Axioma Dystrybucja sp. z o.o. jest multiagencją, która oferuje dostęp do wszystkich znaczących towarzystw ubezpieczeniowych. W firmie dostępne są różnorodne kategorie ubezpieczeń, co pozwala na kompleksowe zaspokojenie potrzeb klientów.

W skład zespołu wchodzą eksperci z doświadczeniem w różnych dziedzinach ubezpieczeń, co zapewnia profesjonalne wsparcie w doborze odpowiednich rozwiązań. Celem firmy jest pomoc w rozwiązywaniu problemów oraz wspieranie realizacji planów klientów.

Oferty pracy Axioma Dystrybucja sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Elastyczny czas pracy
  • Praca hybrydowa
  • Premie uznaniowe
  • System premiowy
  • Szkolenia dofinansowane
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 26.03.2025

Mapa Axioma Dystrybucja sp. z o.o.

Siedziba główna

Praca Axioma Dystrybucja sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Sprzedawca B2B lub / i B2C

    Axioma Dystrybucja sp. z o.o.
    • Zabrze
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Badanie oczekiwań i przeprowadzenie klientów przez proces sprzedaży od pierwszego kontaktu do dopasowywania produktów do potrzeb klientów,
      • Przygotowywanie ofert, porównywanie zakresów ubezpieczeń,
      • Praca z bazą własną klientów, jak również pozyskiwanie nowych klientów,
      • Umiejętność sprzedaży doradczej,
      • Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami,
      • Zwieranie umów ubezpieczenia z klientami indywidualnymi i biznesowymi,
      • Praca z systemem CRM
      • Podnoszenie swoich kompetencji przez udział w organizowanych szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych
      • Realizowanie zadań w oparciu o najwyższe standardy sprzedaży i indywidualnej obsługi klienta,
      • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.

      Wymagania

      • Minimum roczne doświadczenie w branży ubezpieczeniowej


      CECHY, KTÓRE DOCENIAMY:

      • Zorientowanie na osiąganie celów,
      • Doświadczenie w sprzedaży B2B i B2C
      • Komunikatywność, wysoki poziom kultury osobistej i etyki zawodowej,
      • Uczciwość, rzetelność i sumienność w wykonywaniu swojej pracy,
      • Umiejętność budowania zaufania, poczucia bezpieczeństwa i utrzymywania relacji,
      • Minimum średnie wykształcenie,
      • Nastawienie na rozwój i podnoszenie kompetencji,
      • Samodzielność i umiejętność zarządzania swoim czasem pracy,
      • Prawo jazdy kategorii 'B'.

      Oferujemy

      • Możliwość osiągnięcia wysokiego wynagrodzenia składającego się z podstawy i dodatkowej prowizji,
      • Podjęcie współpracy na umowę o pracę lub własną działalność gospodarczą,
      • Pracę stacjonarną z możliwością wykonywania pracy hybrydowo,
      • Ciekawą pracę z ludźmi pozbawioną rutyny z możliwością podejmowania nowych wyzwań,
      • Pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych oraz doskonalenie pod okiem ekspertów,
      • Elastyczne godziny pracy gwarantujące równowagę pomiędzy życiem zawodowym, a prywatnym,
      • Benefity takie jak : ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, karta sportowa, czas przeznaczony na samorozwój
      • Współtworzenie firmy, na którą możesz wpływać własnymi kreatywnymi pomysłami w perspektywicznej branży,
      • Przyjazną atmosferę pracy