
Ekosystem Sp. z o.o.
Zawody: Pracownik biurowy Wrocław.
Kategorie zawodowe: administracja biurowa / praca biurowa.
Oferty pracy Ekosystem Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Ekosystem Sp. z o.o.
-
SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Ekosystem Sp. z o.o.- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
PolecanaWygasa
Dane firmowe
- Pełna nazwa
- EKOSYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Adres rejestrowy
- Kazimierza Michalczyka 23 53-633 Wrocław
- NIP
- 8992736747
- REGON
- 021916240
- KRS
- 0000426169
- Forma prawna
- spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
- 05.07.2012
- Status indywidualnej działalności gospodarczej
- AKTYWNA
Profil działalności - kody PKD
Przetwórstwo przemysłowe
- 20.15.Z Produkcja nawozów i związków azotowych
Dostawa wody; gospodarowanie ściekami i odpadami oraz działalność związana z rekultywacją
- 38.11.Z Zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne
- 38.12.Z Zbieranie odpadów niebezpiecznych
- 38.21.Z Obróbka i usuwanie odpadów innych niż niebezpieczne
- 38.22.Z Przetwarzanie i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych
- 38.31.Z Demontaż wyrobów zużytych
Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle
- 46.77.Z Sprzedaż hurtowa odpadów i złomu
Administracja publiczna i obrona narodowa; obowiązkowe zabezpieczenia społeczne
- 84.12.Z Kierowanie w zakresie działalności związanej z ochroną zdrowia, edukacją, kulturą oraz pozostałymi usługami społecznymi, z wyłączeniem zabezpieczeń społecznych
Archiwalne oferty pracy Ekosystem Sp. z o.o.
-
SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Ekosystem Sp. z o.o.- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Ekosystem Sp. z o.o. odpowiada za realizację zadań o charakterze użyteczności publicznej w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz urządzeń sanitarnych, wysypisk i unieszkodliwiania odpadów komunalnych na terenie Gminy Wrocław.
Zakres obowiązków
-
samodzielne przygotowanie i realizacja procesu udzielania zamówień publicznych na dostawy, usługi
i roboty budowlane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi (sprawowanie nadzoru nas całością dokumentacji przetargowej); -
sporządzanie dokumentów zamówienia np. Specyfikacji Warunków Zamówienia, zaproszeń do negocjacji itp.;
-
prowadzenie korespondencji z wykonawcami w oparciu o przepisy ustawy PZP;
-
badanie i ocena ofert oraz dokumentów składanych przez wykonawców w toku prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego (analiza formalno-prawna oraz rachunkowa);
-
przygotowanie projektów umów do prowadzonych postępowań;
-
sporządzanie i publikowanie wszystkich przewidzianych w ustawie PZP ogłoszeń dot. zamówień publicznym w dedykowanych publikatorach (Biuletyn Zamówień Publicznych; Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej);
-
publikacja postępowań na platformie zakupowej;
-
udział w pracach komisji przetargowych jako sekretarz komisji;
-
sporządzenie protokołu z postępowań;
-
przygotowywanie umów z wykonawcami wyłonionym w drodze zamówienia publicznego celem finalizacji procedury przetargowej;
-
współudział w opracowywaniu i aktualizowaniu procedur w celu dostosowania ich do wymagań organizacyjnych;
-
wsparcie komórek merytorycznych w przygotowaniu dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, np. w zakresie szacowania wartości zamówienia, w opisie przedmiotu zamówienia, w określaniu kryteriów oceny oferty, warunków udziału w postępowaniu itp.;
-
wsparcie w opracowaniu planu zamówień publicznych, sprawozdań rocznych z udzielonych zamówień;
-
prowadzenie rejestru postępowań, umów i innych rejestrów związanych z funkcjonowaniem działu;
-
monitorowanie procesu dot. zabezpieczeń finansowych ofert i umów tj. wadiów, należytego wykonania umowy itp.;
-
archiwizacja dokumentacji po zakończonym postępowaniu.
Wymagania
-
wykształcenie wyższe – preferowane prawnicze, administracyjne, ekonomiczne;
-
praktyczna znajomość ustawy PZP oraz aktów wykonawczych;
-
minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – kompleksowa obsługa procesu zamówień publicznych po stronie zamawiającego;
-
umiejętność tworzenia kompletnej dokumentacji w postępowaniach o udzielenie zamówienia;
-
umiejętność poprawnego formułowania myśli w mowie i na piśmie oraz sporządzania pism w oparciu o przepisy PZP i innych aktów wykonawczych;
-
bardzo dobra znajomość MS Office (min. poziom średniozaawansowany w zakresie WORD, EXCEL)
i obsługi urządzeń biurowych; -
umiejętność analitycznego myślenia oraz samodzielnego poszukiwania informacji;
-
umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
-
umiejętności pracy pod presją czasu;
-
sprawnej organizacji pracy;
-
samodzielności w działaniu.
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie na pełnym etacie w ramach umowy o pracę;
-
pracę w dynamicznym środowisku;
-
szeroki pakiet socjalny (dobrowolne ubezpieczenie grupowe, program sportowo-rekreacyjny: karta Multisport, pełny zakres świadczeń z ZFŚS);
-
możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym np. możliwość dofinansowanie do studiów.
-
Pracodawcy z miasta Wrocław
-
Credit Agricole Bank Polska S.A.
-
Dr.Max Sp. z o. o.
-
AKADEMIA WOJSK LĄDOWYCH IMIENIA GENERAŁA TADEUSZA KOŚCIUSZKI
-
HR FOR BUSINESS sp z o.o.
-
IBS SCHERER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
Domino Polska Sp. z o. o.
-
HR Work Force Sp. z o.o.
-
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
-
4 Regionalna Baza Logistyczna Wrocław
-
DOLNOŚLĄSKI ZESPÓŁ PARKÓW KRAJOBRAZOWYCH
-
AB OVO SOLUTIONS sp. z o.o.
-
Fareon Z Nederland B.V.
-
ZABERD Sp. z o.o
-
ROBOT 1 B. ORZECHOWSKA I Z. GRYGLEWICZ SPÓŁKA JAWNA
-
Wrocławskie Centrum Opieki i Wychowania
-
ELEKTROTIM S.A.
-
VETLAB Sp. Z o.o.
-
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu
-
DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM ONKOLOGII, PULMONOLOGII I HEMATOLOGII
-
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
-
Spółdzielnia Mieszkaniowa Elektrociepłownik
-
TRADYCJA I JAKOŚĆ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
Wiertz
-
ZARZĄDCA Sp. z o.o.
-
KACZMARSKI GROUP