Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
FONDITAL SPA praca
Czy to Twoja firma?
Fondital S.p.a to włoska firma, która zajmuje pozycję międzynarodowego lidera w obszarze systemów ogrzewania oraz produkcji komponentów dla sektora motoryzacyjnego. Organizacja koncentruje się na efektywnym działaniu, dążąc do minimalizacji zużycia energii.
W ramach swojej działalności, Fondital S.p.a promuje rozwiązania, które respektują zasady zrównoważonego rozwoju. Wykorzystanie innowacyjnych technologii ma na celu wspieranie procesów, które są przyjazne dla środowiska.
Oferty pracy FONDITAL SPA
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
Służbowy laptop
-
Służbowy samochód
-
Służbowy telefon
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 12.05.2023
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
FONDITAL SPA
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Kraków
- Warszawa
- Katowice
- Kęty
- Niepołomice
- Brzeszcze
- Bydgoszcz
- Mińsk Mazowiecki
- Zielona Góra
- Chorzów
Praca FONDITAL SPA - oferty archiwalne
-
DORADCA TECHNICZNY - BRANŻA INSTALACYJNA
FONDITAL SPA- Skawina
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Zbieranie informacji, o nowych produktach konkurencji na rynku
-
Organizacja i prowadzenie szkoleń dla instalatorów
-
Zapewnienie wsparcia technicznego i odpowiadanie na zgłoszenia techniczne
-
Przyjmowanie i realizowanie reklamacji
-
Utrzymywanie kontaktów z aktualnymi serwisantami oraz tworzenie bazy danej nowych
-
Przygotowywanie ofert przedsprzedażowych
-
Zarządzanie magazynem części zamiennych i jego uzupełnianiem
-
Przekazywanie informacji o problemach związanych z produktami
-
Zapewnienie wsparcia serwisantom w zakresie obsługi i użytkowania produktów, identyfikując rozwiązania i gwarantując pomoc
-
Wyjazdy służbowe na powierzonym terenie -30% czasu pracy
-
Dostępność do tymczasowych wyjazdów do Włoch oraz na całym terenie Polski
Wymagania
-
Realizacja założonych wyników
-
Umiejętność swobodnego kontaktu telefonicznego z klientem
-
Umiejętność organizacji własnej pracy oraz samodzielność w realizacji zadań
-
Zdolność rozwiazywania problemów
-
Stosowanie polityki handlowej firmy
-
Umiejętności techniczne pozwalające na przeprowadzanie szkoleń w zakresie napraw produktów.
Mile widziane
-
Obsługa komputera oraz znajomość pakietu MS Office,
-
Znajomość CRM
Oferujemy
-
Umowę o pracę, w stabilnej i stale rozwijającej się firmie
-
Do dyspozycji: komputer, telefon oraz samochód służbowy
-