
Krynica Vitamin S.A.
Oferty pracy Krynica Vitamin S.A.
Praca alert - powiadomienia
Krynica Vitamin S.A.
Archiwalne oferty pracodawcy
-
Automatyk
Krynica Vitamin S.A.- Siedlce
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Jesteśmy czołowym polskim producentem napojów bezalkoholowych i niskoalkoholowych (). Specjalizujemy się w produkcji napojów dla marek własnych oraz usługowym rozlewie dla produktów markowych.
W Polsce współpracujemy z większością sieci handlowych oraz właścicielami rozpoznawalnych i cenionych brandów napojowych. Skutecznie konkurujemy na rynkach zagranicznych. Dostarczamy produkty między innymi do Niemiec, Czech, krajów nadbałtyckich oraz na rynki Bliskiego Wschodu.
W związku z dynamicznym rozwojem aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Automatyk
Miejsce pracy: Zakład Produkcyjny nr 1 Dziadkowskie Folwark 6, 08-206 Huszlew
Zakres obowiązków
Główne zadania, które czekają na Ciebie to:
-
Realizacja prac konserwatorskich i naprawczych maszyn, urządzeń i systemów automatyki
-
Udział i realizacja prac rozwojowych w zakresie utrzymania ruchu
-
Prowadzenie zgodnie z ustalonym harmonogramem kalibracji i synchronizacji rejestratorów oraz czujników w procesie pasteryzacji (prowadzenie zapisów w tym zakresie)
-
Utrzymanie dokumentacji technicznej, prowadzenie dokumentacji przeglądów oraz napraw maszyn i urządzeń
-
Udział we wdrażaniu projektów usprawnień technologicznych
-
Praca w systemie zmianowym
Wymagania
Jeśli spełniasz poniższe wymagania:
-
Doświadczenie na podobnym stanowisku min 2 lata
-
Wykształcenie wyższe kierunkowe
-
Samodzielność w wykonywanych zadaniach
-
Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, zaangażowanie i sumienność
-
Znajomość zagadnień automatyki i elektryki
-
Kreatywność, samodzielność i konsekwencja w realizacji zadań
Książeczka SANEPID- mile widziana
Oferujemy
To będziemy mogli Tobie zaoferować:
-
Pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie
-
Zatrudnienie bezpośrednio w firmie Krynica Vitamin S.A. w oparciu o umowę o pracę
-
Wynagrodzenie adekwatne do wiedzy doświadczenia i umiejętności oraz system premiowy rozliczany w cyklu miesięcznym
-
Bezpłatną prywatną opiekę medyczną dla pracownika oraz możliwość wykupienia płatnego rozszerzenia dla członków rodziny
-
Możliwość udziału w programie poleceń pracowniczych w celu uzyskania dodatkowych nagród finansowych
-
Płatne ubezpieczenie grupowe na życie
-
Rozwój zawodowy oraz możliwość awansu
-
Niezbędne narzędzia pracy
-
-
Specjalista w Dziale Nowych Produktów (kanał Private Label)
Krynica Vitamin S.A.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Jeśli jesteś specjalistą lub Projekt Managerem, który ma na koncie sukcesy związane z wdrażaniem nowych produktów dla marek własnych lub marek na wyłączność.
Jeśli współuczestniczysz w tworzeniu innowacji produktowych od podstaw, lubisz pracować koncepcyjnie i projektowo z klientami.
Jeśli dobrze orientujesz się w trendach rynkowych, znasz i rozumiesz mechanizmy zainteresowania klientów, chcesz mieć wpływ na to co się dzieje w firmie i satysfakcję sprawia Ci rozwój biznesu -
przeczytaj uważnie poniższe ogłoszenie i wyślij aplikację, może to jest właśnie Twoja szansa na karierę u jednego z kluczowych producentów napojowych w Europie Środkowej.
Cel stanowiska: Projektowy nadzór nad współpracą z klientem w zakresie rozwoju asortymentu oraz innowacji w marce własnej klienta
Zakres obowiązków
-
rozwój portfolio asortymentowego Klienta i Spółki w odpowiedzi na bieżące trendy rynkowe oraz potrzeby Klienta (w ścisłej współpracy z Działem R&D i Handlowym)
-
wyprzedzanie konkurencji, szukanie innowacyjnych rozwiązań produktowych w budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku dla marki własnej klienta
-
weryfikacja założeń technicznych dla nowych produktów z uwzględnieniem możliwości produkcyjnych zakładu
-
ustalanie harmonogramu uruchomienia nowego produktu i komunikowanie o kolejnych terminach procesu
-
organizowanie testów produkcyjnych i przygotowywanie dokumentacji projektowej dla nowych produktów
-
przygotowywanie prezentacji dla klientów w zakresie przeglądu aktualnych produktów i projektów rozwojowych
-
bieżące monitorowanie i analizowanie sytuacji rynkowej, oraz trendów rynkowych i konsumenckich
-
współpraca ze wszystkimi działami Spółki w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi klienta na każdym etapie współpracy
Wymagania
-
doświadczenie w obszarze zarządzania produktem w asortymencie marek własnych
-
znajomość aktualnych trendów rynkowych
-
doskonała koordynacja pracy na każdym etapie projektu w środowisku wymagającym zarządzania dużą ilością informacji we współpracy ze wszystkimi działami w spółce
-
samodzielne i kompleksowe prowadzenia projektów
-
znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji
-
wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu, systematycznoś
-
doświadczenie w przygotowywaniu prezentacji produktów, prowadzeniu spotkań i bieżącej współpracy z Klientem
-
atutem będzie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży FMCG/Kosmetycznym/ Chemicznym, potwierdzające współpracę z sieciami/dystrybutorami
Oferujemy
-
stabilną pracę w dynamicznym zespole
-
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
-
wdrożenie do obowiązków, rozwój zawodowy
-
wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia, umiejętności i wyników
-
niezbędne narzędzia pracy
-
bezpłatną, prywatną opiekę medyczną
-
-
Key Account Manager/Kierownik ds. Klientów Kluczowych (kanał Private Label)
Krynica Vitamin S.A.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Jeśli jesteś Key Account lub Projekt Managerem, który ma na koncie sukcesy związane z rozwojem sprzedaży marek własnych lub marek na wyłączność.
Jeśli lubisz negocjować, pracować koncepcyjnie i projektowo z klientami, uwielbiasz mieć wpływ na to co się dzieje w firmie i satysfakcję sprawia Ci rozwój biznesu i współuczestniczenie w tworzeniu innowacji produktowych od podstaw aż do efektu finalnego na półce -
przeczytaj uważnie poniższe ogłoszenie i wyślij aplikację, może to jest właśnie Twoja szansa na karierę u jednego z kluczowych producentów napojowych w Europie Środkowej.
Cel stanowiska: Rozwój biznesu, projektowy nadzór nad całością współpracy z klientem w zakresie sprzedaży marki własnej klienta, rozwoju asortymentu oraz innowacji
Zakres obowiązków
-
nawiązywanie kontaktów, prowadzenie negocjacji, udział w przetargach, rozszerzanie zakresu bieżącej współpracy, pozyskiwanie nowych zleceń
-
inicjowanie rozwoju portfolio asortymentowego Klienta i Spółki w odpowiedzi na bieżące trendy rynkowe oraz potrzeby Klienta (w ścisłej współpracy z Działem Nowych Produktów)
-
wyprzedzanie konkurencji, szukanie innowacyjnych rozwiązań atrakcyjnych dla marki własnej klienta (w tym szczególnie trzeciej generacji)
-
wsparcie klientów w działaniach dotyczących pozycjonowania produktów i budowania przewagi konkurencyjnej na rynku
-
udział w przygotowaniu kalkulacji cenowej, odpowiedzialność za ofertowanie i finalizację negocjacji produktowych, projektowych
-
przygotowywanie prezentacji dla klientów w zakresie przeglądu prowadzonego biznesu i projektów rozwojowych
-
negocjowanie i finalizacja kontraktów, nadzór nad sprawnym podpisywaniem umów z klientem
-
prowadzenie kart klientów i nadzorowanie statusu prowadzonych projektów
-
współpraca ze wszystkimi działami Spółki w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi klienta na każdym etapie współpracy
-
zagwarantowanie płynnej realizacji kontraktów w oparciu o znajomość możliwości produkcyjnych, stanu zapasów surowców i wyrobów gotowych
-
maksymalizacja wolumenów sprzedaży i realizacja planów
-
bieżące monitorowanie i analizowanie sytuacji rynkowej, polityki cenowej oraz trendów rynkowych i konsumenckich
Wymagania
-
doświadczenie współpracy z sieciami handlowymi lub i dystrybutorami/producentami w Polsce i na świecie w zakresie współpracy w asortymencie marek własnych
-
znajomość aktualnych trendów rynkowych
-
samodzielne i kompleksowe prowadzenia projektów
-
doskonała koordynacja pracy na każdym etapie projektu w środowisku wymagającym zarządzania dużą ilością informacji we współpracy ze wszystkimi działami w spółce
-
ponadprzeciętne umiejętności analityczne, interpretacja i wykorzystanie różnorodnych danych pochodzących z różnych źródeł
-
znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji
-
wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
-
doświadczenie w przygotowywaniu prezentacji i ofert handlowych, prowadzenia spotkań i bieżącej współpracy z Klientem
-
atutem będzie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży FMCG/Kosmetycznym/ Chemicznym, potwierdzające współpracę z sieciami/dystrybutorami
Oferujemy
-
stabilną pracę w dynamicznym zespole
-
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
-
wdrożenie do obowiązków, rozwój zawodowy
-
wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia, umiejętności i wyników
-
niezbędne narzędzia pracy
-
bezpłatną, prywatną opiekę medyczną
-
Pracodawcy z miasta Warszawa
-
Centralna Baza Ofert Pracy
-
ASMO
-
Hays Poland Sp. z o.o.
-
ASE Marketing Co.
-
Grupa PZU
-
Techvisie B.V.
-
Provident Polska S.A.
-
Coral Travel Poland
-
JET SP. Z O.O.
-
Alior Bank S. A.
-
ASE Marketing Co.
-
Rex Concepts BK Poland S.A.
-
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
-
mBank S.A.
-
Agaflex Sp. z o.o.
-
Centrum Stomatologii Medicover
-
Mellon Poland Sp. z o.o.
-
POLOmarket
-
Reckitt Benckiser
-
GermanWorker sp.z o.o.
-
SCHÜTZ POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
FDM Grupa Polska Sp. z o.o
-
Tyflokom Kamil Kowalczyk
-
Kancelaria Adwokacka adwokat Bartłomiej Stawicki
-
VIG Expert