PROGRESSO CONSULTING HR Sp. z o.o.

Czy to Twoja firma?

PROGRESSO CONSULTING HR Sp. z o.o. praca

Wrocław

Jesteśmy Progress Consulting sp. z o.o., Twoim zaufanym partnerem w dziedzinie doradztwa europejskiego, z siedzibą w sercu pięknego Wrocławia. Nasza pasja i specjalizacja to pomoc w skutecznym pozyskiwaniu i rozliczaniu dotacji z funduszy europejskich. Od ponad dekady, z dumą wspieramy przedsiębiorców i organizacje w realizacji ich projektów, przyczyniając się do ich rozwoju i sukcesu.


Nasza historia to kronika sukcesów. Od 2005 roku, zrealizowaliśmy ponad 1000 projektów, a wartość pozyskanych przez nas dotacji osiągnęła imponujący poziom 9 miliardów złotych. To właśnie te osiągnięcia umocniły naszą pozycję lidera w niezależnym rankingu czasopisma "Fundusze Europejskie", co jest dla nas nie tylko powodem do dumy, ale i motywacją do dalszej, nieustannej pracy.

Rozumiemy, jak ważna jest jakość usług w naszej branży. Dlatego też nasz zespół to grupa wykwalifikowanych specjalistów, których wiedza, doświadczenie i zaangażowanie są gwarancją najwyższej jakości obsługi. Jesteśmy przekonani, że nasze doradztwo to nie tylko usługa, ale przede wszystkim partnerstwo oparte na zaufaniu i wspólnym dążeniu do celu.

Nie ograniczamy się tylko do Polski. Od 2007 roku działamy również na rynku rumuńskim, gdzie nasza spółka zależna S.C. Progress Advisory Romania S.R.L. kontynuuje naszą misję wspierania klientów w osiąganiu ich celów dzięki funduszom europejskim.

W Progress Consulting sp. z o.o. wierzymy, że sukces naszych klientów to także nasz sukces. Dlatego każdego dnia pracujemy z pasją, aby dostarczać rozwiązania, które naprawdę robią różnicę. Zapraszamy do współpracy i dołączenia do grona tych, którzy już teraz czerpią korzyści z naszego doświadczenia i zaangażowania. Razem możemy więcej!

Oferty pracy PROGRESSO CONSULTING HR Sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca PROGRESSO CONSULTING HR Sp. z o.o.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa PROGRESSO CONSULTING HR Sp. z o.o.

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
PROGRESSO CONSULTING HR Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Wrocław
  2. Kraków
  3. Poznań
  4. Olsztyn
  5. Lublin
  6. Bielsko-Biała
  7. Warszawa
  8. Bydgoszcz
  9. Katowice
  10. Konin

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca PROGRESSO CONSULTING HR Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. logistyki z językiem włoskim

    PROGRESSO CONSULTING HR Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Progresso jako firma doradcza dostarczająca kompleksowe rozwiązania, specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla, wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia pod numerem 28081, obecnie dla swojego klienta, poszukuje osoby na stanowisko:


      Specjalista ds. logistyki z językiem włoskim

      Miejsce pracy : Bielsko Biała

      Zakres obowiązków


      • sprawne zarządzanie procesami logistycznymi w firmie;
      • współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa;
      • zaopatrywanie zakładu w niezbędne do produkcji surowce, półprodukty i komponenty;
      • transportowanie elementów między kolejnymi etapami produkcji;
      • przekazywanie gotowego produktu do magazynów zbytu.


      Wymagania


      • język włoski - warunek konieczny;
      • doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane;
      • dobra organizacja pracy, systematyczność, sumienność;
      • znajomość programu MS Office (w szczególności Excel).

      Oferujemy


      • możliwość pozyskania cennego doświadczenia;
      • pracę w międzynarodowym środowisku;
      • stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę.

      UMOWA BEZPOŚREDNIO Z PRACODAWCĄ

  • Kierownik Zmiany (Kalisz)

    PROGRESSO CONSULTING HR Sp. z o.o.
    • Kalisz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Progresso jako firma doradcza dostarczająca kompleksowe rozwiązania, specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla, obecnie dla swojego klienta - wiodącego potentata produkującego metalowe elementy dla gospodarstwa domowego


      Poszukuje osoby na stanowisko:


      KIEROWNIK ZMIANY


      Miejsce pracy: Kalisz


      Zakres obowiązków



      • tworzenie planów i harmonogramów produkcji oraz kontrola jej realizacji;
      • planowanie i kontrola zapasów;
      • współpraca z działami logistyki, magazynu, zakupów;
      • przygotowanie raportów i zestawień;
      • nadzór nad inwentaryzacją zapasów w podległym dziale.

      Wymagania

      :


      • wykształcenie średnie techniczne lub wyższe (preferowane kierunki mechaniczne);
      • doświadczenia w zarządzaniu personelem;
      • wysokie umiejętności organizacyjne i interpersonalne
      • gotowość do pracy zmianowej (3 zmiany);
      • znajomość koncepcji lean managment
      • wiedza z zakresu procesu planowania produkcji i zapasów w horyzoncie czasowym: krótkim, średnim i długim;
      • min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane przy produkcji wieloseryjnej);
      • znajomość obsługi programu Excel;
      • umiejętność skutecznego rozwiązywania problemów, radzenia sobie ze stresem;
      • umiejętność logicznego myślenia.

      Oferujemy



      • stabilne warunki zatrudnienia;
      • umowę o pracę;
      • możliwość zdobycia cennego doświadczenia.

      UMOWA BEZPOŚREDNIO Z PRACODAWCĄ!

  • Specjalisa ds. zakupów (Kalisz)

    PROGRESSO CONSULTING HR Sp. z o.o.
    • Kalisz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Progresso jako firma doradcza dostarczająca kompleksowe rozwiązania, specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla, wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia pod numerem 28081, obecnie dla swojego klienta - prężnie działającej firmy produkcyjnej z kapitałem zagranicznym, poszukuje kandydata na stanowisko:

      Specjalista ds. zakupów

      Miejsce pracy: Kalisz


      Zakres obowiązków


      • obsługa procesu zamówień w systemie;
      • utrzymywanie stałego kontaktu z dostawcami w procesie obsługi zamówień;
      • analiza rynku i poszukiwanie nowych dostawców;
      • ścisła współpraca z działem produkcji w celu zachowania ciągłości produkcji;
      • współpraca z działem logistyki i magazynu w zakresie optymalizacji kosztów wysyłek kurierskich i transportu .

      Wymagania


      • praktyczna wiedza na temat planowania i realizacji procesu zakupów;
      • umiejętność poszukiwania i wyboru dostawców;
      • wysokie umiejętności negocjacyjne ;
      • znajomość podstaw prawnych z zakresu zawierania umów;
      • min. 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu procesem zakupowym;
      • znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
      • znajomość języka włoskiego- mile widziana
      • wykształcenie min. Średnie;
      • znajomość MS office (Excel);
      • umiejętność podejmowania decyzji;
      • dokładność;
      • odpowiedzialność.

      Oferujemy


      • pracę w międzynarodowym środowisku;
      • umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą;
      • pakiet socjalny ;
      • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.

      UMOWA BEZPOŚREDNIO Z PRACODAWCĄ!

  • Młodsza Księgowa/Księgowy

    PROGRESSO CONSULTING HR Sp. z o.o.
    • Kalisz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Progresso jako firma doradcza dostarczająca kompleksowe rozwiązania, specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla, wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia pod numerem 28081, obecnie dla swojego klienta - prężnie działającej firmy produkcyjnej z kapitałem zagranicznym, poszukuje kandydata na stanowisko:

      Młodsza Księgowa/Księgowy

      Miejsce pracy: Kalisz

      Zakres obowiązków


      • wystawianie i wprowadzanie do systemu dokumentów księgowych oraz ich wstępne księgowanie
      • rozliczanie wyciągów bankowych, delegacji służbowych i innych
      • kontrola spływu należności
      • kontrola kosztów firmy
      • nadzór nad kompletnością oraz prawidłowym obiegiem dokumentacji
      • wyjaśnianie bieżących spraw dot. firmy

      Wymagania


      • mile widziane wykształcenie wyższe (kierunkowe)
      • podstawowa wiedza z obszaru księgowości/rachunkowości
      • doświadczenie na podobnym stanowisku
      • dobra znajomość pakietu Office
      • znajomość jednego z systemów ERP mile widziane
      • zdolność analitycznego myślenia
      • systematyczność, rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków
      • znajomość języka angielskiego - mile widziana
      • znajomość języka włoskiego będzie dodatkowym atutem

      Oferujemy


      • pracę w międzynarodowym środowisku
      • umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą
      • pakiet socjalny
      • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji

      UMOWA BEZPOŚREDNIO Z PRACODAWCĄ!

  • Frezer/Tokarz

    PROGRESSO CONSULTING HR Sp. z o.o.
    • Kalisz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Progresso jako firma doradcza dostarczająca kompleksowe rozwiązania, specjalizująca się w outsourcingu usług HR wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia pod numerem 28081, dla swojego Klienta, firmy produkcyjnej poszukuje kandydatów na stanowisko :

      FREZER/TOKARZ manualny

      Miejsce pracy: Kalisz

      Zakres obowiązków


      • obsługa tokarek i frezarek manualnych;
      • dobór narzędzi i parametrów obróbki;
      • obróbka detali na tokarkach i frezarkach.

      Wymagania


      • doświadczenie na podobnym stanowisku;
      • praktyczna znajomość obrabiarek manualnych;
      • umiejętność czytania rysunku technicznego;
      • gotowość do pracy w systemie trzyzmianowym.

      Oferujemy


      • pracę w zgranym zespole;
      • stabilne warunki zatrudnienia;
      • umowę o pracę.

      UMOWA BEZPOŚREDNIO Z PRACODAWCĄ!

  • Kucharz/Kuchrka

    PROGRESSO CONSULTING HR Sp. z o.o.
    • Wołów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Progresso jako firma doradcza dostarczająca kompleksowe rozwiązania, specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla, wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia pod numerem 28081, obecnie dla swojego klienta - luksusowych sieci restauracji poszukuje kandydata na stanowisko:

      KUCHARZ/KUCHARKA

      Miejsce pracy: Wołów/Brzeg

      Zakres obowiązków


      • przygotowywanie dań zgodnie z obowiązującymi recepturami i standardami;
      • dbanie o wysoką jakość, świeżość i dobrą prezentację dań;
      • utrzymywanie porządku i higieny na stanowisku pracy;
      • wsparcie sprawnego funkcjonowania działu gastronomii, w którym wszystkie doświadczenia gości w zakresie gastronomii są dostarczane na najwyższym poziomie.

      Wymagania


      • prawo jazdy kat. B/mobilność - do obiektu nie ma możliwości dojechania komunikacją;
      • doświadczenie na podobnym stanowisku - warunek konieczny;
      • chęć nabycia nowych umiejętności w kierunku gastronomicznym;
      • dyspozycyjność do pracy systemie restauracyjnym;
      • dobra organizacja pracy.

      Oferujemy


      • umowę o pracę , B2B lub inna do uzgodnienia - bezpośrednio z pracodawcą;
      • możliwość rozwoju;
      • zgrany, nierotujący zespół;
      • posiłki pracownicze;
      • atrakcyjne wynagrodzenie stałe plus premia

      UMOWA BEZPOŚREDNIO Z PRACODAWCĄ!

  • Magazynier/ Operator Wózka Widłowego (Kalisz)

    PROGRESSO CONSULTING HR Sp. z o.o.
    • Kalisz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rogresso jako firma doradcza dostarczająca kompleksowe rozwiązania, specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla, obecnie dla swojego klienta - wiodącego potentata produkującego metalowe elementy dla gospodarstwa domowego Poszukuje osoby na stanowisko:


      MAGAZYNIER/ OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO

      Zakres obowiązków

      *dbanie o efektywne działanie w zakresie gospodarki magazynowej;

      *kierowanie wózkiem widłowym;

      *przestrzeganie zasad BHP;

      *proste prace magazynowe;

      *przygotowywanie towaru zgodnie z zamówieniem;

      *dbanie o czystość i porządek na terenie magazynu.

      Wymagania

      *doświadczenie na stanowisku pracownika magazynowego - mile widziane; *odpowiedzialności i sumienności w wykonywaniu powierzonych obowiązków; *uprawnienia na wózki widłowe; *

      *zaangażowanie i motywacja do pracy.

      Oferujemy

      *stabilne warunki zatrudnienia;

      *umowę o pracę; *

      *możliwość zdobycia cennego doświadczenia.

  • Technik Serwisant AGD

    PROGRESSO CONSULTING HR Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Progresso jako firma doradcza dostarczająca kompleksowe rozwiązania, specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla, wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia pod numerem 28081,firmy z kapitałem zagranicznym zajmującej się produkcją i sprzedażą kuchni elektrycznych indukcyjnych do branży gastronomicznej do oddziału w Polsce poszukuje osoby na stanowisko:

      Technik – Serwisant AGD

      Zakres obowiązków


      naprawa, instalacja i testy urządzeń specjalistycznych dla gastronomii;

      kompletacja dokumentacji technicznej;

      dobór części zamiennych;

      pilnowanie bieżących przeglądów.

      Wymagania

      dyspozycyjność do odbycia krótkiego szkolenia we Włoszech – warunek konieczny;

      znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość innych języków obcych np

      włoskiego;

      wiedza i doświadczenie z zakresu elektryki/elektroniki;

      wykształcenie wyższe techniczne lub inżynieryjne;

      znajomość rysunku technicznego;

      zdolności manualne;

      dyspozycyjność do podjęcia pracy w terenie.

      Oferujemy

      możliwości realizowania nietuzinkowych projektów i stały rozwój zawodowy;

      pracę w międzynarodowym środowisku;

      stabilne i satysfakcjonujące warunki zatrudnienia.


      UMOWA BEZPOŚREDNIO Z PRACODAWCĄ!

  • Przedstawiciel Handolwy (Branża Horecka)

    PROGRESSO CONSULTING HR Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Progresso jako firma doradcza dostarczająca kompleksowe rozwiązania, specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla, wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia pod numerem 28081, obecnie dla swojego klienta, firmy z kapitałem zagranicznym zajmującej się produkcją i sprzedażą kuchni elektrycznych indukcyjnych do branży gastronomicznej do oddziału w Polsce poszukuje osoby na stanowisko:

      Przedstawiciel Handlowy (branża Horeca)

      Zakres obowiązków


      • aktywne pozyskiwanie oraz bieżąca obsługa klientów z branży gastronomicznej
      • przygotowywanie oraz negocjowanie ofert;
      • realizacja planów sprzedażowych;
      • rozwój dystrybucji produktów na terenie Polski;
      • doradztwo techniczne w zakresie sprzedawanych produktów;
      • koordynacja procesu sprzedażowego od A do Z.

      .


      Wymagania


      • dyspozycyjność do odbycia krótkiego szkolenia we Włoszech – warunek konieczny;
      • znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość innych języków obcych np. włoskiego
      • doświadczenie sprzedażowe w sektorze Horeca - mile widziane;
      • umiejętność nawiązywania relacji z klientami;
      • umiejętność pozyskiwania nowych klientów;
      • dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów;
      • umiejętność obsługi systemu sprzedażowego, stosowanie strategii marketingowych;
      • prawo jazdy kat. B - warunek konieczny;
      • gotowość do pracy w terenie (targi, wizyty u klientów);
      • umiejętność pracy w zespole.

      Oferujemy


      • możliwości realizowania nietuzinkowych projektów i stały rozwój zawodowy;
      • pracę w międzynarodowym środowisku;
      • stabilne warunki zatrudnienia.

      UMOWA BEZPOŚREDNIO Z PRACODAWCĄ!

  • Kierownik

    PROGRESSO CONSULTING HR Sp. z o.o.
    • Prudnik
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Progresso jako firma doradcza dostarczająca kompleksowe rozwiązania, specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla, wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia pod numerem 28081, obecnie dla swojego klienta, prężnie działającej firmy produkcyjnej z kapitałem zagranicznym, poszukuje kandydatów na stanowisko:

      Specjalista ds. Kontroli Jakości

      Miejsce pracy: Prudnik


      Zakres obowiązków


      • Nadzór nad jakością wewnętrzną procesu produkcyjnego;
      • Wsparcie w tworzeniu dokumentacji jakościowej;
      • Kontakt z klientem;
      • Bieżąca kontrola jakościowa produktów;
      • Raportowanie niezgodności;
      • Wdrażanie narzędzi jakościowych.

      Wymagania



      • Doświadczenie na podobnym stanowisku;
      • Znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
      • Wykształcenie techniczne;
      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
      • Znajomość języka włoskiego - mile widziana;
      • Dobra znajomość rysunku technicznego;
      • Praktyczna znajomość narzędzi kontroli jakości;
      • Bardzo dobra znajomość pakietu Office;
      • Gotowość do odbycia szkolenia za granicą (Europa) w centrali firmy;
      • Bardzo dobra organizacja pracy i terminowość.

      Oferujemy



      • Umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą;
      • Interesującą i odpowiedzialną pracę;
      • Atrakcyjne wynagrodzenie;
      • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Pracownik Produkcji- Operator Maszyn

    PROGRESSO CONSULTING HR Sp. z o.o.
    • Prudnik
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Progresso jako firma doradcza dostarczająca kompleksowe rozwiązania, specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla, wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia pod numerem 28081, obecnie dla swojego klienta, firmy produkcyjnej, poszukuje kandydata na stanowisko:

      PRACOWNIK PRODUKCJI

      Miejsce pracy: Prudnik



      Zakres obowiązków


      Osoba ta odpowiedzialna będzie za pracę na produkcji w obsłudze maszyn, dziale jakości i magazynie.

      Wymagania

      - doświadczenia w pracy w firmie produkcyjnej w jednym z w/w działów

      - dyspozycyjności do pracy w systemie 3 zmianowym

      - pełnego zaangażowania w dążeniu do realizacji celu

      -mile widziane uprawnienia na wózek widłowy

      -gotowość do wyjazdu za granicę ( Europa) w celu odbycia szkolenia.

      Oferujemy


      - pracę w międzynarodowym zespole

      - atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia

      - możliwość rozwoju


      UMOWA BEŻPOSREDNIO Z PRACODAWCĄ!

  • Administrator IT

    PROGRESSO CONSULTING HR Sp. z o.o.
    • Kalisz
    • umowa o pracę
    • pełny etat

    • Progresso jako firma doradcza dostarczająca kompleksowe rozwiązania, specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla, wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia pod numerem 28081, dla swojego Klienta,, prężnie działającej firmy produkcyjnej z kapitałem zagranicznym, poszukuje kandydatów na stanowisko:


      ADMINISTRATOR IT

      Zakres obowiązków


      -montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci komputerowych (w tym WAN, LAN, Wireless, VLAN);

      -wsparcie w zakresie konfiguracji, aktualizacji, eksploatacji i zarządzania uprawnieniami w powierzonych systemach IT;

      -sporządzanie i aktualizacja dokumentacji technicznej;

      - współpraca z użytkownikami systemów w ramach utrzymania oraz rozwoju systemów IT;

      -udział w projektach informatycznych;

      - kontakt z firmami zewnętrznymi.

      Wymagania

      -wykształcenie wyższe informatyczne, teleinformatyczne lub pokrewne

      -znajomość technologii Active Directory, Firewall, MSSQL, Wirtualizacja

      -doświadczenie na w/w stanowisku minimum rok;

      - bardzo dobra znajomość j. angielskiego (dokumentacja w języku angielskim);

      - znajomość pakietu Office 365;

      -wysokie umiejętności analitycznego myślenia;

      -komunikatywność oraz umiejętność dzielenia się wiedzą;

      -samodzielność w działaniu, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.

      Oferujemy

      .


      - umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;

      - możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;

      - niezbędne narzędzia pracy;

      - atrakcyjne i stabilne wynagrodzenie.

  • Specjalista ds. marketingu (Poznań)

    PROGRESSO CONSULTING HR Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Progresso jako firma doradcza, specjalizująca się w outsourcingu usług HR, obecnie dla swojego klienta - wiodącej firmy z branży medycznej poszukuje kandydatów na stanowisko:


      Specjalista ds. marketingu


      Miejsce pracy : Poznań

      Zakres obowiązków

      • współtworzenie strategii marketingowej;
      • planowanie i wdrażanie kampanii marketingowych (głównie w kanałach online);
      • zarządzanie treścią na firmowej stronie www pod kątem SEO;
      • badanie i analizowanie efektywności przeprowadzanych akcji;
      • obsługa bieżących zadań związanych z pracą sklepów należących do sieci;
      • koordynowanie działań lokalnych (eventów) dla oddziałów firmy;
      • monitorowanie i analiza rynku, trendów i działań konkurencji;
      • pomoc w realizacji różnych projektów marketingowych;
      • kontakt oraz negocjacje z dostawcami i firmami zewnętrznymi.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, ekonomia) i/lub min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
      • doświadczenie w konfigurowaniu i optymalizacji kampanii Google Ads, Facebook Ads;
      • znajomość zagadnień z obszaru SEO;
      • doświadczenie w analizowaniu danych i przygotowywania raportów (praktyczna znajomość Microsoft Excel, Google Analytics);
      • terminowość i odpowiedzialność za prowadzone projekty;
      • bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, kreatywność;
      • znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w mowie i piśmie;
      • znajomość platformy PowerBI będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • możliwości realizowania nietuzinkowych projektów i stały rozwój zawodowy;
      • stabilne warunki zatrudnienia;
      • przyjazna atmosferę w zespole.
  • Specjalista ds. logistyki z językiem włoskim

    PROGRESSO CONSULTING HR Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Progresso jako firma doradcza dostarczająca kompleksowe rozwiązania, specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla, wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia pod numerem 28081, obecnie dla swojego klienta, poszukuje osoby na stanowisko:


      Specjalista ds. logistyki z językiem włoskim

      Miejsce pracy : Bielsko Biała

      Zakres obowiązków


      • sprawne zarządzanie procesami logistycznymi w firmie;
      • współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa;
      • zaopatrywanie zakładu w niezbędne do produkcji surowce, półprodukty i komponenty;
      • transportowanie elementów między kolejnymi etapami produkcji;
      • przekazywanie gotowego produktu do magazynów zbytu.


      Wymagania


      • język włoski - warunek konieczny;
      • doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane;
      • dobra organizacja pracy, systematyczność, sumienność;
      • znajomość programu MS Office (w szczególności Excel).

      Oferujemy


      • możliwość pozyskania cennego doświadczenia;
      • pracę w międzynarodowym środowisku;
      • stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę.

      UMOWA BEZPOŚREDNIO Z PRACODAWCĄ

  • Kierownik Zmiany ( Kalisz)

    PROGRESSO CONSULTING HR Sp. z o.o.
    • Kalisz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Progresso jako firma doradcza dostarczająca kompleksowe rozwiązania, specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla, obecnie dla swojego klienta - wiodącego potentata produkującego metalowe elementy dla gospodarstwa domowego

      Poszukuje osoby na stanowisko:


      KIEROWNIK ZMIANY

      Miejsce pracy: Kalisz

      Zakres obowiązków


      • tworzenie planów i harmonogramów produkcji oraz kontrola jej realizacji;
      • planowanie i kontrola zapasów;
      • współpraca z działami logistyki, magazynu, zakupów;
      • przygotowanie raportów i zestawień;
      • nadzór nad inwentaryzacją zapasów w podległym dziale.

      Wymagania


      • wykształcenie średnie techniczne lub wyższe (preferowane kierunki mechaniczne);
      • doświadczenia w zarządzaniu personelem;
      • wysokie umiejętności organizacyjne i interpersonalne
      • gotowość do pracy zmianowej (3 zmiany);
      • znajomość koncepcji lean managment
      • wiedza z zakresu procesu planowania produkcji i zapasów w horyzoncie czasowym: krótkim, średnim i długim;
      • min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane przy produkcji wieloseryjnej);
      • znajomość obsługi programu Excel;
      • umiejętność skutecznego rozwiązywania problemów, radzenia sobie ze stresem;
      • umiejętność logicznego myślenia.

      Oferujemy


      • stabilne warunki zatrudnienia;
      • umowę o pracę;
      • możliwość zdobycia cennego doświadczenia.

      UMOWA BEZPOŚREDNIO Z PRACODAWCĄ!


  • Kierownik Utrzymania Ruchu ( Kalisz)

    PROGRESSO CONSULTING HR Sp. z o.o.
    • Kalisz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Progresso jako firma doradcza dostarczająca kompleksowe rozwiązania, specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla, wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia pod numerem 28081, obecnie dla swojego klienta, poszukuje osoby na stanowisko:


      Kierownik Utrzymania Ruchu

      Miejsce pracy: KAlisz


      Zakres obowiązków



      Opis Stanowiska:

      Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zaangażowana w :

      • planowanie, organizację, koordynację i kontrolę w zakresie przygotowania i realizacji kluczowych prac remontowych i konserwacyjnych maszyn oraz linii technologicznych;
      • analizę kosztów remontów i konserwacji pod względem ich zgodności z budżetem;
      • koordynowanie pracy podległych pracowników (mechaników i pracowników utrzymania ruchu);
      • kontrolę urządzeń pod względem legalizacji;
      • prowadzenie dokumentacji maszyn i urządzeń;
      • organizację napraw i nadzór nad usuwaniem poważniejszych awarii;

      Wymagania



      • wykształcenie minimum średnie – technik mechanik;
      • Znajomość języka angielskiego- warunek konieczny!
      • min. 3-letnie doświadczenie w dziale utrzymania ruchu;
      • łatwość w nawiązywaniu współpracy w zespole;
      • rzetelność w wykonywaniu obowiązków ;
      • znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, przedmiotowych norm i aprobat technicznych;
      • znajomość rysunku technicznego;
      • samodzielność i zdolności organizacyjne;

      Oferujemy



      • stabilne warunki zatrudnienia;
      • możliwość zdobycia cennego doświadczenia;
      • umowę o pracę.

      UMOWA BEZPOŚREDNIO Z PRACODAWCĄ!

  • Kierownik Utrzymania Ruchu ( Ozimek)

    PROGRESSO CONSULTING HR Sp. z o.o.
    • Ozimek
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Progresso jako firma doradcza dostarczająca kompleksowe rozwiązania, specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla, wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia pod numerem 28081, obecnie dla swojego klienta, poszukuje osoby na stanowisko:


      Kierownik Utrzymania Ruchu

      Miejsce pracy: Ozimek



      Zakres obowiązków




      • planowanie, organizację, koordynację i kontrolę w zakresie przygotowania i realizacji kluczowych prac remontowych i konserwacyjnych maszyn oraz liniitechnologicznych;
      • analizę kosztów remontów i konserwacji pod względem ich zgodności z budżetem;
      • koordynowanie pracy podległych pracowników (mechaników i pracowników utrzymania ruchu);
      • kontrolę urządzeń pod względem legalizacji;
      • prowadzenie dokumentacji maszyn i urządzeń;
      • organizację napraw i nadzór nad usuwaniem poważniejszych awarii;

      Wymagania



      • wykształcenie minimum średnie – technik mechanik;
      • Znajomość języka angielskiego- warunek konieczny!
      • min. 3-letnie doświadczenie w dziale utrzymania ruchu;
      • łatwość w nawiązywaniu współpracy w zespole;
      • rzetelność w wykonywaniu obowiązków ;
      • znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, przedmiotowych norm i aprobat technicznych;
      • znajomość rysunku technicznego;
      • samodzielność i zdolności organizacyjne;

      Oferujemy



      • stabilne warunki zatrudnienia;
      • możliwość zdobycia cennego doświadczenia;
      • umowę o pracę.

      UMOWA BEZPOŚREDNIO Z PRACODAWCĄ!

  • Asystent/ka Zarządu/ Kontakt z Klientem

    PROGRESSO CONSULTING HR Sp. z o.o.
    • Złotoryja
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Progresso jako firma doradcza dostarczająca kompleksowe rozwiązania, specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla, wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia pod numerem 28081, obecnie dla swojego klienta, poszukuje osoby na stanowisko:



      Asystent/ka Zarządu/ Kontakt z Klientem


      Miejsce Pracy : Złotoryja



      Zakres obowiązków


      • prowadzenie kalendarza zarządu;
      • bieżąca obsługa sekretariatu;
      • kontakt z klientami firmy;
      • współpraca z różnymi działami firmy;
      • przygotowywanie ofert, dokumentów, umów.

      Wymagania


      • język angielski - warunek konieczny;
      • doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane;
      • dobra organizacja pracy, systematyczność, sumienność;
      • znajomość programu MS Office (w szczególności Excel;
      • prawo jazdy kat. B;
      • dyspozycyjność do ewentualnych wyjazdów - sporadycznie.

      Oferujemy

      • skania cennego doświadczenia;
      • pracę w międzynarodowym środowisku;
      • stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę.

      UMOWA BEZPOŚREDNIO Z PRACODAWCĄ!

  • Lider Produkcji i Utrzymania Ruchu ( Legnica)

    PROGRESSO CONSULTING HR Sp. z o.o.
    • Legnica
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • PROGRESSO:

      Progresso jako firma doradcza dostarczająca kompleksowe rozwiązania, specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla, wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia pod numerem 28081, obecnie dla swojego klienta - prężnie rozwijającej się firmy produkcyjnej

      Poszukuje osoby na stanowisko:

      LIDER PRODUKCJI I UTRZYMANIA RUCHU

      Miejsce pracy: LEGNICA

      Zakres obowiązków


      • zarządzanie procesem produkcyjnym;
      • rozwiązywanie bieżących problemów;
      • realizacja planów produkcyjnych;
      • zarządzanie personelem
      • zarządzanie parkiem maszynowym;
      • bieżący przegląd maszyn;
      • usuwanie awarii;
      • dbanie o infrastrukturę zakładu.

      Wymagania


      • znajomość języka angielskiego – warunek konieczny;
      • wykształcenie techniczne
      • doświadczenie w firmie produkcyjnej na podobnym stanowisku;
      • wysokie umiejętności organizacyjne i interpersonalne;
      • pełne zaangażowanie w dążeniu do realizacji celu.

      Oferujemy


      • stabilne warunki zatrudnienia;
      • możliwość zdobycia cennego doświadczenia
      • umowę o pracę.

      UMOWA BEZPOŚREDNIO Z PRACODAWCĄ!

  • Office Manager z językiem angielskim

    PROGRESSO CONSULTING HR Sp. z o.o.
    • Będzin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Progresso jako firma doradcza dostarczająca kompleksowe rozwiązania, specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla, wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia pod numerem 28081, obecnie dla swojego klienta poszukuje osoby na stanowisko:


      Office Manager z j. angielskim


      Zakres obowiązków

      • kompleksowe zarządzanie biurem;
      • kontakt z innymi działami: księgowość, kadry, logistyka;
      • bieżące zarządzanie dokumentami oraz korespondencją firmy;
      • kontakt z klientami oraz kontrahentami;
      • nadzór nad prawidłowym przepływem informacji i obiegiem dokumentów.

      Wymagania



      znajomość języka angielskiego - warunek konieczny


      • znajomość języka włoskiego będzie dodatkowym atutem;
      • znajomość programu MS Officce (w szczególności Excel);
      • doświadczenie na podobnym stanowisku;
      • bardzo dobrze rozwinięte umiejętności organizacyjne;
      • samodzielność w działaniu;

      dyspozycyjność do odbycia szkolenia we Włoszech ok. 2 tygodnie


      Oferujemy


      • możliwość pozyskania cennego doświadczenia;
      • pracę w międzynarodowym środowisku;
      • stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę.

      UMOWA BEZPOŚREDNIO Z PRACODAWCĄ!

Pracodawcy w Wrocławiu