      • sharing the costs of professional training & courses
      • flexible working time
      • fruits
      • integration events
      • corporate library
      • no dress code
      • coffee / tea
      • drinks
      • extra social benefits
      • pre-paid cards
      • holiday funds
      • charity initiatives

      Sounds good to you? Then we’re looking forward to your application!

      Trans.eu Group S.A.

      Hello,


      Do you want to evolve within the modern company which is growing very rapidly? Join Trans.eu Group SA – one of the European leaders in innovative IT solutions for logistics business.


      The constant development is in our DNA. This is possible thanks to the passion and commitment of our employees – more than 900 people in 12 European countries. Together, we want to change the transport and logistics industry for the better. We strive to become masters in this field


      If you want to discover your talents, put forward with your creative initiatives and do it with pleasure, join us!


      We are hiring a full-time Sales Development Representative for Iberian market – the Conversion Machine – to join Europe’s new inbound and outbound SDR team. As an SDR, you create qualified opportunities for our sales team.

      Sales Developement Representative - Spanish language








      Aplikuj

  • Sales Developement Representative - Romanian language

    Trans.eu Group S.A,
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Your responsibilities

      • Identify potential customers and generate new business opportunities for the company
      • Contact and qualify potential customers
      • Set up appointments and follow up on leads
      • Track progress towards meeting sales goals
      • Collaborate with the sales team to develop strategies for reaching sales targets
      • Use CRM software to manage leads and sales activities

      Our requirements

      • Critical attitude: You’re a natural high achiever with drive and hunger
      • 1+ year of prior experience as an SDR
      • B2B SaaS experience, ideally in the transport/logistics sector
      • Prospecting skills to break into new accounts and territories
      • Proven track record of performance
      • Experience with different CRM software and ability to discuss their strengths and weaknesses
      • Native or bilingual level of Romanian and at least a C1 level of English. Any other languages would be an advantage

      What we offer

      • Private healthcare and Multisport card
      • Daily, delicious breakfast in our Wrocław office
      • Back relief massages in our Wrocław office
      • Team-building events in Barcelona or our own Olejarka resort
      • Gift and Christmas vouchers
      • Holiday resort by the lake at the employees’ disposal
      • One-time nursery and kindergarten subsidies
      • Activities and sports sections organised inside and outside the company

      Benefits

      • sharing the costs of sports activities
      • private medical care
      • sharing the costs of foreign language classes
      • sharing the costs of professional training & courses
      • flexible working time
      • fruits
      • integration events
      • corporate library
      • no dress code
      • coffee / tea
      • drinks
      • extra social benefits
      • pre-paid cards
      • holiday funds
      • charity initiatives

      Sounds good to you? Then we’re looking forward to your application!

      Trans.eu Group S.A.

      Hello,


      Do you want to evolve within the modern company which is growing very rapidly? Join Trans.eu Group SA – one of the European leaders in innovative IT solutions for logistics business.


      The constant development is in our DNA. This is possible thanks to the passion and commitment of our employees – more than 900 people in 12 European countries. Together, we want to change the transport and logistics industry for the better. We strive to become masters in this field ????


      If you want to discover your talents, put forward with your creative initiatives and do it with pleasure, join us!


      We are hiring a full-time Sales Development Representative for romanian market – the Conversion Machine – to join Europe’s new inbound and outbound SDR team. As an SDR, you create qualified opportunities for our sales team.

      Sales Developement Representative - Romanian language








      Aplikuj

  • PHP Developer

    Trans.eu Group S.A,
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Technologie, których używamy

      Wymagane

      • PHP
      • Symfony
      • MySQL
      • Docker
      • Git

      Mile widziane

      • CI/CD
      • NoSQL

      Twój zakres obowiązków

      • Tworzenie i utrzymanie mikrousług składających się na całość naszego systemu
      • Dążenie do perfekcji w tworzeniu czystego, skalowalnego i łatwego w utrzymaniu kodu
      • Współtworzenie koncepcji architektonicznych naszych aplikacji
      • Pisanie testów jednostkowych i funkcjonalnych
      • Doradztwo programistyczne
      • Codzienna praca zgodna z metodykom SCRUM

      Nasze wymagania

      • Bardzo dobra znajomość PHP (7, 8)
      • Znajomość frameworka Symfony (4, 5)
      • Znajomość baz danych MySQL
      • Umiejętność pisania testów jednostkowych (PHPUnit)
      • Znajomość Dockera
      • Znajomość Git

      Mile widziane

      • Znajomość zagadnień CI/CD
      • Znajomość terraforma
      • Znajomość baz NoSQL
      • Doświadczenie w pracy z aplikacjami wykorzystującymi zagadnienia DDD, CQRS, Event Sourcing

      To oferujemy

      • Pyszne śniadania, soki, herbaty, kawy (z mlekiem – od sojowego po klasyczne 2%) – kiedy tylko jesteś w biurze
      • Praca w trybie hybrydowym
      • Prywatna opieka medyczna LuxMed oraz karta Multisport
      • Możliwość skorzystania z masaży odciążających kręgosłup
      • Zespołowy budżet szkoleniowy
      • Dofinansowania do stanowiska pracy w domu (oczywiście sprzęt zapewniamy na start, ale gdybyś chciał/-a jakąś ekstra “magiczną” klawiaturę – dajemy taką opcję)
      • Eventy integrujące zespół
      • Vouchery podarunkowe i bony świąteczne
      • Ośrodek wczasowy nad jeziorem do dyspozycji pracowników
      • Możliwość dołączenia do różnych sekcji sportowych w firmie
      • W przypadku współpracy w ramach UoP – dostępu do Funduszu Świadczeń Socjalnych
      • Nie boimy się latać i mierzyć wysoko!

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie nauki języków
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • elastyczny czas pracy
      • owoce
      • spotkania integracyjne
      • firmowa biblioteka
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • dodatkowe świadczenia socjalne
      • karty przedpłacone
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne

      Brzmi dobrze?

      Daj się poznać, klikając „Aplikuj!”

      Trans.eu Group S.A.

      Cześć!


      Chcesz się rozwijać u jednego z najlepszych pracodawców w Polsce? Zapraszamy Cię na pokład grupy Trans.eu – europejskiego lidera innowacyjnych rozwiązań IT dla biznesu


      Nieustanny rozwój jest wpisany w nasze DNA. Jest on możliwy dzięki pasji i zaangażowaniu naszych ludzi – ponad 900 osób w 12 krajach Europy. Razem chcemy zmieniać branżę transportową na lepsze. I robić to po mistrzowsku.


      Jeżeli chcesz się spełniać w zgodzie ze swoimi talentami, wdrażać odważne pomysły w życie i mieć przy tym mnóstwo frajdy, dołącz do nas!

      PHP Developer








      Aplikuj

  • E-commerce Marketing Expert

    Trans.eu Group S.A,
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • zarządzanie projektami z zakresu e-commerce, odpowiedzialność za sprzedaż z tego kanału,
      • kierowanie zespołem projektowym pod działania e-commerce
      • stworzenie i wdrożenie od podstaw nowego modelu sprzedaży e-commerce dla Klientów z branży TSL
      • analityka, modyfikacje, optymalizacja konwersji na całej długości ścieżki użytkownika od pierwszego wejścia na stronie przez formularze rejestracji, ścieżkę zakupu po first experience w produkcie,
      • ścisła współpraca z zespołem sprzedaży (wspólne modelowanie procesów sprzedaży) i zespołem technologicznym,
      • koordynacja/optymalizacja kampanii w oparciu o wybrane ścieżki
      • śledzenie trendów w e-commerce, webdesign, UX – wdrażanie, testowanie najciekawszych nowych rozwiązań.
      • mierzenie efektywności i usprawnianie procesów zakupowych Klienta
      • współorganizowanie promocji dla klientów w oparciu o bieżące cele i sytuację rynkową,

      Nasze wymagania

      • bieżące doświadczenie na stanowiskach związanych z e-commerce (najlepiej B2B),
      • doskonałe rozumienie zagadnień z zakresu UX, ścieżek użytkownika, projektowania stron oraz procesów sprzedażowych,
      • biegłość w analityce ruchu i narzędziach do raportowania,
      • wiedza z zakresu optymalizacji ścieżek zakupowych, konwersji, testów A/B, atrybucji
      • znajomość narzędzi: Google Analytics, WordPress, Facebook Ads
      • umiejętności organizacyjne, umiejętność efektywnego zarządzania projektami,
      • analityczny umysł, zdolność do skupienia na detalach, odnajdywania zależności i wyciągania wniosków,
      • elastyczność, zdolność szybkiego reagowania na zmiany,
      • umiejętności koordynowania zespołem
      • umiejętności w zarządzaniu projektem
      • kreatywność w działaniu i umiejętność wdrażania pomysłów z przełożeniem na zespół
      • umiejętności zlecania i koordynacji zadań w zespole z nastawieniem na innowacyjność i nieszablonowe rozwiązania
      • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie),
      • samodzielność napędzana silną orientacją na efekty.

      Mile widziane

      • znajomość branży TSL
      • doświadczenie w prowadzeniu dużych projektów marketingowych
      • doświadczenie w zarządzaniu zespołem
      • znajomość języka niemieckiego/hiszpańskiego

      To oferujemy

      • pyszne śniadania, soki, herbaty, kawy (z mlekiem – od sojowego po klasyczne 2%, gdy tylko jesteś w biurze),
      • prywatna opieka medyczna LuxMed oraz karta Multisport,
      • możliwość skorzystania z masaży odciążających kręgosłup,
      • zespołowy budżet szkoleniowy,
      • dofinansowanie do stanowiska pracy w domu (oczywiście sprzęt zapewniamy na starcie, ale gdybyś chciał/-a jakąś ekstra “magiczną” klawiaturę – dajemy taką opcję),
      • eventy integrujące zespół,
      • vouchery podarunkowe i bony świąteczne,
      • ośrodek wczasowy nad jeziorem do dyspozycji pracowników,
      • możliwość dołączenia do różnych sekcji sportowych w firmie,
      • w przypadku współpracy w ramach UoP – dostępu do Funduszu Świadczeń Socjalnych.

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie nauki języków
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • elastyczny czas pracy
      • owoce
      • spotkania integracyjne
      • firmowa biblioteka
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • napoje
      • dodatkowe świadczenia socjalne
      • karty przedpłacone
      • dofinansowanie wypoczynku
      • inicjatywy dobroczynne

      Trans.eu Group S.A.

      Cześć!


      Chcesz się rozwijać u jednego z najlepszych pracodawców w Polsce? Zapraszamy Cię na pokład grupy Trans.eu – europejskiego lidera innowacyjnych rozwiązań IT dla biznesu


      Nieustanny rozwój jest wpisany w nasze DNA. Jest on możliwy dzięki pasji i zaangażowaniu naszych ludzi – ponad 500 osób w 11 krajach Europy. Razem chcemy zmieniać branżę transportową na lepsze. I robić to po mistrzowsku.


      Jeżeli chcesz się spełniać w zgodzie ze swoimi talentami, wdrażać odważne pomysły w życie i mieć przy tym mnóstwo frajdy, dołącz do nas!


      Stań się częścią CargoON w Grupie Trans.eu. Twórcą marki CargoON jest Grupa Trans.eu, jedna z największych firm z branży Freight Tech w Europie, założona w 2004r. i zatrudniająca ponad 1000 zaangażowanych pracowników zlokalizowanych w 20 podmiotach w całej Europie, którzy projektują, rozwijają i wspierają najnowocześniejsze oprogramowanie i usługi – freight tech i fintech – dla ekosystemu transportu drogowego.

      E-commerce Marketing Expert








      Aplikuj

  • BI Developer

    Trans.eu Group S.A,
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Technologie, których używamy

      Wymagane

      • MySQL
      • QlikSense

      Mile widziane

      • Python
      • QUERY

      Twój zakres obowiązków

      • Tworzenie dashboard’ów w QlikSense
      • Ekstrakcja, transformacja i ładowanie danych (ETL) przy użyciu QlikSense
      • Analiza danych, wyciąganie wniosków, przedstawianie rekomendacji
      • Wizualizacja – Storytelling danych
      • Dbałość o ciągłą optymalizację procesów raportowych i analitycznych
      • Ścisła współpraca z innymi Spółkami w ramach grupy Trans.eu w zakresie rekomendacji kierunków rozwoju

      Nasze wymagania

      • Co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na QlikSense
      • Umiejętność analizy danych oraz wyciągania wniosków
      • Umiejętność prezentowania danych
      • Doskonała znajomość programu MS Excel / Google Sheets
      • Bardzo dobra znajomość MySQL
      • Inicjatywa oraz samodzielność w działaniu
      • Dociekliwość w analizowaniu danych
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym

      Mile widziane

      • Znajomość Snowflake
      • Dobra znajomość Python/QUERY

      To oferujemy

      • pyszne śniadania, soki, herbaty, kawy (z mlekiem – od sojowego po klasyczne 2%) – kiedy tylko jesteś w biurze
      • prywatna opieka medyczna oraz karty Multisport
      • możliwość skorzystania z masaży odciążających kręgosłup
      • budżet szkoleniowy
      • dofinansowanie do doposażenia stanowiska pracy w domu (oczywiście sprzęt zapewniamy na start, ale gdybyś chciał/-a jakąś ekstra “magiczną” klawiaturę – dajemy taką opcję)
      • możliwość skorzystania z programu Mental Health
      • eventy integrujące zespół
      • Workation Barcelona – mamy swoje biuro w Barcelonie i możliwość pracy stamtąd
      • vouchery podarunkowe i bony świąteczne
      • ośrodek wczasowy nad jeziorem do dyspozycji pracowników

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie nauki języków
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • elastyczny czas pracy
      • owoce
      • spotkania integracyjne
      • firmowa biblioteka
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • dodatkowe świadczenia socjalne
      • karty przedpłacone
      • inicjatywy dobroczynne

      Trans.eu Group S.A.

      Cześć!


      Chcesz się rozwijać u jednego z najlepszych pracodawców w Polsce? Zapraszamy Cię na pokład grupy Trans.eu – europejskiego lidera innowacyjnych rozwiązań IT dla biznesu


      Nieustanny rozwój jest wpisany w nasze DNA. Jest on możliwy dzięki pasji i zaangażowaniu naszych ludzi – ponad 500 osób w 11 krajach Europy. Razem chcemy zmieniać branżę transportową na lepsze. I robić to po mistrzowsku.


      Jeżeli chcesz się spełniać w zgodzie ze swoimi talentami, wdrażać odważne pomysły w życie i mieć przy tym mnóstwo frajdy, dołącz do nas!


      Lubisz robić coś od początku do końca ? lubisz widzieć efekty swojej pracy ? ta oferta jest dla Ciebie ???? najpierw zawsze jest pomysł → spotkania → ustalenia → praca twórcza → feedback – czujesz to ?

      Zapraszamy do składania CV ????

      BI Developer








      Aplikuj

  • Forwarder Inside Sales Specialist with Dutch

    Trans.eu Group S.A,
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Your responsibilities

      • Achieve sales in line with the required of volume and profit targets
      • Through proactive prospecting, networking and lead follow up, create a pipeline of opportunities to win new business
      • Maintain a regularly updated win/loss analysis
      • Conduct online meetings and presentations for potential customers
      • Contacting clients via phone and email
      • Build a positive image of the company and customer relations on foreign markets
      • Develop and deliver sales proposals for new customers (small and medium companies)
      • Maintain up to date knowledge of the full product portfolio to capitalise on all available prospects
      • Manage the sales funnel
      • Have a real impact on the development of the markets we work with
      • Adopt a planned and structured approach to winning business

      Our requirements

      • Fluent English and Dutch
      • Ideally you have experience in B2B sales
      • Either experience in direct telephone sales or experience as a freight forwarder (about 1 year), we don’t expect much experience, with us you will learn everything you need to know
      • Openness and flexibility in the face of changes
      • Unconventional thinking that you can turn into action, even when something seems to be repetitive and obvious
      • Ideally, you live in Wrocław or the surrounding area, otherwise you can guarantee a quiet workplace with fast and stable internet while working fully remote
      • Great sense of humor (you can count on it on our part ;))

      What we offer

      • Delicious breakfasts, juices, tea, coffee (with milk – from soy milk to the classic 2% whenever you are in the office)
      • LuxMed private medical care and Multisport card
      • The possibility to benefit from back-relieving massages (whenever you are in the office)
      • A team training budget
      • Co-financing home workstation (of course, we provide the equipment at the start, but if you would like some extra „magic” keyboard – we give you this option)
      • Team-building events
      • Gift vouchers and Christmas vouchers
      • A holiday resort by the lake at the employees’ disposal
      • Opportunities to join various sports sections within the company
      • In the case of cooperation under the contract of employment – access to the Social Benefits Fund

      Benefits

      • sharing the costs of sports activities
      • private medical care
      • sharing the costs of foreign language classes
      • sharing the costs of professional training & courses
      • flexible working time
      • fruits
      • integration events
      • corporate library
      • no dress code
      • coffee / tea
      • extra social benefits
      • pre-paid cards
      • charity initiatives

      So let’s get down to business, what do we offer?

      • With our support you learn how to deal with customers and get to know the industry
      • You have the opportunity to develop further in sales – in the future you can become an Inside Sales Representative, Business Developer Manager or Global Account Manager – with us you will spread your wings
      • You have the opportunity to travel across European countries, meet international clients and represent us at trade fairs
      • You have a real impact on the processes creation
      • We provide you with the necessary equipment (laptop, headset, additional monitor and more) to prepare you optimally for your work
      • In addition to your basic salary, you receive a bonus for your performance

      Sounds good? Join us!

      Trans.eu Group S.A.

      Hello,


      Do you want to evolve within the modern company which is growing very rapidly? Join Trans.eu Group SA – one of the European leaders in innovative IT solutions for logistics business.


      The constant development is in our DNA. This is possible thanks to the passion and commitment of our employees – more than 700 people in 11 European countries. Together, we want to change the transport and logistics industry for the better. We strive to become masters in this field ????


      If you want to discover your talents, put forward with your creative initiatives and do it with pleasure, join us!

      Forwarder Inside Sales Specialist with Dutch








      Aplikuj

  • Prawnik / Tech-Lawyer

    Trans.eu Group S.A,
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • wsparcie prawne dla procesów e-commerce i nadzór nad kwestiami regulaminowymi (zarówno PL jak i zagraniczne)
      • tworzenie i nadzór nad wewnętrznymi procedurami i standardami (także compliance)
      • doradztwo prawne przy tworzeniu nowych produktów i projektów (umowy, regulaminy, opinie do modeli biznesowych)
      • negocjacje i mediacje

      Nasze wymagania

      • wykształcenie wyższe prawnicze
      • minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku samodzielnego prawnika w dziale prawnym lub kancelarii
      • znajomość regulacji krajowych i unijnych w zakresie usług online i zasad przepływu danych lub znajomość przepisów z branży transportowej
      • dobra orientacja w wymogach RODO
      • język angielski na poziomie min. FCE
      • relacyjne podejście do współpracy i dbałość o komunikację
      • umiejętność szybkiego uczenia się i proaktywna postawa wobec powierzonych zadań

      Mile widziane

      • znasz dodatkowy język obcy w stopniu min. komunikatywnym
      • sprawnie posługujesz się legal English
      • masz doświadczenie w pracy jako in-house lawyer lub przy projektach technologicznych/cybersecurity

      To oferujemy

      • pyszne śniadania, soki, herbaty, kawy (z mlekiem – od sojowego po klasyczne 2%, gdy tylko jesteś w biurze),
      • prywatna opieka medyczna LuxMed oraz karta Multisport,
      • możliwość skorzystania z masaży odciążających kręgosłup,
      • zespołowy budżet szkoleniowy,
      • dofinansowanie do stanowiska pracy w domu (oczywiście sprzęt zapewniamy na starcie, ale gdybyś chciał/-a jakąś ekstra “magiczną” klawiaturę – dajemy taką opcję),
      • eventy integrujące zespół,
      • vouchery podarunkowe i bony świąteczne,
      • ośrodek wczasowy nad jeziorem do dyspozycji pracowników,
      • możliwość dołączenia do różnych sekcji sportowych w firmie,
      • w przypadku współpracy w ramach UoP – dostęp do Funduszu Świadczeń Socjalnych.

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie nauki języków
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • elastyczny czas pracy
      • owoce
      • spotkania integracyjne
      • firmowa biblioteka
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • dodatkowe świadczenia socjalne
      • karty przedpłacone
      • inicjatywy dobroczynne

      Trans.eu Group S.A.

      Cześć!


      Chcesz się rozwijać u jednego z najlepszych pracodawców w Polsce? Zapraszamy Cię na pokład grupy Trans.eu – europejskiego lidera innowacyjnych rozwiązań IT dla biznesu


      Nieustanny rozwój jest wpisany w nasze DNA. Jest on możliwy dzięki pasji i zaangażowaniu naszych ludzi – ponad 500 osób w 11 krajach Europy. Razem chcemy zmieniać branżę transportową na lepsze. I robić to po mistrzowsku.


      Jeżeli chcesz się spełniać w zgodzie ze swoimi talentami, wdrażać odważne pomysły w życie i mieć przy tym mnóstwo frajdy, dołącz do nas!


      Zespół odpowiada za prawne wsparcie produktu (od etapu product developmentu przez fazę Go to Market), procesów sprzedażowych i obsługi klienta w zakresie oferowanych na Platformie Trans.eu.

      Prawnik / Tech-Lawyer








      Aplikuj