Deephome Sp. z o.o. jest kameralną firmą, która została założona w 2015 roku przez Jolantę Księżak oraz Kamila Cąpała. Spółka ta powstała w wyniku wydzielenia z firmy DEEP Sp. z o.o., działającej na warszawskim rynku nieruchomości od 1998 roku. Inicjatorzy Deephome pragnęli stworzyć odrębną usługę zarządzania dla wspólnot mieszkaniowych w nowoczesnych apartamentowych budynkach mieszkalnych.

Firma łączy zdobytą wiedzę oraz doświadczenia zawodowe, aby oferować usługi zarządzania dopasowane do specyfiki budynków apartamentowych. W Deephome dąży się do zaangażowania w bieżące sprawy wspólnot mieszkaniowych, które są pod jej opieką. Motto firmy brzmi "mądre i nowoczesne zarządzanie nieruchomościami", co odzwierciedla wizję roli administratora nieruchomości, który pełni rolę gospodarza dbającego o codzienne potrzeby wspólnoty, a jednocześnie menedżera wskazującego kierunki rozwoju i przyszłości nieruchomości.

Deephome Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów

w branżach: Nieruchomości

Oferty pracy Deephome Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość rozwoju osobistego
  • Praca zdalna
  • Przyjazna atmosfera
  • Szkolenia, kursy, konferencje

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.03.2025

Mapa Deephome Sp. z o.o.

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
Deephome Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Poznań

Praca Deephome Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Administrator nieruchomości, Zarządca nieruchomości

    Deephome Sp. z o.o.
    • 6 000 do 7 500 zł / mies.
    • Warszawa
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Bieżąca obsługa nieruchomości:

      • koordynowanie pracy firm obsługujących nieruchomość;
      • koordynowanie prac remontowych prowadzonych w częściach wspólnych nieruchomości;
      • codzienny kontakt z Mieszkańcami w sprawach bieżących; nieruchomości (dyżury na nieruchomości, korespondencja, kontakt telefoniczny);
      • organizowanie przeglądów okresowych budynków, wynikających z obowiązujących ustaw i rozporządzeń;
      • nadzór nad usuwaniem awarii i skutków awarii na nieruchomości wspólnej.

      Stała współpraca z zarządami wspólnot mieszkaniowych w zakresie:

      • monitorowania stanu wydatków, windykacji należności, optymalizacji kosztów i zwiększenia przychodów wspólnoty;
      • przygotowanie planu optymalizacji kosztów funkcjonowania nieruchomości;
      • nadzór nad realizacją zawartych przez wspólnotę umów;
      • organizowanie i prowadzenie konkursów ofert na usługi i prace remontowe;

      Realizowanie zadań strategicznych we współpracy z zarządcą nieruchomości:

      • przedstawienie rocznego projektu planu gospodarczego Wspólnoty, wraz z zasadami naliczania i rozliczeń;
      • zwoływanie i organizacja zebrań wspólnot mieszkaniowych, przygotowywanie projektów uchwał i sporządzenie niezbędnej dokumentacji;
      • wykonywanie rozliczeń kosztów mediów dostarczanych do lokali, odczytywanie liczników „głównych”, liczników „indywidualnych” oraz analiza zużycia wszystkich mediów łącznie z aktualizacją stawek;
      • nadzorowanie procedur związanych z finansowo-księgową obsługą nieruchomości.

      Wymagania

      • minimum dwuletniego doświadczenia w administrowaniu nieruchomościami mieszkaniowymi (warunek konieczny);
      • umiejętności obsługi programów MS Excel;MS Word; MS Power Point, MS Outlook, na poziomie średnim;
      • dyspozycyjności (spotkania z zarządami wspólnot odbywają się w godzinach popołudniowych);
      • zorganizowania, skrupulatności, ambicji;
      • komunikatywności, umiejętności konstruowania pism;
      • samodzielności i umiejętności organizacji pracy.

      Dodatkowym atutem będzie:

      • ukończenie studiów z zarządzania nieruchomościami;
      • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
      • przedstawienie referencji potwierdzających doświadczenie zawodowe.

      Oferujemy

      • elastyczną formę pracy, wiele zadań może być realizowanych zdalnie, możliwy home office;
      • pracę w zespole serdecznych, lubiących się wzajemnie i wspierających ludzi, ceniących równowagę pomiędzy czasem prywatnym i spędzanym w pracy;
      • pracę w zespole z zarządcami nieruchomości mającymi kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe;
      • udział w szkoleniach merytorycznych (założenie wspólnoty, organizacja zebrań rocznych, przygotowanie projektów uchwał, przygotowanie planu finansowego, przygotowanie rozliczenia mediów)
      • trening kompetencji miękkich (techniki negocjacji, mediacje we wspólnotach mieszkaniowych, asertywność w kontakcie z klientem)