Firma VAI to dynamiczna agencja rozwoju biznesowego, która rozpoczęła swoją działalność w 2020 roku. Od tego czasu zespół tej organizacji nieustannie się rozwija, obecnie licząc od 201 do 500 zdolnych i zaangażowanych profesjonalistów.

Misją VAI jest projektowanie produktów i usług, które wnoszą wartość do życia ludzi. Innowacja i kreatywność stanowią fundamentalne wartości, na których opiera się działalność firmy. Dąży ona do doskonałości w każdej dziedzinie, od marketingu po zarządzanie produktami, a także rozwój oprogramowania i obsługę klienta.

Kompetencje VAI są szerokie i obejmują także zarządzanie zasobami ludzkimi, organizację wydarzeń oraz księgowość. Każdy projekt traktowany jest jako okazja do wykazania się innowacyjnością i dążeniem do doskonałości. Jako firma o międzynarodowym zasięgu, VAI współpracuje z klientami z różnych zakątków świata, dostarczając rozwiązania, które przekraczają granice kulturowe.

Podejście VAI opiera się na słuchaniu, uczeniu się oraz dostosowywaniu usług, co zapewnia ich wysoką jakość. W tej firmie każdy dzień to nowa okazja do wspólnego sukcesu, który budowany jest w partnerstwie z klientami. VAI zaprasza do współpracy, oferując możliwość przekształcenia biznesowych wizji w rzeczywistość poprzez połączenie pasji z profesjonalizmem.

Oferty pracy VAI

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Mapa VAI

Adres rejestrowy

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
VAI
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Kraków
  3. Gdańsk

Praca VAI - oferty archiwalne

  • Field Application Specialist

    VAI
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Zapewnienie specjalistycznego wsparcia w zakresie produktów i rozwiązań działu kontroli jakości (QSD), działu diabetes (CSD) oraz immunologii klinicznej (CID) dystrybutorom i klientom
      • Asystowanie przy kompleksowych instalacjach i zapewnianie szkoleń dla użytkowników końcowych na miejscu. Posiadanie podejścia sprzedażowego w kontaktach z klientami i przekazywanie informacji zwrotnych z terenu do product managerów.
      • Jako druga linia wsparcia technicznego klienta, zapewnienie wsparcia w terenie dla klientów poprzez wykorzystanie dostępnych aplikacji dla zainstalowanych urządzeń
      • Aktywne planowanie i przeprowadzanie lokalnych szkoleń zarówno dla pracowników Bio-Rad, jak i partnerów dystrybucyjnych.
      • Aktywne wspieranie regionu w celu zapewnienia realizacji celów specyficznych dla danego kraju (demonstracje, seminaria i warsztaty).
      • Dostarczanie wszelkich informacji technicznych w celu wspierania przetargów i ofert.
      • Współpraca z zespołem marketingu EMEA w celu wspierania rozwoju i wdrażania planów taktycznych związanych z segmentem klientów w regionie.


      Wymagania

      Kluczowe kwalifikacje

      • Tytuł licencjata w dziedzinie biologii klinicznej, nauk przyrodniczych lub innej odpowiedniej dziedzinie naukowej
      • Dogłębne zrozumienie zagadnień związanych z laboratoriami diagnostycznymi, kontrolą jakości lub działu zajmującym się cukrzycą, w połączeniu z wyczuciem biznesu
      • 5+ lat doświadczenia w pracy naukowej lub jako specjalista ds. zastosowań w terenie
      • Dobra znajomość języka angielskiego jest niezbędna
      • Silne umiejętności rozwiązywania problemów i wielozadaniowości

      Oferujemy

      • Pracę w firmie, która jest liderem sprzętu laboratoryjnego
      • Pracę w międzynarodowym środowisku
      • Wyposażenie niezbędne do pracy
      • Rozwój osobisty