Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
LCP Properties sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Od ponad trzech dekad LCP Properties kreuje przestrzeń biznesową w Warszawie, wprowadzając na rynek innowacyjne rozwiązania w sektorze nieruchomości komercyjnych, biurowych i magazynowych. Historia firmy sięga 1987 roku, a od 2005 roku prowadzi rozwój na polskim rynku. Obiekty LCP Properties stają się miejscem, w którym biznes ma możliwość funkcjonować i rozwijać się.
Firma specjalizuje się w tworzeniu przestrzeni, które umożliwiają rozwój. Jej inwestycje obejmują nieruchomości handlowe, małe centra produkcyjno-magazynowe oraz biurowce. LCP Properties zarządza swoimi obiektami z pasją i oferuje usługi zarządzania dla innych podmiotów. W działaniu kieruje się przekonaniem, że każda przestrzeń może być efektywnie wykorzystana, co przejawia się w koncepcji "Small Business Units" - nowatorskich obiektów magazynowych zaprojektowanych dla mniejszych przedsiębiorstw.
Międzynarodowa obecność LCP Properties rozciąga się poza granice Polski, obejmując zarządzanie nieruchomościami w Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech. Takie podejście umożliwia czerpanie z najlepszych praktyk i wdrażanie sprawdzonych rozwiązań na polski rynek.
W LCP Properties panuje rodzinny charakter, co przyczynia się do stabilności finansowej. Jako część większej grupy inwestorów, w tym LCP Group i Sheet Anchor, firma podejmuje długoterminowe inwestycje. Sukces opiera się na solidnych fundamentach, w tym na koncentracji na optymalizacji przepływów pieniężnych oraz długofalowym wzroście wartości nieruchomości.
Usługi oferowane przez LCP Properties obejmują zarządzanie nieruchomościami, dewelopment i renowację obiektów, zarządzanie projektami oraz finansowe zarządzanie operacyjne. Każda z tych usług realizowana jest z myślą o zapewnieniu wysokiej jakości i satysfakcji klientów.
LCP Properties wierzy, że zaangażowanie w rozwój przestrzeni biznesowych przyczynia się do sukcesów klientów. Firma zaprasza do współpracy oraz dołączenia do grona tych, którzy zaufali jej wizji i doświadczeniu, tworząc przestrzenie odpowiadające aktualnym potrzebom rynku oraz inspirujące przyszłe pokolenia przedsiębiorców.
LCP Properties Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
Oferty pracy LCP Properties Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Kursy językowe
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024
Mapy LCP Properties Sp. z o.o.
Siedziba główna w Warszawie
Oddział w Radomiu
Oddział w Koszalinie
Oddział w Bydgoszczy
Oddział w Elblągu
Oddział w Piotrkowie Trybunalskim
Oddział w Tarnowie
Godziny otwarcia LCP Properties Sp. z o.o.
| poniedziałek | 07:30 - 22:00 |
| wtorek | 07:30 - 22:00 |
| środa | 07:30 - 22:00 |
| czwartek | 07:30 - 22:00 |
| piątek | 07:30 - 22:00 |
| sobota | 07:30 - 22:00 |
| niedziela | Zamknięte |
Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
- Miasto
- Warszawa
- Siedziba główna
- Warszawa, Woj. Mazowieckie
- Branża
- Leasing nieruchomości komercyjnych
Rok założenia
2005
Liczba pracowników
11–50
Liczba obserwujących
2458
LCP Properties Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Praca LCP Properties Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Office Assistance
LCP Properties Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent/sekretarz
-
Zakres obowiązków
MAIN RESPONSIBILITIES-
Administrative and logistic support for the office;
-
Taking care of incoming and outgoing correspondence;
-
Support for the team;
-
Organization and settlement of business trips;
-
Welcoming guests;
-
Managing business calendar, planning appointments;
-
Managing and monitor the flow of documents;
-
Ordering supplies of office materials;
-
Archiving of documents
Wymagania
WHAT WE OFFER-
Employment contract for full time (working hours from 8:00 - 19:00 or 9:00 - 17:30)
-
Private medical care program;
-
Dynamic environment, with friendly work atmosphere and fair work-life balance.
Oferujemy
WHAT WE LOOK FOR-
Experience at similar position;
-
Advanced English, both verbal and written;
-
Good MS Office;
-
Excellent communication skills.
-