```html

Od ponad trzech dekad LCP Properties kreuje przestrzeń biznesową w Warszawie, wprowadzając na rynek innowacyjne rozwiązania w sektorze nieruchomości komercyjnych, biurowych i magazynowych. Historia firmy sięga 1987 roku, a od 2005 roku prowadzi rozwój na polskim rynku. Obiekty LCP Properties stają się miejscem, w którym biznes ma możliwość funkcjonować i rozwijać się.

Firma specjalizuje się w tworzeniu przestrzeni, które umożliwiają rozwój. Jej inwestycje obejmują nieruchomości handlowe, małe centra produkcyjno-magazynowe oraz biurowce. LCP Properties zarządza swoimi obiektami z pasją i oferuje usługi zarządzania dla innych podmiotów. W działaniu kieruje się przekonaniem, że każda przestrzeń może być efektywnie wykorzystana, co przejawia się w koncepcji "Small Business Units" - nowatorskich obiektów magazynowych zaprojektowanych dla mniejszych przedsiębiorstw.

Międzynarodowa obecność LCP Properties rozciąga się poza granice Polski, obejmując zarządzanie nieruchomościami w Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech. Takie podejście umożliwia czerpanie z najlepszych praktyk i wdrażanie sprawdzonych rozwiązań na polski rynek.

W LCP Properties panuje rodzinny charakter, co przyczynia się do stabilności finansowej. Jako część większej grupy inwestorów, w tym LCP Group i Sheet Anchor, firma podejmuje długoterminowe inwestycje. Sukces opiera się na solidnych fundamentach, w tym na koncentracji na optymalizacji przepływów pieniężnych oraz długofalowym wzroście wartości nieruchomości.

Usługi oferowane przez LCP Properties obejmują zarządzanie nieruchomościami, dewelopment i renowację obiektów, zarządzanie projektami oraz finansowe zarządzanie operacyjne. Każda z tych usług realizowana jest z myślą o zapewnieniu wysokiej jakości i satysfakcji klientów.

LCP Properties wierzy, że zaangażowanie w rozwój przestrzeni biznesowych przyczynia się do sukcesów klientów. Firma zaprasza do współpracy oraz dołączenia do grona tych, którzy zaufali jej wizji i doświadczeniu, tworząc przestrzenie odpowiadające aktualnym potrzebom rynku oraz inspirujące przyszłe pokolenia przedsiębiorców.

```

LCP Properties Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów

Oferty pracy LCP Properties Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Kursy językowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024

Mapy LCP Properties Sp. z o.o.

Siedziba główna w Warszawie

Oddział w Radomiu

Oddział w Koszalinie

Oddział w Bydgoszczy

Oddział w Elblągu

Oddział w Piotrkowie Trybunalskim

Oddział w Tarnowie

Godziny otwarcia LCP Properties Sp. z o.o.

poniedziałek 07:30 - 22:00
wtorek 07:30 - 22:00
środa 07:30 - 22:00
czwartek 07:30 - 22:00
piątek 07:30 - 22:00
sobota 07:30 - 22:00
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

LCP Properties

Optymalizujemy nasze działania, aby stale zwiększać wzrost wartości zróżnicowanego portfela naszych nieruchomości

Jesteśmy zaangażowanie w stały wzrost naszych projektów inwestycyjnych poprzez intensywne zarządzanie zdywersyfikowanym portfelem nieruchomości komercyjnych.

Miasto
Warszawa
Siedziba główna
Warszawa, Woj. Mazowieckie
Branża
Leasing nieruchomości komercyjnych

Rok założenia

2005

Liczba pracowników

11–50

Liczba obserwujących

2458

LCP Properties Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca LCP Properties Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Office Assistance

    LCP Properties Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • Zakres obowiązków

      MAIN RESPONSIBILITIES
      • Administrative and logistic support for the office;
      • Taking care of incoming and outgoing correspondence;
      • Support for the team;
      • Organization and settlement of business trips;
      • Welcoming guests;
      • Managing business calendar, planning appointments;
      • Managing and monitor the flow of documents;
      • Ordering supplies of office materials;
      • Archiving of documents

      Wymagania

      WHAT WE OFFER
      • Employment contract for full time (working hours from 8:00 - 19:00 or 9:00 - 17:30)
      • Private medical care program;
      • Dynamic environment, with friendly work atmosphere and fair work-life balance.

      Oferujemy

      WHAT WE LOOK FOR
      • Experience at similar position;
      • Advanced English, both verbal and written;
      • Good MS Office;
      • Excellent communication skills.
      If you feel you have the skills and experience to meet our requirements, we are looking forward to receiving your CV (only in English). Please remember about the note: 'Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).'