Hossa Medical sp. z o. o. jest właścicielem dynamicznie rozwijającego się sklepu internetowego w branży medycznej. Firma koncentruje się na imporcie oraz dystrybucji narzędzi medycznych i kosmetycznych, co potwierdza jej obecność na rynku od 2013 roku. Polska firma systematycznie wzmacnia swoją pozycję na rynku, posiadając własne centrum magazynowe w Warszawie.

Firma ceni sobie pracowników, którzy są zdolni i chętni do kreatywnej pracy. Dzięki odpowiedniemu zaangażowaniu stwarza stabilne warunki zatrudnienia, możliwość nieustannego rozwoju oraz przyjazną atmosferę.

Hossa Medical Sp. z o. o. najczęściej poszukuje kandydatów

Oferty pracy Hossa Medical Sp. z o. o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Spotkania integracyjne

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 01.10.2024

Hossa Medical Sp. z o. o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
Hossa Medical Sp. z o. o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Bielsko-Biała
  3. Kraków
  4. Sokolów Podlaski
  5. Szczecin
  6. Łódź
  7. Ozarów Mazowiecki
  8. Jaworzno
  9. Pruszków
  10. Wrocław

Praca Hossa Medical Sp. z o. o. - oferty archiwalne

  • Młodszy Specjalista ds. biurowych

    Hossa Medical Sp. z o. o.
    • 4 000 do 4 500 zł / mies.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • prowadzenie biura i zapewnienie jego sprawnego funkcjonowania,

      • zapewnienie prawidłowej komunikacji oraz przepływu informacji, korespondencji przychodzącej i wychodzącej,

      • dbanie o wizerunek firmy,

      • utrzymywanie kontaktów biznesowych z klientami i partnerami firmy,

      • umiejętność pozyskiwania nowych kontrahentów,

      • opieka nad platformami sprzedażowymi,

      • opieka nad kontami w social media,

      • obsługa programu magazynowego, m. in. wystawianie faktur sprzedażowych.

      Wymagania

      • doświadczenie w pracy administracyjnej minimum rok,

      • znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,

      • wykształcenie minimum średnie,

      • umiejętność organizowania zadań i planowania czasu,

      • bardzo wysokie zdolności interpersonalne i łatwości budowania relacji,

      • wysoka kultura osobista i asertywność,

      • umiejętność prowadzenia negocjacji z kontrahentami,

      • elastyczność i dynamizm w działaniu,

      • zdolność do szybkiego i efektownego odpisywania na maile,

      • dobra znajomość obsługi pakietu MS Office,

      • mile widziana umiejętność obsługi programu graficznego affinity lub photosho,

      • mile widziane osoby ze statusem studenta/ucznia.

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze etatu (w ramach godzin 08:00-16:00 pon- pt) w modelu pracy stacjonarnej,

      • konkurencyjne wynagrodzenie,

      • możliwość pracy w prestiżowej branży,

      • ciągły rozwój i pozyskiwanie nowych umiejętności,

      • wsparcie opiekuna aż do momentu, gdy poczujesz się samodzielny/a.